Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Anything is hopeless when you are near - Phillip

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
ForfatterBesked
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Icon_minitimeSøn Okt 07, 2012 1:09 pm

Phillip smilede af hans gaben.. han var træt, det var der jo heller intet at sige noget til.. Han fandt sig godt til rette der under dynerne, han kunne heller ikke selv benægte at være en smule søvnig, men han var alligevel også nysgerrig.. en ting han nogen gange led under, og nogen gange kom det ham til gode. Men han havde indset for længst at det med at styre nysgerrigheden, ikke var en evne han ejede. Han havde altid haft en ustyrlig lyst til at vide, at finde ud af... at komme til en konklusion, hvilket heldigvis havde været en velsignelse igennem skolegangen, men nogen gange blev en tand for meget i det virkelige liv. Han nød hans nussen, og gengældte den ved at lade sine fingerspidser tegne hvor de kunne komme til, på Williams skulder og brystkasse. Han nikkede stille "de skal være velkomne..dine spørgsmål" hviskedehan, og smilede lidt. Han blev dog en kende overrasket over spørgsmålets karakter... et spørgsmål han som regel ikke blev stillet, og i så fald holdt han svaret for sig selv. Men det her var William.... det var hans kæreste, hans fortrolige, og ven gennem mange år.. Phillip bed eftertænksomt i sin underlæbe og stoppede sin tegnen og holdt tre fingre op. Han bøjede sin ringefinger "Dig.." mumlede han, og bøjede sin langefinger "Matthew..." den sidste finger.. pegefingeren tøvede han med... et godt stykke tid.. han var gået baglæns i tiden, og sank kort... hans mest pinlige episode.. og det kunne vel ikke engang regnes som samleje... så langt var de jo ikke kommet. Phillip havde lavet meget dumt, og meget ubetænksomt, men han var ikke i tvivl om at det havde været hans livs værste episode.... eller i hvertfald pinligste. "Rosa.." sagde han så, og sænkede pegefingeren, så hånden var knyttet og lagde den mod Williams brystkasse "hvis det overhovedet.. kan regnes med" mumlede han så, og smilede til ham inden han fortsatte sit tegneri. Han ville ikke stille William samme spørgsmål, ville helst.. lade det ligge i det uvisse, han vidste godt han havde været sammen med langt flere, det var også fint nok. Han vidste ikke om... om det var iorden at spørge ham om så meget, William virkede som om han var meget indviklet og følsom i forhold til sine relationer og sin historie,og det sidste Phillip ville var at gøre ham ked af det,eller såret.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Icon_minitimeTirs Okt 09, 2012 7:35 am

William kiggede lidt på ham og gengældte bare hans blik, det var så ømt.. den måde Phillip kiggede på ham på, som.. ja han vidste det ikke, det var svært at forklare hvad det var.. det rørte bare noget inden i ham, som ingen andre havde gjordt før.. den måde Phillip kiggede på ham på.. det var der ingen andre der gjorde, og på en måde gjorde det ham sådan lidt nervøs, og forlegen.. Det var en underlig følelse. Det var bare heldigt for William at han ikke var typen der rødmede, eller fniste.. måske kunne han kigge ned og smile, bare fordi det.. varmede, for det gjorde det.. Phillip skød perfekt, han ramte altid lige i hjertet.. åh.
"Jeg undskylder hvis det er et.. upassende spørgsmål, men tja.. jeg er nysgerrig.. men du behøver jo ikke svare.. " sagde han bare stille og smilede, nej han behøvede ikke svare, han behøvede bare tænke over det. William smilede lidt da han blev nævnt og nikkede kort til Matthew, det var han jo godt klar over, der var da ikke det han ikke havde hørt.. men det var før han selv var bleven.. havde skiftet seksualitet, så han burde ikke brokke sig over sådan noget, selv om det var lidt.. ubehageligt at have hørt.. sin sexpartner have sex med en anden mand, lige spøjst, men tja, fortiden måtte man jo ligge bag sig, nu var det William han havde sex med, og kun William.
William smilede lidt af den sidste og nikkede, "Jeg troede faktisk du altid havde været.. du ved kun til drenge?" sagde han stille og kiggede lidt på ham i mørket, Phillip havde jo altid været.. sammen med drenge, eller en dreng, så længe William havde kendt ham, så det med piger var lidt nyt for ham.. underligt nok. "Er du biseksuel?" spurgte han stille og lagde nakken lidt beder på plads og smilede blidt til ham.
"Du må spørge mig om alting skat.. du skal bare.. passe på med hvordan du spørge om det, i hvert fald med det her.. hmm, dem som jeg har haft sex med, og har været forelsket i på samme tid? " sagde han stille og tænkte lidt, det kunne han godt svare på. "Sas, Camilie, Jack og dig.." sagde han stille og smilede kort, der var et hav af kvinder, men, dog.. "Desuden har jeg kun været i seng med 3 drenge.. så på nogen.. områder er jeg ikke helt så svinsk.. og trænet.." sagde han stille og smilede drillende til Phillip og kyssede ham hurtigt på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Icon_minitimeTirs Okt 09, 2012 8:06 am

Phillip rystede på hovedet, han havde da ret til at spørge, bare Phillip ikke skulle uddybe, så ville han være taknemmelig. Han smilede stille til ham, og lyttede. Han sukkede stille for sig selv, og gned sig i øjnene "det er jeg også.. det har jeg nok altid kun været... men jeg har da også haft min...benægtelsesperiode, været overbevist om det modsatte, det fandt jeg jo så ud af med hende.." hviskede han, og så på Williams øjne "Før Matthew var det hende.. et par år før ham" mumlede han forklarende, så William kunne få klarhed over historien. Han rystede på hovedet og grinede lidt, mand...? Phillip? Han var ikke nogen kvinde, men han var absolut heller ikke mandig, han var en midterting, fanget i den der teenageperiode, han havde ikke engang nået at få skæg før han døde! Så Phillips hage var bare blød.. engang imellem bildte han sig selv ind at der var noget, nogle dun... men det var som regel bare lidt indbildning.
Han rystede på hovedet, han ville ikke spørge om sex, han ville ikke snakke om Williams eskapader, det skulle han have lov at få for sig selv.. Phillip havde kendt ham i gymnasie perioden, og dér havde han haft et vidt og bredt rygte! Phillip skar ansigt da William udbredte hvor mange fyre han.. ja, og hvilke ting... "William, jeg er ikke utilfreds.. overhovedet... " mumlede han med hensyn til.. det... og smilede lidt til ham. Han havde det da fint, han havde nydt det, Phillip havde jo heller ikke ligefrem været særlig aktiv på et lagen.. Matthew havde været nybegynder, sammen med Phillip, og Phillip havde kun prøvet ham og så William, hvor høje kunne hans standarter være? William kunne nok en del mere end han selv, og kunne nok også overraske en del mere end Phillip kunne... han vidste slet ikke noget i retning af at eksperimentere. Han nød det hurtige kys, og ville gerne... holde fast... mmhm. Han trykkede et lille kys mod hans hage... og underlæbe, og bed kort i den, og smilede skævt til ham.. spørgsmålene han havde til William havde en anden kaliber end sex.. Han ville gerne spørge ind til hans familie, men Phillip vidste godt at han var temmelig.. dårlig, til at formulere sig pænt, og som regel busede spørgsmålende, eller sætninger bare ud, uden egentlig begrænsning. Så han holdt lidt igen.. han ville hellere.. tænke, før han talte... selvom det ikke altid hjalp.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Icon_minitimeTirs Okt 09, 2012 8:42 am

William smilede blidt tilbage til ham og nikkede så, "Ja okay.. det tænkte.. jeg også" sagde han blidt og smilede bare til hans tanker, benægtelse.. åh ja det kendte han meget til, selv om det egentlig ikke havde været.. så meget William, han havde bare, grædt lidt og sådan, og så havde han lagt hårdt ud med at prøve sin teori af, men en.. farverig voldtægt. Hmm, tja, fortid.. William havde været lidt, rundt omkring, det ville han ikke lyve om, men han kunne også godt finde ud af at holde fast.. og det havde han tænkt sig med Phillip, han elskede ham.. han ville kun have ham? Men ind til idag, så havde han jo bare måtte nøjes med det næstbedste.. dog var der aldrig nogen der havde været.. ikke engang tæt på, at kunne måle sig med Phillip.. aldrig, og sådan ville det aldrig blive.. de to.. for altid.
William smilede bare og gav så et grin fra sig og rystede på hovedet og så bare lidt.. på ham, som var han dum.. åh så sød. "Nej det ved jeg godt du ikke er.." grinede han bare, William var ikke dårlig i sengen, det havde han aldrig været, ikke en eneste gang, det var hans talent, lige fra starten.. og han vidste godt han var god? Hvorfor ikke være en smule selvglad når man vidste man var god til noget? "Selvfølgelig er du tilfreds.. med det her.." sagde han drillende, og flabet og pegede ned på sit underliv og smilede frækt til ham.
"Men du er nu heller ikke så dårlig dig selv.. du er faktisk.. ret dejlig.. at du ved det.." sagde han drillende og kyssede ham blidt tilbage og mumlede bare lidt mod hans læber. "Spørg mig.." hviskede han stille, han ville gerne have hans spørgsmålet.. ville gerne svare.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Icon_minitimeTirs Okt 09, 2012 9:07 am

Phillip trak på skuldrende, havde alle homoseksuelle ikke været igennem den fase? Fornægtelsen, stress... følelsen af at være malplaceret. Det var ikke nemt, men det kunne klares.. Han så på William... han måtte da have haft besvær med det, at komme direkte fra en piges skød til en mands.. ja.. Phillip så kort på hans hånd da han pegede mod sit underliv, og himlede let af ham, grinede lidt og puffede ham let i brystkassen, overhovedet ikke med smerte som bagtanke "Dumme.." mumlede han smilende skævt af hans flabethed..
Phillip mumlede bare et eller andet til svar, lidt genert... han vidste ikke helt hvad han skulle tænke om sig selv på den måde, han anede ikke... hvad han kunne præstere.. "Mmhm, det er da klart, jeg er jo af kvalitet!" svarede han mumlende med samme flabethed som William havde opstillet, og pegede på sig selv og smilede skævt til ham.. og nød.. fornemmelsen af Williams krop, og varme læber mod sine.. Han lagde blidt sine fingre mod Williams brystkasse, og sukkede stille "jeg.. tænker på, hvor tit du ser din familie?" hviskede han så.. "Ikke din..datter og.. ja, hvad var hun egentlig? Kone eller kæreste?.. men mere æhm... din mor, far.. osv?" hviskede han stille og så lidt forsigtigt på hans ansigt.. William havde jo sagt han ikke så sin datter, og så antog Phillip også han ikke havde set pigen.. som han måtte have fået hende med.Men hans rigtige familie? Ligesom.. Ligesom Phillips mor! Han smilede lidt forsigtigt til ham, og nussede ham lidt på brystkassen igen..
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Icon_minitimeTirs Okt 09, 2012 9:23 am

William smilede kort og kunne ikke lade være med at grine igen, da Phillip faldt for hans lille joke, han kunne godt lide at drille? Hvem kunne ikke det, flabede kommentar var det bedste.. bestemt når andre troede de lige havde ham, på et eller andet, men der var ingen der kunne overvinde William, han kunne jo bare se dem i øjnene og udstråle charme og så var de solgt, og så med en flabet kommentar.. ja den sad. Han kiggede igen på Phillip og rystede på hovedet af ham, "Ingen tvivl.. du er perfekt.. og dejlig.. og nøgen" hviskede han stille og kyssede ham hurtigt i panden.
"Hun var bare et en gangs knald.. ikke noget specielt.." sagde han hurtigt og smilede kort, hun havde aldrig rigtig betydet noget for ham.. overhovedet.
"Jeg ser dem ikke.. overhovedet, hverken mine forældre eller mine søskende" sagde han bare stille og smilede, han ville ikke en gang tænkte over det.. han havde, ja, han var ikke nogen god søn, det var hans bror heller ikke.. det var bare splittet, og han kunne ikke rigtig ja.. han vidste det ikke, det var bare ikke rart, vel.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Icon_minitimeTirs Okt 09, 2012 9:44 am

Phillip grinede lidt af hans belæg for at han var perfekt... eller for de andre ting, og rystede på hovedet, og nød kysset i panden. Han var ikke perfekt.. det var der ingen der var, men William var tæt på.. i Phillips øjne, så var han måske noget andet i nogen andres. Han nikkede stille til svaret... et engangsknald.. med et barn som enden på det.. gad vide hvordan hun havde det? Phillip kunne ikke lade være med at tænke lidt på det, på en lille mørkøjet pige..
Nej, han tog sig sammen.. Han kunne ikke forestille sig barnet, kun Williams varme øjne, han havde jo heller ikke set kvinden som barnet var født af... han kunne intet sige, og kunne intet stille op, han kunne hverken gøre noget fra eller til i forhold til deres forhold, Williams forhold til sit barn. Børn.. Phillip overvejede tanken... kunne han overhovedet finde ud af børn? Hvad var de overhovedet? Små.. underudviklede mennesker, som han ikke helt vidste hvad der var op og ned på. Hvis han skulle have børn, var det jo kun adoption eller rugemor der var løsningen.. det var jo ikke ligefrem den traditionelle måde at få det på.. Han vågnede fra sine tanker og så på ham, og rystede så på hovedet, og forstod.. Han kærtegnede let hans brystkasse, og så lidt på ham med forståelse i blikket, og krammede ham så lidt... så godt som det lod sig gøre når man nu lå ned. "Jeg passer på dig" mumlede han så resolut og kyssede ham let på brystkassen.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Icon_minitimeTirs Okt 09, 2012 10:11 am

William smilede lidt og lyttede bare til Phillips tanker, for han sagde jo ikke lige så meget, så hvad ellers skulle han forholde sig til.. hmm måske burde de også få lidt søvn? Ja, det burde de faktisk, klokke.. åh den var mange, og hvis Phillip skulle op imorgen og på arbejde, så var det nok en god ide at få lidt søvn. "Hmm hun er ikke en lille pige mere.. hun er 9 år.." sagde han bare stille og tænkte lidt på Elisabeth, "Har mørke øjne, og mørkt krøllet hår, og.. har et stort temperament, og ligner nok mig mest.. men har Marias krøller og.. ja næse.. " sagde han hurtigt og smilede, "Hun er en dejlig pige, men jeg har det fint med ikke at se hende, det føles ikke som om hun er min, men Marias.. sådan har det altid været" sagde han bare kort, han havde ikke noget imod at tale om det. Phillip skulle altså bare spørge, om alt, alt hvad han havde lyst til at vide, frem med det.
"Jeg tror altså godt du må besøge din mor Phillip.. hvis du har lyst" sagde han blidt og smilede kort, han vidste godt det var et ømt punkt, men han kunne ikke lide.. at havde forbudt ham det en gang.. han synes at han skulle møde hende igen, fortjente de ikke begge to det? Selv om der var gået mange år.. hun skulle jo bare have en god forklaring, og var lidt troende, så forstod hun nok godt.
"Måske skulle vi få os lidt søvn.. og ja.. tak, fordi du passer på mig" sagde han blidt og kyssede ham på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Icon_minitimeTirs Okt 09, 2012 10:35 am

Phillip så lidt undrende på ham, før han fattede hvad han snakkede om.. hannikkede da han beskrev det, og smilede svagt af hans forklaring af temperamentet.. det kunne han egentlig godt forestille sig.. en vildbasse. Han forstod også godt det han sagde angående det med Marias.. og hans.. pigen var nok van til moren, og havde måske ikke haft svært ved at afskrive William. "Savner du det ikke..?" mumlede han meget stille.. "du har jo haft det i dit liv..en gang, hvad med nu? Mangler der ikke... noget?" spurgte han stille. Han vidste godt han ikke behøvede dem, at han selv havde sagt farvel... men et eller andet måtte det jo have betydet siden han blev der.. engang? Børn gjorde vel også et indtryk? Gjorde de ikke? Måske var det bare en mor ting... Phillip blev lidt stille da William nævnte hans mor, og et eventuelt besøg... og rystede lidt på hovedet, og smilede lidt skyldbetynget til ham "det går ikke, hun har jo ikke set mig i.. flere år, hun ville jo dø af skræk, hun tror jo jeg er forsvundet..død, hun begravede mig jo" mumlede han stille.. han vidste ikke helt om han ville kunne byde hende det, han havde jo... hvad ville hun ikke tænke? Han smilede dog til ham da han spurgte om de skulle sove.. og nikkede, det blev de vel nød til.. de kunne jo ikke blive oppe hele natten. "Du har nok ret.. ellers kommer jeg aldrig op imorgen.." mumlede han.. og nød det kys han fik, og gengældte det smilende og så ham i øjnene.. Phillip var glad for de alvorlige samtaleemner sagtens kunne kunne løftes, med et smil.. og han var glad for William svarede ham, og... Han slap blidt kysset "Du er dejlig.." smilede han så til ham, og puttede sig ind til ham. "Skal vi sove nu..?" hviskede han.. Han var træt... det var han da.. han havde været sløv da de kom hjem fra fisketuren og nu.. efter sex og så videre, var han omend mere søvnig.. det samme galdt nok William.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Icon_minitimeTirs Okt 09, 2012 11:03 am

William smilede kort og rystede så på hovedet, nej han savnede det ikke.. ikke dem i hvert fald, han savnede Matthew.. og han savnede Gossip, det var jo indlysende, de havde begge to haft en meget stor betydning for ham en gang, men det var.. fortid, og han havde lært at leve uden dem, i hvert fald Matthew, han havde bare været.. støttejul for William imens altid havde været hårdt og nyt, som vampyr.. men han var dæmon nu, og han kunne sagtens cykle uden hjælp, desuden ville han ikke tale mere om Matthew, han havde en betydning for dem begge på hver sin måde, og ville altid være en del af dem.. men nu var det dem to.. præcis som et skulle være, og han ville ikke havde det på nogen anden måde. "Der mangler intet mere.. nu har jeg jo dig, det var det eneste jeg manglede.." hviskede han stille, og det var jo rigtigt, han savnede kun Phillip, han var.. den eneste ene, og nu havde han ham, lige her i sine arme.. alt var bare perfekt, og nu skulle de leve lykkeligt til deres dages.. eller.. ja for evigt forhåbentligt. "Okay, det bestemmer du også selv.." hviskede han blidt, han ville ikke rive op i noget.. Phillip skulle selv.. bestemme hvad han ville, William ville støtte ham lige meget hvilke valg han tog, med hensyn til.. alt.
"Ja.. i seng med os.. godnat.." hviskede han stille og smilede, "Du er også ret dejlig.. og sød.." hviskede han stille og kyssede ham kort på kinden, og gabte.. i seng. "Drøm sødt.. om mig.. og sov godt pus.. godnat.." hviskede han og lukkede så øjnene, han kunne godt lide at ligge tæt.. det var det bedste.. mmhm. Han faldt hurtigt i søvn, og drømte dejlige drømme.. om hans Phillip.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Icon_minitimeOns Okt 10, 2012 3:45 am

Phillip smilede svagt af hans ord. Han var så sød..Phillip følte sig virkelig heldig, det var vel ikke hver dag han stødte ind i nogen han kendte, og så.. havde han stødt sammen med William.. af alle. Han puttede sig i hans arme og lyttede mens han fulgte hans brystkasse der hævede og sænkede sig når han trak vejret. "alt hvad der har manglet er dig.." mumlede han blidt til svar... det var faktisk også meget.. i hvertfald i Phillips opfattelse. William havde været det han længtedes efter, det som havde forhindret ham i at.. nej, man kunne ikke sige leve, for det gjorde han jo. Han smilede og nikkede stille "godnat William.." hviskede han, og nød kysset... og gengældte dedt med et lille kys på hans næse. Han grinede stille af ham, da han bad ham drømme om ham... Kunne han andet? "I lige måde..". Han glædede sig faktisk lidt til at sove.. sove uden at vågne af ubehagelige drømme. Han lå lidt og lyttede mens hans krop faldt til ro, mens Williams åndedræt blev tungt og ensformigt.. Han smilede lidt for sig selv, og lukkede sine øjne.. der gik ikke længe før han faldt i søvn, ligeså dødlignende som han plejede, men denne gang sov han igennem hele natten, med gode drømme... kun de gode.

_____________________________________Morning.._________________________________________


Phillip snorksov, rullet ind i den anden dyne som havde ligget i sengen, og lå halvt under den som William lå under og som han oprindeligt også havde ligget under. Han lå på maven, da hans vækkeur ringede, som tilfældigvis var hans telefon... Han vågnede med en træt mumlen ned i madrassen "det er jo stadig nat.." klynkede han så lavt at det nok ikke kunne høres alligevel. Han rodede lidt med sin ene arm under dynen, måtte faktisk løfte sig lidt for den var faldet ned fra sengen i løbet af natten. Han lænede sig ud over kanten og fik fat i den smalle mobil, og slukkede alarmen og sukkede tungt. Han blev liggende halvt på vej ud af sengen, halvt på vej tilbage til William som lå der.. og så så sød ud når han sov.. iih.. Phillip lod sine øjne glide lidt i... åh det var rart.. søvn...
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Icon_minitimeOns Okt 10, 2012 11:59 pm

William sov trygt hele natten, og vågnede ikke op nogen gange, han havde heller ingen mareridt, men det havde han heller ikke haft overhovedet imens Phillip var her.. han vidste ikke om det ville komme igen når han skulle hjem, og de ikke lige kunne sove sammen længere.. hmm.. måske kunne han tigge ham om at flytte ind.. men det gik jo ikke, for Phillip var et by menneske, og William ville hellere ud og bo på en gård eller en hytte så måske ville det ikke fungere.. selv om han ville elske at bo sammen med Phillip.. i en lille hytte ude i skoven, for altid.. åh det ville være hyggeligt.
Han vågnede ved Phillips alarm og brokkede sig bare lidt og sukkede, inden han åbnede øjnene og så lidt på Phillip.. gik han nu? William smilede lidt, Phillip lignede ikke helt en der vidste hvad han skulle gøre af sig selv. William lænede sig frem og tog fat i Phillips skulder og hev ham tilbage i sengen og lagde sig halvt oven på ham. "Bliv her.. så du sød.." mumlede han gabende og lod bare lidt af sin vægt holde Phillip tilbage, altså uden at mase ham, for det ville være tavlig. Han kyssede ham kort på kinden og lukkede øjnene igen, trak dynene op over Phillip og smilede lidt.. hov.. han var jo stadig nøgen.. mmhmm dejligt.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Icon_minitimeTors Okt 11, 2012 3:50 am

Phillip lå halvt på kanten og hyggede sig ganske fint.. bare fem minutter til. Det kunne han vel godt bruge, han havde jo en time til at gøre sig klar.. fra om lidt.. faktisk havde han en time og 5 minutter. Han vidste godt det ikke var særlig længe, i forhold til alle de ting han skulle.. og han skulle også hjem og hente sin bas og årgh.. Han havde godt hørt Wlliams brok, men havde håbet han havde sovet videre.. det var synd at tvinge ham ud af sengen på det ugudelige tidspunkt. Han blev dog lidt overrasket da han trak ham ind på madrassen igen, og lagde sig lidt på ham.. Han så søvndrukkent på ham, og sukkede.. han ville jo gerne... men han kunne ikke, han SKULLE på arbejde, han kunne jo ikke brænde de andre af, hvem skulle så tage hans plads? Han smilede svagt af kysset, og lod ham trække dynen op omkring ham, og mærkede Williams hud mod sin.. "Aj det er uretfærdigt.." pev han stille.. Han lagde lidt forsigtigt sine arme om hans nakke og rejste sit hoved lidt fra puden og kyssede ham kærligt i håret "Du kan bare sove videre.. så... så kan vi jo bare snakkes senere?" hviskede han, og trak duften af ham helt ned i lungerne, åh.. så snyd... Han skubbede ham blidt om på ryggen og lagde sig kort ind over William, smilede og kyssede ham blidt på munden, indne han trak sig væk for at lede efter sine underbukser.. nu skulle han op.. han var allerede sent på den.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Icon_minitimeTors Okt 11, 2012 9:07 am

William sukkede dybt og mumlede bare et eller andet der ikke rigtig kunne tolkes på, det var også lige meget, han var søvnig og ikke rigtig vågen, han kunne sagtens bare tale i søvnen. Han sukkede da Phillip begyndte at pive, "Jaja.." mumlede han, han var ligeglad med om det var uretfærdigt, han ville have han skulle blive under den varme dyne sammen med William.. øv.. der var al for lang tid til torsdag, han skulle ikke gå nu! Ih altså.
Han sukkede dog da han blev rullet ned fra ham, og brokkede sig lidt, han ville ikke ligge på ryggen, og han ville ikke slippe Phillip fri.. åh han var så træt. "Okay.. kan du ikke lige skrive dit nummer et eller andet sted.. så ringer jeg.. og så ses vi jo på torsdag" fik han mumlet frem, han ville gerne lige have Phillips nummer så han kunne skrive med ham, og ringe hvis han savnede ham eller sådan noget.
William kyssede ham kort tilbage og åbnede kort øjnene og så Phillip forsvinde ud af sengen. "Okay, bare smæk døren når du smutter.. jeg elsker dig.. god arbejdsløst " hviskede han blidt og lænede sig frem og kyssede ham hurtigt på kinden inden han faldte tilbage i sengen og snokede videre.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Icon_minitimeTors Okt 11, 2012 9:20 am

Phillip havde svært ved ikke at få lidt dårlig samvittighed over at han skulle sige nej, til William.. der lå der... og iiih. "Jo jeg skal nok skrive det" hviskede han smilende og fik trukket sine underbukser på, og resten af sit tøj, og forsøgte at få orden på sig selv og sit udseende. Han nød kysset på kinden. Han smilede varmt af ham da han faldt tilbage i sengen og faldt i søvn igen, og overvejede om han ikke lige havde tredive sekunder til overs... Han lænede sig ned i sengen, så han var ud for hans øre "jeg elsker også dig" hviskede han og kyssede ham helt forsigtigt "sov godt" hviskede han og rejste sig, og skyndte sig ud i gangen og trak sit overtøj på, farede lidt rundt efter alle sine ting, og en gul seddel hvor han skrev sit nummer, og et stort hjerte og smilede skævt af det inden han hang det på hoveddøren så William ikke ville undgå at se det, og så smuttede han..
Nede på gaden fik han fat på en taxa, og kørte hjem, og dernæst på arbejde.

//Out <3//
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Icon_minitimeSøn Okt 14, 2012 7:29 pm

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Anything is hopeless when you are near - Phillip   Anything is hopeless when you are near - Phillip - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Anything is hopeless when you are near - Phillip
Tilbage til toppen 
Side 8 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Lignende emner
-
» Darling - Phillip
» Your lips are sealed - Phillip

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: