Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Jada jeg må drikke! - Jonas

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Jada jeg må drikke! - Jonas Empty
IndlægEmne: Jada jeg må drikke! - Jonas   Jada jeg må drikke! - Jonas Icon_minitimeSøn Dec 01, 2013 12:00 pm

Tid: 16:03
Sted: Forlystelsesparken
Vejr: solskin
Omgivelser: folk der går rundt og prøver ting

Kira kom gående igennem forlystelsesparken. Hun var iført en langærmet, sort bluse der var et par numre for store. Hun havde et par sorte, neutrale bukser på og en taske i hånden. Hun så nysgerrigt på de mange forskellige forlystelser og forskellige ting man kunne købe og spise. Hun stoppede op ved et tilfældigt telt for at se hvad de havde at sælge der.


Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

Jada jeg må drikke! - Jonas Empty
IndlægEmne: Sv: Jada jeg må drikke! - Jonas   Jada jeg må drikke! - Jonas Icon_minitimeSøn Dec 01, 2013 12:23 pm

Det var en mellem stor bar telt med en stor bar og en masse rækker af bænke med bordere til. Jonas stod bag baren med sin cap på skævt på der var ikke ret travlt i teltet der var kun tre andre kunder og to af dem sad på en af bænkerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jada jeg må drikke! - Jonas Empty
IndlægEmne: Sv: Jada jeg må drikke! - Jonas   Jada jeg må drikke! - Jonas Icon_minitimeSøn Dec 01, 2013 12:25 pm

Kira så nysgerrigt på de forskellige ting. Det så ud til at være noget at drikke, hendes gæt var en form for alkohol. Hun havde ikke smagt alkohol fra menneskeverdenen endnu.
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

Jada jeg må drikke! - Jonas Empty
IndlægEmne: Sv: Jada jeg må drikke! - Jonas   Jada jeg må drikke! - Jonas Icon_minitimeSøn Dec 01, 2013 12:30 pm

Den sidste kunde gik fra baren og hen til de andre to kunder og Jonas gjorder lidt rent og fik øje på Kira og smillede svagt mod hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jada jeg må drikke! - Jonas Empty
IndlægEmne: Sv: Jada jeg må drikke! - Jonas   Jada jeg må drikke! - Jonas Icon_minitimeSøn Dec 01, 2013 12:31 pm

Kira smilede hurtigt tilbage og gik tættere på "uhm.. hej"
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

Jada jeg må drikke! - Jonas Empty
IndlægEmne: Sv: Jada jeg må drikke! - Jonas   Jada jeg må drikke! - Jonas Icon_minitimeSøn Dec 01, 2013 12:39 pm

Jonas smillede svagt til hende " davs" sagde han og lændede sig hen over bar bordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jada jeg må drikke! - Jonas Empty
IndlægEmne: Sv: Jada jeg må drikke! - Jonas   Jada jeg må drikke! - Jonas Icon_minitimeSøn Dec 01, 2013 12:40 pm

"Jeg vil gerne købe noget at drikke" sagde Kira
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

Jada jeg må drikke! - Jonas Empty
IndlægEmne: Sv: Jada jeg må drikke! - Jonas   Jada jeg må drikke! - Jonas Icon_minitimeSøn Dec 01, 2013 12:44 pm

"hvad har du lyst til?" spurte Jonas og så lidt på Kira
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jada jeg må drikke! - Jonas Empty
IndlægEmne: Sv: Jada jeg må drikke! - Jonas   Jada jeg må drikke! - Jonas Icon_minitimeSøn Dec 01, 2013 12:50 pm

"øh..." Kira så lidt på de forskellige flasker og pegede på noget tilfældigt "den der"
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

Jada jeg må drikke! - Jonas Empty
IndlægEmne: Sv: Jada jeg må drikke! - Jonas   Jada jeg må drikke! - Jonas Icon_minitimeSøn Dec 01, 2013 12:53 pm

Jonas så fra Kira og hen til den flaske hun pegede på som var en flaske Malibo "hmm er du nu sikker på det?" spurte Jonas og så undersøgene på Kira
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jada jeg må drikke! - Jonas Empty
IndlægEmne: Sv: Jada jeg må drikke! - Jonas   Jada jeg må drikke! - Jonas Icon_minitimeSøn Dec 01, 2013 12:56 pm

Kira blev usikker, hun anede jo ikke hvad hun havde peget på. Men hun ville ikke tabe ansigt og smilede hurtigt "ja selvfølgelig!"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jada jeg må drikke! - Jonas Empty
IndlægEmne: Sv: Jada jeg må drikke! - Jonas   Jada jeg må drikke! - Jonas Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jada jeg må drikke! - Jonas
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lidt at drikke? - Niko.
» Uden mad og drikke, duer helten ikke //Anna Rose//
» bait >Jonas<
» Baby I'm back - Jonas
» Dejlig aften //Jonas//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Forlystelsesparken-
Gå til: