Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 13 ... 25  Næste
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 12, 2012 8:31 am

Ozzie sukkede stille og smilede let, jamen.. nå.. jamen han ville gerne be om det, han ville tigge om for det, hvis han så bare fik det.. selv om det måske var lidt.. lavt eller noget, han ville.. han ville jo bare have det kys altså! Hvor svært kunne det være.. han kunne ikke rigtig give udtryk for det på andre måder, det var jo det han ville have! Åh.
Han rødmede helt vildt da han mærkede Sean endnu tættere på da han blev trukket helt tæt på ham, mmhm det var dejligt, det måtte han gerne! Det måtte han gerne blive ved med.. hele tiden, bare holde om ham.. ja. Han gav et dybt suk fra sig da han mærkede Seans læber mod sine, åh det var.. det var så dejligt, det kunne jo slet ikke beskrives, han ville bare.. have mere.. mere mere mere! Han kyssede ham længselsfuldt tilbage. Og holdte tæt om ham, som hvis han gav slip.. så skulle han give slip for altid, og det havde han ikke tænkt sig! Sean.. Sean, havde sneget sig ind på ham, ind på hans liv.. og nu kunne han ikke undvære ham igen, han ville ikke.. ville ikke!
Han nød hans kys, hans nussen, og lod sig glide ned mellem puder, dyner og tæpper og smilede let i kysset. "Mhmm ja.." hviskede han stille og kyssede ham hurtigt mod læberne igen. "Men.. du kan vidst godt gøre det.. beder.. kan du ikke?" hviskede han drillende, mest fordi han bare ville have mere.. Sean kyssede jo fantastisk altså.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 12, 2012 9:12 am

Sean smilede af Ozzie der bare lå der og så så sød ud.. på hans brystkasse... mmhm.. Han grinede da han spurgte indtil om det ikke kunne gøres bedre og trak på skuldrende "Tjo... jeg kan jo prøve" mumlede han og smilede skævt af hans drillende tonefald, og løftede sin ene hånd mens han lod den anden snige sig rundt om hans liv og væltede ham om på siden så han lå øverst... eller... sådan halvt på siden, halvt lænet ind over den lille elver, for så maste han ham ikke.
Han kyssede ham let på kæben, og øret.. "mmm.." brummede han, og kyssede ham kort på kinden før han fandt hans læber igen og kyssede ham igen, en smule mere.. intenst. Åh det føltedes fantastisk, hvorfor havde han overhovedet ventet?
Han lod den hånd der havde ligget på hans brystkasse glide langsomt ned af hans mave og lægge sig på hans hofte. Den anden der lå under hans ryg, lod han ligge sig om hans skuldre, og trykkede ham ind til sig. Det var dejligt varmt i rummet, og Ozzie var varm og.. uhm.. Sean havde faktisk helt glemt omverdenen et øjeblik, alt koncentrerede sig om elveren i hans arme..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 12, 2012 9:51 am

Ozzie smilede bare lidt i kysset, det var dejligt, det var det selvfølgelig, han elskede når Sean kyssede ham, men alligevel.. han ville ikke have Sean gik for langt, han var ikke.. i humør til sex eller noget, faktisk så ville han bare gerne ligge og snakke lidt, men pludeslig så var stemningen ændret, og han vidste ikke helt hvordan han skulle få skubbet Sean væk. Han nappede ham så hurtigt i underlæben. "Sean.." hviskede han stille og kyssede ham blidt på kinden, og satte så sine hænder mod hans bryst. "Du er rigtig.. rigtig sød.. men kan vi ikke, snakke lidt i stedet for.. måske?" hviskede han stille, han ville jo hellere ikke såre ham, og han havde jo også selv bedt om det.. men han havde også fået det dejlige kys han havde bedt om, og det var skønt.. men nu ville han tale, og ikke kysse og pille.
"Det er din tur.." sagde han bare lidt drillende og nussede han blidt på brystet, for ikke at være for hård ved ham, for det var jo ikke med vilje.. han ville gerne ligge og putte, men så skulle de også snakke imens og ikke kysse uafbrudt. "Du skal synge for mig nu!" bordrede han bare i et flabet tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 12, 2012 10:17 am

Sean vågnede lidt da Ozzie nappede ham i læben. Han så lidt på ham, og slap hans kys.Han slap ham blidt da han satte hænderne i hans brystkasse, og så på ham.. Han tænkte over måden det blev sagt på, og smlede let til ham "Jo, selvfølgelig.." mumlede han. Han lod sig rulle om på ryggen, stadig med en arm under Ozzies skuldre, og lyttede da han sagde at det var hans tur, og rynkede sine øjenbryn i en spørgende grimasse og skævede til ham "Til hvad..?" mumlede han brummene.. Han hævede sine øjenbryn i overraskelse og rystede på hovedet og grinede så lidt "hvem har sagt jeg kan synge?" mumlede han skeptisk, og trak sin arm til sig, og vendte sig om på siden så han kunne betragte Ozzie.. han havde ikke tænkt sig at synge for ham.. han kunne ikke synge. Ozzie kunne synge, så han kunne jo bare bliv ved? "Du kan synge.. så du er den eneste af os to der bør gøre det" mumlede han smilende til ham. Han lukkede sine øjne halvt i,og så på ham gennem smalle sprækker hvor det blå lige akkurat kunne kigge ud.. Han brummede lidt igen "syng du?" mumlede han indbydene, så behøvede han selv i hvertfald ikke gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 12, 2012 10:37 am

Ozzie smilede til ham og blev bare glad da Sean gjorde som han bad ham om, uden nogen brok, det var rart, at han ikke blev såret eller sådan noget, for det var jo ikke det der var meningen, han ville bare.. ja tale lidt, snakke, lære hinanden at kende måske? "Okay.. hvor gammel er du egentlig Sean.." spurgte han stille, noget han havde tænkt ret meget over, han vidste ikke hvor gammel Sean skulle ligne en der var, men han var vel også ældre rigtig, han var jo dæmon, de kunne vel blive et par tuisende år gammel, som ham selv.
"Det skal du altså, om du så kan eller ej!" sagde han bare hurtigt og kærtegnede ham blidt på brystet. Da han væltede om på siden lagde han sig bare ind til ham og placerede sit hoved på hans bryst, og puttede sig med en hånd på hans mave. "syng for mig.. så er du sød.." hviskede han stille, "Bare lille peter edderkop.. måske?" hviskede han, det var lige meget om Sean ikke kunne ramme en eneste tone, det kom slet ikke an på det.. han ville bare.. have trygheden af at nogen gad synge for ham, som da han var lille.. åh det var så rart, bare en lille sang, så ville han sove rigtig rigtig godt i nat.. men han ville heller ikke tvinge Sean, men så alligevel.. hmm.. nej. "Så.. gør jeg også noget for dig!" sagde han lokkende og prøvede at gøre det.. interessant "Lige hvad du vil have.." mumlede han, og tænkte ikke rigtig over konsekvenserne over det lige der.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 12, 2012 11:30 pm

Sean pustede langsomt ud så brystkassen sank sammen, han skævede til ham.. hans alder? "23.. eller... snart 24 faktisk" mumlede han nu han tænkte over det.. han blev 24, den 12 december.. eller sådan noget, han kunne ikke huske om det var d. 12 eller 13. Han sukkede overdrevent da han bad ham om at synge igen "jamen jeg kan ikke" grinede han, for helvede altså.. og hvad i alverden skulle han synge hvis det så i hvertfald var? Hvad for noget musik... nej, den gik nok ikke.. hvad hørte han overhovedet? Hvad skulle han synge for ham? Han var blank som et lagen. Han sukkede da Ozzie bad ham synge lille Peter edderkop.. Han smilede skævt "lille peter edderkop?... det ved jeg ikke engang om jeg kan teksten til" mumlede han stille, og gned sig kort i øjnene mens han lyttede.. han kunne mærke varmen fra hans kind, og kunne skimte det sorte hår hvis han så ned, han lå jo halvt på ham.. Hmm.. Han smilede djævelsk da Ozzie sagde at han ville gøre noget til gengæld. Sean var dæmon, den første tanke var altid af udnyttende karakter, han havde jo ikke været det i flere århundreder så det at styre sin tankegang faldt ham naturligvis ikke ind.. Først et par sekunder efter slog han tanken bort, aj det gik nok ikke. "Det var fristende.." svarede han så, og løftede den arm Ozzie havde ligget på, og lagde den blidt om ham istedet, og den anden arm under sin egen nakke. Han havde jo ikke tænkt sig at synge så.. Sex var helt klart det første der havde faldt ham ind.. typisk, men sådan var det, det kunne han nok ikke byde ham så kort tid efter, desuden var han vel stadig ret ny i faget, og Sean skulle gå langsomt frem og alt den slags... det krævede forberedelse af en eller anden art, Ozzie var jo ikke typen man bare kunn rive tøjet af og tage hårdt op af en væg og.... "Fint, skal jeg synge lille peter edderkop?" mumlede han opgivende...
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 13, 2012 6:34 am

Ozzie smilede forsigtigt og nikkede, "Oldning.." mumlede han bare, han datede en der var 4 år ældre end sig selv, det var egentlig ret meget.. og en svær tid, for imens Ozzie lige var bleven myndig, var Sean i den tid hvor han skulle skynde sig at finde sig en kæreste, blive gift og få børn.. helst inden han ramte de 30, i hvert fald de første to børn altså.. åh. Men han tænkte.. at sådan var Sean ikke, han havde sikkert masser af tid, eller? Det vidste han jo ikke, han vidste ikke en gang om han så andre end Ozzie. Åh... "Er du også 24 sådan rigtig?" spurgte han stille, for han var lidt nysgerrig med hvor lang tid Sean egentlig havde levet, det kunne jo være alt fra bare.. 23 til mange hundred år gammel, eller mere! Det var vildt at tænke på.. men tja, Ozzie var jo heller ikke ligefrem helt ung, han lignede nok bare en der var, og opførte sig som en.. han var nok lidt barnlig, og.. forvirret, men han tænkte det måske skyldtes hans blindhed, at han var bleven nød til at starte forfra, og ikke rigtig bleven meget ældre ved det.
"Du kan godt synge, alle kan synge.." mumlede han bare og smilede lidt opmuntrende til ham, aj han skulle jo heller ikke hvis han virkelig ikke havde lyst.. det skulle han jo vide.. ik.
"Mariehønen eviggllad, måske? Eller.. eh.. hjulene på bussen drejer rundt, eller jeg er en lille undulat?.. anything?" sagde han stille med et lidt drillende tonefald, kunne Sean dog ingen classikere.. åh altså. "Let it bed, med beatels?" "Kan du ingen sange?" hviskede han stille og så lidt forsigtig på ham, eller det kunne han jo nok godt, måske bare ingen Ozzie kendte, men det var også lige meget. "Det behøver ikke være nogen jeg kender" sagde han hurtigt og kyssede ham hurtigt på hagen. "Du behøver heller ikke synge hvis du ikke vil.." mumlede han stille og kyssede ham igen, bare på munden, han ville jo ikke presse ham hellere. Han smilede lidt, "Ja.. fristende.. synes næsten du skal tage i mod mit tilbud!" sagde han bare hurtigt. Ikke en eneste gang havde det strejfet Ozzie at hans tilbud måske ville få ham ud i en sitation hvor han blev nød til at sprede benene.. han havde tænkt.. ja det vidste han ikke, lave mad til ham.. gøre rent for ham.. et eller andet, i den dur.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 13, 2012 7:52 am

Sean grinede da han kaldte ham olding.. jaja så. "Mmhm.." mumlede han bare til svar og lyttede. Han skævede til ham.. snakkede han om, om han var et par hundrede oveni? "Nej, jeg er faktisk ung- olding" drillede han så "jeg er kun 23.. hverken plus eller minus" sagde han. Det slog ham pludselig at Ozzie rent faktisk kunne være et par hundrede oveni de.. 18 "Du er måske lidt grå under det der sorte hår?" mumlede han, og rodede ham sigende i håret for at lede efter grå hår og smilede skævt. "Nej, alle kan altså ikke synge, jeg kan ikke.." sagde han, og lyttede til de utallige forslag som Ozzie stilte... årh han kendte godt Beatles.. men kun af omkvæd og grydefrisurer.. Han grublede lidt over det... Ozzies krop var varm.. hans hud var blød, han duftede godt, det var virkelig svært at modstå.
"Hmm.. så siger vi jeg synger en sang.." mumlede han og nød hans kys.. mmhm.. Han tog blidt fat i hans trøje og vendte ham om så han lå øverst og bøjede sig ned over ham "Og så.. indvier vi dit løfte..." hviskede han kælent mod hans øre og nappede ham blidt i øreflippen. Han nappede ham blidt i kinden og tænkte sig om.. det eneste han lige kunne komme i tanker om var faktisk en sang til en kvinde, men han kunne vel.. redigere lidt i den.. Han smilede skævt og kyssede ham på kæben og nynnede lidt.. stille og roligt "Let's make the best of the situation, Before I finally go insane.." sang han stille, og fortsatte en lille stribe kys henover Ozzies kind til hans læber. Han kørte i mellemtiden en hånd op over hans brystkasse, og hev en smule ned i hans halsudskæring "Mm..please don't say we'll never find a way, and tell me all my loves in vain.. darling won't you ease my worried mind" hviskede han og nappede ham blidt i læben og smilede mod hans mund. Han kørte blidt sin anden hånd op langs hans side, og ned igen.. og ind under hans trøje. Han fortsatte hans kærtegn op af hans side, mærkede den bløde hud mod sine fingre. "Baby, you got me on my knees mmhm.. I'm begging darlin' please baby, darling won't you ease my worried mind" smilede han og kyssede ham intenst.. i nogen sekunder... lod det vare præcis så længe at.. åh. Han gav slip på Ozzies læber og lyttede.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitimeSøn Okt 14, 2012 7:13 pm

Ozzie smilede forsigtig og nikkede så, det var underligt.. Ozzie var ældre end Sean! Hah! Så kunne han få den kunne han.. selv om Sean var ældre udsendesmæssig men, det var lige gyldigt, han kunne ikke både få lov at vinde på højde og alder. Det var slet ikke fair.
"Mhmm omkring de hundred år.." mumlede han bare stille og smilede lidt flabet, selv om han godt vidste det var dumt.. for Sean virkede ældre end Ozzie på alle mulige måder, så det gjaldt nok ikke rigtig alligevel, men altså.. stadig ik.
"Jeg tror du synger dejligt.." mumlede han bare stille, med sådan en dyb flot stemme.. den var så berolignede og tryg, selvfølgelig sang han dejligt. Ozzie lyste op i et smil da Sean gav sig og nikkede, "Okay.." hviskede han. Men blev dog lidt paf da han blev vendt om og sukkede bare.. magt syge dæmon altså... men stadig sød! Rigtig rigtig sød. "Mhmm okay?" hviskede han stille, hans løfte.. hvad skulle han? Hvorfor sagde han ikke hvad han skulle gøre? Det kunne han da lige have sagt.. hm.
Han sukkede dog stille da han mærkede ham mod sit øre, hans læber og.. hans kys og bid.. det var.. aj.. nej! Det var ikke det det gik ud på vel?! Nej.
Han slappede dog hurtigt mere af ved Seans bløde nynnen, og hans dybe trygge stemme, præcis som han havde forudsagt lød de det dejligt, og han kunne altså godt synge.. han var måske ikke lige den næste lady gaga.. men altså.. han havde en dejlig varm stemme.
Ozzie smilede forsigtig, og ville sige noget, men så.. Sean var pludselig.. underlig, helt intens.. og hans hænder var svære ikke at.. åh.. så distraherende, og så sang han vider.. inden Ozzie overhoved havde nået at kysse ham ordenligt tilbage.. åh.
Ozzie gispede halvt, da teksten endelig nåede ham.. åh.. hvad hvad.. hvad havde han gang i! Han mærkede hans blide kærtegn over det hele, og det var så rart.. men han kunne da ikke.. det kunne han da ikke mene.. det her.. vel? Sang for sex.. var det ikke lidt.. skørt? Jamen.. hans puls røg hurtigt op, og hans hjerte sad allerede oppe i halsen på ham, før Sean overhoved havde sneget sig ind under hans trøje.. åh hans fingre, de var så dejlige.. men?
"Sean?" hviskede han stille og sukkede igen, imens han forsigtig listede sine arme om hans nakke og holdte blidt fat i hans hår, han havde lyst til at trække.. for ham lidt væk.. han kunne ikke.. jo.. men, han var bare så blid.. og varm.. og blød, og dejlig.. han kunne slet ikke.. åh.
Ozzie sukkede blidt og nikkede forsigtigt, selv om han ikke vidste om han skulle svare på teksten eller ej. Og da han endelig fik sit kys, holdte han sig ikke tilbage, og strammede bare sit greb om Sean og holdte fast i ham imens han kyssede ham tilbage med lige så meget intensitet. Han gispede igen da kysset holdte, og.. åh han ville bare have mere.
Men sangen var slut.. og Ozzie.. men.. og.. Sean ville have sin tjeneste.. åh. "Du synger.. dejligt.." mumlede han bare stille, sådan lidt forsigtigt, han var hurtig bleven nervøs.. men han var ikke bange, og han kunne godt.. han kunne godt lide Sean, og hans.. varme, og hans fingre, hans blide fingre og hans dejlige kys.. mhmm.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 15, 2012 12:37 am

Sean havde bare smilet af Ozzie.. ældre end ham? Hah! Jaja, så fik han den, det var da meget sjovt.. men han vidste godt at alle andre henseender var han nok den ældste.. men Ozzies alder var jo også gået i stå.. han havde jo ikke præsenteret sig som 118 år gammel da de havde mødt hinanden, hvilket vel også var normalt... Sean havde endnu ikke mødt nogen der præsenterede sig på den måde, Ozzie kunne sagtens gå for at være 18..
Han kunne ikke lade være med at smile da Ozzie havde gengældt de små intense kys... nåå.. han var da ikke helt lavet af sten? Ozzie var nok mere sensuel end han egentlig var klar over.. det var faktisk lidt ondt et eller andet sted, han vidste slet ikke hvad han gjorde ved ham! Han nød at han lagde fingrene om hans nakke, op i hans hår, og knurrede lavmældt, måske mere som en brummen.. farlig..
"Mmhm?" svarede han lavmældt da han havde lydt som om han ville spørge om noget. Han rystede lidt på hovedet "nah.. tror jeg skal lade dig om det at synge.." hviskede han mod hans læber og nussede ham lidt på siden. Han lod sin hånd køre om på hans ryg, og satte sig op med ham. Han ville måske ikke? Det virkede ikke sådan.. ikke med de kys han fik..Hmm.. Han skubbede blidt Ozzie hen, så han sad op af væggen og trykkede sin krop mod hans, og smilede skævt "Du kan jo altid sige stop, hvis du ikke vil lege med mere.." drillede han helt lavt mod hans øre, og nappede ham i øreflippen før han fortsatte kyssene ned til Ozzies mund, og kyssede ham lidt blidere så han ikke følte sig.. helt voldtaget.. kun lidt. Sean smilede i kysset og kærtegnede blidt hans sider, og holdt ham ligesom.. fast, ved væggen.. så gik han ikke nogen steder.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 15, 2012 1:23 am

Ozzie sukkede dybt og lagde bare sit ansigt ind mod Seans skulder, bare for lige at få lidt luft, de var lige pludselig gået så hurtigt.. fra at Sean skulle sove på sofaen, til de skulle.. ja hvad skulle de overhovedet? Eh.. have sex.. måske.. eller hvad? Aj det vidste han ikke om han.. kunne.. var det overhovedet nogen god ide? Og var det ikke.. at bryde et løfte at sige nej.. åh han var så svag, han ville jo ikke lade være, han ville bare.. lade Sean forføre sig og bare.. give sig hen.. hele natten, og bare ligge og putte bag efter, og så var de bedste venner igen.. men hmm.. hvis de havde sex hver gang de var samme? Var de ikke ved at blive en slags bollevenner.. og det havde.. det havde han ikke lyst til, men han kendte heller ikke Sean nok til at man kunne sætte dem i nogen form for forhold.
Ozzie smilede lidt og lyttede til hans blide dybe stemme. "Mhmm.." mumlede han bare, jaja, han skulle nok synge, men Sean havde en dejlig stemme alligevel.. helt som kærtegn.. sådan var det lidt at lytte til ham, mmhmm.. det var skønt.
Ozzie sukkede lavt da han blev flyttet rundt på, og blev så lænet op af væggen, eller nok nærmere trykket ind mod den. Hans puls kørte lige en tak mere op og hans tog et hårde greb om Sean hår. "Mhmm.. men jeg vil altid lege med dig.. du er jo fuldstændig uimodståelig, det slet ikke fair.." halv klynkede han bare lidt og gengældte hans blide kysse, og startede med at nusse ham lidt i nakken.. mhmm han var dejlig, og det var rart at have ham så tæt på, ind mod sig.. han kunne mærke alt..
Kunne de ikke bare side sådan.. hele natten og bare kysse.. åh det kunne han godt lide.. rigtig meget.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 15, 2012 7:12 am

Sean fornemmede godt at Ozzie trak i hans hår, og brummede lidt af det. Ikke at det ikke var rart, for det var det... Han smilede bare af hans klynkeri "nej, du har ikke en chance.." drillede han smilende.. "men.. til gengæld, så er det helt fair i forhold til hvor latterligt godt du ser ud, jeg kan jo slet ikke lade dig være" mumlede han kærligt, og nød hans nussen.. åh den dreng altså. Han kørte sine hænder længere op af hans sider, trak hans trøje lidt med op.. Han nød kysset, og slap det langsomt og trak sig lidt tilbage, og betragtede hans ansigt.
Det havde egentlig ikke været hans plan at skulle.. være gået så langt, egentlig havde han troet Ozzie slet ikke ville have noget med ham at gøre længere, men... elverens reaktioner på diverse.. ting, tydede på noget andet. Han slap hans trøje, og kyssede ham på halsen med små våde kys, og lyttede til hans vejrtrækning imens.. jo, den var god nok, den var ligesom blevet lidt.. hvordan skulle man forklare det? Tungere? Han kørte sine hænder ned omkring hans røv, og derefter ned om hans lår, og tog blidt fat om hans ben. Sean sad jo mellem Ozzies ben, og det næste han gjorde var måske... lidt grænse overskridene.
Han smilede skævt mod hans hals, nappede ham blidt i den tynde hud og lagde hans ben om sine hofter og skubbede en arm ind under hans røv og løftede ham op af væggen og fulgte med op så han stod på sine knæ på madrassen.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 15, 2012 8:45 am

Ozzie sukkede dybt og lyttede til hans søde brummen, han var sød.. åh hvor var det forfærdenligt? Hvorfor kunne han ikke bare sige nej.. nej tak.. ikke i dag, det var da ikke så svært? Men det var bare.. Sean tændte bare den der brændene ild.. der.. og der var ligesom kun en måde den kunne slukkes på, åh.. det var bare slet ikke fair, nej, han var så mega uretfærdig, kom bare der.. og voldtog ham og alt muligt! Simpelhen for.. ih.
Ozzie rødmede kraftigt ved Seans næste ord, og smilede bare forsigtig, "Nej.." mumlede han stille, "Hold op.." klynkede han så, han havde aldrig været særlig god til komplimenter.
Ozzie lod et blidt suk glide over sine læber da Sean rev op i hans trøje.
Ozzie smilede halvt og trak sine hænder til sig og om i sin egen nakken og løste det sorte bind og trak det af, og smed du ud fra sengen. "Er det okay?" mumlede han stille, og åbnede forsigtig øjnene, og prøvede lidt at orientere sig om hvor mon han skulle kigge hen for at kigge på Seans ansigt. Han smilede forsigtig og rødmede lidt.. han følte sig så blottet.. når han ikke havde det på.. men det var okay, for han var sammen med Sean, han måtte gerne se ham nøgen.. hm.
Han sukkede dybt igen, og lod Sean løfte rundt på ham, imens han bare sådan lidt krampagtig fast om Sean, bange for at blive tabt.. selv om det sikkert slet ikke var sandsynligt. Han sukkede stille og lagde armene om halsen på ham, da han blev skubbet op af væggen.. hvad nu.. åh.. for satan.. "Sean.." klynkede han stille.. han var altså ikke van til.. alt den slags fancy sex.. men alligevel.. det tændte ham jo.. men det gjorde ham også bare så.. mega nervøs.. åh.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 15, 2012 11:10 am

Sean smilede af den kraftige rødmen, der lyste op i mørket... det var da lidt kært, kunne Ozzie slet ikke se det? At han var så sød man ikke kunne lade ham være? "jo.." svarede han bare tilbage, i trods, Ozzie var lækker sådan var det. Bum. Han betragtede stoffet der forsvandt fra Ozzies øjne og betragtede helheden lidt.. "Selvfølgelig.." hviskede han, og kyssede ham blidt i panden, og smilede så lidt af det...
Han kunne ikke lade være med at grine helt stille da han nærmest klamrede sig til ham "ro på, jeg taber dig ikke" smilede han mildt, og gav ham et kort kys på munden. Hans klynken nåede godt Seans øre, men han tog det nu ikke så tungt, det var jo bare indtil Ozzie havde fundet sig godt til rette der.. på væggen. "Så.. jeg har dig" hviskede han blidt, og kærtegnede hans lår, han ville alligevel komme ned og sidde igen på et tidspunkt, hvis han skulle have bukserne af, men ligenu ville Sean give ham oplevelsen af ligesom.. at sidde der lidt.. sex på en anderledes måde.
Han var dog alligevel lidt tilfreds med at Ozzies arme lå så tæt om hans nakke, det gav ham jo bare muligheden for at komme endnu tættere på. Han kyssede ham blidt på hagen, og ned af halsen, små lette kys.. blev ved med den blide nussen på hans lår, og kyssede ham så igen, sådan rigtigt. Det kunne ikke betale sig at flå tøjet af ham før han ligesom havde fundet sig til rette.... og dog..
Sean smilede skævt i kysset, og slap så modvilligt de varme læber og satte Ozzie ned på sengen og trak sin egen trøje af, og dernæst Ozzies... og kastede dem.. ned for enden af sengen antog han.. så kyssede han ham igen, denne gang lidt vådere, og kørte sin ene hånd ned over hans mave, og om på hans ryg og trak ham tættere på... selvfølgelig varhan en del tættere på, deroppe på væggen, men det kunne lige vente lidt.. han skulle bare lige have alt det der tøj af vejen.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 15, 2012 11:30 am

Ozzie mumlede et eller andet mod hans læber.. nej han.. var ej.. vel.. ih sådan noget skulle han ikke sige, sådan noget skulle han da ikke slippe af sted med at sige! Nej vel.. ih.
Ozzie nikkede lidt forsigtig, han vidste ikke hvordan Sean havde det med.. Ozzie's blindhed, men ind til vider havde han ikke fået særlig meget forskels behandling, bare lidt hjælp, og det var præcis som han ville have det.. måske burde han føle sig lidt udnyttet, men det gjorde han ikke.. han var tryg hos Sean, og han stolede på ham.. gav ham en chance mere.. hvad andet kunne han? Han ville have ham.. tæt på, og lige ved siden af sig hele tiden.. han måtte ikke.. gå igen, mhmm.. kunne han ikke bare lige.. flytte ind eller sådan noget, så skulle Ozzie ikke gå og være bekymret hele tiden.. eller hvad? Hmm nok ikke nogen mulighed.. i hvert fald ikke endnu, ih de skulle slet ikke have sex jo! De skulle jo date.. og.. lære hinanden at kende, og den slags.. åh han var bare så svær at holde fingerende fra, ham Sean.. åh han var så dejlig, og varm, og blød.. og uimodståelig lækker!
"Nej.. mhm, det ved jeg godt.. men alligevel.." mumlede han bare, han vidste godt at.. Sean aldrig ville tabe ham, men alligevel, så ville han bare.. det vidste han ikke, det hjalp bare at hænge lidt fast på ham, at holde om ham og være tæt på ham, det gjorde ham, mindre nervøs, selv om det måske lød lidt mærkeligt.. men så længe det hjalp, så var det vel også ligegyldigt.
"okay.." hviskede han bare stille og bed sig selv blidt i læben, og gav et let suk fra sig, og kneb øjnene sammen ved Sean kærtegene.. så blid.. så pirrende, hvorfor var han så.. så ond.. åh.. han kunne jo ikke modstå det, når han rørte ved ham på den måde! Han længdes bare.. længdes efter mere.. meget meget mere.. hele natten.. åh!
Det var lidt underligt.. at.. der.. altså op af muren.. ja.. for det havde han aldrig sådan rigtig prøvet før, altså det havde han jo ikke.. han plejede bare at ligge.. der i sengen.. eller plejede og plejede.. han havde haft sex med Sean en gang, og så en anden.. en gang.. så tja.. man kunne jo ikke sige han var så kendt på alt med.. stillingere, og alt det der.. men selvfølgelig var han åben.. og han ville da lyve hvis han sagde at det her ikke var meget.. tændene. Mhm.
Han nød hans kys, hans læber der var over det hele, og hans strammede bare grebet lidt om Seans nakkehår, og rykkede en lille smule i det, imens et knækket støn flød over hans læber. Og en kraftig rødmen lagde sig over hans kinder..
Christ.. han havde jo ikke engang taget tøjet af ham endnu, og Ozzie var allerede helt oppe i det røde felt, tændt.. og stønnende. Åh. "Åh.." hviskede han stille og gengældte så Seans kys, så godt han kunne.. for det var svært.. at koncentrere sig om en ting af gange.. Sean havde alt for mange hænder.. altså helt ærligt.
Han blev dog kort lidt tryg da han mærkede sengen under sig, men så blev hans trøje trukket af, og han måtte gispe kort igen, hans vejrtrækning kunne ikke følge med.. men hans krop.. ville bare, flænse tøjet af Sean og komme i gang, det kunne kun gå for langsomt lige nu.
Han lyttede efter lyden af endnu en trøje der gled af, og smilede forsigtig til ham. Han mærkede så Seans varme kys igen.. åh.. åh.. det var helt fantastisk, kunne han ikke kysse ham sådan der for evigt? Hele natten. Han lod den ene hånd blive i Sean nakke, og lod den anden glide hen over hans hals og kraveben.. jov han havde.. han havde smidt trøjen. Han gav så endnu et støn fra sig, ved Seans hænder.. der var over det hele.. og de var så blide.. og varme.. og det var bare så fandens dejligt! Han lod ham trække sig tættere på, og lod sin hånd glide forsigtig ned over hans overkrop, langsomt.. søgende, skulle have hver en lille detalje med.. mmhmm.. åh han var jo bare helt perfekt..
Hans hånd endte ved hans buksekant, og langsomt fik han knappede hans bukser op med den ene hånd, og lod endnu et støn.. triller over sine læber, og nappede Sean blid i underlæben.. "Mhmm" mumlede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitimeTirs Okt 16, 2012 12:53 am

Sean smilede bare af hans små formaninger om ikke at tabe ham , han tabte ham ingen steder altså... lille paranoide elver. Stønnet gav han vished om hvordan Ozzie ligesom følte sig midt i det hele, grønt lys kunne man vel kalde det. Han trak sit ansigt lidt til sig og betragtede det røde ansigt, og lod kort en finger følge hans kindben, og lænede sig ind til hans øre "du er sød når du rødmer" hviskede han, og lod med vilje sine læber strejfe hans øreflip. Han nød at han trak lidt i hans hår, det fik det til at brænde i hans krop på sådan en lidt dunkel måde..mhm..
Han kærtegnede hans ryg, liv, side.. hvor han lige kunne komme til da Ozzie sad der hos ham på sengen... ville bare føle enhver centimeter hud under sine fingerspidser, og mærke Ozzie helt tæt på.. mmhm.. Han smilede varmt tilbage af det forsigtige smil Ozzie havde sendt ham.. søde lille elver. Det undrede ham stadigvæk at de var stødt på hinanden så spontant, og der var blevet så meget ud af det enkle møde.. Men han var glad for han havde mødt ham. Meget endda.. Han besvarede hans støn med et lille "mm..." og fornemmede hans hånds, vej nedover hans brystkasse og mave. Han lænede sig ind, og trykkede kort sin kind mod hans hår, og kyssede ham i det mørke hår.. han huskede på sidste gang hvor Ozzie hævnede sig for smerterne efter deres nat, og smilede skævt.. Han trykkede ham blidt bagud mod væggen og stønnede mod hans øre, og fik fat i hans buksekant.. han havde godt fornemmet at Ozzie havde åbnet hans bukser... åh det var svært at holde lidt igen, selvom man skulle.. Det med at skulle have sex op af en væg var nok grænseoverskridene nok for den lille elver i forvejen...
Han så overrasket på ham dahan nappede ham i underlæben, men smilede så lidt af det.. og kyssede ham blidt, inden han trak bukserne af ham og lagde dem... væk, bare væk med det. Åh han var så varm, så indbydene.. det kunne ikke gå hurtigt nok med at komme af med det der tøj, så han kunne mærke Ozzies krop mod sin.. mhm, nøgne Ozzie. Han smilede lidt, og kærtegnede hans underbuksekant og lod et par fingre glide ind bag elastikken. Han slap hans læber "mm... bliv her" mumlede han drillende, og kyssede ham ned af halsen og ned over hans brystkasse, og stoppede ved hans underbuksekant. Han så drillende op på ham, og bed kort i hans underbuksekant, og smilede skævt.. aj han måtte hellere holde op med at drille. Han trak hans underbukser af og smed også dem et eller andet uvist sted hen i rummet, åh så meget tøj.. "Kan du ikke bare rende rundt uden tøj på?" mumlede han mod hans hud, og nussede ham på inderlåret.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitimeTirs Okt 16, 2012 2:14 am

Ozzie prøvede at være stille.. han prøvede virkelig! Bare holde det en lille smule tilbage.. åh det var så flovt.. hvordan kunne han allerede være så.. tændt, han havde jo ikke engang.. åh, det havde jo stadig tøj på og alt muligt.. Sean kunne altså et eller andet, havde nogen specielle kræfter, der bare.. satte ild under en, med bare en blid berørelse, og så.. jamen altså, hvad havde han tænkt sig Ozzie skulle stille op med det? Bare sige nej og ligge og lide lydløs.. næh, han ville have ham, og have ham det skulle han også få!
"Nej hvad.. nej jeg rødmer altså ikke" mumlede han bare stille, åh det var så flovt, hvorfor skulle.. Sean rive op i det, det var jo.. nå.. "Du gør mig flov.." mumlede han bare stille, så kunne han måske lade være med at sige alle de der søde ting der hele tiden.. det var lidt.. mærkeligt, Ozzie var slet ikke vant til at få sådan noget at vide, han var da ikke sød.. han var bare lidt dum og klodset.. Sean var sød og kærlig.. og.. mega lækker! Åh hvad ville han dog med Ozzie, han kunne sikkert få meget beder.. lige den kvinde eller mand han ville have.. og alligevel så var Ozzie så.. utrolig heldig at ligge her med ham.. eller side.. altså ja.. og han var allerede væk i drømmeland, det varmede, det gjorde ham jo helt lykkelig.. en underlig følelse, bare fordi.. åh jamen altså, hvad skulle han dog stille op.
Seans hænder var.. over alt, og han kunne jo slet ikke få nok for fanden! Og så alligevel havde han bare lyst til at gribe ud og tage fat om hans håndled og holde dem lidt.. få pusten.. men men.. han kunne heller ikke undvære de gnister det gav hver gang Sean rørte ved ham.. han ville ikke undvære det.. aldrig, så ville han heller side og hive efter vejret, resten af sit liv.. bare Sean ikke stoppede!
Han sukkede stille igen ved Seans støn.. åh! Åh! Han gjorde det slet ikke beder.. det var bare.. pirrende, og hans læber var over alt, og de skulle bare kysse ham. Han sukkede igen og pillede lidt ved Seans buksekant, og vidste ikke helt om han skulle.. trække dem af, eller vente lidt.. men.. så var Seans hænder og pludseligt.. der.. og han kunne ikke abstrahere fra det, og måtte bare ligge nakken tilbage og knibe øjnene sammen, og lod endnu et støn glide over sine læber, imens Sean åbnede hans bukser.. åh.. og så var de væk, åh hvor var det.. grænseoverskridende, bare det at miste sit tøj sådan, hvorfor.. det.. kunne han ikke bare? Have tøj på.. mhmm.. nej.
Han gispede dog let da hans underbukser også røg, og Seans støn mod hans øre.. åh det var næsten for meget! Han havde lyst til bare at ligge sig ned, og sige 'tag mig' men det kunne jo ikke vel.. for det var jo det der var det pirrende ved det.. vente tiden.. Det var jo det som spillede op til det hele.. åh for fanden. Han prøvede dog sådan forsigtig at dække sig lidt til med sine hænder, det var lidt pinligt.. han vidste ikke hvorfor, han var nok bare sådan lidt.. sex forskrækket.. eller nøgenhed, det var nok nærmere det.. og Sean kunne jo se alt, hele tiden.. og Ozzie kunne ikke se noget, åh det var slet ikke i orden, han burde også havde bind for øjnene.. mmhm ja!
"Jeg løber ingen steder.." mumlede han blidt og kyssede ham kort igen og holdte stadig sine hænder for.. det var bare.. svært ikke at være sådan lidt.. Argh.. agtig!
Han smilede forsigtig, og nød Seans nussen på sit inderlår.. lidt for meget.. mmhm han var da glad.. han var så tændt.. kunne de ikke.. komme i gang nu!
"Skal du snakke så meget.. kan du ikke bare.. ta' mig.." hviskede han stille, i et lettere drillende tone fald.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitimeTirs Okt 16, 2012 7:35 am

Sean så på ham og hævede et øjenbryn "Jaså?" grinede han stille.. "Det skal du ikke være, det er jo bare mig" sagde han roligt.. Ozzie havde ikke noget at være flov over, når det bare var Sean.. Der var ikke noget der kunne forskrække ham, intet der kunne gøre ham dårligt tilpas... og dog, det var der sikkert, men der skulle nok en hel del til.. "Du skal bare slappe af" mumlede han, og kyssede ham blidt på den tynde hud på maven.. Han nød hans gengældelse af det lille kys, og smilede lidt af at Ozzie holdt hænderne for sit skridt.. næh nej, det skulle han ikke få lov at gøre længe.
Han grinede stille da af det sidste han sagde og rettede sig kort op til hans ansigt igen "jo, du har ret.. det skal være mig en fornøjelse" hviskede han kælent, og forsvandt tilbage ned til Ozzies skridt, og fjernede blidt, men bestemt hans hænder. Han tog blidt fat om hans lem, og gjorde kort en bevægelse med hånden op og ned i et blidt tempo, inden han forsigtigt kyssede ham blidt, og sænkede så forsigtigt sine læber ned omkring hans lem. Han bevægede sit hoved i nogen rolige bevægelser, op og ned, mens han lyttede efter Ozzies klynken.. den plejede som regel at være en forlængelse af det han gjorde nu.
I mellemtidemn skubbede han langsomt sine jeans lidt ned med sin ene hånd... det var heldigt at han kunne multitaske. Han blev ved noget tid, hørte Ozzies åndedræt ændre karakter, elskede tegnene på at han blev.. mere.... medgørlig? Det var han jo i forvejen, måske nærmere.. mere tændt. Hans ord rungede stadig i hans hoved 'ta' mig'.. åh og det skulle han nok gøre.
Han slap ham langsomt, og tog en dyb indånding, og kravlede op til Ozzie igen.. Han krængede sine enge boksershorts af, og kyssede ham så dybt og intenst han mestrede, og trykkede sin krop mod hans. Han lagde en arm om hans ryg, og trykkede hans varme krop mod sin... åh hvor var han fristende, frygteligt fristende.. Han lod den hånd som han havde skubbet sine bukser af med ligge sig om hans lår, og flyttede også gradvist den anden fra hans ryg, ned om hans røv og løftede ham blidt mod væggen igen, og støttede på sine knæ. Han fik lagt hans ben bedre til rette om sine hofter, og kyssede ham fortsat.. hvem kunne dog lade være hvis de fik chancen?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitimeTirs Okt 16, 2012 8:51 am

Ozzie sukkede stille og rystede lidt på hovedet, bare i ren protest.. han skulle jo ikke blive ved når han lige havde sagt.. han skulle lade være, altså på en måde? Helt ærligt..
"Ja men.. du er så.. lækker.. og jeg er så.. " mumlede han bare stille, og kunne ikke rigtig finde på andet at svare, han vidste ikke hvordan han skulle beskrive sig selv, han vidste godt han måske ikke lige var direkte grim, men sådan.. smuk agtig, det synes han nu heller ikke.. han var bare normal, og Sean var.. ham var der jo ild under! For fanden da.
"Mhmm ja.. ja jeg prøver" mumlede han stille og smilede lidt halvt, åh hvor var det flovt.. men han kunne jo ikke bare.. slippe og bare side og.. smile og vente.. og slappe af og sådan noget, hans hjerte slog alt for hurtigt og han var helt oppe.. helt oppe i det røde felt, der var kun en måde for at få ham ned igen.. og det skulle Sean havde lov til at.. argh, ad han lød pervers nu.. glem det.. eek.
Ozzie nød bare at Sean lige.. gav ham en kort pause til at trække vejret, og det lille kys var herligt, han lyttede til hans dybe blide stemme og smilede kort. "Det var ikke.. på den måde.. du må gerne tale.. du har en.. dejlig stemme" sukkede han stille og gispede nærmest det sidste ud, da Sean var på vej ned til.. ja.. igen, og ville have gjordt modstand da han fjernede hans hænder.. men helt ærligt? Var det ikke bare.. dumt? Han lagde sine fingre mod hans skulder i stedet for, det rystede let.. en blanding af lyst og nervøsitet.
Han satte dog neglende i Sean lige så snart han rørte ham.. åh gud.. åh gud nej! Nej!
"Sean.." hviskede han halvkvalt og lod et højlydt støn glide over sine læber.. hvorfor.. hvorfor gjorde han det imod ham! Han lagde nakken tilbage.. dog kunne man jo ikke sige han ikke nød det, for hold da.. åh.. hvor var det godt.. det var.. hvorfor han.. "Sean.." klynkede han højlydt og lod sine fingre glide op i hans nakke, stadig med neglenede mod hans hud, og lod nogen røde striber pynte Sean fra hans skulder og op i hans nakke, og lidt ned af hans ryg, og strammede sit greb om hans hår og lod bare fingerende danse rundt over det hele, og trak ham lidt i håret.. han vidste ikke hvor han skulle gøre af sig selv forhelved da!
Han ånede nærmest lettede op da Sean stoppede igen, selv om han lige gav et sidste klynk fra sig, og trak forsigtig i ham.. op mod sig.. op til ham, op så han kunne kramme ham og kysse ham.. åh hvor var det ikke fair.. men hvad skulle han dog stille op.. dominerende Sean, der altid fik sin vilje.. åh han var så svag.. men det var bare så rart, det var.. åh så dejligt.
"Sean" mumlede han stille og holdte fast i ham da han kom op til ham, lagde sine arme tæt om ham, og sine ben også om ham, helt tæt.. pressede sig nærmest ind mod ham.. og det dunkede i hele hans krop.. det var forfærdeligt.. kunne de ikke bare.. åh det var vidunderligt. Han kyssede villigt med, nød det, log et par støn passere sine læber og klamrede sig til ham. "Du er så.. ond.." hviskede han stille og smilede kort, det var jo alligevel venligt ment.. ond på den gode måde hvis man altså kunne være det.. mhm.
Ozzie sukkede blidt da han blev løftet op mod væggen igen, og mærkede bare den kolde væg mod sin ryg og gispede let.. det var meget.. pirrende.. og meget anderledes, men helt sikker på en god måde.. han ville da ikke lyve, ind til vider kunne han jo egentlig meget godt.. lide det.. ja.. mmhm.
Ozzie lod Sean ligge hans ben ordenligt og strammede bare lidt med benene, om Seans hofter.. mmhm, og smilede forsigtig. "Du gør mig sindsyg.." mumlede han og smilede frækt, og åbnede let øjnene og lukkede dem så bare i igen, lagde nakken tilbage og lod sine fingre glide ned over Seans bare overkrop.. åh han var så lækker.. det var helt fantastisk.. mmhm. Han kyssede ham intenst tilbage.. mer.. mer.. mer!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 17, 2012 7:39 am

Sean lyttede opmærksomt, hvorfor gik han i stå der? Hvorfor gjorde han ikke sætningen færdig? Syntedes Ozzie ikke selv han var lækker eller hvordan stod det til...? Han brummede let til det han sagde "ja og du er... hmm... helt igennem fantastisk?" mumlede han drillende "både indeni.. og udseendesmæssigt? Mmhm, jeg kunne spise dig!" hviskede han, og slikkede ham drillende på låret, og nød hans uskyldsrene små klynk. Sean havde godt lagt mærke til de røde striber han havde fået på ryg, skuldre og i nakken, men det gjorde ham ikke så meget, han syntedes faktisk blot det var rart, på den anden side gav det ham også langt mere... lyst til bare at komme igang, komme til sagen.. men forspil var jo rart, det var også nødvendigt indimellem... og også lidt trang til at bide, selvom han godt vidste at det måtte han ikke,og han burde undertrykke de der vampyriske tendenser en lille smule, men det var ikke med vilje, det var jo bare fordi han duftede så godt, og var så... mmhm.. tiltrækkende, det gav ikke så meget mening at ville spise den man holdt af, men det var det vidst heller ikke meningen det skulle...åh forhelvede da!
Han kyssede ham bare mere intenst, for ligesom også at fortrænge trangen til at bide lidt.. og bare... nyde ham istedetfor, uden blod. "Mmhm.. du kan jo godt lide det" mumlede han drillende til svar., og betragtede det frække smil.. mmhm, frække unge altså. javist, var han ond.. lidt i hvertfald, på den søde måde. Overfor Ozzie ville han ikke være andet. Han trykkede ham blidt mod væggen bag ham, og smildede skævt af det han sagde, ja hvis det var det her der gjorde ham sindssyg, så havde han ikke noget imod det.. "Mmhm, du er dejlig" mumlede han kærligt mod hans læber, og betragtede ham da han lagde nakken tilbage... åh så indbydene.. han kyssede ham på halsen, og lod en stribe små kys glide ned over hans strube... Han bemærkede nogen små ar, men gjorde egentlig ikke noget stort ud af det.. fortsatte bare kyssene til han vendte tilbage til hans varme læber, det var ligesom dem der var omdrejningspunktet.. mmhm, så dejligt. Han rykkede forsigtigt sig bedre til rette mellem Ozzies ben, og holdt let fast om hans lår. Sean var ikke typen der spurgte om lov, så han fortsatte bare det intense kys, mens han langsomt trængte op i ham. Han stønnede lavmældt mod hans læber og holdt ham fast mod væggen så han ikke faldt ned eller... faldt andre steder hen. Han slap langsomt hans læber, men trak ikke sit ansigt så langt væk at han ikke kunne kysse ham igen.Han begyndte langsomt at bevæge sig, for at Ozzie også lige kunne vænne sig til det.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 17, 2012 10:43 am

Ozzie smilede lidt og sænkede blikket genert, hvorfor.. hvorfor skulle han sige mere, "Neeej jeg er aj.. stop så" mumlede han stille og sukkede.. skulle de virkelig til at diskutere det lige nu? Kunne de ikke finde et andet tidspunkt.. og lade Sean være lækker, og Ozzie var jo.. ja han var jo bare Ozzie.. der var ikke så meget mere at sige til det.
"Nej.. nej du må ikke.." grinede han bare og klynkede lidt da Sean slikkede ham på låret.. åh forfanden da.. det var da heller ikke nemt, når han gjorde sådan noget der? Vidste han ikke det.. mmhmm sikkert, han gjorde det med vilje.. Sean.. ih.
Ozzie lod sig rive med, inde i kysset og nød det bare, lagde sine arme om Seans nakke igen og holdte ham fast, tæt ind til sig.. han var så dejlig. Han rødmede igen da han sagde det.. men kunne jo ærligtalt ikke rigtig benægte det, selvfølgelig kunne han lide det, ellers havde han jo nok ikke gået i seng med Sean til at starte med.. og nu lå han der igen.. fuldstændig hjælpeløs, og kunne ikke stå imod.. det var ved at blive en dårlig vane.. altså ikke fordi han ikke gerne ville have sex med Sean.. for.. åh jov det ville han gerne! Men.. hvis de bare havde sex.. så var det bare så.. uromantisk.. og Ozzie var altså en.. der godt kunne lide lidt romantik, og han ville gerne have følelserne med.. men det virkede også forkert at sige nej nu.. han var tændt.. han ville have ham.. så kunne de snakke om alt det andet sener, på et andet tidspunkt.. han ville jo rigtig gerne lære Sean beder at kende.. rigtig sådan.. måske, kunne de.. gå på en date eller noget, og prøve ikke at have sex hele tiden.. mmhmm.
"Mhmm ja.. du må aldrig stoppe.." mumlede han så bare som svar.. og han mente det.. aldrig stoppe, bare blive ved.. åh det var så godt! Men så forkert.. og.. argh, han kunne slet ikke.. åh for.. for fanden.
"Neeej.. kan du selv være.." hviskede han stille, "Du har slet ingen anelse om hvor sexet du er.. " hviskede han bare og lukkede øjnene igen. Han nød hans kys.. de var alle steder, og det tændte ham så utrolig meget.. selv om det var på halsen.. men Sean var dæmon, han bed ikke.. og hvis han gjorde vidste han ærligtalt ikke hvordan han ville reagere.. måske havde bid en.. anden.. aj det vidste han ikke.. han forbandt det jo med smerte.. voldtægt.. udnyttelse.. tortur.. nej aldrig havde han nydt at blive bidt.. men han var heller aldrig bleven bidt af en han holdte af.. ikke sådan rigtig.. nej.. så han vidste ikke hvordan han ville tage det.. men egentlig så var han heller ikke sikker på han havde lyst til at finde ud af det.. og dog? Måske.. hvem vidste.. måske.. måske ville han kunne lide det.. måske.
Ozzie sukkede blidt da han blev rykket på plads, og smilede forsigtig, og lagde sine ben ordenligt om Sean.. så der var plads og sådan. Han sukkede stille, kunne slet ikke vente.. "Mhmm.." brummede han stille og gav et støn fra sig.. han måtte godt komme i gang nu.. nuu! Åh.
Han lod sine hænder vandre ned over Seans brystkasse, og mærkede så hvordan.. Sean gled op i ham, og gav et højlydt støn fra sig.. måske nærmere et skrig. Han klemte øjnene sammen i nydelse, og sukkede lavt igen og lod sine negle glide over Seans bryst.. åh.. "Åh.." hviskede han stille. Og klemte sine ben lidt om Seans liv og sukkede igen da han begyndte at bevæge sig.. åh forfanden hvor var det godt! Et hel måned uden det her.. åh der måtte ikke gå et måned mere, han blev sgu da sindsyg så! Han lænede sig frem og pressede sine læber mod Seans igen, "Du må aldrig stoppe.." hviskede han så igen, og gav et støn fra sig igen.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 17, 2012 11:40 am

Sean smilede, så sød altså... det kunne han jo slet ikke håndtere, han burde være mere varsom.. det var bare så svært, for ligeså sød som Ozzie var, ligeså forbandet fræk var han altså også.. det kunne han da ikke være den eneste der så? Altså han ville nok helst være den eneste der så det.... Han blev lidt overrasket over hans egne tanker, var han jaloux? På hvem? Og hvad? Aj, nu måtte han lige tage sig sammen... Ozzie og ham var jo ikke kærester eller noget, de var bare... ja hvad var de? Ozzie var ikke hans bolleven.. nej, det var han ikke.. men hvad var han så?
Han skød de tanker bort, havde ikke tid til at tænke over det, der var Ozzie var over det hele... mmhm.. Han stønnede hæst, og rystede på hovedet, aldrig om han ville stoppe. Sexet var de nok to om at være, men det havde Sean jo givet udtryk for... mmhm, sexede lille dydige elver, det var en mærkværdig blanding, men mest af alt havde den en forunderlig tiltrækning på Sean, som han egentlig var glad for.
Det var en lyd lidt væk... i bruset i Seans hoved... nogen skreg, eller stønnede temmelig højlydt.. det gjorde ham nu ikke så meget. Han vågnede lidt af det, og så på Ozzies ansigt, og mærkede hvordan han lod neglene glide nedover hans brystkasse, og udstødte et støn.. nu var der trukket røde striber på både hans ryg og hans bryst og mave. Han trykkede sig tættere på ham, mærkede hans brystkasse mod sin, lænede sig frem og bed ham let i øret, og slap endnu et støn over sine blege læber. Han trak sit ansigt lidt tilbage igen, og nød de støn der slap over Ozzies læber. Det var kært, lidt ligesom når han rødmede, måden han gjorde det på, var bare hans helt egen. Han gengældte hans kys, der måske var en anelse mere intense end de plejede "Jeg stopper ikke, aldrig" hviskede han tilbage, og afsluttede talestrømmen med endnu et støn, og tog bedre fat om Ozzies lår, og ændrede stødte lidt hårdere til. Han forstod pludselig godt Ozzies snak om at blive sindssyg.. men denne her sindssyge var en ildebrand, en sødmefyldt smerte i hele hans krop, der higede efter Ozzies, og hvis det ikke blev opfyldt, vidste han ikke hvad der skulle ske med ham...
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 17, 2012 12:24 pm

Ozzie gav endnu et støn fra sig, han kunne ikke lade være.. selv når han prøvede at holde det tilbage, men det var ligesom.. de bare boblede inde i ham, og hvis han ikke stønnede det ud, så ville han bare ende med at eksplodere, eller sådan noget.. Hvilket måske heller ikke ville være så rart.. så i stedet for at holde det inde, gav han bare frit løb, og lod de højlydte skrig og støn bølge over de lyserøde læber som de nu ville.
Han smilede da Sean rystede på hovedet og kyssede ham let på kinden, en kærlig lille gestus. "Mhmm.. du skal blive her.. hos mig.. nøgen.. hele tiden.. altid.." hviskede han stille tilbage, og stønnede kælent mod hans kæbe og kyssede ham så forsigtig ned over halsen.. han blev jo nød til at prøve sig frem forfanden.. hvad ellers skulle han stille op. Hmm.. måske ville han fortyde det sener, at han lå der og bad Sean binde sig med ham.. men lige nu.. om han så var i håndjern med Sean, så gjorde det ikke spor.. så længde han bare blev ved.. med det han gjorde! Åh.. åh..
Hans hjerte hamrede af sted, og han kunne godt mærke hvordan små dråber af sved dukkede frem et par steder, han var jo brændene varm altså.. og det var bare så.. fantastisk.. der var intet.. at stille op, hans krop skreg.. skreg efter mere, og han havde ikke tænkt sig at.. åh han havde bare tænkt sig at give efter, nu.. i morgen.. i overmorgen.. altid.
Han pev let da Sean stønnede mod hans øre og nappede ham i øret, gav et klynk fra sig og lod sine fingre glide op i hans nakke igen, og lidt ned over hans ryg, og nussede ham lidt, kærtegnede kort hans røv, og smilede forsigtig og op af ryggen igen og op i nakkehåret og holdte fast.. det var lidt som hans livline..
Ozzie sukkede stille ved hans ord, og smilede bare glad.. kunne de have sex for altid? Nok næppe.. men de kunne sagtens blive ved hele natten for Ozzies skyld.. altså så længe han kunne.. for han blev også træt på et tidspunkt.. og så begyndte han at pive, og det var måske heller ikke.. ja.
Han nød hans støn.. åh det var så rart, så vidste han også at Sean.. Sean nød det også.. åh han kunne godt lide Ozzie, og det var ham han var sammen med.. og ikke alle mulige andre.. åh. Han skar tænder ved de lidt hårde stød og trak lidt i Seans hår, lagde nakken tilbage igen og gav et klynk fra sig, som et støn.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 17, 2012 1:25 pm

Sean trykkede sine læber mod hans igen, de lyserøde, indbydene læber.. Han smilede af de mange støn, og lod dem slippe ud af kysset, og kærtegnede blidt hans lår.. ihguder den dreng altså! Han slap hans læber, og mærkede det blide kys på sin kind, og smilede lidt af det han sagde, og de kælne støn.. "Mmhm, hvis du gør det samme, så er det et løfte" hviskede han, og lagde kort sin nakke tilbage så han kunne komme til med sine kys, og stønnede.
Han kunne godt mærke varmen, og fugtigeheden fra Ozzie.. han var også ret sikker på at han selv var varm som aldrig før. Det generede ham heller ikke, overhovedet, det var også på høje tid han begyndte at føle sig på toppen... Han stønnede da Ozzies hænder ligesom fandt deres vej nedover hans ryg, og røv og trykkede hans ben tættere om sig. Han så godt hans glade smil.. åh det var skønt, skønt at se ham smile, at han var glad.. glad og nøgen, og smilende, sådan syntedes Sean altid han burde se ud! Bum.
Han smilede lidt af de små klynk, og varierede lidt mellem de hårde stød... han skulle huske at være forsigtig, omsorgsfuld, ja... det var sådan man skulle være.
Han kyssede ham blidt på hagen, og næsen og i panden og stønnede selv. Han kunne godt mærke at han var ved at være oppe over... der var ikke længe til at ikke kunne holde det tilbage mere, men han holdt igen, for egentlig ville han ønske de kunne blive stående der i flere timer, men det var nok umuligt, medmindre de gjorde det af flere omgange. "Ozzie..." stønnede han hæst, mod den brændene varme hud.. det var måske ikke så meget for at få hans opmærksomhed, men nok mere som en slags erklæring.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 17, 2012 1:56 pm

Ozzie smilede og nikkede så bare lidt, selv om det nok bare.. var.. ja fordi han var så beruset på.. Sean.. Seans krop.. hans støn og hans kærtegn.. åh det hele var bare så rart. "okay.. " hviskede han stille, og smilede lidt pinligt berørt.. han havde ikke lyst til at tænke mere over det lige nu.. måske efter tiende date.. så kunne de tale om at binde sig, i hvert fald en lille smule.. som kærester eller noget.. så kunne man, jo se på det.
Hver gang Sean stønnede.. åh, det gav ham sådan en fornemmelse i maven, som om der fløj en million sommerfugle rundt derinde.. og kilede ham konstant, åh det var sådan en rar følelse.. mmhm.
Ozzie kunne godt mærke hvordan Sean blev en smule bileder ved ham, når han klynkede og grinede så bare, og kyssede ham ned over halsen og bed ham drillende i skulderen. "Sean.." hviskede han stille og smilede så drillende mod hans hals, og nappede ham også der, inden han rykkede sig lidt tilbage og åbnede let øjnene, for at give ham et intenst blik. "Hårdere.." hviskede han så drillende, "Vildere" mumlede han så.. han kunne godt lide at Sean var blid ved ham, men han kunne også godt lide det op af muren.. vildere.. mmhmm, det.. det tændte ham jo, helt ekstremt meget, og han ville gerne se hvad mere Sean kunne finde på.. Ellers så var sengen jo altid meget indbydene.. eller måske køkkenbordet? Det havde han heller aldrig prøvet.. åh han var så uerfaren.. så hjælpeløs, det skulle stoppe.. han ville lære det hele. "Giv mig noget erfaring.." mumlede han så bare og sukkede dybt og gav et støn fra sig.
Han nød det.. og sit navn der blev nævnt.. ham og ingen andre.. ham.. ham og Sean, åh det var skønt!
Han kunne dog godt mærke.. højdepunktet var på vej.. men han kunne sagtens klare en tur mere.. en vildere tur, mmhmm åh ja.. "Sean.." hviskede han stille og kyssede ham på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie
Tilbage til toppen 
Side 2 af 25Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 13 ... 25  Næste
 Lignende emner
-
» Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx
» Strong death wish, baby? - Ozzie
» The place to think - Ozzie
» A Night in the moonlight - Ozzie
» Gåtur på havnen - ozzie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: