Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Dejlig aften //Jonas//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 10:53 am

S: En klub
V: En lun dejlig aften
P: En sort BH. med en læder jakke uden for samt et par læder bukser med kæde
O: Folk, musik og drinks

Azazel sider ved baren og for et par drinks, hun er tæt på at begynde at blive fuld så hun tag den sidste tår og stiller glasset, men hun bliver hele tiden fristet af den duft af alkohol, hun rakker ud efter glasset men står imod og vender sig væk fra den.
Hun kigger ud på klubben, der prop fyldt. *Jeg kan godt forstår dette er en populær klub* Hun griner af et par unge som danser som om de aldrig nogensinde bevæger sig ud fra deres værelser, hun fik lige pludselig lyst til at danse og hun rejste sig op og kig ud på dansegulvet, og begyndte at danse en smidig og let dans.
Hun grinte, hun elskede og danse og det var det eneste der kunne få hende væk fra at drikke det alkohol.
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 11:22 am

Jonas kom stille ind og smillede da han så alle de unge mennekser og den høje musik og duften af alkohold rusede i hans blod det her var miljøet for ham. Jonas gik stille hen til baren for at få en starter drink og kiggede på varene da han hurtigt får øjene på Azazel. han smillede *Jack havde ret pigerne her er virkelig hot* tænkte han og vippede foden til beattet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 11:43 am

Hun mærkede øjne på hende, men hun var lige glad hun lukkede alle tanker ude og dansede løs ind til den værste tanke kune slå hende og hun holdte op med at danse, hun fik et sus i maven hun var tørstig, men det var ikke efter vand, nej det var alkohol.
Hun var på vej hen til baren igen, da hun kiggede op så hun en dreng/fyr der kiggede på hende *var det ham der kiggede på mig imens jeg dansede?* hun satte sig ved siden af ham og smilte til bartenderen, han vidste hvad hun skulle have og kom med et glas Whisky hun smilte endnu engang til ham vendte sig om så hun kunne se udover klubben og begyndte at drikke.
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 11:50 am

Jonas smillede svagt og bestillede en rom og cola og lagde armen bag Azazel "hey jeg er lige kommet til byen" sagde han og smillede. "du danser godt" sagde han og kiggede lidt på Azazel "og ser virkelig godt ud" tilførte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 11:59 am

Azazel kiggede på fyren hun sad ved siden af da han sagde noget "okay, hvad synes du så om byen?" hun nikkede, "mange tak, det er der mange der siger" hun smilte til ham og tog endnu en slurk af whiskyen "Ja det er et hårdt arbejde at se godt ud" hun fnøs *det er det virkelig*
"mit navn er Azazel.. Azazel Blade, og du er" hun kiggede på ham og stilte så glasset med whiskyen og lavede et tegn til bartenderen om mere whisky, bartenderen kom endnu en gang og hældte op og hun tog glasset og tog endnu en slurk, mens hun mærkede hvordan alkoholen brusede rundt i blodet.
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 12:04 pm

"hmm det virker som en by for mig" sagde Jonas og smillede og tog en slurk af sin rom og cola. "ja jeg ved det" sagde jonas og smillede svagt til hende "og jeg kan virkelig godt forstå hvorfor så mange siger det og jeg hedder Jonas Blade" sagde Jonas og grinede svagt over deres fælles efternavn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 12:16 pm

Hun grinte "det er vel godt" hun kiggede på ham.
Hun nikkede "Tak, kan du danse" hun kiggede udover klubben.
Azazel begyndte at grinte da hun hørte han efternavn "Wow sikke et tilfælde" hun bundede hele sit glas med whisky, og kunne mærke at hun var fuld ikke voldsom fuld kun fuld, hun stilete glasset og bartenderen kom automatisk hen og hældte op igen, og Azazel tog glasset igen, det var ved at blive ens formede alle hendes dage men hun kunne ikke klare at lave om på dem hun følte sig tryg i de dage. "Hvor lang tid har du været" hendes stemme var anderledes, det var en fuld stemme.
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 12:20 pm

"jeg er lige kommet idag og jeg kan godt danse" sagde Jonas med et smill og tog blit hendes hånd " hmm må jeg se dine dansetrin tæt på?" hvisker han blidt i hendes øre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 12:29 pm

Hun smilte til ham "selfølgelig" hun trådte ned fra stolen og vukkede lidt, og fandt så balancen, hun trådte ud på dansegulvet og vinker ham hen med hånden og begynder at danse den smidige og lette dans igen.
Hun smilte til Jason imens hun dansede.
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 12:34 pm

jonas gik langsomt hen til hende og dansede tæt op af hende og smillede til hende. han dansede stile og i takt med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 12:48 pm

Hun grinte "Wow du er bedre end jeg troede"
Hun dansede vildere og vildere for vær tone der blev højre i musikken, alkoholen brusede i blodet på hende, det var som et rush, alkohol blaned med det hun bedst kan lig at gøre hænge ud med fyrer og danse, hun smiled stort til ham.
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 12:57 pm

Jonas smillede lidt flirtene til hende ((som på billedet)) "du er heller ikke helt dårlig"hvisker han i hendes øre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 1:11 pm

Hun smilte flirtende tilbage "når der er ens arbejde skal man jo være god til" hviskede hun, hun var meget tæt på ham og deres kroppe ramte næsten hinanden.
"hvor har du lært din dans" hun dansede rundt om ham og frontede ham igen og hendes krop snittede hans.
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 1:22 pm

"er lidt af et party animal"hviskede han og smillede friskt og flirtene og lod sine finger snitte hende i nakken og ned af ryggen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 11:55 pm

"endnu en ting vi har tilfælles" sagde hun med en blød stemme.
Hun kunne mærke Jonas finger snitte hendes nakke og ryg.
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 12:22 am

"det er jo altid godt at møde nogen fest aber i en ny by" hviskede han og dansede virkelig tæt op af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 3:19 am

Hun smilte "det er altid dejligt der kommer nye" hun kunne mærke sin krop mod hans, de var rigtig tæt på hinanden nu, hun løftede op i sit da det sad klistred mod hendes ryg og gjord det fri. "Så.. Hvor kommer du fra?"
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 11:02 am

"en bonde by langt her fra" sagde Jonas og smillede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 11:16 am

Hun smilede "Hvad fik dig så helt her hen, til Aterswell" hun begyndte at danse lidt langsommere
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 11:20 am

jack fulgte hende tempo og smillede sødt til hende "min fætter bor her så" sagde jonas
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 11:25 am

Hun nikkede "Ahh det siger jo ret meget" hun smilte flirtende og drillende
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 11:36 am

"og jeg blev træt af t bo der hjemme og trangte til noget fest og farver og det sagde han der var her og så pakkede jeg og kom her og han havde ret" sagde Jonas og smillede flirtene igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 11:40 am

"ja det har han ret i" hun fnøs "vi har så mange klubber, og der er propfyldt i vær eneste jeg har været på" hun smilte
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitimeFre Aug 03, 2012 2:13 pm

"men jeg tro ikke der er nogen piger så lækker som dig" sagde jonas med et kækt smill på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitimeFre Aug 03, 2012 8:11 pm

Hun grinte lidt
"Det kommer du til, og jeg er også meget pænere når jeg ikke drikker"
hun smilte flirtende til ham.
*Han ved hvad han skal sige*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dejlig aften //Jonas// Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig aften //Jonas//   Dejlig aften //Jonas// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dejlig aften //Jonas//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» En dejlig gå tur i parken //Veronika//
» bait >Jonas<
» Baby I'm back - Jonas
» Jada jeg må drikke! - Jonas
» Aften ude - åbent

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Black Bird-
Gå til: