Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Blind date - Ashley Victoria

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Blind date - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Blind date - Ashley Victoria   Blind date - Ashley Victoria Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 7:56 am

Tid: Omkring 18 tiden
Vejr: Snevejr, køligt.
Sted: Red lobster
Omgivelser: En masse tjener, mennesker og væsner

Andy havde nok aldrig troet at han skulle prøve sådan noget, han viste ikke engang hvorfor han havde sagt ja. Han havde alligevel mødt op på restauranten, med ellers så fint tøj på. Han havde et par sorte jeans på, sort skjorte og et rødt slips på. Han var jo ikke en af dem som kom disse fine steder, men hvis man kunne på en blind date.. så kunne man lige så godt, vise sig fra den fine side. Han viste bestemt ikke særlig meget om den kvinde han skulle mødes med, ikke andet end hendes navn Ashley Victoria. Det navn lå inde i hans hoved, og også den eneste af hans tanker som han kunne høre. Han kunne ikke andet end at tænke sig til hvordan hun var, og der var også et par tanker.. kedelig, kedelig og kedelig.
Han havde vel ikke lyst til at gøre store forventninger, når man bare så alle de mennesker som stod på disse blind date.. også ende det bare med at de måtte drikke hjernen ud, for at kunne holde den anden person ud.
Han sad ved et lille rundt bord i hjørnet, der var et lys midt på bordet... der skulle forstille at gøre det hele mere romantisk. Det lykkes nok også for det fleste, så længe man havde den `eneste ene´ siddende overfor sig.
Han sad selv bare og stirrede på lyset, mens han bare sad og ventede på at hun skulle komme.
Han kunne huske hvordan han tidligere på dagen, havde stået ved en blomster butik og ikke kunne vælge. Han kunne ikke lade være med at smile over dette, da det var en ret så svær beslutning.. skulle man give en blomst? eller en buket? ville man ikke virke fattig? hvis man blot gav en blomst? og for ivrig, hvis man gav en buket?
Han havde alligevel endt med at købe en buket blomster, for ikke at virke som en fattig stodder. Selv om steder hvor de skulle mødes, nok gav sig selv at han ikke ligefrem var fattig.
Han så over mod døren hele tiden, hver gang der kom en smuk kvinde ind af døren. De ende bare med at gå hen til en anden mand, men han var sikker på at hun nok skulle komme.
Der stod en band på en lille scene, og spillede lavt gammel musik. Det var ret så afslappende, da man kunne høre hvad man selv tænke... eller de fleste kunne! Andy kunne knap nok høre sine tanker, eftersom at han var tankelæser og derfor kunne høre alle andres tanker. Han havde dog lært at bare slappe af, og lade deres tanke glide igennem hans hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blind date - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date - Ashley Victoria   Blind date - Ashley Victoria Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 8:06 am

påklædning Blind date - Ashley Victoria 5461_large

hun lod hånden glide igennem håret som hun betragtede sig selv, hvad pokker man i hele hendes liv, havde hun aldrig været på en eneste date og nu skulle hun pludselig på en eller ande slags blind date med en der hed Andy, hvad var dog det for et navn Andy. hun rystede på hovede og betragtede sig selv endnu engang før hun gjorde om og gik mod den smukke mahogni dør, alt ved hendes hjem, det var det smukkeste og måske tilhørte det også kun de rigeste.
hun bed sig kort i læben før hun gik ned af trapperne og ned mod receptionen "hvor ser de godt ud i dag miss Benson" lød det fra receptionisten, hun sendte ham et varmt smil, før hun tog sin jakke på og begav sig ud i natten, måske var hun en smule nervøs, og måske ikke, for hvad skulle hun dog bruge denne mands mening om sig selv til, for hvis han ikke kunne lide hende, så var det vel ikke hendes problem. med sin overmenneskelig hurtighed, spurtede hun mod restauranten, foran døren stoppede hun op og kørte en hånd igennem håret og rettede på sin kjole. med et strålende smil trådte hun ind i den smukke restaurant, for at se om hendes date var kommet. varmen slog hende næsten som en knyt næve, men da hun jo i teorien var død, vænnede hun sig hurtigt til det og gik længere ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blind date - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date - Ashley Victoria   Blind date - Ashley Victoria Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 8:35 am

Andy var som faldet ind i i sine egne tanker, det var virkelig noget han nød. Han kunne på det tidspunkt kun høre sig selv, og det var som om alle andre stemme og tanker forsvandt ud af hans hoved. Han kunne trække vejret og lade sine øjne glide i, bare nyde at ikke føle sig helt sindssyg. Han fejlede jo bestemt heller ikke noget, udover at han kunne lide at drikke lidt for meget.
Andy havde aldrig følt sig hjemme i den rige verden, selv om han havde nok penge. Han nød bare at leve blandt almindelig mennesker og væsner, uden at der var snobber der snakkede grimt om hinanden. Han kunne dog alligevel lide at være sådan nogle fine steder, bare for at provokere de rige. Han havde dog alligevel taget pænt tøj på denne aften, jo for at vise sig fra den gode side.
Han blev hurtigt slået ud af sine tanker, da han kiggede over mod døren og fik øje på en skønhed. Han så sig hurtigt omkring, for at se om der var andre mænd end ham der sad alene... der var bare ikke nogen!
Han tog de flotte blomster op i sine hænder, før han rejste sig op. Han var bestemt nervøs, og det var han heller ikke bange for at indrømme. Han havde jo aldrig prøvet sådan noget før, og den kvinde lignede bestemt ikke en som burde være single.
Hans grå blik så bare over på hende, mens han holde et svagt smil på sine læber. Han ville jo ikke virke for ivrig, og derfor holde han bare det svage smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blind date - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date - Ashley Victoria   Blind date - Ashley Victoria Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 8:41 am

hun så rundt og opdagede til sin store overraskelse at hun var en smule nervøs, hun trak vejret ind og fyldte sine ubrugelige lunger med luft, hvad nu hvis han ikke kom eller hvad nu hvis han ikke syntes om hende, alle mulige tanker kom igennem hoved og efter få sekunder, fik hun undertrykt dem alle.
hendes øjne søgte igen rundt, og stoppede da hun så en nydeligt ung herre gå imod hende med blomster og et øjeblik, var hun overrasket, han var kønnere end hun troede og måske var han spændende. hun smilede blidt og næsten blændende til ham "bonjour" hviskede hun med en helt igennem blød stemme, som tydeligt havde den der typiske smukke franske accent over sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blind date - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date - Ashley Victoria   Blind date - Ashley Victoria Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 9:15 am

Andy stoppede op da han havde kommet hele vejen hen til hende "hej, du må være Ashley Victoria?" sagde han og sende hende et venligt, dog ret så charmerende smil. Han rakte langsomt buketten hen til hende, bare for at være sikker på at han ikke gjorde det for hurtigt "de er til dig" sagde han, da han havde regnet ud at det måtte være hende. Hvis det ikke var.. så ville han bestemt stjæle denne kvindes opmærksomhed.
"det er en fornøjelse at møde dig.. jeg er Andy" sagde han, før han lod sin hånd glide hen mod deres bord "vi skal sidde der over" sagde han og ventede med at gå før hun gik hen der, for at være så høflige i det som han nu kunne. Han træk også hendes stol ud for hende, før han gik hen og satte sig på den anden stol "hvad vil du gerne have at drikke?" spurgte han om og gav hende menukortet til drinks.
Det var som om alt nervøsiteten forsvandt fra hans krop, nu når han først havde snakket med hende. Måske var det også fordi han nu havde set hende, og viste at hun ikke var noget som han ikke brød sig om...
Nu handlede det bare om, om hun nu var kedelig! eller om der var mere i denne kvinde, end bare det kønne udseende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blind date - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date - Ashley Victoria   Blind date - Ashley Victoria Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 9:25 am

hun smilede stort og nikkede "oui jeg er Ashley" hun tog imod blomsterne og hævede det ene øjenbryn "øhh merci" hun rynkede brynet og så mistrorisk på blomsterne, blomster var lig med glæde og glæde var noget hun ikke satte højt op på sin liste, men ham her han var køn og måske smagte han godt, hendes øjne lå kort på hans hals og hun bed sig i læben, men da han præsenterede sig fløj hendes øjne op på hans øjne "mange tak, sikke en gentleman, det er længe siden jeg har set sådan en, de fleste mænd er bare..." hun trak på skulderne og gik med ham hen mod bordet og da han trak stolen ud for hende satte hun sig og tog sit hår om på den ene side, så hendes tatoveringer kom til syne, den sorte slange som snoede sig ned langs hendes arm og hendes tatovering i ansigtet kom også til syne, hun smilede og så op på ham "oui, jeg tager noget rødvin" hviskede hun og lagde benene over kors
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blind date - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date - Ashley Victoria   Blind date - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 2:30 am

Andy kunne ikke lade være med at grine af det hun sagde "ja jeg ved hvordan mænd kan være.." sagde han og var jo selv af et fjols til tider "men.. kvinder er ikke bedre selv, til tider" sagde han og havde aldrig helst forstået sig på kvinder, måske fordi han ikke havde brugt tid på at lære kvinder at kende. Det kunne man jo ikke nå, når det kun var engangknald.. også at kvinderne troet at ved at gå i seng med ham, så ville de blive berømte. Han slog hurtigt tanken ud af hovedet, og ville bare rette sin opmærksomhed.. mod skønheden.
Han fik øje på tatoveringerne, men havde bestemt ikke noget imod det... alle havde jo hver deres mening om tatoveringerne, selv havde han bestemt ikke noget imod dem.
Det gik ikke længe før en tjener kom over til dem "en flaske rødvin" sagde han og vende bare sit blik mod hende igen "du kommer fra frankrig?" spurgte han om, også selv om han ikke havde særlig meget styr på.
Han viste endelig ikke hvad han skulle sige, hvad man snakkede om på en date. Han plejede bare at snakke med folk med alkohol i blodet, også ende det for det meste med at han ende i seng med dem.
"fortæl lidt om dig selv?" spurgte han om, og sende hende et af sine charmerende smil. Det gik ikke længe før tjeneren kom tilbage, og hælde vin op i deres glas og satte flasken og gav dem et menukort hver.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blind date - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date - Ashley Victoria   Blind date - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 2:38 am

hun trak på skulderne og lagde bukket væk "måske har de ret, kvinder er meget, hvordan skal man sige det...udnyttende hvor andre er noget helt andet end hvad øjet lige skulle tro, det samme med mænd" hendes øjne lå på ham, som så hun lige igennem ham og ind til hans sande væsen "jeg tror de er noget andet end hvad alle andre tror, jeg tror de bære på en hemmelighed eller er det overhoved en hemmelighed" hviskede hun eftertænksomt, måden hun var på, det var helt analyserende, som opfangede hun alt.
hun nikkede svagt "oui, jeg er født og opvokset i Paris, men har ikke været der i måske flere århundred" hun klukkede svagt og betragtede tjeneren som han kom og tog imod bestillingerne, køn sag, sikkert med en fantastisk smag i blod, hun lod ubevidst tungen glide hen over tænderne før hun igen rettede sin opmærksomhed mod Andy "uhh hvad kan jeg sige om selv, englelig ikke så meget andet end jeg er lidt af et nattedyr" hun smilede bredt og afslørede en række alt for perfekte tænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blind date - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date - Ashley Victoria   Blind date - Ashley Victoria Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 8:19 am

Andy nikkede bare til det hun sagde, at hun jo bestemt havde ret i det. Ikke alle var, hvad de så ud til at være! faktisk var det ret så få, som virkelig var dem selv og det de nu var. De fleste prøvede jo at skjule sig bag en facade, men det var jo også en grund til og mest når man nu var et væsen. Han synes dog at det var ret så spændende, hvordan folk kunne forandre sig i deres adfærd. Andy var jo en af de få, som var sig selv hele tiden. Han var ligeglad med om folk ikke kunne lide ham, han var bare stolt over at være sig selv. Selv om han bestemt også var en af de mange, som havde et eller andet ved dem.. som de ikke brød sig om.. for ham var det nok hans alkohol problem, og alligevel elskede han at drikke alt for meget.
Han gav et lille grin fra sig "jeg har mange hemmeligheder.. som endelig ikke er hemmeligheder" sagde han bare.
Han var jo en dæmon, men betød ikke at han prøvede ligefrem at holde det skjult. Han var også en sanger, som han heller ikke gik rundt og sagde højt. Måske! fordi han ikke søgte efter folk som ville lære den berømte del at kende, men den del som folk endelig ikke lag mærke til.
"mmh.. tænkte jeg nok.. skønheder, har ofte en hemmelighed" sagde han og tog sit glas i hånden og drak lidt af den, mens han lod sine øjne glide i imens. Han åbnede dem langsomt igen, mens han satte glasset tilbage på bordet "nu har du ikke tænkt dig.. at bruge mig som natmad?" spurgte han om og kunne ikke se hvorfor hun skulle være et andet væsen, et andet end en vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blind date - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date - Ashley Victoria   Blind date - Ashley Victoria Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 8:34 am

hun nikkede "min slags liv er normalt kun fulde af hemmelighed, nogle mørke andre knap så mørke, men bare et forsøg at slippe fra noget man ikke er stolt af" hun tog om glasset med en ynde og elegance som kun fandt en vampyr ind, stille lyttede hun til ham og grinede, og idet hun begyndte at grine kunne man ane hendes hugtænder "åhh kæreste, det var sjovt, men nej da ...måske tage en tår" hun lod tungen glide hen over tænderne, men lidt efter rystede hun å hoved og trak tænderne ind igen "nej jeg har ikke intentioner om at bruge dem som natmad" sagde hun nu alvorligt "plus jeg har spist idag en meget god årgang nu hvor det skulle siges" hun så på sine fingre negle og derefter på ham "men hvad frygtede de da at eg havde tænkt mig at spise dem" spurte hun med et hævede øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blind date - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date - Ashley Victoria   Blind date - Ashley Victoria Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 9:31 am

Andy nikkede langsomt til det hun sagde, og viste jo godt at livet som et mørkt væsen kunne være meget mystisk. Det var nok også en af de grunde til at han var tiltrukket af vampyr, fordi de var så mystisk som de nu var. Han viste ikke hvad han skulle sige "hvad er du da ikke stolt over?" spurgte han om, også selv om det jo endelig ikke kom ham ved. Han prøvede vel bare på at holde samtalen igang, og det klarede han vel også nogenlunde?
Han lag sit hoved lidt på skrå, og gav et par små grin fra sig "tror du at du får lov til det?" spurgte han om og gav et lille grin fra sig.
Han nikkede kort til det hun sagde "det er også okay.. jeg har ikke stor lyst til at blive spist idag" sagde han også selv om han kun havde blevet bidt en gang, og det gjorde bestemt også ondt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blind date - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date - Ashley Victoria   Blind date - Ashley Victoria Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 9:53 am

hun lagde hoved på skrå og så på ham "da jeg var ung, savnede jeg solen så meget, savnede følelsen's, på min hud, så for at glemme det, begyndte jeg at dræbe, jeg drabte, jagtede, forførte og slog ihjel, nogen kun for sjovt fordi jeg kunne og havde lyst, andre fordi jeg var så sulten" hun sukkede og lod tungen glide hen over sine tænder.
hendes øjne gled rundt og landede på en ung mand, hun hævede det ene øjenbryn og hendes hugtænder voksede, men efter lidt tid blev de mindre og hun rettede sin opmærksomhed mod ham igen "hvad får dig til at tro du kunne stoppe mig" spurte hun og lagde armene over kors "hva, hvad fik dig helt præcis til at tro du havde en chance mod mig, men jaja, altså jeg blev forvandlet engang og det var ikke så slemt i starten" hun trak på skulderne og grinede
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blind date - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date - Ashley Victoria   Blind date - Ashley Victoria Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Blind date - Ashley Victoria
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» en aften i byen - Ashley Victoria
» En aften i kirke - Ashley Victoria
» Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//
» New blind girl in the town!
» Soul of ice //Ashley//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Red lobster-
Gå til: