Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Anything is hopeless when you are near - Phillip

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 23, 2012 9:20 pm

William kiggede bare på Phillip.. måbende.. han kunne ikke få et ord ud.. det var bare så overvældende.. det kunne Phillip ikke mene.. alt det der, at han.. han havde været forelsket igen, men så havde William ødelagt det for ham.. igen.. det sårede.. åh hvad skulle han dog gøre.. kunne han ikke sætte ham på blind date eller noget, få det her til at høre op nu! Phillip skulle jo være lykkelig.
Han satte sig dog op på knæ da Phillip var på vej.. væk.. hvorfor gik han? Nu havde William lovet at blive hos ham, så skulle han ikke bare gå. Han kom op og stå og gik hen til ham, tog hans tøj fra ham og smed det på gulvet og trak ham ind til sig og holdte ham bare tæt. "Nej.. du bliver her.." sagde han bare strengt. Trak Phillip op i sin favn, gik tilbage i sengen, satte sig ned, med Phillip på skødet. Tog dynene op over dem og lænede sig tilbage, og holdte stadig bare fast om Phillip. "Hvis du elsker mig.. så lad være med at forlade mig.." hviskede han stille og så ham ind i øjnene. Han trak ham helt tæt ind til sig og kyssede ham på læberne, han var ligeglad nu.. han ville have Phillip tilbage, koste hvad det koste vil. "Tilgiv mig nu.. " mumlede han stille mod hans læber, og lagde en hånd i nakken på ham og kyssede ham med mere intensitet, og holde ham bare fast, han fik ikke lov til at flygte fra det her.. ikke længere. De ville have hinanden.. hvorfor skulle det være så skide indviklet!
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 23, 2012 9:47 pm

Phillip så efter tøjet der blev kylet på gulvet,og sank stille... åh han måtte ikke være sur, han skulle jo... Han vred sine hænder lidt da han sagde han skulle blive, ikke så vredt som han først havde troet, mere strengt..Han mærkede hans arme om sig, og slog af refleks armene om ham og puttede sig ind til ham. Han så lidt på ham da han havde sat sig ned og, og sukkede stille "jeg elsker dig, jeg går ikke nogen steder" hviskede han så, og lagde sin hånd på hans kind, og kærtegnede den forsigtigt, mens han tænkte.. han var nød til at tænke lidt, hvordan... redte man det ud..
William havde åbenbart tænkt længere end Phillip for han trykkede et kys mod hans læber, han kørte sin hånd ned omkring hans nakke istedet og lyttede da han bad om tilgivelse... Han snøftede og nikkede, mere nåede han ikke rigtig før William kyssede ham igen, mere intenst denne her gang. Phillp gengældte kysset, og han måtte tage sig gevaldigt sammen, eller måske rettere slippe hæmningerne lidt før han kunne nyde det. Han var bare overvældet af alle de ting.. der skete, så mange følelser på et sted.. måske ville det hjælpe at åbne vinduet, lukke luft ind, få alle følelserne skyldet ud med ren natteluft?
Han trykkede sig ind til ham, han ville blive lige der, for resten af evigheden til han blot var støv.. Han slap blidt kysset for at få luft, og lænede sin pande mod Williams "jeg tilgiver dig.. jeg har tilgivet dig" hviskede han så blidt, og fangede hans blik under hans mørke hår.. Han kyssede ham forsigtigt, bare lige hurtigt.. bare lige så han troede han ikke ville kysse ham, han ville altid gerne kysse ham.. Hvis der var nogen der kyssede godt, var det da William.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 23, 2012 10:05 pm

William sukkede bare, han kunne ikke.. rigtig.. gøre det mere klart, det var det her han ville have, han ville have Phillip.. og Phillip skulle også ville have ham.. ellers.. ja så vidste han ikke hvad han skulle gøre. Han lænede sig tilbage fra kysset og så lidt på ham. "Hvad med.. at vi laver noget normalt i morgen.. som venner gør.." sagde han stille og kiggede lidt på ham, "Og finder ud af det.. derfra.." sagde han så, kunne de så ikke bare gå som det skulle.. og så måtte de se på det, de behøvede jo ikke og side og tage stilling til det hele lige nu, det var alt for meget.. de kunne ikke rumme det. Og lige nu ville han bare ligge sammen med Phillip og snakke med ham, holde af ham og passe på ham.. ikke mere end det, det behøvede de ikke.
"Tak.." sagde han blidt og kærtegnede kort Phillips kind og kyssede ham igen.
"Måske skulle vi til at få os noget søvn.." sagde han stille og vendte Phillip om så han kom ned i sengen og ligge på ryggen, han smilede blidt til ham og lagde dynene hen over dem. "Jeg passer på dig, du kan sove trygt nu.." sagde han så bare, da det jo passede, Phillip vikke ikke få flere af den slags mareridt, og i nat ville han kun drømme gode drømme.
"Desuden må jeg heller lige fortælle dig at jeg.. blev alkoholikere.. dengang.. da.. jeg mistede jer alle sammen.. så.. ja.. jeg har et par problemer.." sagde han stille og understregede det ved at drikke lidt fra flaksen.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 23, 2012 10:43 pm

Phillip nikkede til det han sagde.. det ville han gerne...meget gerne. Bare at tilbringe lidt tid med ham, ville gøre underværker.. eller det troede han i hvertfald, han kunne jo ikke sige noget om fremtiden, den kunne han ikke se. Han rysteede på hovedet "der er intet at takke for.." hviskede han kærligt, ognød hans kærtegn og ville have lagt sin kind mod hans hånd, men han kyssede ham, og han var nød til at kysse ham igen.
Han nikkede langsomt.. han blev lidt utryg, søvnen havde ikke været hans ven, derfor var han en smule betænkelig da William ville have dem til at sove. Han lagde sig dog villigt ned, og så på ham, han nikkede "tak.." hviskede han, det var sødt af ham.. virkelig sødt. Han lagde sig forsigtigt ind til ham, og så på ham da han fortalte ham.. Phillip så på ham med et ømt blik.. åh William.. Han så på vinen... og derefter på ham, og så på vinen igen "gør det dig glad?" hviskede han så, og sukkede. Han lagde sin hånd på hans brystkasse og lod den blive der mens han lyttede efter svaret... han vidste vel et eller andet sted at det måtte være for at glemme smerten.. Han kunne ikke lide det, selvfølgelig ikke, alt hvad der skadede William gjorde ondt på Phillip, han ville helst redde ham fra det.. men alkoholiker?... hvordan stoppede man alkoholisme? Han havde ingen evner til den slags, var ikke uddannet til at håndtere det, kunne hverken bruge musik eller fysik eller noget til hjælp.. "Kan jeg hjælpe dig?" spurgte han så stille... han ville så gerne, William skulle bare fortælle ham.. hvordan.. han skulle bare sige... sige hvordan. Han aede ham forsigtigt på brystkassen mens han lyttede.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 23, 2012 10:55 pm

William smilede og nikkede, "Okay.. så gør vi det.. " sagde han blidt.. de kunne tage ud og fiske.. eller bare gå en tur.. eller sejle, eller.. eh.. tage i svømmehallen, han vidste jo hvor vild Phillip var med vand, det havde han aldrig glemt.. eller så kunne de jo bare lave noget andet hvis han ikke var i humør til det, der var masser af muligheder... Phillip måtte gerne vælge, så kunne de lave noget der gjorde ham glad. Han sukkede stille og så bare lidt på Phillip inden han stilte vinen fra sig, normalt ville han havde bundet den først, men det var lige meget.. Phillip var her. Han lagde sig så ordenligt ned og trak dynene tætter op omkring dem, han håbede ikke det gjorde noget de delte dyne.. men han ville bare gerne have Phillip tæt på sig, i stedet for at.. der skulle være to dyner imellem dem. "Jeg er ked af.. Det endte sådan her.. jeg ville prøve at være venner.. det jeg altså ked af.. " sagde han stille og kyssede ham kort i panden.. han var så varm.. og blød, og så.. guddommelig smuk.. det var helt fantastisk.
"Nej det gør det ikke, men det holder noget af smerten på afstand.." sagde han stille og smilede forsigtig. "Du hjælper mig bare ved at være her.. bare ved at være sammen med mig.. " sagde han blidt og lukkede kort øjnene i.
"Hmm.. hvis du ikke har lyst til at sove er det i orden.. men jeg er her, og jeg passer på dig.." sagde han blidt og lagde sine arme om Phillip. "Vi kunne også bare ligge og.. kysse lidt.. du er så dejlig" hviskede han stille.. åh.. hvorfor kunne han dog ikke bare holde kæft.. men det kunne han ikke og han kunne ikke holde sig fra Phillip.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 23, 2012 11:22 pm

Phillip smilede stille til ham, hans gråd var stilnet af... det føltedes rart, for en gangs skyld. Så kunne han godt undgå at græde i LANG tid. Han vidste ikke hvad de skulle lave, men der var jo masser af ting man kunne lave.. Phillip havde haft venner, havde venner han havde lavet ting med, William havde venner.. Men ligenu vidste han ikke rigtigt, der var masser af muligheder. Han rystede på hovedet "det kan vi nok ikke.. " mumlede han og kyssede ham blidt på hagen, og nød det korte kys i panden og puttede sig ind til ham. "Du er her nu... det er ligemeget... du skal ikke være ked af det" hviskede han. Han nikkede stille.. han ville gerne tage smerten fra ham, ville gerne dele den med ham så han ikke skulle bære det hele på sine skuldre. Han så på hans smil, og smilede lidt af det.. så pænt.. Phillip havde haft skæve tænder, han havde gået med bøje det meste af sine teenage år.. William var bare picture perfect... det ville han altid være.
Han puttede sig ind til ham "Jeg vil altid være der... når du har brug for mig" hviskede han. Altid ville han være der for William. Han ville gøre alt for ham. det vidste han ikke om han vidste, men i så fald... gav han udtryk for det. "Jeg falder nok i søvn igen... men jeg vil have at du sover hvis du er træt" mumlede han, og så op på ham. Han kunne ikke lade være med at smile lidt af hans ordvalg, de kunne bare ligge og kysse... det lød da ikke dumt. Han fik skubbet sig en smule op, William var jo højere end ham så han lå naturligvis lidt længere oppe end han selvfølgelig. Han så ham i øjnene, betragtede ham lidt før han kyssede ham, med alt den varme han overhovedet kunne mestre. Han skulle vide han var der for ham, ligenu var det den eneste måde Phillip umiddelbart kunne komme på. Det måtte vel også være godt indtil videre.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 23, 2012 11:53 pm

William sukkede stille, "Måske ikke.. men jeg har slet ikke lyst til at prøve mere.. måske kunne vi.. ja jeg ved det ikke, måske skal vi bare tage det lidt som det kommer.." sagde han stille, og havde mest lyst til at spørge Phillip om de ikke skulle være kærester, men det var måske lidt.. overvælende for Phillip.. at han sådan bare.. listede sig en og stjal en plads i hans liv, endda en stor plads.. nu når de ikke have set hinanden i.. seks år.. åh. "Måske.. kunne vi.. være mere sammen.. tit.." sagde han stille og smilede forsigtigt, han ville rigtig gerne tilbringe noget mere tid sammen med Phillip lige så tit han havde lyst til at se ham, lyst til at være sammen.. og ja.. mhm. "I lige måde Phillip.. du kan stole på mig, det lover jeg" sagde han blidt og kyssede ham hurtigt i håret, "Jeg vil altid være her.." sagde han bare stille.. "Hvis du vil have mig, så er jeg din.." sagde han så forsigtig, Phillip behøvede ikke svare på det.. det var bare noget han sagde.. bare så han vidste hvor han havde ham.
"Jeg sover når du sover.." sagde han blidt og mærkede så hans læber mod sine og sukkede stille og gengældte det biled kys, imens han trykkede sig op af ham, og nussede ham blidt på ryggen. Mhmm.. Phillip.. hans søde Phillip.. lige her i hans arme. "Du gør mig så glad.." mumlede han blidt mod hans læber og kyssede ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 12:15 am

Phillip lyttede, og nikkede.. måske ville det være fornuftigt, det ville faktisk nok være det allermest fornuftige.."Du har ret, det er nok den bedste ide" mumlede han, selvom han faktisk var lidt i tvivl.. om de kunne holde sig på måtten... Det skulle de, det måtte de prøve.. han var frisk på at prøve på at... lære hinanden at kende igen agtigt.. det var alligevel ret længe siden de havde set hinanden. Han smilede lidt og nikkede "ja..tak, det ville være rart.." hviskede han stille. Han ville meget gerne tilbringe så meget tid med William som overhovedet muligt. Han blev varm i ansigtet af den rødmen der steg op i hans kinder "Selvfølgelig.." sagde han, han tog ham med alt der fulgte med... alle de gode ting og alle de dårlige selvom han ikke rigtig lagde særlig meget mærke til fejl hos William, kærlighed gjorde blind. Han grinede stille "okay, vi sover...om lidt" mumlede han mod hans læber. Han nød hans blide nussen på sin ryg og sukkede, det var så rart.. Han snoede Williams hår lidt om sine fingre, legede med det, nød varmen fra ham... "Du er sød, du gør også mig glad.. så glad.." hviskede han, og smilede da han kyssede ham, og lukkede sine øjne.
Han var træt, aftenen havde taget hårdt på hans psykiske styrke, og højst sandsynlig også på Williams, for William havde jo også tyet til en flaske vin for at trøste sig. Han kørte den hånd han havde haft liggende på hans brystkasse rundt om hans liv, så han kunne holde fast, men lod den anden blive oppe i hans hår. Han kunne godt smage vinen... eller eftersmagen på hans læber, men han ignorerede det... han var ikke typen der som regel drak..det var i hvertfald længe siden, han fik ikke rigtig andet ud af det end at han oftest lå med hele hovedet nede i toilettet dagen efter og bad om at dø og slippe for alt det frygtelige.. Men William var nok langt mere hardcore hvis han havde drukket... så længe..
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 1:05 am

William smilede lidt og nikkede, det var rart.. det var måske også meget godt hvis de prøvede at tage det lidt stille og rolig.. måske skulle han prøve at få Phillip til at forelske sig på ny.. forsøge at glemme fortiden lidt og bare leve i nuet.. prøve at være et normalt par.. og ikke hele tiden lave lort i den.. bare gøre hyggelige ting sammen, og ha' det godt.. det kunne han godt trænge til.. bare lidt ro i sit liv, slappe af.. og det kunne Phillip nok også godt.. stille og roligt. "Mhmm.. så gør vi det.. måske kan vi tage ud og svømme eller sådan noget" sagde han blidt og smilede, og håbede det var noget for Phillip.
"Mhmm.. du kan selv være sød.." grinede han stille og smilede til ham, Phillip var rigtig sød.. helt vildt.. uh, han elskede ham virkelig.
Han sukkede bare stille og nød det blide kys Phillip gav ham.. han kunne godt lide at det var så ømt.. og forsigtigt.. han var så blid.. og William han.. det var bare anderledes med Phillip, han var som papir mellem hans fingre, han skulle virkelig passe på ikke at rive i det, der var allerede nogen revner.. mmhmm.. selv om Phillip jo godt kunne holde til lidt fysisk, men psykisk.. man skulle være forsigtig ja.. men det havde han heller ikke noget imod. Det var faktisk.. rart til en afveksling.
"Okay, god ide.. luk dine øjne.." mumlede han blidt, og lå lidt og tænkte, og begyndte så at nynne nogen blide toner.
William kunne godt synge, det havde han altid kunne, spille klaver og synge.. selv om han ikke vidste hvor godt nogen af tingene lød, han var ikke ultra god, men han var heller ikke helt dårlig.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 1:37 am

Phillip hævede et øjenbryn da William snakkede om at svømme.. org det var længe siden! Så længe siden.. han havde faktisk arbejdet i en svømmehal, men det føltedes som en evighed siden at han skulle gå og råbe at folk ikke måtte løbe ved bassinet. "Det kunne vi godt.. men jeg er nok nød til at tage hjem kort imorgen... i så fald også for at hente mine badebukser.." mumlede han smilende. Det kunne være sjovt.. at svømme lidt igen.. tænk at han ikke havde taget sig tid til det.. men han havde jo heller ikke rigtig skatet i et godt stykke tid. Han kyssede ham på næsen og lyttede, og grinede stille.. Sød.. jaja, det var et ord der sad fast på ham som lim.. men det gjorde ikke noget når det var William der sagde det.
Han så på ham med lidt undren da han bad ham om at lukke sine øjne, men gjorde det så, og hørte hans nynnen.. Han lagde sig til rette, og trak vejret dybt mens han lyttede.
Det lød bedre end når Phillip skulle.. noget som helst hen af den retning, han kunne godt nynne, men det var bare sådan noget... bleh.. det lød ikke så godt, det lød bedre når William nynnede. Men han havde også en meget dyb, lidt maskulin klang og Phillip turde slet ikke kaste sig ud i forskellene..Han begyndte at blive søvnig, igen... lidt uro bredte sig i hans mave, men William havde sagt det var slut... og han havde sagt at han var der for ham. Der gik lidt tid, før han pludselig begyndte at trække vejret tungere... og tungere lænede sit ansigt ind til Williams hals og sukkede let mod hans hals..Han faldt i søvn lidt efter trykkede godt ind mod Williams krop, med ansigtet gemt inde ved hans hals.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 1:59 am

William nikkede bare, "Du siger bare til så følger jeg dig hjem" sagde han blidt, og lå så bare og tænkte lidt over hvor de skulle bade henne, det var ved at blive for koldt til havet.. eller en sø.. men det virkede også bare.. ja.. at gøre det i en svømmehal, der var så mange mennesker og så meget larm. Hmm nå men så måtte han se på vejret imorgen, hvis det var sådan okay.. så ville han gerne tage Phillip med ind i skoven til den store sø.. der var hyggeligt og fredeligt.. og hvis der var dårligt vejr kunne de jo sagtens tage i svømmehallen, i hvert fald i lidt tid, og så lave noget andet bag efter.. men blev sgu altid så tung i hovedet af at være i svømmehallen, måske kunne de tage i biografen, eller måske ud og spise.. eller danse.. det kunne være sjovt, selv om det nok ville være lidt mærkeligt for alle andre, at to drenge dansede sammen, og bestemt når Phillip ikke havde kjole på.. hah.. det var altså også for dårligt.. nå.
William smilede bare let da Phillip faldt i søvn ind til ham, og nød bare at han var så tæt på og den varme han gav.. hans åndedrat dampede næsten, det var helt vildt dejligt... mmhm. Han lukkede selv øjnene i og lod søvnen tage ham med.. ind i Phillips drøm, og gav ham noget af en.. sød drøm, der endte ud i noget af det lidt for frække.. men hvad så.. hvis de havde sex.. det var jo kun i drømme det var ikke det samme, for Phillip ville ikke huske det hele, og det ville ikke give så meget mening, det var jo en drøm.. det vigtigste var bare at han huskede han drømte om William.. og de havde haft det godt.. hmm, og havde haft sex.
__________________________

William kravlede langsomt op til overfalden igen og slog øjnene op.. åh.. Han satte sig op i sengen, måske lidt for hurtigt og det hele svimlede for ham.. mhm, han sad lidt og kom til sig selv, inden han fik øje på Phillip og smilede lidt. Han kravlede så så stille han kunne ud af sengen og trak i sit tøj inden han puttede Phillip igen, han måtte sove lige så længde han ville. William så kort på flasken og tog den så med ud af soveværelset, og lukkede døren på klem bag sig.
Han gik hen til køkkenet og satte kaffe over. Han fandt så tog glas frem og åbnede køleskabet hvor han stilte vinene ind og trak så en flakse whisky ud i stedet for. Hældte lidt i sit glas og satte flaksen tilbage inden han hældte kaffe i resten. Han vidste ikke om Phillip.. skulle have kaffe eller te.. eller noget som helst.. så han måtte bare vente til han vågnede, måske ville han bare have et glas mælk eller sådan noget. William gik hen til sofaen og satte sig, tændte for fjernsynet og sad bare og kiggede lidt fraværrende på gårsdagens nyheder.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 2:18 am

Phillip sov som en sten, træt efter aftenen. Det føltedes godt, det føltedes godt, og Phillip sov igennem resten af natten med drømme og William og det hele. Han sov ovenikøbet fra morgenen.. han anede ikke at William var vågen, eller vågnede, han havde ingen fornemmelse for tiden.. sov bare..
Der gik en god rum tid efter William var vågnet, så vågnede Phillip langsomt og strakte sig.. han var godt og grundigt tung i hoved, og han var øm ved øjnene... straffen for at have grædt.. Han håbede bare ikke at han var hævet.. Han satte sig langsomt op.. sengen var tom. Altså bortset fra Phillip selvfølgelig.. han sad der.. Han rykkede lidt rundt på sig skubbede forsigtigt dynen af og steg ud af sengen. Han kørte en hånd gennem sit hår og gabte langsomt. Han tog t-shirten af og tog sin egen trøje på, og sine bukser.. han kunne godt trænge til at komme hjem og skifte, men det kunne han ordne efter han havde sagt godmorgen til William.. hvor han så var henne.
Han gik langsomt hen til døren der stod på klem og trykkede forsigtigt til den så den gik op. Nu kunne han se hvordan lejligheden så ud i dagslys.. den var lidt slidt, men den var personlig.. det kunne Phillip godt lide.
Han gik først ud i på toilettet og måtte minde sig selv om at han jo ikke var hjemme hos sig selv, det her var bestemt ikke køkkenet.. lidt forvirret over sig selv, og snurrede rundt igen... Hvor var han henne af? Det var først der han hørte tv'ets skratten inde fra stuen, og gik efter lyden. Han stoppede i døren indtil stuen og blev stående og betragtede hans ryg lidt... Han virkede lidt fraværende, Phillip blev stående og smilede lidt af ham "Morgen.." mumlede han så, og gik ind og satte sig på sofakanten og kastede et kort blik på tv'et... ulykker, politiske intriger.. Det var det samme, hver eneste dag, bare med forskellige mennesker indblandet. Phillip brød sig ikke om nyhederne, men han så dem for at være opdateret. Han kunne jo ikke leve i stenalderen uden et tv, og nogengange var han også en tv zombie ligesom alle andre, sad en søndag aften og så tv, med popcorn og en dyne. "Sovet godt..?" mumlede han så, og vendte blikket bort fra skærmen til Williams ansigt og smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 3:47 am

William sad bare i lidt tid, og drak sin kaffe, hældte en ny op, uden at glemme whiskyen, det var hans lille hemmelighed.. han kunne simpel hen bare ikke klare sig gennem dagen uden.. uden sin morgen drink, det var absurd.. hvis han kunne så havde han en flaske for hånden hele dagen.. men det ville nok heller ikke se så godt ud, så kunne han lige så godt begynde at gå i grimt tøj, og sove på gaden.. og det var en ting William aldrig gjorde igen.
Han kiggede op da Phillip kom gående hen mod sofaen og smilede til ham. "Godmorgen.. " sagde han blidt og kom hurtigt på benene og gik de få skridt og lagde armene om ham og gav ham et blidt kram, inden han slap ham igen og pegede mod sofaen, "Sæt dig ned.. " sagde han blidt og gik hen mod køkkenet.. "jov fint.. hvad med dig.. og vil du have noget te eller kaffe eller noget?" spurgte han blidt og åbnede køleskabet, og lukkede det så pinlig berørt igen.. der var ikke andet en flakser i det køleskab.. det var.. utroligt.. det var jo helt pinligt. "Eh.. ja.. jeg har så ikke lige noget mad.. så vi bliver nok nød til at hente rundstykker ved bageren eller gå ned til cafeen neden under og spise morgenmad.." sagde han stille og stod lidt og smilede akavet.. det var jo helt pinligt.. åh forfanden han havde ikke noget mad.. det var alt for længe siden han sidst havde spist noget ordenligt menneskeføde.. det sagde ham bare ikke så meget.. men det smagte jo fint, og han havde godt af det.. med vitaminer og den slags, i stedet for blod og råt kød.. og sjæle.. det var bare ikke hmm ja.
"Hvad har du lyst til?" spurgte han så og stod bare og kiggede lidt på Phillip.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 4:15 am

Phillip smilede til ham da han sagde godmorgen og krammede ham da han lagde armene om ham. Han slap ham igen, og så op på ham og nikkede og satte sig. Han smilede til ham "som en sten.. det virkede.. hvad end du gjorde.." sagde han stille, og kløede sig kort i nakken.
"Øhm.." sagde han da han spurgte om han havde lyst til kaffe eller the... "Har du noget te?" spurgte han så stille. Det havde han mest lyst til, bare varm the så gik det hele.. fuldstædigt.. Han så hurtigt over på ham og blev lidt paf "øh.. jeg.. vi kan bare... jeg skal jo alligevel hente nogen ting, så vi kan bare rende forbi en bager på vej derhen?" tilbød han. Det var næsten nemmere, desuden længtedes Phillip meget efter rent tøj og eventuelt et bad, men han vidste ikke for han kunne jo ikke sidde og vente, eller..
Han lagde godt mærke til hans akavede smil, og smilede ømt til ham "til... det her!" sagde han så, og rejste sig og skyndte sig over og gav ham et kram. Han ville bare gerne.. sikre ham at han var der.. at han ikke skulle føle sig akavet. Han slap ham blidt "Hvis du vil... kan vi gå nu?" sagde han, så kunne de ordne.. alle de der ting "medmindre du lige skal... have noget andet på eller bade eller... jeg ved ikke? Det skal jeg i hvertfald... derhjemme.." det sidste mumlede han mere for sig selv som om han skulle skrive det bag sit øre, og var nød til at sige det højt for at være sikker på han ikke glemte noget.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 4:49 am

William smilede bare stort og nikkede "Det var godt.." sagde han blidt og kiggede ømt på Phillip og nikkede så bare, "Okay, te" sagde han blidt og kiggede op.. havde han overhovedet noget te.. satans, han gik igang med at åbne samtlige skabe og skuffer, aj det måtte han da have, han havde kaffe.. og vand.. og juice, det der med drikkevare var ikke noget problem, det var jo beregnet til at skjule alkoholen i, ikke fordi te var noget man normalt drak sammen med alkohol.. vel.. hm.
Han kiggede op og nikkede så, "Så kan vi måske drikke te hjemme hos dig, for jeg er bange for at jeg er løbet tør for te.. undskyld" sagde han blidt og smilede forsigtig.
William hævede øjnene brynene da Phillip sagde 'til det her'.. eh til hvad? Han fulgte ham med øjnene da han kom hen til ham og smilede bare ømt da han lagde armene om ham og trak ham blidt ind til sig og kyssede ham kort på kinden. "Du er alt for sød.. mmhmm.. jov lad os komme afsted, jeg henter lige min jakke" sagde han kort og smilede varmt oprigtigt til Phillip og forlod køkkenet og hentede sin jakke, trak i den og gik ud i gangen og tog sine sko på.
"Nej det er okay, det er fint, jeg er klar" sagde han bare og fandt sine nøgler frem, "Hov vent.. to sekunder.." sagde han blidt og forsvandt ind i soveværelset hvor han fandt sin nøgle frem til.. ja til skabet med alle hans.. arbejds ting.. og tog en fin kniv ud, han satte den i bæltet bag på og trak trøjen ned over det, og rettede jakken til, en pistol, tapet fast under det ene bukseben.. jov det måtte være rigeligt for nu.. han skulle jo bare være sammen med Phillip. Men han vidste ikke hvem der havde hans navn, og nogen måtte jo også kende hans ansigt.. han blev nød til at være forsigtig. Bestemt sammen med Phillip. Det skulle ikke gå ud over ham, bare fordi William rendte rundt og lavede ballad.
Han gjorde sig færdig og låste skabet af efter sig, nøglen stak han i lommen og gik tilbage til gangen. "Så.. så går vi nu!" sagde han blidt og vendte sig om efter Phillip.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 5:05 am

Phillip nikkede bare og smilede skævt til ham, han kunne godt fornemme på ham at han ikke havde noget i skabene. Ikke fordi Phillip havde... men de skulle alligevel forbi en bager så det gik jo nok. "Jo lad os gøre det" sagde han. "Mmm.." mumlede han bare til svar og lyttede. Han slap ham da han sagde han ville hente sin jakke. Han fulgte ham med øjnene, og fulgte med ud i gangen og stak fødderne i sine sneakers, og gled ned på det ene knæ og stak en finger ned bag hælen for ikke at den sad dumt og gnavede. Han så op på ham da han bad om to sekunder og så lidt undrende efter ham... men det kunne selvfølgelig være han havde glemt noget.
Han snørede sine sko færdig og rejste sig og rettede på sin jakke, da William kom tilbage. Han nikkede hurtigt da han beordrede dem ud af døren. Han åbnede døren og gik ud på trappen og ventede på William kom ud til ham før han hurtigt smuttede ned af trapperne og udenfor.. Luften udenfor var en del skarpere end oppe i den varme lejlighed.. Phillip kunne næsten forestille sig hvor kold hans lejlighed ville være når han kom hjem.. han havde ikke tændt for varmen... åh gud..
Han håbede lidt at varmen fra solen ville varme op i lejligheden på den tid de brugte på at skulle i bageren. Han smilede til ham da han kom ud "er du klar? Går vi eller hvordan?" spurgte han. Han kunne sagtens gå, så langt var der vel ikke... men det kunne være William var mere til sin motorcykel. "Hvad havde du forresten lyst til at lave?" spurgte han drillende, han vidste godt at han også selv skulle være en del af den beslutning, William var ikke typen der tog beslutninger på hans vejne, hvilket han vel også var lidt glad for, det var rart at kunne snakke om tingene.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 5:29 am

William smilede bare blidt, og fulgte ham ud af døren, låste bag sig og ned af trapperen og ud i luften.. satans.. det var koldt, han så lidt ned på den taske han havde taget over skulderen, i sidste øjeblik havde han lige snuppede tasken med, med noget bade tøj, og hvad man nu behøvede til det.. hvis de altså kunne komme i vandet. "Nej vi tager bilen.." sagde han bare blidt og tog Phillips hånd og tog ham med om i gården hvor Williams bil holdte ved siden af motorcyklen, "Det er vidst det nemmeste.." sagde han bare blidt, og åbnede døren for Phillip hjalp ham ind og smuttede om i den anden side. Tændte og kørte ud, han kunne godt huske hvor Phillip boede så det var intet problem. "Jeg har en rigtig god ide, lad os droppe det med bageren.. jeg vil heller.. give dig noget andet, men det er en overraskelse.. " grinede han bare. Og holdte ind foran Phillips lejlighed og steg ud, åbnede døren for Phillip og hjalp ham ud. "Du skal bare pakke dine badebukser ikke.. jeg skal lige.. ringe til en.. så jeg venter her, du tager bare din tid" sagde han blidt og bøjede sig frem og kyssede Phillip på læberne. Og tog så sin telefon frem for lommen og trykkede et nummer ind, imens fandt han en smøg frem, og fik den tændt med en lighter, og da nogen tog telefonen smilede han bare og begyndte at tale lavt.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 5:52 am

Phillip fulgte med ham, bilen? Havde han også en bil? Hold da op... Han så lidt på den da de kom ud i gården hvor motorcyklen også holdt.. Han satte sig ind og så på ham da han satte sig ind i den anden side. Han spændte sikkerhedsselen og så ud af forruden, og lyttede da William snakkede om det de skulle.. Han drejede ansigtet og så på ham og rynkede sine øjenbryn i en skeptisk spørgende grimasse "Hvad? Du skal da ikke give mig noget?" sagde han lidt akavet, han havde hverken fødselsdag eller noget som helst andet... Han så op da de stoppede udenfor hans lejlighed og så op på den, klikkede sig løs fra selen og kom ud fra bilen. Han så undrende på ham, okay.. badebukser... check... "Okay, det gør jeg så" sagde han og smilede til ham, og blev lidt overrasket over kysset, og nåede lige at genælde det... lidt.. i hvertfald. Han gik over til lejligheden da William fiskede sin mobil op og skyndte sig op af trapperne. Lejligheden var iskold... men det måtte vente. Han tændte radiatorne, og fandt noget rent tøj og sine badebukser som han puttede i en taske med et håndklæde. Han gik ud til badet og tændte for vandet og tog sit tøj af før han smuttede i bad.
Han var oppe i lejligheden i omkring 20 minutter før han skyndte sig ned i sit rene tøj og med.. småfugtigt hår og sin taske over skulderen "undskyld!" skyndte han sig hurtigt at sige.. det havde taget lidt længere tid end han havde forventet.. Men mon ikke han tilgav ham? Phillip kunne stadig ikke helt finde ud af hvad de skulle, men de skulle vel ud og bade siden... siden ja de skulle have badebukser på. Eller rettere med...
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 6:14 am

William smilede bare blidt da han så Phillip kom uden for til ham og smilede bare. "Det gør ikke noget.. er du klar?" sagde han drillende og åbnede døren for Phillip hjalp ham ind.. præcis som før, og ud igen nede ved havnen. Han smilede stort og gik om bag i bilen og tog en pose ud og rakte den til Phillip, "Morgenmad.." sagde han blidt, og en holder med to dampende kopper og smækkede så badage rummet i igen, han havde stadig sin taske. Der var en kop med te og en med kaffe.. så kunne de hygge sig med det.. det var fint. "Kom " sagde han blidt og tog Phillip i hånden.. han var røv ligeglad med hvem der gloede, han skulle have lov til at holde lige hvem han ville i hånden, og han ville holde Phillip i hånden lige nu.. hele tiden, altid.. og hvis nogen havde noget imod det.. tja.. så kunne de jo bare komme an.
Han smilede til Phillip og ledte ham ud på en bådebro. "Jeg har lånt en båd af en fyr der skyldte mig en tjeneste.. ikke noget vild, tænkt vi kunne sejle en tur, og hvis vi føler for det.. bade lidt" sagde han blidt og gik hen til en.. ikke særlig pæn eller stor både, bare lidt snusket, men der var da plads nok til dem to i hvert fald. Det var mørkt træ og foran var der et lille halv tag over rette, så man kunne stå eller side i lå derinde, og man kunne også rulle noget plastik ned over hvis man ville være helt i læ. Bagerst på båden var der bare sådan en firkant, med bænke hele vejen rundt, formet i båden, ikke noget man kunne tage du, og så med noget stof underlag på, og et bord. Ikke så fint, men bare sådan lidt.. mellem klasse, kunne man ville sige, det var helt i orden, for den kunne jo sejle.
"Her så tager jeg den.." sagde han blidt og tog posen med morgenmad, hoppede ombord og gik hen og satte kaffen og teen, samt posen på bordet, han gik tilbage til Phillip rakte ham hånden og hjalp ham ombord. "Vi kan sejle lidt ud og så bare holde den stille.. og spise.. " sagde han blidt, "Her er også fiskestange, hvis du har lyst til at fiske" sagde han drillende og smilede blidt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 6:34 am

Phillip sad med i bilen og steg ud med ham på havnen og så sig lidt om. Havnen? Skulle de i havnen? Han blev lidt overrasket over det, det var ikke hvad han havde forventet, men det var sjovt, han havde bestemt ikke tænkt sig at sige nej. Han så overrasket på posen han hev ud af bagagerummet.. "Hvad er du.. magiker eller hva?" grinede han og fulgte med da han bad ham komme med. Phillip havde aldrig rigtig bidt mærke i at folk kiggede, han var ligeglad, han ville meget hellere bare holde fokus på den han var sammen med, det gjorde ham ikke så trist, så fokuserede han også kun på det gode af det hele... folk kunne glo så meget de ville, Phillip havde kun øje for William.
Han grinede da william afslørede sin plan "jamen det lyder sjov, det må vi da se på.. tidelig vinterbadning" han syntedes det var en god ide.. det ville nok ikke være noget han selv ville have fundet på, men det var kreativt...
Phillip tog Williams hånd og trådte ned på båden.Han nikkede til hans ide "jeg er også sulten, så det er måske en god ide" sagde han og så overrasket på fiskestængerne... Det havde han aldrig... i sit liv... prøvet... heller ikke fordi han var tryg ved at fange en fisk, han ville nok gå i panik og smide stangen i vandet. Han fik øje på bænkene der var blevet lavet i enden af båden. Han tog kopperne fra ham og smilede lidt til ham "kom så sætter vi os her ned inden.." han kiggede ned i kopperne..." inden kaffen og teen bliver kold.." grinede han stlle. Han begreb stadig ikke hvordan William havde fået fat i kaffen og..teen og bagerbrødet... Han trak ham med ned, og satte sig og ventede på han også satte sig. Phillip var fuldt med på at de skulle i vandet, men han ville drikke lidt først.. lidt varmt.. før han turde kaste sig ud i det.. og William skulle med!
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 7:16 am

William smilede bare stort "Jeg er glad for du synes om min ide, det bliver hyggeligt.. at tilbringe lidt tid sammen.. hvad med at vi ser på det som vores aller første date.. og prøver at starte på en frisk" sagde han roligt og hævede øjne brynene lidt, og håbede Phillip ikke havde noget i mod at de ligesom prøvede igen. "Og så lader vi bare tiden gå.." sagde han roligt, intet hast, det havde jo al evighed, og hvis det var det der skulle til for at få Phillip til at forelske sig på ny.. så var han helt sikkert med på den.. han ville bruge en evighed på ham.. al sin tid.. mhm.. men han måtte også passe på ikke at være for klæbende, Phillip skulle have tid til venner, og veninder.. og date alle dem han ville.. selvfølgelig.
"Nej.. men imens du var i bad, gik jeg ind på cafeen og hentede noget morgenmad.. det er der ikke så meget magi over.." sagde han bare roligt og kiggede på klokken da var kun elleve, det var fint, så havde de stadig det meste af dagen, og solen var også begyndt at skinne, selv om det stadig var en smule køligt.. men det gik nok.. de kunne varme sig med tæpper og håndklæder bag efter, spise aftensmad et godt sted, og så ville han følge Phillip hjem.. en perfekt første date. Håbede han.
"Jov det kan vi godt!" sagde han bare roligt og gik hen og satte sig ned ved siden af Phillip og rakte han pap kruset med teen, "Vi kan bare spise først.. " sagde han blidt og pakkede posen ud, med rundstykker og lidt kage.
Han rakte ud efter sin kaffe og drak lidt af den varme væske det gjorde godt.. selv om der ikke var noget sprut i, det måtte han leve med.. hmm.. han skulle have købt en flakse rødvin og nogen glas.. nå det måtte de ordne til middagen sener.
"Spis du nu bare.. " sagde han blidt og tog et rundstykke selv og tog nogen bider.. det smagte fint.. menneskemad var slet ikke så slemt, han spise det for sjælden.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 7:41 am

Phillip nikkede, det ville blive hyggeligt.. Han så overrasket på ham.. første date? Og de havde allerede kysset? Han grinede lidt, og nikkede "det kan vi godt sige.." sagde han og vendte sig ordentligt mod William så han sad med et ben på hver side af bænken og kørte en hånd gennem sit hår for at få det værste væk fra sine øjne "men jeg er temmelig kræsen, og lidt for lækker til love... så du må hellere være bedre end bedst.." snerpede han, men kunne ikke holde masken, førhan lænede sig over og kyssede William på næsen. Hvis der var noget han ikke var, så var det snerpet.. han kunne elske alle, måske med undtagelse af pædofile, det kunne han ikke rigtig acceptere... eller dyreplagere... eller.. aj nu gik han vidst for vidt. Han var måske stadig mere menneskelig end engel.
"Ja okay.. men jeg kan jo godt lade som om det var magisk" drillede han og tog imod kruset og satte det mod sin underlæbe, men først forsøgte han at suge alt den varme til sig han kunne ved blot at holde om kruset. Han tog en lille tår og nikkede til ham bagefter for at sige at han var enig i hans plan. Drikke varm te og spise morgenmad, mens... undergrunden gyngede lidt underligt. Han tog et rundtstykke og tog en lille bid mens han kiggede ud på det blågrå hav.
Hanblev hurtigere færdig med sin te end med rundstykket, men teen var også god.. og varm. Han færdiggjorde sit rundstykke lidt efter, og sad og kiggede lidt fraværende ud på vandet.. så fint.. det var meget smukt, en smule... overraskende var der meget... så meget hav.."William... hvor tror du alt det vand er kommet fra?" mumlede han stille for sig selv, og tog en bid af en af de kager der havde været med i posen... stadig voldsomt fraværende, helt optaget af bølgerne. Hans øjne afspejlede lidt den grå farve når skyerne gled for solen og vandet blev mere grå.. sølvagtigt. Han lagde hovedet på skrå.. inden han drejede hovedet og så på William der sad ved siden af ham og smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 8:51 am

William smilede blidt til ham, og nikkede så bare. "Undskyld jeg kyssede dig.. men.. eh.. skal vi så ikke bare sige det gælder fra nu af, så skal jeg nok være en gentleman.." sagde han og smilede stort, men selvfølgelig.. hvis Phillip selv lagde op til noget, ja så kunne han jo ikke sige nej.. hmm.. nå men man havde jo ikke have sex på første date vel, han skulle lære at opføre sig pænt.. Phillip havde svært ved at side nej, og det havde han ikke tænkt sig at udnytte.. han ville være sød.. og venlig.. og ja.. en god date.. så godt han nu kunne, han var jo stadig William. Der var begrænsninger.
"Åh.. " sagde han og rynkede panden og kiggede kort ned. "Det er også helt okay, jeg vidste ikke jeg havde konkurenter.. men okay. Jeg er da klar til at kæmpe.." sagde han blidt og havde ikke helt.. fået fat i hans sarkasme.. han var så blind.. når det gjaldt om at blive jaloux så var William eksperten, og så så han ikke andet end det.. og selvfølgelig sårede det ham da.. men han smilede bare til Phillip, for han ville ikke.. lade det gå ud over Phillip.
"Ja.. det må du gerne.. jeg kan godt trylle lidt" grinede han bare og smilede kort inden han skyndte sig at spise sit brød færdig og så bare lidt ned af sig selv.. Tag dig nu sammen William forfanden.. .. tænkte han.. åh.. kunne han dog ikke bare.. mhm.
William kiggede op da Phillip spurgte ham.. et langt ude.. spørgsmål.. "Eh.. fra regn måske?" sagde han bare forvirret, og kiggede på ham og grinede så da Phillip kom til sig selv. "Er du sikker på du ikke er nogen havfrue?" spurgte han bare og smilede lidt, og rejste sig så. "Gør det noget jeg starter båden?" spurgte han blidt.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 9:15 am

Phillip så på ham og så så lidt ned på sine hænder.. det var ikke sådan han havde ment det "man kan altså godt kysse på første date.." mumlede han så lidt stille, og smilede til ham. Men William skulle have lov at være gentleman, hvis det var det han gerne ville. Phillip grinede lidt da William snakkede om konkurrenter "honestly.. William.. så har jeg svært ved at forestille mig andre end dig.. og Matthew... kunne holde mit værtskab ud" grinede han. Han var sær, det var ingen hemmelighed, han havde ingen hæmninger angående sin tale og de ting han sagde og han opdagede det altid forsent.. hvem kunne holde det ud i mere end 10 minutter?
Han skævede lidt til vandet igen... det gyngede... Ikke at Phillip var den rene søulk, men han var i hvertfald ikke søsyg.. så meget kunne han da. Istedet vippede han lidt med, og skævede til William da han foreslog at det var regn der havde fyldt havene.."tror du?.. hmm.. måske" sagde han så, og så ordentligt på ham da han spurgte om han var en havfrue og skar ansigt "ja, havfruen Phillipa det er mig..." sagde han og rakte tunge af ham og grinede lidt. Han så efter ham da han rejste sig, og rystede på hovedet "nej, ikke spor.." sagde han stille og sendte ham et smil. Det var en kende mærkeligt at skulle starte.. forfra.. Phillip kendte William... med nogen ting, med forholdsvis mange ting hvis man tænkte på hans historie, med knap så mange ting hvis det angik hans følelser.. Han fik dem i glimt.. som i nat hvor han var blevet ked af det, havde åbnet op.. men Phillip var jo heller ikke den store følelsesbome, han ville ikke græde foran folk, hvad sagde det om ham?
Da William gik for at starte båden gik han hen til kanten og lænede sig udover og stirrede ned i vandet... det var meget mørkere når han kom tæt på.. grumset, men han kunne godt se ting dernede.. på bunden..Han håbede det var mindre grumset ude på havet hvis han skulle bade i det... han ville ikke bryde sig om at være klæbet til med olie og grums fra fiskekutterne... selvom han nok ikke ville bemærke det før han kom op af vandet igen.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 9:35 am

William så kort på Phillip og kom til at måbe.. så han stadig Matthew! Det kunne han ikke mene.. i så fald, så stoppede det her lige nu, William ville kraft edme ikke konkurrere mod ham.. det skulle blive over hans lig, at han overhovedet troede han ville have en chance. Han vendte sig væk og prøvede at få styr på tankerne i mens han fik gang i båden.. nej hvorfor skulle Phillip stadig se Matthew.. han havde forladt dem.. Phillip havde forladt Matthew.. og Matthew havde forladt William en stor ond cirkel.. for William havde forladt Phillip.. åh for fanden da også, nej han kunne ikke bare te sig nu, råbe op eller blive sur.. det var ligesom med Millicent og Stephen.. han blev ved med at tænke på ham.. og.. ja.. hvor jaloux han var.. det var forfærdeligt, det gad han ikke igennem igen, så han vendte sig om og gik dirakte hen til Phillip og lagde sine fingre mod hans kinder og så ham ind i øjnene. "Jeg tror du ville være sød som havfrue.. eller måske bare med kjole på.." sagde han og smilede kort, og sukkede så. "Ser du stadig Matthew.. ærligt Phillip, sandheden tak.." sagde han bare stille og kunne ikke finde op og ned i det, det passede bare ikke sammen.. William havde ikke se Matthew.. i over seks år.. var han her? Boede han her også.. åh forhelved, han måtte vente svar fra Phillip før han tog.. alt for mange beslutninger, som han slet ikke burde overveje.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Anything is hopeless when you are near - Phillip
Tilbage til toppen 
Side 3 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Darling - Phillip
» Your lips are sealed - Phillip

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: