Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hvad synes i?

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 3:45 am

okay så...

Man er på et forum hvor admin siger at Electrokinesis det overpower men Aerokinese det ikke overpower What the f....!

Jeg vil nu sige at begge ting er lige overpower plus jeg har haft Aerokinese før og der sagde admin det overpower men nu der en anden bruger der har samme evne og det hele okay, why?

hvad synes i er det fair af der nogle bruger som gerne må lave overpower evner mens andre kun må have små evner som ikke kan en dyt..

for jeg synes efterhånder det unfair på så mange måder..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 3:51 am

Altså det er unfair, det burde være lige for alle. Hvis en må, må alle og ellers ingen, med mindre karakteren måske har en bestemt rolle i sidens plot. Men ellers, er det unfair.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 3:52 am

Jamen så prøve og sige det til adminen for hun siger at Aerokinese er okay nu men den gang før i tiden da jeg havde Aerokinese der var det OVERPOWER
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 3:56 am

Nu er hun også admin og bestemmer, men jeg synes nu ikke at hun er helt fair med bare at ændre mening omkring det.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 3:56 am

men nu må jeg lige spørger er det på cicero at dette problem med Aerokinese problem opstold? og må jeg spørger hvem det er som har Aerokinese for hvis det er en ny bruger kunne det være at magien ikke er blevet godkendt af en admi inu? jeg synes ikke der er nogen grundt til at overregere? :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 3:59 am

dobbeltmoralsk i min øjne

Jack: jeg havde en karakter der en gang kun Aerokinese og det var på samme side og der sagde admin at det var overpower, men ligeså snart man er MOD eller Admin ja så det åbenbar okay og have overpower evner i emner..

dobbeltmoralsk dobbeltmoralsk dobbeltmoralsk FOR EVER!
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:04 am

var det her det forgik eller hvad?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:05 am

Nej det på tør jeg sige navn uden at have lyst til hop ud af vinduet.. Ow well have to

Deploratus...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:07 am

Uh den side er jeg ikke så glad for, var der engang med synes der kom al for mange regler der
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:08 am

Ja plus den ene admin er diktator bitch *sorry for ordet*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:11 am

Jeg syntes de var alt for hårde og nogle regler er altså lidt for meget. Men har en veninde på den side som er helt vild med den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:12 am

Hun har ikke oplevet hvad godt rp er x.x og det træls hvis hun ender som... Ow god Procella x.x

jeg kunne godt bruge en og snakke med på skype lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:15 am

Min veninde er vild med Procella, hende kan jeg dog ikke klare. Derfor jeg stoppede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:18 am

Jeg kom op og toppes med Procella omkring hvordan man skal køre et forum..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:19 am

Jeg undgik hende nu, jeg kan ikke tage hende :/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:24 am

jeg har været i krig med hende men jeg opgave for det tog mentalt på mig, var syg hele julen over sådan set ._______.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:27 am

Ja, men jeg synes i hvert fald at alle de regler admin'erne på den side er kommet med har ødelagt den. Det er blevet alt for firkantet af regler.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:28 am

Yaaaay so much, plus man kan heller ikke en gang komme med ideer længer x.x

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:29 am

De er ikke særlig gode til kritik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:31 am

nej enlig ikke, har du skype for jeg ville gerne prøve og have en samtale der over hvis det ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:34 am

desværre nej, min computer kan ikke klare skype. :/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:35 am

aww træls, heller ikke MSN?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:36 am

Nej, min computer kan ikke kører sådan nogle ting. Min kæreste, som er computernørd, har ikke kunnet finde ud af hvorfor. Skærmen fryser fast, hvilket er mega træls
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:38 am

Aww.. træls x.x
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:39 am

Meget :/
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad synes i? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i?   Hvad synes i? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad synes i?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Jeg synes han er virkelig hot => Jayden! (lukket)
» Hvad er det her?
» Hvad er det her dog for en by? //Anthony//
» Så hvad er det her for et sted? - Markus
» Hvad laver jeg dog her? ~ Jake

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Sjov og hygge-
Gå til: