Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitimeSøn Okt 21, 2012 10:05 pm

Ok Hadrian, når du kan lave en sol selv, når du kan finde energien og recurcerne til at understøtte sådan et project, så ser vi om ikke det virker, men jeg har ikke tænkt mig at gå tæt på sådan en, og det har du sikkert heller ikke, det lyder hverken sundt for mig, eller for dig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitimeSøn Okt 21, 2012 11:28 pm

Jeg sørger for at alle gadelamper kan dræbe vampyrer, det bliver mega vildt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 5:09 am

Det tror jeg ikke at vamyrene vil tillade, jeg vil i hvertfald ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 6:26 am

Jeg spørger heller ikke om tilladelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 8:06 am

Der var ingen der forventede det, men enhver tekniker, forsker, forretningsmand, vagt og dig vil blive dræbt i processen, mens alt udstyr vil blive destrueret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 27, 2012 7:29 am

Ouch. I er de mest bitchy mandlige personer jeg kender. Bortset fra Millicent og hendes loverboy, selvfølgelig~
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 27, 2012 12:40 pm

Thomas er ikke en mand! Det har nemlig ikke noget med alder at gøre, så eftersom at Thomas er fanget i en 12 årig krop så er han stadigvæk en knægt!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 27, 2012 1:27 pm

Im more of a man than you'll ever be Hadrian. Den måde du opføre dig på er alt sammen tegn på en forskræmt lille dreng, der er bange for den væmmelige vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 27, 2012 5:43 pm

Maja , meget er jeg blevet beskyldt for, men aldrig at være mandlig * griner*

Uuh jeg har en loverboy, yay... *Sletter det fra min ønske liste til jul *
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 27, 2012 11:17 pm

Hun sagde jo også, bortset fra dig Millicent
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 27, 2012 11:30 pm

Nåå, jeg troede det betød at i kun var overgået af mig og ' loverboy'
* griner * hvor typisk mig at misforstå O.O
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 27, 2012 11:35 pm

Kan godt se hvad du mener, men hvis det var det hun mente ville hun ikke ha sat punktum imellem de to påstande.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 27, 2012 11:37 pm

Hey !!! Jeg læste lige tråden og for god orden og ikke mindst husfredens skyld, så må jeg lige korrigerer , Ozzie er ikke min ' loverboy' og det tror jeg ærlig talt ham er glad for.
XD

Desuden ville jeg få vanvittig svært ved at forklare Stephen hvad jeg lavede med en 'loverboy'
^^

Så den del visker vi lige ud Smile

Ok Thomas, min lille kloge Åge xD

Hø.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 27, 2012 11:40 pm

Du kan selv være Hø, og jeg tror du har flere loverboys end godt er.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 27, 2012 11:48 pm

* ser forfærdet på Thomas *
Vil du gaffatapes ?
Det har jeg da ikke !

: P
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 12:59 am

Du prøver bare
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 1:12 am

* smækker en stribe over Thomas mund *

Say what ?? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 4:11 am

*Piller den af og sætter den i håret på Millicent i stædet*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 7:43 am

Av! * trækker den ud..... Gaffatapen!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 7:49 am

Sagde det jo
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 7:53 am

Du kan ikke skræmme mig væk med det der!
Hvis det er det du forsøger *smiler*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 9:10 am

Hey det var dig der satte Gaffatape på mig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 10:08 am

HEEJ! Hallo det er altså mig der er vigtigst i den her tråd så drop det med at skrive om jeres tøsekamp, for det må vente til en anden gang eller inviterer jeg en af mine venner tilbage til det her emne og det er ikke en i gider at lege med!
Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 62ff5b7dd1d6412a844ac2d4bf5af53e_atombombe_fatman
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 10:44 am

Hadrian den bombe er designet til at blive kastet ud af et fly. Den kan ikke detoneres på jorden. Men jeg holder fast i min hypotese om at du er bange for mig, som en forskræmt lille killing, ellers ville du ikke behøve at true mig med bomber og tanks.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 6:25 pm

Miaauuuwww Hadrian ; )
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» En stor dag /Natsu/
» Alene i en alt for stor storby... (åben for alle)
» Vampyr team?
» ny vampyr søger emner
» Idag bliver du vampyr - Eva

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Spørgsmål-
Gå til: