Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Mysterious boy //Maria//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mysterious boy //Maria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mysterious boy //Maria//   Mysterious boy //Maria// - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 8:17 am

"Hvem ved, jeg gør ikke, men nogen har du finder nok ud af det i løbet af dit liv." Sagde Thomas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mysterious boy //Maria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mysterious boy //Maria//   Mysterious boy //Maria// - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 8:20 am

"Hvordan kan du være sikker på det" sagde hun og så på ham, havde tåre i øjne "Måske finder jeg aldrig ud ad det... måske finder jeg aldrig ud af noget om mig selv...."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mysterious boy //Maria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mysterious boy //Maria//   Mysterious boy //Maria// - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 8:23 am

"Det gør du kun hvis du er villig til at grave i det, men du er nødt til at blive lidt ældre... gammel nok til at folk tager dig alvorligt." Sagde han og smed den udbrændte cigaret fra sig i gruset under gyngen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mysterious boy //Maria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mysterious boy //Maria//   Mysterious boy //Maria// - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 8:26 am

"Men hvordan skal jeg grave i det" sagde hun og så ned, krammede sin bamse og gabte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mysterious boy //Maria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mysterious boy //Maria//   Mysterious boy //Maria// - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 9:18 am

"Start med at spørge dine forældre og bedste forældre. De ved sikkert mere end de vil indrømme."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mysterious boy //Maria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mysterious boy //Maria//   Mysterious boy //Maria// - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 4:18 pm

"...." Maria så ned og lukkede øjne med tåre i øjne "Jeg har ikke nogen forældre eller bedste forældre...." hun åbnede øjne og så på sit moder mærke "Jeg blev fundet i en kurv på dørtrinet af et børne hjem, det eneste jeg havde var et tæppe og det her mærke..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mysterious boy //Maria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mysterious boy //Maria//   Mysterious boy //Maria// - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 10:52 pm

"Well... Det går det så meget mere sandsynligt at det er et mærke du har fået." Sagde Thomas. "Det har sikkert noget med dine forældre at gøre."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mysterious boy //Maria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mysterious boy //Maria//   Mysterious boy //Maria// - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 11:24 pm

"Det var det jeg håbede på" sagde hun og smilede til ham "Jeg håbede det på en eller anden måde kunne få mig i kontakt med mine forældre"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mysterious boy //Maria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mysterious boy //Maria//   Mysterious boy //Maria// - Page 5 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 3:46 am

"Ja, det er nok en meget rimlig konklusion." Sagde Thomas. "Eller også er det dem der afleverede dig, der gav dig den, måske er den grunden til at du faldt gennem gulvet."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mysterious boy //Maria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mysterious boy //Maria//   Mysterious boy //Maria// - Page 5 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 3:47 am

"måske" sagde hun og gabte og holde sin kanin ind til sig "måske..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mysterious boy //Maria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mysterious boy //Maria//   Mysterious boy //Maria// - Page 5 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 3:50 am

"Og du er sikker på det ikke var en drøm - ikke?" Spurte Thomas
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mysterious boy //Maria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mysterious boy //Maria//   Mysterious boy //Maria// - Page 5 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 3:52 am

"Jeg mender ikke der var en drøm, de andre så det også" hun gabte igen og hendes øjne gik lidt i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mysterious boy //Maria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mysterious boy //Maria//   Mysterious boy //Maria// - Page 5 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 4:24 am

"Hmm... Underligt." Sagde han bare, han kunne ikke sige mere. "Mærket har nok noget med det at gøre."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mysterious boy //Maria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mysterious boy //Maria//   Mysterious boy //Maria// - Page 5 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 4:33 am

Maria nikkede stille og satte sig og lænede sig mod kæden og lukkede stille øjne "Du..har...ok...rart..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mysterious boy //Maria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mysterious boy //Maria//   Mysterious boy //Maria// - Page 5 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 5:19 am

Thomas fulgte hende med blikket. Han var ikke sikker på hvorfor hun var så ked af det. Var det fordi hun ikke havde nogen forældre, eller fordi hun ikke brød sig om at snakke om mærket. "Ja det har jeg nok."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mysterious boy //Maria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mysterious boy //Maria//   Mysterious boy //Maria// - Page 5 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 5:22 am

Maria åbnede øjne og gabte "Jeg tro helere jeg må gå hjem af, kan vi ikke mødes igen hvis du finder ud af noget om mit moder mærke" hun gned sit øje og så søvnig ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mysterious boy //Maria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mysterious boy //Maria//   Mysterious boy //Maria// - Page 5 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 7:42 am

"Jo måske..." Sagde Thomas, han var allerede ved at hjælpe en fortvivlet pige finde sin tabte hukommelse, og nu også dette, men på den anden side var det spænende. "Jeg er ude hver nat... jeg kan ikke så godt lide sollys." Sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mysterious boy //Maria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mysterious boy //Maria//   Mysterious boy //Maria// - Page 5 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 7:44 am

Hun nikkede og begynde at gå "Hej hej Thomas" hun gabte og gik stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mysterious boy //Maria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mysterious boy //Maria//   Mysterious boy //Maria// - Page 5 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 7:57 am

Thomas vinkede tilbage, men blev siddende på gyngen lidt endnu inden han gik ud for at finde noget... eller nogen at spidse.

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mysterious boy //Maria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mysterious boy //Maria//   Mysterious boy //Maria// - Page 5 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 5:52 pm

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mysterious boy //Maria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mysterious boy //Maria//   Mysterious boy //Maria// - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mysterious boy //Maria//
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» en dag hvor der er sker noget nyt//maria
» Så, lad os have "sjov"? - Maria
» En aften på stranden //Maria//
» Du svarede ikke på din sms.. - Maria
» Hmmm Well that a mark i have not seen in a while //Maria

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Parken-
Gå til: