Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Anything is hopeless when you are near - Phillip

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 9:45 am

Phillip så ikke hans måben, opfattede ikke hvad han havde sagt egentlig... Han var stille længe, William var usædvanlig stille, Phillip havde ellers joket med ham. Han måtte vel være koncentreret om båden.. Phillip derimod prøvede at finde fisk selvom båden bevægede sig, så det var ikke ligefrem nemt... aldrig nemt. Han blev overrasket da WIlliam kom og lagde sine fingre mod hans kinder. Han rettede sig op og skar en grimasse "adr.. ja og høje hæle, det kunne være smukt.. og implantater!" sagde han og lagde en arm over sin flade brystkasse og lignede en der skulle dø, men opløste i latter istedet. Han så på ham og smilede.. han virkede så alvorlig.. hvad var der galt? "Matthew..? Nej? Jeg har ikke set ham siden... siden.." han måtte tænke efter, det var jo flere år... "Sidst jeg så ham var da vi... brød.. du ved..." mumlede han, og viftede lidt med hånden som om forklaringen ville komme ud af den blå luft, han ville ikke snakke om bruddet med Matthew, det var et sviende ar, og det skulle ikke brydes op. "Hvad får dig til at sp.." han gik i stå... og fattede hvad han havde sagt "William jeg ser ikke Matthew" sagde han så og fangede hans blik. "Det jeg sagde før.. det var bare fordi der ikke rigtig er nogen der kan holde mig ud så længe af gangen.. det var mere et eksempel... end du ved.. fakta om mit liv lige nu" sagde han og trak på skuldrende... lige nu var William hans eneste bekendtskab i Aterswell.. plus de han spillede sammen med i bandet og lidt producere.. men de var jo ikke indfødte, eller havde boet der nogensinde i deres liv. Han rakte op og fik fat i hans hånd og gav den et mildt klem og smilede lidt forsigtigt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 10:00 am

William kiggede på ham og smilede lidt, "Måske ville det klæde dig.. " sagde han drillende og smilede, men sukkede så da han skiftede over i det med Matthew og lyttede opmærksomt, han vidste ikke hvorfor det gjorde ham så.. ked af det.. han var bare jaloux på alle måder.. og ja.. det var ikke nemt, han kunne ikke stille noget op imod Matthew.. det var jo Matthew.. han kunne ikke.. nej. Han nikkede så, "Ja.. så shh.. rolig.. ikke mere om Matthew nu.." sagde han blidt.. det var ikke fordi han ville gøre Phillip ked af det jo, det var ikke med vilje.. satans.. skide god start hva. "Kom her.. så viser jeg dig hvordan man styre" sagde han glad og tog Phillips hånd og trak ham med hen til rette. og skubbede ham hen til den og lagde hans fingre om roret, og stilte sig bag ved. Han fik så båden til at.. sejle og lod Phillip styre lidt, "Det du jo god til" sagde han bare blidt, da de var kommet lidt ud på åben vand.. det var lidt nemmere der.. og styrede mod øen, det var en hyggelig ø, der kunne de lade både stå og så kunne e svømme i land eller noget, hvis de havde lyst, eller gå en tur på øen.. det var ikke en dum ide at være i nærheden af den. Han satte sig på trappen og kiggede på på Phillip som stod ved roret. "Vil du skifte til badetøj.. eller har du fortrudt.. det er jo lidt koldt.." sagde han drillende og smilede til ham. Selvfølgelig ville Phillip i vandet.. han var en rigtig vandhund.. åh han var sød.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 10:09 am

Phillip pev lidt "nej jeg vil ikke være en kvinde.."... aldrig, den diskussion havde han haft med... mm.. en anden før denne, dette var dog mere lattermildt end den anden diskussion, denne her var Phillip ikke i tvivl om. Han skulle ikke være nogen pige. Og han skulle da slet ikke hedde Phillipa! Phillipa var en eller andens hest, og det skulle den blive ved med at være. "Vent.. hvad?" han nåede kun lige at opfange det med at styre... styre hvad? Han kunne da ikke.. Phillip ville ikke styre, men William stod bagved ham og holdt hans hænder blidt på roret, så han blev stående og stirrede på det, og stirrede ud på vandet "hvad er det jeg skal gøre?" spurgte han forvirret og lagde nakken lidt tilbage for at se på ham. "Men jeg gør jo ikke noget" sagde han så, og grinede.. han forstod ikke hvordan... Men det var mest også Williams hænder der guidede ham rundt på roret, så han fulgte bare med i det. Han var ikke komplet tryg ved at William satte sig og lod ham stå ved roret... i guder hvordan fungerede den tingest! Han var meget forsigtig på roret og lyttede da han spurgte om han ville skifte til badetøj. Han rystede på hovedet "nej, jeg har ikke fortrudt, jeg er en viking.." sagde han og smilede kort om til ham "men..æh.. William... hvor sidder bremserne på den her tingest?" spurgte han og kiggede lidt ned for at se om der befandt sig en eventuel pedal.... det gjorde der så ikke. "Men altså.. hvis du har fortrudt kan vi da godt lade være?" drillede han.. han mente nu ikke William var vandskræk.. eller kuldskær for den sags skyld...
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 10:19 am

William grinede bare og kyssede ham i håret og smilede. "Jov.. du er helt fantastik.. måske skulle du blive pirat!" grinede han bare og smilede drillende til Phillip, og kommenterede ikke mere på det med at være en kvinde.. nej selvfølgelig skulle han ikke det.. det var absurd.. dumme ludere var der nok af.. Phillip var speciel.. og så havde han noget meget charmerende mellem benene.. som tøser jo ikke havde. Han smilede kort og så op.
William grinede bare, "Viking.. okay.. kan du så se at få dit bade tøj på!" sagde han og grinede, gik hen til roret og overtog, han så ud og fik øje på øen.. meget tæt på, han slukkede så motor en gik ud for at sænke ankret.. så de ikke flød alle mulige steder hen imens de badet.. de skulle gerne blive her.
William gik ud til bordet og tog bare Phillip med og smilede så drillende til ham. "Næh.. jeg er ikke bange.." smilede han så bare og vendte ryggen til.. "Så nu det kun fiskende der kigger.. skift.." sagde han blidt og måtte tvinge sig selv til ikke at.. snige sig til at kigge.. han lukkede bare hårdt øjnene i, og tænkte.. på en masse triste.. klamme ting, hmm det skulle nok fungere. Han trak så sin jakke af og trøjen over hovedet, fandt kniven frem og gemte den under en af puderne sammen med pistolen, det var ligegyldigt når de var her ude, han sørgede bare for at Phillip ikke kiggede de få sekunder han gemte det af vejen. tog sine støvler af og sine sokker, uf det var koldt! Han smed så bukserne og til sidst underbukserne.. og fandt sine badebukser frem, der sad løst og gik til lide under knæende. Han trak dem på og smilede lidt. "Er du klar?" spurgte han, og ville jo ikke vende sig om før Phillip også havde fået sine badebukser på.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 7:34 pm

Phillip nød det lille kys i sit hår og grinede til ham "Jeg er en vikingepirat!" sagde han dramatisk "yarrh'" mumlede han og lagde en hånd for sit ene øje. Han grinede da William sendte ham afsted for at tage sit badetøj på, og han slap villigt roret, og gik lidt til siden så han kunne være der. Han fulgte med ned til bordet og gloede først lidt undrende på hans ryg, hvorfor stod han med... nåå! Han nikkede "perverse fisk.." mumlede han drillende og vendete ryggen til William og trak sit tøj af, i sådan en fart at William stod et par sekunder for længe da han endelig havde trukket sine sorte badebukser på, der gik ham til knæene. Han blev stående med ryggen til og mærkede gåsehuden brede sig, nedefra og op hele vejen op til hans ansigt... men han kunne vidst ikke få gåsehud i ansigtet... det var kun de små hår på hans arme og i hans nakke der stod lige op i luften.Han ville ikke vende sig da William spurgte, måske var han stadig igang med at skifte? Ikke fordi... William ikke var pæn... og tiltrækkende, men det ville være lidt som at bide sig i tungen. Dumt.
"Ja jeg er klar" sagde han så og smilede og så lidt på bådens ræling.. Han klatrede roligt op på den og balancerede på kanten. Han gled ned og fik fat i kanten så han sad lidt som en frø, med fødderne solidt plantet på rælingen og fingrene boret ind under kanten på rælingen.. "Kommer du?" kaldte han og djævelsk.. han vidste godt vandet var koldt, men han vidste til gengæld også at han kunne blive varm af at svømme. Phillip havde ar efter fald på armene og benene... et langt et omkring knæet og så et enkelt rundt et oppe ved brystkassen.. det skildte sig dog ud, et skud var noget andet end fald fra et skateboard. Han rejste sig, så kort på vandet inden han sprang i. Et kort øjeblik føltedes det som is, da hele kroppen var under, indtil Phillip fik hovedet over vand igen og gispede lidt, både efter vejret og på grund af kulden.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 25, 2012 7:32 am

William grinede bare, "Eller måske bare en vandhund.. men hvis du vil, så kan vi da godt sige havfru.." grinede han stille og smilede frækt til Phillip, han ville da være så yndig.. ja William ville nok grine.. lidt.. til at starte med.. men nuurh.. han behøvede jo ikke være en havfrue på den måde.. bare en havmand så? hæh.
"Ja.. fy ha.. " mumlede han bare.. mere perverse William der hele tiden skulle tage sig sammen for ikke at kigge på Phillip, han sukkede bare og satte sig ned med ryggen til ham og smilede lidt. "Jeg fryser.. måske var det.. en dårlig ide.. vi kan blive forkølet.." sagde han så bare.. og havde fortrudt lidt, det var jo synd for Phillip hvis han gerne ville.. men William havde sgu aldrig rigtig været vildt med at svømme rundt.. eller det med kulde.. nej det var sgu ikke lige han stærkeste sider.. næste gang de skulle lave noget, så skulle William.. have lov til at vælge noget.. lidt varme.. eller måske ville Phillip gøre det.. det var hans tur til at invitere ud.. altså hvis man så det på den måde.. hmm.
"Jamen Phillip.." sagde han lidt tøvende og vendte sig om, men det var for sent og han så bare lidt håbløst efter Phillip der var sprunget i. Han sukkede og satte sig op på kanten og kiggede lidt og stirrede efter Phillip. "Måske skulle jeg bare se på.." sagde han forsigtig, da Phillip var kommet op over vandet.. jaja.. han havde fået kolde fødder.. han var en tøs.. og hvad så.. tsk.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 25, 2012 8:15 am

Phillip svømmede lidt rundt "hellere... vandhund end havfrue!" sagde han højt og grinede lidt mens han svømmede, det var svært at snakke når man svømmede.. det var måske ikke en helt god ide. Han stoppede op i vandet og trådte vande og så ind på ham, og plaskede lidt efter ham. "Pivs.." sagde han, men han smilede til ham, det var okay.. det var også ret koldt, så det ville han måske ikke bryde sig om hvis han var kuldskær.
Han plaskede lidt tættere på båden, og så op på ham "tag noget tøj på, så du ikke bliver kold" sagde han smilende op til ham da han fortalte at han frøs.. han måtte jo ikke fryse.. "Jeg kommer op nu, det er ret koldt" grinede han. Han var jo heller ingen isbjørn.. og han var blevet lidt blå om læberne. Han rakte hænderne op til kanten og hev sig op. "Wuh.. så kan mærke man lever" grinede han lidt, og kløede sig i nakken og strøg det våde hår væk fra sit ansigt, og lod sine fødder glide ned og på bådens bund og gik hen til ham og prikkede ham let i brystkassen med en våd, lidt halvkold finger. "Så bestemmer jeg hvad vi skal lave næste gang" sagde han så og smilede stort op til ham. Han begyndte at ryste en smule, vandet fordampede jo fra kroppen, ikke det alt sammen, men så kunne det føles koldt, og det kunne Phillip godt pludselig mærke "jeg henter lige mit håndklæde.." sagde han så til ham, og gik ned til bænkene og bøjede sig ind og hev et håndklæde op af sin taske og lagde det om sig.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 25, 2012 8:54 am

William sukkede bare.. han var ikke nogen.. pivs! Hey, det skulle han da i hvert fald ikke få lov til kalde ham det! Helt ærligt.. hm..
"Jeg piver ikke.. kom her!" sagde han bare og grinede han skulle ikke slippe af sted med det der, om så William skulle i vandet! Det kunne han sagtens.. argh.. jov! Han kunne så.. bare lige sådan.. i nogen få minutter og så op og.. varme sig, og putte med Phillip, og måske lære ham at fiske, nu når han aldrig havde prøvet det før.. måske ikke lige en særlig.. romantisk første date.. men ja altså, ja! Det skulle da på restaurant sener eller sådan noget.. hm. Det skulle nok blive hyggeligt.. de havde de kun prøvet en gang før, og det havde ikke just været særlig.. smart.. det var bare William der lige fik lyst til at ødelægge Matthew's firereri.. ups.. nej det her skulle nok blive hyggeligt! Det lovede han.
"Ja du gør så.. " sagde han bare blidt, "Hey!" sagde han så og gik hen til Phillip og tog ham om livet og grinede imens han skubbede ham hen til kanten. "Du troede da ikke du sådan.. kunne komme afsted med at kalde mig det der.. vel.." grinede han bare, og tog Phillips hånd og sprang så i vandet.. med Phillip efter sig.. tsk!
Han kom hurtigt op over vand overfladen igen og fandt Phillip.. hold kæft hvor var det koldt! Fuck! Han trak Phillip ind til sig.. han ville have varmen.. ih! "Jeg fryser.." klynkede han og tog fat i stigen på båden så han kunne holde dem begge to oppe, og pjaskede bare lidt med benene og prøvede at få varmen.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 25, 2012 9:11 am

Phillip blev stående med sit håndklæde på og grinede lidt af ham "neej" sagde han "jeg er kold, du bliver bare kold.." grinede han. Phillip hyggede sig gevaldigt, han var ikke så traditionel.. faktisk elskede han at gøre noget spontant, alle de traditionelle ting hvor der var forventninger til hvordan han opførte sig.. så blev han totalt akavet og kvajede sig, gang på gang på gang... lige nu fik det faktisk meget godt, han havde ikke sagt så meget dumt, havde ikke væltet alt for meget..
Han så på William da han kom hen til ham, og kom med et lidt overrasket udråb "Nej! Nej!" grinede han "Jeg har været i!" grinede han og forsøgte at vride sig fri, men han grinede for meget, og William havde et solidt tag i ham. "Hvad? Pivs?" drillede han med vilje og måtte følge med i vandet igen. Phillip fik hovedet over vand, og mødte med det samme Williams krop under vandet, åh han var varm, selvom kulden hurtigt tog det meste.
Han grinede lidt og kyssede ham på kinden "Jeg sagde jo det var koldt" drillede han mildt, og så på ham med et skævt smil. Han fik strøget lidt af sit hår væk fra sit ansigt igen. Han tog fat i stigen og så op af den "vil du ikke med op igen? Til varmen?" spurgte han og svømmede tættere ind til ham og trådte vande for ligesom at have lidt.. opdrift, for William var måske sart overfor... forkølelse eller den slags. Han klatrede op og trak lidt i Williams hånd. Phillip havde fået nok kulde nu, han dirrede en smule efter de to dyp.. ikke fordi han ikke syntedes det var sjovt, han syntedes det var fantastisk at bade! Og han ville gerne have været blevet liggende dernede, hvis det nu havde været rigtig varmt. Og det var en sejr at have fået William med ned i det iskolde vand. "Men nu er du i hvertfald ikke nogen pivs" Smilede han stort til ham.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 25, 2012 10:17 am

William grinede bare, da Phillip begyndte at grine, og pive.. hvor var han altså sød, men selvfølgelig skulle han i igen.. sammen med William, sådan var det altså bare.. bum.
"Mhmm.. jaja.. men jeg er ikke nogen kylling.." sagde han bare stille og smilede, "Du kan bare vente dig.. når der kommer is på den her sø.. så Phillip.." grinede han bare, men havde dog ikke tænkt sig at tvinge Phillip med ud og vinterbade.. det var bare for at drille ham lidt igen. "Så din flab altså.." sagde han bare stille og holdte Phillip ind til sig, og holdte fat i stigen, det var let at holde begge deres vægt.. vandet gjorde det let.. og lydløst.. og roligt.. bortset fra kulden, var det faktisk slet ikke så slemt.
"Ja.. lad os det.." sagde han blidt og kravlede efter Phillip op af stigen, og løb hen og tog Phillips håndklæde og viklede det om Phillip og kyssede ham i det våde hår, inden han fandt sit eget håndklæde og trak det om sig. Og så to tæpper.. " Vi skulle have.. haft noget mere te.." sagde han bare stille og tog Phillip i hånden og trak ham med hen til bag enden med bænkende, og skubbede ham blidt ned og side og lagde det ene tæppe om ham uden på håndklædet. "Kan godt være du bliver nød til at tage de våde badebukser af for.. at få varmen.." sagde han blidt.. og smilede, og fik det andet tæppe viklet om sig og satte sig ned ved siden af Phillip og vendte sig mod ham. "Du behøver ikke tage tøj på.. med det samme.. hvis du ikke gider, vi kan bare side lidt.. jeg kigger ikke" sagde han bare og smilede og prikkede ham i panden. "Duu.. de der blå læber.. skal du have hjælp med at.. varme dem.." hviskede han drillende og kiggede Phillip i øjnene, inden han trak sin egene badebukser af uden at tøve og smed dem bare fra sig, håndklædet og tæppet skjulte hans krop, så der var alligevel ikke noget at kigge på, så var William ligeglad med nøgenheden, han skulle lige tørre først.. så tog han tøj på igen.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 25, 2012 10:34 am

Phillip smilede skævt og grinede lidt af hans trusler "ja så går det ikke at have dig med, du fryser jo til is bare du skal se på det" drillede han kærligt, han kunne godt lide at tonen.. var så fri, han kunne godt lide at drille William, mest fordi han fik noget ud af det, men det var hans lille hemmelighed.. Og så elskede han at tilbringe tid med ham, var der da noget bedre? Han lod sig godvilligt blive pakket ind, åh den varme der bare sad i lidt af håndklædet var kærkomment.. Han smilede af kysset og så sig om på båden.. da William snakkede om te, og trak på skuldrende "tja.. vi kan vel godt få varmen... det plejer at komme af sig selv, langsomt og her er jo en smule lummert ved bænkene endnu fordi solen har varmet på dem.." sagde han og fulgte med og lod sig sætte ned og pakke ind endnu engang.
Han nikkede, William havde ret så han smed badebukserne og lod dem glide ud af tæppe og hånklæde og ned på gulvet, og sukkede af velbehag, liiidt varmere. Han rakte tunge af ham "det er jo ikke fordi du ikke har set det meste.." sagde han og kunne godt mærke en vis varme i kinderne.. oh skam, det var jo bare sandheden? "Men nej, jeg tager ikke tøj på endnu... skal lige have varmen lidt..og være tør, ellers klæber tøjet ligesom ekstra hud, det er ikke så rart" mumlede han og smilede til ham, og fik viklet en hånd fri af håndklæde og tæppe og skubbede sit hår væk fra sine øjne. Han lavede sigende trutmund og grinede lidt "jeg ved ikke.. er de så blå?" sagde han og rykkede tættere på så han kunne se. Han befandt sig godt der... i båden.. stilheden, William... den snigende varme der kom indefra og fra tæpperne, åh det var rart..
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 8:57 am

William grinede bare lidt og sukkede "Jeg kan sagtens klare det.." sagde han bare drillende, selv om han ikke var sikker, han var ikke så god til det med kulde.. det var nemmere dengang som vampyr.. der kunne han ikke rigtig fryser.. dog fik han også alle andre til at fryse pga sin.. manglende varme, så det var nok meget godt at han ikke var vampyere længere.
"Godt observeret Phillip.. det må jeg da give dig.." grinede han bare.. han havde ikke brug for nogen forlæsning, det var okay, så meget blæste det jo heller ikke.. dog ville det jo være beder.. hvis de var under den samme tæppe.. krops varme.. jov det virkede jo.. men nå ja, det var måske lidt for meget at bede om.
William smilede blidt til ham og nikkede, "Jamen så skal du da være velkommen til at side her nøgen og vise lidt, hvis du ikke er bleg for det.." grinede han bare, og lænede sig over til Phillip, og smilede frækt til ham, bare for sjovt.. han kunne godt lide og drille, og den svage rødmen.. gjorde ham glad, på en måde.
"Mhmm.. du så klog.." hviskede han stille og så lidt på ham og smilede drillende, han sad stadig næsten helt op af ham, han kunne godt.. lide at være tæt på, hele tiden.
"Nej.. nej undskyld.. " sagde han så og lænede sig tilbage væk fra Phillip, faktisk skubbede han sig selv helt hen i den anden ende af sofaen. "Du skal sige til hvis jeg er for nærgående.. Det er ikke med vilje" sagde han blidt og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 9:20 am

Phillip rakte bare tunge af ham og sukkede "Og hvem er nu flaben?" spurgte han smilende, og pustede på ham... Han svøbte tæppet kidt tættere om sig.. det var så umådeligt rart, og han var begyndt at få varmen en smule.
Phillip rødmede eksplosivt ved hans ord, nej.. det kunne han ikke, om han så ville det.
Det var ikke fordi han var blufærdig som sådan, han var bare bange for at dø af pinlighed, for det var han ganske sikker på at han ville, lige med det samme "nej d-det.." hviskede han lidt hæst, åh hvorfor skulle han være så tæt pååå... Det var lidt.. som om der ikke var nok luft i de sekunder hvor han sad så tæt på, Phillips åndedræt blev kort og stakåndet til da han trak sig væk. Han så lidt overrasket på ham, da han nærmest flyttede sig hele vejen ned til den anden ende af sofaen.
"Hvor skal du hen?" spurgte han og lagde hovedet på skrå, og rykkede lid tættere på, ikke for meget for ikke at forskrække ham.
"Du er ikke for nærgående" sagde han så... eller... det syntedes han måske selv? Var Phillips dømmekraft blevet slidt ned? Var han så elendig til at finde ud af hvornår nok var nok, og hvornår folk var for tæt på, eller havde han ikke altid... været i tvivl om det?
Han rykkede lidt tættere på så han sad, en håndsbredde eller to fra ham og rakte forsigtigt ud og ledte lidt efter hans hånd i tæpperne og fik fat i den, og gav den et klem. Han tog blidt fat i hans pegefinger.. "Hej jeg hedder Phillip.." mumlede han og smilede skævt og rystede hans finger lidt.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 9:36 am

William grinede lidt og smilede bare, "Undskyld, jeg sjak nok være sød.." sagde han blidt og kiggede lidt ud over vandet, han blev lidt træt i det af en eller anden grund.
"Det var for sjovt.. slap af Phillip" sagde han blidt, han behøvede sgu da ikke side og blotte, det ville blive utrolig akavet.. Hvis han havde tænkt sig at side der nøgen.. William ville nok bare få boner på.. og så ville han stå der.. og ikke kunne kigge på Phillip.. aj det gik slet ikke.. hvis Phillip skulle være nøgen, så var det fordi han skulle i bad, eller de skulle i seng sammen.. og da han havde været det første og det sidste ikke var en mulighed, så skulle han altså ikke være nøgen.
"Jeg tænkte bare du ville have lidt.. plads.." sagde han blidt og smilede, men kiggede forsigtig op da Phillip begyndte at side og rage på ham. "Eh.." han smilede så bare og nikkede, "Hej Phillip.. jeg tror lige jeg tager mit tøj på.. og så kan jeg vise dig hvordan man fisker.." sagde han blidt og lænede sig frem og kyssede ham på kinden, for ikke at få ham til at føle sig afvist.. for det var ikke meningen i hvert fald.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 9:55 am

"Du er sød.." svarede han bare på det og smilede lidt, og så på ham.. nu var det ham der stirrede ud over vandet, var det smittende? Vandsyge.... det var der garanteret noget der hed. "Jeg slapper helt af" forsvarede han sig, han brød sig ikke så meget om det med... han kunne godt tage en joke..! Han sukkede og trak tæppet lidt tættere omkring sig, og så på ham.. ja.. plads... det måtte han vel vænne sig lidt til, måske kunne man tage kurser i den slags? Find folks kropsfære, og hold dig udenfor den.
Han så på ham med uundgrundelige grå øjne.. og slap venligt hans hånd og rykkede sig lidt "ja du har nok ret, tøjet varmer måske også en smule mere end tæpper og halvvåde håndklæder" sagde han og smilede svagt da han kyssede ham på kinden.
"fiske..?" gentog han skeptisk... skulle han så... nej, man fangede som regel ikke noget...vel? "Okay, så må du vise mig hvordan det fungerer..".
Han rejste sig, for at give William anledning til det samme og ledte kort efter sit tøj inden han fandt det. Samtidig fik han mulighed for lige at ligge de våde badebukser til tørre et mindre vådt sted end på bådens dæk.
Han tog tæppet af og lagde det, men lod hånklædet blive på og trak sine boksershorts på inden han lagde det fugtige håndklæde fra sig... brr.. småkoldt. Han huskede sig selv på også at hænge det til tørre mens han tog sin trøje på og sine bukser. Varmen fra tøjet fæstede sig straks i ham... åh hvor rart... hvor havde det været hele hans... badetur. Han smilede let for sig selv, mens han hang håndklædet til tørre, inden han stoppede op og blev stående og ventede på... et tegn på at William havde fået sit tøj på.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 10:19 am

William smilede bare og gik hen og fandt sit tøj frem, hang sine badebukser op sammen med håndklædet lage tæppet fra sig, og trak i tøjet.. det var koldt, så det gik en smule hurtigt, og han måtte lige stå og rette lidt på det bag efter, så tog han tæppet i hånden og gik hen til Phillip og kyssede ham kort i nakken. "Fryser du stadig så må du gerne låne mit tæppe.." sagde han blidt og lagde tæppet over skulderen på ham, han var tynder.. og sådan noget.. så han frøs nok nemmere.. William var høj og muskuløs så han holdt nok varmen lidt bedre end den lille pjevs her.
Han gik så tilbage til roret og fandt nogen fiske stange frem og smilede kort til Phillip, inden han kom hen til ham, og fandt en krukke powerbait frem. "Du skal putte det her på krogen, det kan de rigtige godt lide, rul det sammen til en kugle og så på, og når du smider den i vandet skal du slippe på den her.." sagde han blidt og viste ham hvordan man gjorde, med håndtaget, "Og når du skal hale ind skal du klikke den her på igen og dreje.. " sagde han så. Ikke fordi William var den store fisker, men han havde da været med på fiske tur som lille, og havde lært lidt af sin far.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 27, 2012 2:08 am

Phillip stod lidt og så på sine hænder, rettede kort lidt på sit tøj, sukkede og lagde nakken tilbage, og så op. Han blev dog lidt overrasket da han kom hen og kyssede ham i nakken, og skævede om til ham og rystede på hovedet og smilede til ham "Nej jeg...." sagde han, men kom ikke så langt da William lagde tæppet om hans skuldre alligevel.. ikke at det gjordde noget, det var da ganske rart.
Han gik lidt med ham da han gik sin vej hen til... roret, og så på de fiskestænger han fandt frem... og på krukken, og rynkede sine øjenbryn i en undrende grimasse. Han fulgte med da William viste ham hvad han skulle gøre... han var ikke vild med ideen om at skulle lokke fiskene ud, med foderet... fiskemaden.. hvad det der var for noget, der var i krukken som de godt kunne lide, men hvor mange chancer var der for at fange noget? fprhåbentligt ikke så mange endda.. det satsede han på, han nikkede hurtigt og prøvede at gennemgå hvad det var han skulle gøre i hovedet... åh jo, det skulle nok gå. Han tog imod fiskestangen da William rakte ham den, og så lidt ned i krukken, og snusede kort til det og skar en grimasse "adr" mumlede han og grinede ldit "Bare jeg ikke skal spise det, så jeg glad" sagde han og gjorde som William havde foreskrevet til han stod med stangen og kiggede lidt på den... okay, nu skulle den ud i vandet... ud i vandet... Han kiggede på stangen, og derefter på krogen.. okay han skulle trykke på håndtaget og så... lavede man sådan et piskesmæld! Eller... nej det gjorde man ikke, stille og roligt... han kastede let snoren ud i vandet, og krogen brød overfladen med et let plask. Han betragtede stangen lidt...... skulle han så... han skulle vente.. ikke?
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 28, 2012 7:55 am

William smilede bare og grinede. "Er du bange for fisk Phillip?" sagde han drillende og gik hen og fandt en sort spand frem, og en mini kølle, og en kniv, og lagde det fra sig. "Vi kan da få fisk til aftensmad.. hvis det er.. eller du vil måske heller smide dem ud igen?" sagde han blidt, for han vidste ikke hvordan Phillip havde det med han stod og dræbte dem her.. og skar deres hoveder af? Hmm. "Men ellers så smider du dem bare i baljen og giver dem et slag i hovedet til de stopper med at sprælle.." sagde han stille og smilede, så skulle William nok tage sig af kniven, det var slet ikke så svært.. meget meget let.. det letteste dyr at dræbe nærmest.. Der var jo indsekter men det kunne faktisk være meget svært, bestemt med myg.. de var alle steder.. og fluer.. lorte dyr.
"Ja.. det er fiske med.. du skal ikke spise det, så får du dårlig mad " grinede han bare og lagde sine hænder om Phillip, og smilede lidt, lagde sin hage på hans skuldre og lukkede kort øjnene imens Phillip kastede snøren ud. "Jov.. du skal bare lige låse den igen.. " sagde han blidt og låste håndtaget igen, så man kunne dreje det. " sådan.. låse op når du kaster og låse når du skal trække ind.." sagde han stille og smilede. Han kunne huske hvordan hans far havde sagt det selv samme til ham.. det føltes rart at give sin viden vider.. han ville gerne have en søn en dag.. hmm.. men han var jo ikke så god til det med børn, så måske ikke.. ikke i den nærmeste fremtid, men han havde jo også al evighed, det skulle vel nok komme på et tidspunkt.
"Du er dygtig" sagde han blidt og kyssede ham vådt i nakken og holdte bare om ham..
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 28, 2012 9:08 am

Phillip rystede på hovedet "nej, de er ret harmløse.. nogen af dem..." sagde han langsomt, mens han tænkte over det... bange? Nej... mere... som en der ikke brød sig om at se dyr blive slagtet, men godt kunne spise kød. Sådan havde Phillip det generelt, og sådan havde han det også med fisk. Bare tanken om at skulle slå dem ihjel gav ham kvalme. Derfor blev han temmelig bleg da William snakkede om at slå fisken i hovedet...
"Nej jeg vil.. jeg vil helst... smide dem ud igen, jeg vil godt give aftensmad, bare ikke... det her" sagde han så og pegede ud mod vandet. Aldrig om han kunne se sig selv i øjnene hvis han gjorde det.
Han smilede lidt forsigtigt da han sagde han skulle holde sig fra fiskenes mad, og lod ham læne sig mod sin ryg mens han så lidt på fiskestangen. Han smilede da han korrigerede ham lidt rundt og viste ham, igen, hvordan han skulle låse den. "Okay" sagde han og så kort ud på vandet hvor fiskestangen forsvandt ned i det mørke vand. "Mmhm.. du er nok lidt bedre" grinede han stille, men nød det våde kys i nakken.
Han kiggede ud på vandet igen og tog fat i det lille hjul dervar forbundet til stangen... det var vildt hvor meget mennesket havde udviklet sig fra at bruge en pind og en snor til pind, tandhjul,speciallavet fiskesnøre, drejehjul, osv osv osv... derudaf. Meget mere kompliceret.. mon ikke det var ligeså nemt at fiske med en pind? Og så måske Williams mirakel-fiskemad, det ville måske også virke. Han ville gerne vende sig om og kramme ham, men med fiskestangen var det ikke helt muligt så istedet lænede han sig en smule mod ham, ikke for meget, for hvis William flyttede sig ville han bare falde på røven,.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 28, 2012 10:08 am

William smilede blidt og sukkede så bare mod hans øre. "Okay.. jeg giver aftenmad.. hey det er mig der har inviteret dig ud.. vent til det bliver din tur.." grinede han bare og kyssede ham fjoget under øret og slap ham blidt. Han så lidt på fiskestangen og rystede på hovedet inden han tog den ud af hænderne på Phillip og halede ind. "Måske vi skulle tage til new Zealand og svømme med delfiner i stedet for næste gang" sagde han drillende og trak snøren ind ved at dreje hjulet, lagde fiskestangen til siden og gemte spanden med køllen og kniven væk under bænken. Sådan der.. det var vidst nok for idag.. Han måtte skrive sig under øret at de blev nød til at gøre et eller andet. med dyr.. som ikke gjorde dem undt.. måske skulle han købe en kattekilling til Phillip.. eller en hunde valp.. men det var måske også at overdrive en smule.. eller hvad? Hm. "Vil du med til fastlandet igen.. så lover jeg at planlægge.. det lidt bedre næste gang.. Noget du faktisk godt kan lide at lave.." sagde han bare og smilede forsigtigt og vendte Phillip om mod sig og så ham kort i øjnene. "Fryser du stadig?" spurgte han så blidt og lagde armene om ham og trak ham blidt ind til sig i et varmt kram, for lige.. at mærke efter.. det måtte man godt, når ingen vidste det.
Han gav så blidt slip igen og vendte sig langsomt om og gik tilbage til roret, satte båden i gang, hev ankert op, og vendte båden, og lod den sejle tilbage af.. sikke dog en katastofe date.. for fanden da altså.. han blev jo nok nød til at købe en kattekilling oven på det med fiskende.. eller give en meget meget dyr middag.. men det havde han jo heller ikke så meget imod, altså det sidste.. William var.. rig.. pænt meget.. han havde arvet en masse penge, og tja.. Det der med at.. slå folk ihjel.. man skulle nok ikke tro det vel.. men gav ret godt.. og der var ingen skat indblandet i det. Og så var der jo stripbaren, som han havde tjent på.. og de mange år han havde arbejdet for Changi bar.. og så Le Dirmante som han også havde solgt. Yup.. fattig det var han da i hvert fald ikke.. og Phillip kunne godt bruge noget forkælelse oven på det her.. sådan rigtig.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 29, 2012 1:04 am

Phillip stod lidt og trak lidt op i stangen og fulgte den smalle snor komme op af vandet... spøjst.. Og sænkede stangen ned mod vandet igen, da William tog den fra ham, han rystede på hovedet "nej det er jo mig der siger nej til dine ideer det burde være mig der.." begyndte han, men endte bare ud i en usammenhængende mumlen da han kyssede ham under øret, og pev lidt da han drillede ham "ved du godt der var en der blev voldtaget af en delfin?" mumlede han stilfærdigt, men smilede lidt af det... delfiner... var noget piger på 16 fik tatoveret på anklen... Phillip havde aldrig set en delfin andet end på tv.
Han trak på skuldrene "jeg kan godt lide det herude, jeg kan godt lide at svømme og fiske... det kan være hvis vi var blevet ved lidt tid, så havde vi fanget en vandmand?" sagde han og smilede skævt, og forsvandt ind mod Williams brystkasse. Han lukkede sine øjne, og stak forsigtigt sine hænder ind under hans trøje på hans lænd "mmhm.. fryser.." mumlede han bare og lukkede sine øjne.. åh det var rart.
Phillip havde det hyggeligt... hyggede sig mere end han plejede, men han tilbragte selvfølgelig også meget tid alene, specielt når han lige var flyttet til en ny by, så bare det at der var andre i hans nærvær... William.. så tæt på, gjorde ham glad.
Han slap ham da han gik tilbage til roret, og så lidt efter ham... Han satte sig op på rælingen istedetfor, så han kunne kigge ned i vandet mens de sejlede afsted. Hankunne ikke se nogen fisk, selvom han prøvede.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 29, 2012 10:01 am

William smilede lidt og rystede på hovedet, "Næste gang tager vi i svømmehallen" sagde han bare drillende, eller købte et hus med svømmepøl.. haha.. det ville nok gøre Phillip glad, selv om han nok ikke ville bryde sig om at at William brugte penge på ham.. og ja.. at de skulle bo sammen. "Phillip.. du bliver ikke voldtaget af noget som helst.. rolig.." grinede han bare, hvor var han altså mærkelig.. han behøvede ikke afslå alle ideerne. "Ok.. så sider vi også bare i lejligheden en hel dag og ser film og spiser cokolade, så er der ingen der bliver voldtaget og ingen der fryser ihjel.. det er nok bedst.. og hyggeligt" sagde han blidt og kiggede lidt på Phillip.. åh han var altså sød.. og så pæn.. åh.
"Ja eller en haj.. måske" grinede han og kyssede ham ømt i panden, han kunne ikke lade være.. med de små kys over alt på Phillip.. og så længe han ikke havde noget imod det, så havde han tænkt sig at blive ved.. han kunne jo ikke holde sig fra ham.. hvis han måtte så havde han lagt ham ned her og nu, trukket hans tøj af.. og haft sex med ham.. blid sex.. i en uendelig tid.. han ville ikke holde sine fingre for sig selv.. han ville have Phillip på alle måde.. kunne de ikke bare gifte sig, og få en masse hunde valpe.. og babyer? Det kunne da være hyggeligt!
"Åh.." hviskede han stille og trak tæpper lidt mere om Phillip og nussede ham blidt op og ned af ryggen for at få lidt varme i ham. Han mærkede så hans kolde fingre mod sig.. uf.. ja han var kold.. hmm.. de måtte hjem og have et varmt bad.. og slappe af.. og så ud og spise, eller ja.. bare bestille pizza og hygge lidt.. det var meget fint, William var ligeglad hvad de lavede, så længe de var sammen.
Han smilede kort da Phillip satte sig op og William koncentrede sig om både.
Da de nåede havnene, trak William nøglen ud og hjalp Phillip op af båden, som havde han hjulpet ham ned. Og gik med ham hånd i hånd tilbage mod der hvor bilen holdte. "Hvad siger du til et varmt bad?" sagde han og smilede stort.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitimeSøn Sep 30, 2012 10:47 am

Phillip så bedene på ham.. han måtte ikke være ked af det, han måtte ikke.. fortryde det, det havde jo været en god dag! Han trak på skuldrende, og smilede lidt til ham. Han ville helst ikke joke med det at blive voldtaget, han kunne ikke lide tanken. Hverken for sig selv eller for andre, ikke at Phillip troede der var nogen der kunne voldtage William, det ville nok gå galt.. for den der prøvede. Hans smil steg dog i graderne, og han daskede let til hans skulder "du var søøød nede i vandet, en ægte viking!... og her er ikke nogen delfiner.." tilføjede han lavmælt.
Han lukkede sine øjne da han kyssede ham i panden og kommed en let brummen. Det var rart, Williams kys.. varme, efterlod små brændene mærker som han kunne mærke længe efter. Og han længtedes efter flere. Men det holdt han for sig selv. Phillip stirrede ned i vandet mens han sad der på kanten og viftede let med sine fødder, frem og tilbage, frem og tilbage.. Han drejede hovedet, og fulgte med da William trak ham af båden og så på ham mens de gik tilbage mod bilen. Varme... ååh varmen fra et karbad, tanken var meget tillokkende, at blive varm helt ind til benet.
"Jo, det lyder rart.." sagdehan så, og gav hans hånd et klem og smilede til ham. Han satte sig velvilligt ind i bilen med William og så lidt rundt i den... biler..Han kunne sagtens klare sig uden, men det var nu også ret hyggeligt at køre i dem når det endelig skete, som et stort metalpanser... men Phillip havde dog set biler blive krøllet sammen efter sammenstød, så helt ufarligt var det altså ikke at køre med dem. Men med William der, så var han helt rolig, han lagde nakken tilbage og slappede af, og fjernede noget af sit fugtige pandehår fra sit ansigt inden han betragtede William lidt i smug "tager vi så et varmt bad hjemme ved dig, eller har du flere fif i ærmet?" drillede han mildt, han var fuldt ud overbevist om at de skulle hjem til William.. de lugtede begge to af salt og havvand og var små fugtige, så at troppe op i en eller anden spa ville måske se lidt dumt ud..
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitimeSøn Sep 30, 2012 10:59 am

William smilede blidt til ham, og kunne ikke lade være med at smile lumsk for sig selv, få sekunder.. nej hvis man prøvede at løbe om hjørner med William, ja så kom man nok bare til skade.. selv om Phillip gerne måtte prøve.. at voldtage ham.. anytime.
"Åh hold så op.. nu skal du passe på.. ellers smider jeg dig i vandet igen.." drillede han bare og smilede blidt til Phillip, selv om han aldrig kunne finde på det, drengen frøs, og det gjorde han jo egentlig også selv.. nu skulle de bare hjem i varmen, og hygge sig lidt.. så måtte de så på klokken og de ville ud og spise, eller bare.. lave noget hjemme hygge, nok bestille mad, William var ikke så god til det med at.. lave mad, men det kunne jo være Phillip ville, han kunne da sagtens være en mester kok... eh.. ja måske.
Han smilede kort ved Phillips tanke.. Jaja, holdte det for sig selv, han kunne vel ønske, men William ville ikke kommentere det, han ville ikke irritere ham med sin evne døgnet rundt, Phillip ville gerne have lidt privat liv, hvilket var forståeligt, så at rive op i såret gang på gang, nej det havde han dog ikke tænkt sig.
Han startede bilen og skruede op for blæserne, så varmen snart ville nå ind til deres knogler.. det var dejligt.
"Haha.. nej jeg.. jeg tror det var fint for idag.. så kan vi hoppe ud fra en bro næste gang.." drillede han bare, selv om William ikke.. overhovedet.. var til den slags, og det vidste han.. at Phillip heller ikke var.. stille og rolig, det var rart.
"Ja lad os tage et varmt bad.. og så se en film, hvad siger du til det?" sagde han blidt.
____
Han kørte så bilen hjem..
____

Der hjemme hjalp han Phillip ud og op i lejligheden hvor han hurtigt fik skruet op for varmen og ryddet lidt op. "Skal vi tage badetøj på.. eller er du stadig helt med på det der.. "Der er ikke noget du ikke har set før.. " teamet.. " grinede han bare og smilede drillende til Phillip, inden han gik ud på badeværelset og tændte for vandet, til det badekar der var, sådan et.. selv om han jo plagede at benytte bruseren, men jov.. nu kunne badekaret også blive indviet.. så var alt jo godt.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitimeSøn Sep 30, 2012 11:22 am

Phillip sidste tanke inden de ankom til Williams lejlighed var tanken om at springe ud fra en bro... det foruroligede ham ikke rigtigt, han ahvde haft vinger så længe nu at det var blevet en del af hans hverdag... eler... han havde i hvertfald vænnet sig til at springe ud fra høje steder, han gjorde det bestemt ikke særlig tit... Det ødelagde hans trøjer, og han havde aldrig... været særlig god til at flyve, en elendig engel på nogen punkter, indimellem mistænkte han William for at have ladet ham slippe billigt igennem, meeen så huskede han sine prøver og så trak han sin mistanke tilbage, det havde været frygteligt, eller... ikke frygteligt, men bare... ubehageligt af anden verden.
Han tog en dyb indånding "det lyder rart" svarede han så og smilede til ham.

Phillip så sig om da de kom op i lejligheden igen.. nattens rumsteren syntedes langt borte, og Phillip følte sig bedre tilpas. Han så sig lidt om og derefter kort over på William og stilte sine sko og lagde sin jakke, pænt foldet sammen hvor der nu lige var plads. Han anede ikke om den måtte ligge der... Han så hurtigt på ham da han drillede ham, og rødmede, og så lidt ned i gulvet og mumlede et eller andet med at de bare kunne tage badetøj på, og så en masse andet der var for lavt til at kunne høres. Han kløede sig lidt i nakken og tog en dyb indånding.. han skammede sig lidt over at have sagt det, det virkede virkelig dumt nu... han skulle ikke prøve at være kæphøj, det lykkedes ham som regel ikke. Og heller ikke nu. Han så forsigtigt efter ham, og blev stående hvor han stod og trippede let med sine tæer i sokkerne. Han gik hen til badeværelse døren og blev stående der, lidt i siden så William kunne komme forbi hvis han skulle det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Anything is hopeless when you are near - Phillip
Tilbage til toppen 
Side 4 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Darling - Phillip
» Your lips are sealed - Phillip

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: