Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Så hvad er det her for et sted? - Markus

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 11:03 pm

Tid: 23:00
Sted: The Bloody Moon
Vejr: Køligt
Omgivelser: En hver fars mareridt

Birk så sig omkring da han nærmede sig The Bloody Moon. Unge kvinder stod og hang ude foran, nogle af dem råbte noget om ydelser efter ham og han gik hurtigere ind. Det hjalp ikke. Der var alt for meget røg, og det fik ham til at hoste. Der stank af tobak og alkohold og musikken var meget høj, og slet ikke som han var van til. Han fik kæmpet sig forbi de dansende masser og satte sig oppe ved baren. Ikke så meget fordi han ville have en drink, men det var det første ledige sted med en stol.
Tilbage til toppen Go down
Markus

Markus


Race : Varulv
Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken
Tilmeldings dato : 05/06/13
Antal indlæg : 547

Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 11:09 pm

Markus stod lænet op ad baren på Bloody Moon og drak en øl. Han var her alene i aften, han skulle have været ude at jage en vampyrjæger, men Katy havde aflyst. Han stod lidt og spekulerede over, hvad hun skulle i stedet, da han så en ung fyr sætte sig ved baren. Egentligt var der ikke noget bemærkelsesværdigt ved ham, udover at han så meget ukomfortabel ud. Markus gik lidt nærmere, nysgerrig over, hvorfor fyren var her.
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 11:10 pm

Birk så sig lidt nervøst omkring og overvejede at bestille noget at drikke. Men de virkede mest til at have alkohol.. "uhm, en abrikos sodavand tak" sagde han og bartenderen nikkede, satte en på bordet foran ham.
Tilbage til toppen Go down
Markus

Markus


Race : Varulv
Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken
Tilmeldings dato : 05/06/13
Antal indlæg : 547

Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 11:12 pm

Markus var kommet tæt nok på, til at kunne høre, hvad der blev sagt, og grinte lidt. "Hey" sagde han til fyren, "du virker ikke som om du kommer her så tit?"
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 11:12 pm

Birk så over på Markus og sendte ham et venligt smil "nej" indrømmede han "det er første gang.. kommer du her ofte?"
Tilbage til toppen Go down
Markus

Markus


Race : Varulv
Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken
Tilmeldings dato : 05/06/13
Antal indlæg : 547

Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 11:14 pm

Markus grinte og nikkede, "jep, det gør jeg" han skævede lidt til abrikossodavanen, "regner du med at blande den der op med et eller andet?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 11:15 pm

"Nej..." sagde Birk og smilede lidt. Han tog en tår af sodavanden "jeg bliver utroligt hurtigt fuld.. så.." han grinede og så sig omkring "du kommer her tit... ville du have imod at svare på nogle spørgsmål for mig?"
Tilbage til toppen Go down
Markus

Markus


Race : Varulv
Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken
Tilmeldings dato : 05/06/13
Antal indlæg : 547

Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 11:18 pm

Markus rystede på hovedet, "nope, men først, hvis du ikke er her for at blive fuld, hvorfor er du her så?" spurgte han og lagde hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 11:19 pm

"Min søster er med i et band.." forklarede han og så på sin sodavand "vores forældre er døde og.. ja jeg har lidt ansvaret for hende så.. så ville lige se stedet lidt an, se hvor meget jeg skulle protestere og forsøge at tale hende fra det" han smilede undskyldende
Tilbage til toppen Go down
Markus

Markus


Race : Varulv
Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken
Tilmeldings dato : 05/06/13
Antal indlæg : 547

Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 11:20 pm

Markus grinte svagt, og nikkede, "ok så, jammen jeg vil med glæde besvare dine spørgsmål" sagde han og satte sig på en stol.
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 11:22 pm

"Tak" sagde Birk og smilede taknemmeligt til Markus "uhm.. sådan dem der spiller her, er det et godt sted at spille? Er der mange slagsmål og den slags.."
Tilbage til toppen Go down
Markus

Markus


Race : Varulv
Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken
Tilmeldings dato : 05/06/13
Antal indlæg : 547

Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 11:25 pm

Markus overvejede det lidt, "der er slagsmål, men ikke så tit blandt musikerne" sagde han og smilte, "de plejer at kunne være her rimelig uforstyrret, det er jo dem der bidrager med over halvdelen af stemningen, man skulle være idiot for at prøve at gøre dem noget ... og så tror jeg stedet har et par vagter ansat, just in case."
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 11:26 pm

"Er der god sikkerhed? Til musikerne?" spurgte Birk og så indgående på Markus
Tilbage til toppen Go down
Markus

Markus


Race : Varulv
Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken
Tilmeldings dato : 05/06/13
Antal indlæg : 547

Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 11:28 pm

Markus nikkede, "jeg har aldrig hørt om at der er sket noget med nogen, der blev betalt for at være her" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 11:30 pm

"Det er godt.." sagde Birk lettet "uhm.. og de sælger drikkevare til mindreårige gør de ikke?" spurgte han og så skeptisk mod bartenderen
Tilbage til toppen Go down
Markus

Markus


Race : Varulv
Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken
Tilmeldings dato : 05/06/13
Antal indlæg : 547

Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 11:35 pm

"ikke officielt" sagde han med et grin, "hvor gammel er din søster?"
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 11:37 pm

"17.." svarede Birk og sukkede lidt, altså hun var jo sådanset gammel nok og hun kunne vare få sig selv til at se ældre ud så.. "men hun havde nok bare skaffet det et andet sted hvis hun ville drikke" han tog en tår af sin sodavand "hvad med de typer der kommer her.. du virker som en rigtig flink fyr, men er det den generalle ting, eller er du et særtilfælde?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Markus

Markus


Race : Varulv
Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken
Tilmeldings dato : 05/06/13
Antal indlæg : 547

Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 11:40 pm

Markus overvejede lidt, hvad han skulle svare, "der kommer en del typer som mig" sagde han så, og sendte ham et beroligende smil, "jeg har en del venner, og mange af dem kommer her, de er alle sammen gode typer" sagde han, der var ingen grund til at skræmme fyren, eller få ham til at forhindre pigen i at komme her. Dog ... "men, du burde nok advare hende mod at tage med fremmede hjem" sagde han, "i hvert fald alt for ..." han ledte lidt efter den bedste måde at advare ham på, uden at afsløre noget, "kønne folk".
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 11:42 pm

Birk så lidt overrasket på Markus, en advarsel mod vampyrer? "Mh, det ved hun godt hun ikke skal.." svarede han. Det var jo ikke sikkert han kendte til den magiske verden men "hun ved godt hvilke typer man bestemt ikke tager alene med"
Tilbage til toppen Go down
Markus

Markus


Race : Varulv
Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken
Tilmeldings dato : 05/06/13
Antal indlæg : 547

Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 11:44 pm

Han nikkede, "godt, jamen så tror jeg hun vil have det helt fint her" sagde han og smilte, "ved du hvornår hun skal spille?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 11:44 pm

"Nej, hun har forsøgt at finde nogle steder forskellige steder i byen, og tror helst hun vil have jeg ikke kommer så.." han sukkede tungt, hans lille pige synes han var pinlig "så holder mig nok bare fra dette her sted, det virker nemmest.."
Tilbage til toppen Go down
Markus

Markus


Race : Varulv
Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken
Tilmeldings dato : 05/06/13
Antal indlæg : 547

Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 11:46 pm

Markus nikkede lidt, "... hør, hvis du er meget bekymret, kan jeg få en af mine venner til at komme, og holde lidt øje? så skal jeg bare lige vide, hvornår hun spiller".
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 11:47 pm

"Virkelig?" spurgte Birk og så på Markus, i en blanding af glæde og lettelse "det ville være en stor hjælp! Selvfølgelig skal hun have lov til at være ung og leve sit liv, men man kan jo ikke lade være at være bekymret og.. uhm.. kan jeg få dit nummer eller noget? Så kan jeg godt finde ud af tiderne, du er virkelig en flink mand!"
Tilbage til toppen Go down
Markus

Markus


Race : Varulv
Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken
Tilmeldings dato : 05/06/13
Antal indlæg : 547

Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 11:48 pm

Markus nikkede og smilede til ham, "jep" sagde han, "har du noget at skrive på og med?" spurgte han, "jeg tror desværre hverken jeg har papir eller blyant".
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 11:49 pm

Birk fandt en kuglepind frem og lagde sin arm på bordet "du kan bare skrive det her, så glemmer jeg det heller ikke" sagde han og grinede lidt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så hvad er det her for et sted? - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Så hvad er det her for et sted? - Markus   Så hvad er det her for et sted? - Markus Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Så hvad er det her for et sted? - Markus
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Nye sko - Markus
» Rundtur med Markus
» Et nyt møde (Markus)
» Til Hammerfall koncert – Markus?
» Deal between da bad and da wolf mon! - Markus

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: