Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 en aften i byen - Ashley Victoria

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 7:05 am

sted: black bird
omgivelser: mange mennesker, som danser og drikker
tid: 01:00
vejr: stjerneklart

Samuel sad ved baren og betragtede menneskene. Han smilede stille og overvejede, om det blev nødvendigt at spise i dag. Hvis det gjorde, havde han udset sig en pige, hun så lidt ensom ud og ville sikkert være nem at få på tomandshånd. Han strøg en hånd igennem håret, lukkede øjnene og nød lydene omkring sig. For nu var han tilfreds med at sidde stille og kigge på de dødelige, det var ved at blive en af hans yndlings beskæftigelser.
Samuel havde et par sorte cowboybukser og en hvid skjorte på og han havde et kors om halsen. Hans øjne var gyldne og hans hår havde en dyb rød farve.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 7:15 am

påklædning en aften i byen - Ashley Victoria 5461_large

hun gik langsomt ned af gaden, nød vinden mod sin hud, selvom den ikke havde nogen synderlig effekt på hende, var det nu alligevel rart. hurtigt stod hun henne ved Black Brid, et godt sted at jage små dumme menneskedrenge, som troede de var så gode at de kunne skabe virkelige følelser hos en vampyr, ja som om, det var sjælendt det skete og når det skete, blev det hurtigt ødelagt igen. hun så kort rundt, men da de ikke var noget synderligt interessant, satte hun sig op ved baren for at bestille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 7:24 am

Samuel fik øje på en smuk kvinde, som satte sig ved baren. Både hendes gang og hendes udseende, ja faktisk alt ved hende, var overmenneskeligt og talte sit tydelige sprog om, hvad hun virkeligt var. Han rejste sig fra sin plads og gik afslappet hen mod hende, han håbede hun kunne byde på en interessant samtale, det var sjældent han havde mulighed for at snakke med sin egen slags, selvfølgelig med undtagelse af Logan. "Gdaften" sagde han og smilede svagt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 7:28 am

hun så på manden i baren og smilede forførende til ham "en vodka tak" hun snakkede med en smuk blød og direkte melodisk stemme, der fik bartenderen til at stirre på hende, og efter lidt tid begyndte han og lave den, at manden stirrede var hun jo efterhånden vant til, for det gjorde alle, og måske var det fordi hun havde en smuk tatovering i ansigtet, måske den på skulderen eller også var det fordi hun som vampyr var umådelig smuk "mange tak" hun smilede blændende, da hun fik sin drink og blev straks opmærksom på at der var en anden vampyr på vej hen mod hende, hun vendte sig om og smilede blidt til ham "goddag til dem selv" hun smilede og tog en slurk af sin drink "vil de side" spurte hun og skævede til stolen ved siden af sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 7:42 am

Han kiggede kort på stolen og milte svagt, "jo tak" sagde han og satte sig. Selvom han ikke blev træt, så foretræk han stadig at side ned, det føltes mere afslappet. "Hvad bringer en smuk pige som dig til et sted som dette?" spurgte han og slog ud med armen mod klubben. Stedet var fyldt med mennesker og derfor et godt sted at jage, men det var ikke den eneste grund til at befinde sig et sted som her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 7:46 am

hun smilede og klukkede blidt "nok det samme som dem, vil jeg nok tro" hun tog en slurk af sin drink, og betragtede ham med blide øjne "for så vidt jeg kan se er de det samme som mig og jeg går vel ud fra at de er ude efter en lille natmad ikke" spurte hun og lagde hovede på skrå "for det er da den perfekte aften af gøre det i, at nyde den og få sig lidt af spise" hun kørte en hånd igennem håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 8:06 am

Han smilede svagt, "jeg har da overvejet det, men egentligt kom jeg for at se på mennesker, høre noget musik og få tiden til at gå" sagde han og trak på skuldrene, "og så er det en fordel at maden er så nem at få fat på, hvis man skulle blive sulten" fortsatte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 8:10 am

hun nikkede og så rundt "ja det er nu meget underholdende, at de går rundt, så tæt på os uden at ane det mindste, tænk at vi går næsten med skuldrene gnubende mod hinanden uden at der bliver opdaget en smule" hun grinede og tog en slurk af sin drink "men ja det er dejligt, mad der går rundt, lige til at tage en tår af engang imellem hviskede hun og så på ham med blide øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 8:22 am

Han trak på skuldrene, "hm ... jeg kan godt se, hvad du mener ..." sagde han tænktsomt, "på den anden side er vi skabt så smukke, at de sjældent når at opdage ret meget andet". Han besvarede hendes smil, "enig, det er meget praktisk". Han kiggede ud over menneskene, de fleste af dem havde ingen interesse for ham, men han vidste at ind i mellem var der nogen, som var specielle nok til at bruge tid på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 8:31 am

hun smilede og nikkede "præcis, at vores skønhed afholder dem fra at tro noget andet om os end vi er ufattelig heldige med vores udseende" hun klukkede og lod blikket glide rundt i befolkningen "jeg har altid tænkt over hvordan det må være at skabe nogen, at få det man kalder et barn, har de prøvet det" spurte hun og så blidt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 8:34 am

"at skabe en vampyr?" spurgte han, "ja, det har jeg" sagde han og smilte svagt, "og jeg må sige det nok er det bedste jeg har gjort ..." fortsatte han, og tænkte på Logan, hans vampyr og ledsager gennem livet. "det gør det hele mindre ... ensomt" forklarede han, "altid at have nogen man kan snakke med".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 8:39 am

hun smilede og nikkede "jeg kan forstille mig hvordan det må være, helt igennem fantastisk at have en der er hos dig for altid, men fortæl hvad hedder han" hun vendte sig mod ham og smilede blidt og varmt "hvordan er han" spurte hun og lagde benet over kors, hun lagde armene over kors, mens hun betragtede ham med blide øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 8:46 am

Han smilte igen, "Logan, det hedder han. Og hvordan han er? hm ... det er svært at beskrive" sagde han og tænkte, hvordan kunne man bedst beskrive ham? "Han kan være meget ligetil, men til tider filosofisk ..." han tænkte videre, "så ser han selvfølgelig godt ud. Han deler min interesse for bøger, og er god ved børn" afsluttede han med et lille smil, "alt i alt den perfekte fyr, det tog nu også lang tid at finde ham". Han kiggede vurderende på hende, "du sagde du selv havde overvejet at skabe en?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 8:49 am

hun hævede det ene øjenbryn "Logan, ham har jeg mødt, sød dreng, så må de jo være Samuel" gættede hun og drak af sin vodka, hun holdte glasset i hånden og smilede varmt til ham "ja det gør jeg, men hvordan leder man, men kan jo ikke bare tage fat i en tilfældig person vel" spurte hun og kørte en hånd igennem håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 8:52 am

Han så overrasket på hende, "virkelig?" spurgte ha, det havde Logan vist ikke nævnt ... "jo, jeg er ganske rigtigt Samuel" sagde han så og smilede, prøvede ikke at lade sig mærke med sin irritation, han måtte snakke med Logan om det, når det blev dag. "det tager tid, eller det gjorde for mig ... nej, ikke bare en tilfældig, jeg ledte indtil jeg fandt en jeg kunne lide"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 8:59 am

hun lagde hoved på skrå "hver ikke sur, det var min skyld ikke hans" hun lod drinken glide rundt i hånden "men det er da hyggeligt at møde dem Samuel, de har været heldig at de sådan fandt den rette, og så let" hun trak på smile båndet og betragtede ham med varme øjne "så hvor langt tid ventede de helt præcis, hvor lang var deres søgen" spurte hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 9:04 am

Han smilede svagt, "bare rolig, så urimelig er jeg ikke" sagde han. "Ja, jeg har været heldig" sagde han og smilede igen, "helt utrolig heldig, det her liv har budt på så meget mere, end jeg nogensinde kunne have fået ud af mit gamle liv. Hvor lang tid det tog? flere år, måske fem? jeg kan ærlig talt ike huske det mere" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 9:07 am

hun smilede "det er da godt" hun tog endnu en slurk af vodkaen, hvorefter hun tog en dyb indånding og slappede af "men det vidste sig åbenbart i sidste ende at slå pote, at vente så længe, det vil jeg så se frem til" hun nikkede og kørte en hånd igennem håret, hvorefter hun kort så på drinken, så hvordan lyset smukt ramte glasset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 9:10 am

Han nikkede, "man skal bare snakke lidt med dem, undersøge hvem de er ..." sagde han, "så er det ikke så svært at finde ud af, hvem der er interessante og hvem der ikke er" sagde han og så ud over menneskene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 9:15 am

hun nikkede "de for det jo til at lyde så nemt, men det tog jo fem år for dem" pointerede hun med et lettere drillende smil "men ja at snakke også vurdere dem" hun nikkede og smilede blidt og varmt til ham, mens hun noterede det indvendigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 9:22 am

Han gengældte hendes smil, "det skal jo være en man kan holde ud i hundrede af år" sagde han med et lille grin, "det ville hurtigt blive kedeligt, hvis man valgte forkert" fortsatte han. Han så undersøgende på hende, gad vide hvad hende og Logan havde talt om? "nu hvor du kender mit navn, så virker det lidt uretfærdigt, at jeg ikke kender dit".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 9:25 am

hun nikkede "ja selvfølgelig, det nytter jo ikke man vælger en man ikke kan fordrage, det er jo til ingen verdens nytte også kan man ende op med at skulle dræbe vedkommen" hun rynkede brynet og tog en dybt indånding, hvorefter hun lod luften sive ud mellem sine læber "jo jeg hedder Ashley, men kald mig Victoria, det er det navn jeg blev født med" hun smilede og lagde hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 9:30 am

Han nikkede, "Victoria, det er et pænt navn" sagde han og smilede svagt, "det passer godt til dig". Han lagde selv hovedet let på skrå, "Logan må have fortalt om mig, siden d kender mit navn" sagde han, "jeg håber ikke han fortalte nogle alt for slemme ting?" fortsatte han med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 9:39 am

hun smilede "mange tak, det var da venligt af dem, samuel er nu også et smukt navn" hun lagde benene over kors og hånden på sit lår "nej han fortalte kun at de var hans herre og at han var deres slave, sød dreng, meget ung" hun smilede og tog en slurk af sin drink "men jeg må sige at de virker nu meget venlig" hun nikkede medgørene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 9:45 am

Han smilede svagt, "jamen mange tak" sagde han. "ja, han er meget sød, og som du siger ung ..." han tænkte lidt, "jeg tror ikke han har vænnet sig helt til at være vampyr endnu ..." fortsatte han tænktsomt. "Godt, det er rart at vide, at du ikke hader mig på forhånd" sagde han med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en aften i byen - Ashley Victoria Empty
IndlægEmne: Sv: en aften i byen - Ashley Victoria   en aften i byen - Ashley Victoria Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en aften i byen - Ashley Victoria
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» En aften i kirke - Ashley Victoria
» Blind date - Ashley Victoria
» aften i byen - Arissa
» en aften i byen //Arason//
» Mystisk aften i byen// Jake, Will, Matt, og Safira

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Black Bird-
Gå til: