Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hvad laver jeg dog her? ~ Jake

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Rose

Rose


Race : Menneske
Bosted : Aterswell centrum
Tilmeldings dato : 06/06/15
Antal indlæg : 13

Hvad laver jeg dog her? ~ Jake Empty
IndlægEmne: Hvad laver jeg dog her? ~ Jake   Hvad laver jeg dog her? ~ Jake Icon_minitimeSøn Jun 07, 2015 8:52 am

Sted: Black Bird.
Tid: Omkring 23-tiden.
Omgivelser: Mange mennesker, men ikke proppet.
Vejr: Mørkt udenfor og køligt.
Årstid: Sommer.
Dag: Lørdag.
Påklædning: https://2img.net/h/oi58.tinypic.com/14e0sw4.jpg


Rose sad inde på Black Bird i den rige bydel af Aterswell. Hun sad oppe i baren med et glas vind i den ene hånd, som tilhørte armen, der hvilede på bardisken. Hun sad med siden til bardisken og blikket spejdede rundt. Hun skulle faktisk mødes med to af sine kollegaer - for sådan cirka en time siden.
Fuck dem, tænkte hun. De havde garanteret brændt hende af, ellers gjorde de det med vilje! Hun vidste, at hun ikke skulle have stolet på dem, da de pludselig bare spurgte, om de tre ikke skulle mødes på Black Bird lørdag aften. Sig nej næste gang, Rose!!
Hun sukkede og vendte sig helt mod bardisken. Hun tog en sip af sit glas vin og stillede det så fra sig på bordet. Hun hvilede armene på bordet og kiggede frem for sig. Når hun havde drukket glasset, så tog hun hjem. Nu havde hun ellers lige dullet sig op, hvilket hun normalt ikke gjorde, trods sin interesse for hår og makeup, men det var mest i modemagasiner. Hun var ikke verdensmester i, at gøre noget vildt ud af sig selv, slet ikke til hverdag.
Tilbage til toppen Go down
Jake

Jake


Race : Menneske
Bosted : Lige Flyttet til Aterswel fra London, bor i Centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 06/06/15
Antal indlæg : 14

Hvad laver jeg dog her? ~ Jake Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog her? ~ Jake   Hvad laver jeg dog her? ~ Jake Icon_minitimeSøn Jun 07, 2015 9:10 am

P https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/f0/e0/e3/f0e0e360125080110200bfe327452519.jpg
Jake bevægede sig gennem gaden, han havde fået et tip om at der måske var en Elver eller Engel som vidste, hvad der var sket med hans forældre. Derfor, bevægede Jake sig ned gennem byen, han ville få svaret og så smutte igen, så snart elverrådet fandt ud af at han var her, ville de sikkert prøve og dræbe ham. Han vidste jo for meget, eller det mente de, hvilket havde gjorde at Jake selv var mere forsigtigt.  Han bevægede sig ind på klubben Black Bird, hvor han skulle mødes med personen, med  mindre der sikkert var sket noget der ikke skulle ske. Jake slog hætte på hans jakke ned, hvor han bagefter bevægede sig  lydløst op til baren, han skulle ha noget og drikke inden han gjorde noget mere ud af dette her. Han, lagde dog ikke mærke til den kvinde som sad ved siden af ham, hvilket var meget unormalt for Jake. Da han altid plejet, at ha styr på sådan noget. For ikke og sige pinligt, men som sagt Jake anet det ikke, en bartjener kom ind til ham, hvor hun flirt lidt med ham, hvor hun spurgte ind til tatoveringerne.  Jake gad ikke rigtig, hvilket hun hurtigt opdaget, "gi mig en double whisky," bartjenerne forsvandt kort efter, hvor den lige så stille blive lavet.


Sidst rettet af Jake Tirs Jun 09, 2015 4:00 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Rose

Rose


Race : Menneske
Bosted : Aterswell centrum
Tilmeldings dato : 06/06/15
Antal indlæg : 13

Hvad laver jeg dog her? ~ Jake Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog her? ~ Jake   Hvad laver jeg dog her? ~ Jake Icon_minitimeSøn Jun 07, 2015 7:13 pm

Rose kiggede sig endnu en gang rundt indenfor sine omgivelser. De kom ikke, gjorde de vel? Fedest. Hvad skulle hun nu give sig til? Hun lod et suk forsvinde fra sine læber, før hun atter rakte ud efter det store vinglas, hvor hun tog endnu en slurk. Sikke nogle kollegaer!
Måske hun bare skulle gå sig en tur? Det elskede hun om aftenen. Selv i weekenderne, så var der mere stille, end i løbet af hendes dagligdag. Og stilhed var en fryd. Eller måske hun bare skulle drikke sig komplet fuld og få en eller anden random person til at bære hende hjem? Eller hjem til sig? Euw, nej, tak. Ikke ligefrem noget, hun ville være stolt over.
Rose kiggede op, da en person satte sig ned ved siden af hende. Han var iført sort tøj og med en hætte trukket op over hovedet. Hvorfor? Frøs han, eller hun? Det måtte være en mand. Hun betragtede ham lidt, men ville ikke videre spørge ind til ham. Så hørte hun hans stemme, da han talte. Jo, det var en mand. Måske lidt ældre end hende selv. Gad vide, hvad han lavede? I de klæder?
Tilbage til toppen Go down
Jake

Jake


Race : Menneske
Bosted : Lige Flyttet til Aterswel fra London, bor i Centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 06/06/15
Antal indlæg : 14

Hvad laver jeg dog her? ~ Jake Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog her? ~ Jake   Hvad laver jeg dog her? ~ Jake Icon_minitimeSøn Jun 07, 2015 7:45 pm

Jake kørte hånden gennem hans hår, da han jo ikke længere, havde hætten oppe. Det var måske lidt mærkeligt og bære så meget tøj når det var sommer, men han vidste ikke helt  hvordan han ellers skulle skjule sig. Hvis elverrådet måtte jo for alt i verden ikke finde ud af det, Jake kigget sig omkring kort efter, hvor hans øjne så stødte ind i en kvindes som kigget på ham.  Han sende hende et svagt charmerne smil, hvorefter han vendte sig selv mod bartjener som lige, havde stillet whisky frem til Jake. Jake tog imod den, hvorefter han betalte den, han fandt sin pung frem, hvorefter han lagde den frem på bordet til hende. Kort efter, forlod bartjener ham, så han igen var overladt til sig selv. Aterswell var stort, hvor kunne han dog finde dem henne. De folk som han skulle i kontakt med, for at finde hans forældres morder. Han mente ikke helt at han fik for meget alkohol lige nu, men det var bare mærkeligt at se hende her kvinden, som bare sad alene hvilket fik Jake til og tænke, var hun blive brændt af sikkert, Jake bed sig selv svagt i underlæben mens han stillet, whiskyen fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Rose

Rose


Race : Menneske
Bosted : Aterswell centrum
Tilmeldings dato : 06/06/15
Antal indlæg : 13

Hvad laver jeg dog her? ~ Jake Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog her? ~ Jake   Hvad laver jeg dog her? ~ Jake Icon_minitimeOns Jun 10, 2015 2:14 am

Rose betragtede manden ved sin side i et stykke tid, før hun kiggede på sit glas igen med et svagt smil. Så tog hun endu en slurk og sukkede. Hun skubbede glasset længere ind på bordet. Det var endnu ikke bestemt endnu, om hun skulle bestille endnu et glas vin eller gemme et glas til en anden god gang? Det måtte hun lige finde ud af senere hen. Men én ting var sikkert; hun blev ikke meget længere.
Så kiggede hun tilbage på manden ved sin side. Hun gjorde dog store øjne, da de fik øjenkontakt, og han gav hende et smil. Et charmerende et. Dog smilede hun svagt igen. Hun vidste ikke helt, om hun skulle føle sig ukomfortabel med sådan en mand, iklædt sådanne klæder, siddende ved siden af sig og drikke alkohol. Han kunne være en morder? Eller alkoholiker? Eller noget helt tredje? Men Rose var ikke en af de typer, der dømte folk på forhånd, så hun gjorde sig ikke flere grusomme tanker. Manden kunne jo lige så vel være en af de flinkeste på hele jordkloden.
Tilbage til toppen Go down
Jake

Jake


Race : Menneske
Bosted : Lige Flyttet til Aterswel fra London, bor i Centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 06/06/15
Antal indlæg : 14

Hvad laver jeg dog her? ~ Jake Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog her? ~ Jake   Hvad laver jeg dog her? ~ Jake Icon_minitimeLør Jun 13, 2015 2:14 am

Jake bed sig selv i underlæben, mens han kigget frem af, efter hun havde sendt et tilsvarene smil til ham. Han tog en til slurk, hvorefter han skubbet glasset fra sig, han havde fået nok nu. Han skulle jo helst stadig være ædru,  Jake kigget hen på hende bagefter, hvor han talte til hende, "så vin, sikker på du ikke skal ha noget lidt mindre stærkt." Man kunne sagtens høre, at han kom fra england. Den britiske accent var ikke til og tag fejl af, Jake kigget på hende, mens han prøvet og komme på et spørgsmål. "Så kommer du tit her," helt klart den værste måde, hvor på man kunne komme i snak med en anden person. Jake bed sig svagt i underlæben, hvorefter han lod hans ene hånd glide gennem hans hår, hvor han os fjernet lid af sit pandehår fra øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad laver jeg dog her? ~ Jake Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog her? ~ Jake   Hvad laver jeg dog her? ~ Jake Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad laver jeg dog her? ~ Jake
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvad laver du her? Thyra
» Hvad bringer mørket frem?//Gino, Jake, Safira//
» Hvad er det her?
» Hvad er det her dog for en by? //Anthony//
» Hvad synes i?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Black Bird-
Gå til: