Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Dazzleing dispair //Safre//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dazzleing dispair //Safre// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dazzleing dispair //Safre//   Dazzleing dispair //Safre// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:10 am

Thomas rettede lidt på de to tasker, og sagde. "Se det, det kan jeg ikke rigtig fortælle dig, det er lidt hemmeligt." Thomas havde også på fornemmelsen at hun ikke ville kunne li' det, og hvad det skulle bruges til. "Jeg bekymre mig ikke om hvad der forgår i folks soveværesler, det har bare aldrig interesseret mig." Thomas startede båndoptageren igen, og gik ud imod døren. "Kan du også låse den igen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dazzleing dispair //Safre// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dazzleing dispair //Safre//   Dazzleing dispair //Safre// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:25 am

Safre sukkede. *tænkte det nok, men hvorfor må jeg så komme med. Måske fordi du bliver misbrugt* "Ja,ja self. kan jeg låse den igen." Sagde hun efter noget tig hvor hun havde været i sine egne tanker. Hun tråde ud af døren og ventede på at Thomas blev færdig. I mens hun ventede fantserede begge hendes jeg'er om hvad det kunne være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dazzleing dispair //Safre// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dazzleing dispair //Safre//   Dazzleing dispair //Safre// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:36 am

Thomas gik ud af døren. Han ventede på at hun ville låse den, før han gik videre. "Kom med, jeg vil helst ikke være her når de kommer tilbage." Sagde Thomas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dazzleing dispair //Safre// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dazzleing dispair //Safre//   Dazzleing dispair //Safre// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 7:05 pm

Safre sukkede låste døren og fulgte langsomt efter Thomas."hva så nu? Hvor skal vi hen nu? Hjem til mig eller?" Spurgte hun forsigtigt for ikke at trænge Sig på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dazzleing dispair //Safre// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dazzleing dispair //Safre//   Dazzleing dispair //Safre// - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 3:07 am

"Det kan vi godt." Sagde Thomas og strakte sig. Selvom han aldrig sov, havde hans mangel på blod gjort ham søvnig. "Jeg har ikke mere jeg skal lave i aften."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dazzleing dispair //Safre// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dazzleing dispair //Safre//   Dazzleing dispair //Safre// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dazzleing dispair //Safre//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» det er ikke som det ser ud //Safre//
» indkøb - Safre
» På vagt en aften - Safre
» The tale of two girls - Safre
» Ud og feste.. eller? //Safre//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: