Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 6:54 am

Thomas, vi har fanget det søde ven ~
*Får næste lyst til at samle et tæskehold så vi endelig kan give knægten noget bank!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 8:53 am

Millicent lader ikke til at ha fanget det endnu, så understeger det mest over for hende, jeg ved godt at du har fanget det Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 9:50 pm

admin har svaret.. og har fortalt, at vampyr blod godt kan en effekt ^^ .. men der vil have konsekvenser for kroppen, som de vil arbejde på i weekenden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 10:39 pm

Andy, det Lyder cool Smile

- og Thomas...det er fordi du er så sød ved mig Smile
Jeg appelerer til din gode side, or so it seems Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 10:53 pm

Ok men har alt blod så den samme effekt eller vil det ha forskellige effekter?

Jeg har mine grunde - bare fordi man er ond kan man godt ha venner, jeg vælger at se sådan på det, at jeg appelerer til dine dårlige sider.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 11:09 pm

Det får vi svar på efter weekenden, Thomas Smile

- ja ja ..du ER ved gud da ikke meget for at indrømme at dit hjerte kan banke for nogen ! - Altså på den helt absolut ikke romantiske måde xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 12:28 am

Admin'erne, finder ud af det i weekenden ^^ så vi må bare vente og se, hvad de finder ud af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 12:36 am

Spændende....om man skal have sig en bloddrink eller ej xD
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 12:15 am

Andys hjerte kan sgu da ikke banke.. for nogen som helst! xD .. hm!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 12:17 am

Det var også Thomas hjerte jeg talte om lige der Smile

Har Andy da et hjerte? * driller*
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 12:18 am

Nårh.. ok.. forvirret >.>

Ja.. men det virker vidst ikke xD Eller så sidder det bare lidt længere ned.. du ved mellem benene og banker for noget helt andet.. xD!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 12:26 am

* smiler * jaaa.....og måske det også banker lidt for dig Ozzie Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 12:30 am

Hej det der tæskehold mod Thomas set vil jeg godt være med til, og det vil min private hær også godt. Twisted Evil
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 12:30 am

Eh.. nej det tror jeg så ikke >.> tsk!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 12:51 am

Der er ikke et tæskehold mod Thomas, han er min ven Hadrian så nu skal du ikke være dumdristig at udfordre ham, for så kommer jeg efter dig XD
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 12:58 am

Kan vi ikke bare.. have fred! Wooop hvem stemmer for verdens fred! Very Happy

Og dog.. verden ville jo være et meget bedre sted hvis.. vampyere smuttede.. xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 1:21 am

Verdensfred.....den er jeg med på Smile

Og vampyrene er flinke...hvis vi behandler dem godt.
Jeg savner Alias O.o
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 1:34 am

Vampyere et lort.. og de er ondskabsfulde og dumme og klamme! Og bider i alt med en puls. De sukke bare.. forvinde fra denne jord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 5:09 am

Jeg stemmer stadigvæk for tæskehold.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 5:10 am

Ikke noget tæskehold til Thomas , næææ nej Hadrian.
Og nyt ava ! Cool Smile
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 6:44 am

Hadrian du er et menneske! Du er da ikke stærk nok til at slå en vampyr ned! *Griner* xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 8:12 am

Der er da andre måder at få en vampyr i knæ på * driller*
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 8:19 am

Det kan man ikke.. >.>
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 8:24 am

Vampyrerne ville alle sammen være fredelige, hvis ikke menneskene forsøgte at bekæmpe os Det er menneskene der er de modbydelige voldlige væsner der vil dræbe os alle. Jeg vil ikke dræbe almindelige mennesker, de er jo min mad og det er en god ide at beskytte sin fødekilde ikke sandt. Men menneskerne har på grund af kristne mennesker fået den ide at vi skal nedlægges. Og det er folk som dig Ozzie der holder ild i den slags racisme. Hvis i vil ha et bevis på det jeg siger så har Hadrian... et menneske... snakket om tæskehold i sine sidste 4 svar.

Hvis nogen vil ha mit blod, må de være forberedt på at jeg vil forsvare mig selv med dødelig kraft.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 8:31 am

Bliver man trængt op i en krog, langer man ud....uanset om man er menneske eller vampyr.

Og vil detage dit blod Thomas, kan du bare pacifiserer dem, du
behøver jo ikke slå dem ihjel Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» En stor dag /Natsu/
» Alene i en alt for stor storby... (åben for alle)
» Vampyr team?
» ny vampyr søger emner
» Idag bliver du vampyr - Eva

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Spørgsmål-
Gå til: