Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 en aften i byen - Ashley Victoria

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 8:35 am

Han nikkede, "det må være hårdt" sagde han, "tanken om at skulle undvære havet og stjernerne ..." han sukkede, "jeg kan godt forstådig, det er meget at miste". Han smilede stille ved tanken om havet, han måtte snart tilbringe en aften mere på stranden, det var for længe siden han havde været der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 8:41 am

hun nikkede "ja det var hårdt, ja tror jeg var ved at blive sindssyg efter de første par år, men da jeg begyndte at jage som jeg gør idag, gik det bedre og jeg fik det bedre" hun sukkede og rettede hoved op igen, hvorefter hun så på ham med blide øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 8:45 am

Han smilede svagt til hende, "Jeg er glad for at du fandt en måde at håndtere det på" sagde han ærligt, "alt andet havde været for trist" fortsatte han. Han kiggede endnu engang indgående på hende, og hans tanker vendte tilbage til Logan, gad vide, hvad de havde talt om ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 9:47 am

hun nikkede og kørte en hånd igennem håret "ja det har det ret i, efter et hundred år, gider man ikke længere være trist, men på en eller anden måde var man stadig, det kunne ikke bare forsvinde, det samme med ens menneskelighed" hun sukkede og rystede på hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 9:51 am

Han nikkede svagt, "ja, personligt syntes jeg det sværeste var ensomheden, aldrig at ældes og se alle andre dø" han sukkede svagt, "hver gang man fik en ven, holdt det i 20, måske fyrre år og så var de væk igen" sagde han med et melankolsk smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 9:56 am

hun nikkede "ja, ellers ender det med at man dræber dem" hun trak på skulderne og lagde hoved på skrå, dette var underligt at snakke på denne måde med en anden vampyr, som om alt var helt normalt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitimeTors Nov 15, 2012 8:24 am

Han nikkede, "ja, det skal man også passe på" sagde han med et svagt suk, "det kan til tider være svært at leve i en verden, hvor ens natur er at jage de andre" fortsatte han, "men jeg føler nu, at jeg personligt har fået det bedste ud af det", han smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitimeTors Nov 15, 2012 8:32 am

hun nikkede stille "mennesker er så skrøbelige, et knæk også er de færdige" hun grinede svagt og rystede på hoved "jeg blev nød til at forlade alle jeg kendte fordi jeg var for stærk til dem" hendes smil falmede lidt, men dukkede op igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitimeTors Nov 15, 2012 8:41 am

Han nikkede lidt, "ja, sådan er de ... skrøbelige og uvidne" han smilede også svagt, "det er underligt at tænke på, at vi var som dem engang" sagde han og kiggede på menneskene, "at vi var de svage, uvidne folk, som bare kunne gå og vente på at blive spist".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitimeTors Nov 15, 2012 8:49 am

hun nikkede "ja det tænker jeg også nogle gange, det er så surrealistisk at tænke at vi har været præcis som dem, at det jeg spiser er noget jeg selv har været" hun rystede på hoved og smilede svagt "det er så syret og unaturligt, ligesom os, har du nogensinde tænkt på at vi ikke burde leve så længe, det er ikke naturligt, hvem end der startede det her har lavet en balance i verden og naturens ånder har slået tilbage, solen træer" hun så på ham med et hævede øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitimeTors Nov 15, 2012 8:53 am

Han betragtede hende lidt, "jeg ved nu ikke ..." sagde han tænktsomt, "om man overhovedet kan snakke om naturligt og unaturligt, der er det, som er" han smilte svagt, "desuden, så er der mange ting, som vare længe, solen som du selv nævnte kommer til at brænde i tusinder af år, jeg tror ikke jeg syntes det er mere unaturligt at vi gør det end den" sagde han og trak svagt på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitimeTors Nov 15, 2012 9:00 am

hun sukkede og rystede på hoved "nej, jeg mener at de det vi er, det er forkert, jeg har længe tænkt på det, at det der skabte den første af vores slags, hvad var det, hvem var det" hun så undersøgende på ham "hvad var det der gjorde at vi kunne blive udødelige at vi kunne gå rundt og blive nød til at drikke for at leve, at vi ikke kan være ude, en eller anden må hvad startet dette" hun rynkede brynet og trak vejret dybt ind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitimeTors Nov 15, 2012 9:07 am

Han tænkte lidt over det, "alle dyr lever af at dræbe ..." sagde han så, "der er vi ikke så anderledes ... og udødelighed?" han smilte svagt, "jeg er ikke sikker på vi er udødelige, tænk hvis vi kun kan blive 30.000, men ingen har opdaget det endnu" han lo svagt, "under alle omstændigheder, tror jeg ikke vi blev skabt, og hvis vi gjorde, ja så er det vel ikke så meget anderledes end alle menneskenes skabte dyr, hunde, katte, grise og køer, ingen af dem er naturlige".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitimeTors Nov 15, 2012 9:12 am

hun nikkede stille "måske har de ret, men stadig der er bare ting, som ikke burde ske" hun rystede på hoved og tømte sit glas hurtigt, før hun vendte sig om og bestilte en ny drink, hun sukkede og slikkede sig om munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitimeTors Nov 15, 2012 8:59 pm

Han smilte svagt, "ifølge hvem? så vidt jeg har erfaret, så sker der det der sker, om det burde eller ej" Han betragtede hende, "og, personligt er jeg vokset fra troen på gud" fortsatte han, "eller nogen anden magt, som bestemmer, hvad der er rigtigt og forkert".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitimeTors Nov 15, 2012 10:41 pm

hun tog imod den og drejede den lidt rundt i hånden "jeg har aldrig været inde for troen om en gud, jeg husker vi troede på hekse og væsner, som jeg selv er" hviskede hun og rystede svagt på hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 7:21 am

Han nikkede, "ja" sagde han med et svagt grin, "dengang var jeg nu religiøs, og alle omkring mig var det" han sad lidt og tænkte, "det var bare sådan det var, der var ingen anden mulighed ... men i dag, hvor alle kan tror på, hvad de vil, ja så er jeg ikke så sikker" sagde han med et svagt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 9:21 am

hun nikkede stille "hvor var det de boede, hvilket land" hun hævede nysgerrigt det ene øjenbryn og lagde hoved på skrå, en nysgerrighed samlede sig hende, en som ikke før havde været der
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 9:25 am

"Jeg boede i sverige" sagde han med et lille smil, "jeg har brugt det meste af mit liv i Europa, hvad med dig?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 9:27 am

hun nikkede stille "Frankrig, har boet hele mit menneskeliv i Paris, flyttede efter noget tid" hviskede hun og nikkede svagt "men jeg har aldrig hørt om dette land Sverige" hun rynkede brynet og så spørgende på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 9:35 am

"Sverige? det er et land i det nordlige Europa, eller nærmere Scandinavian" sagde han og smilede svagt, "Der er både bjerge og granskov, om vinteren kommer der masser af sne, og der skulle være flere steder at tage på skiferie i den nordlige del af landet"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 9:44 am

hun rystede på hoved "nope har aldrig hørt om det, hvordan er der" spurte hun med et blidt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 17, 2012 11:10 am

"Naturen er meget smuk" sagde han og smilede, "store skove, bjerge, sne om vinteren og sol om sommeren" fortsatte han, "så vidt jeg ved, så er der stadig smukt, men jeg har ikke været der i mange år".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 17, 2012 6:54 pm

hun nikkede stille "jeg elsker natur, måsk endag tager jeg derhen selv" hun smilede blidt og trak let på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 2:47 am

Han nikkede, "det kan jeg klart anbefale, det er et smukt land" sagde han og tænkte tilbage, "når jeg er førdig her, tyager jeg selv tilbage, det er for længe siden jeg har vandret gennem de svenske skove" sagde han med et svagt drømmende blik.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en aften i byen - Ashley Victoria
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» En aften i kirke - Ashley Victoria
» Blind date - Ashley Victoria
» aften i byen - Arissa
» en aften i byen //Arason//
» Mystisk aften i byen// Jake, Will, Matt, og Safira

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Black Bird-
Gå til: