Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Et familie møde - Terry

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:48 am

S: i parken.
V: blæsende.
T: kl 14:20
P: et par jeans og trøje. og en slort jakke...
O: et par mennesker.

Rach var gået en tur, hun var trist, hun skulle fortælle sin mors del af familien, at hun var død og det, hun så ned hun havde ik set sin kusine i næsten 12 år, hun kunne ik huske hvordan hun så ud, hun savnede sin familie igen, det ville være rart at se sin kusine igen efter så mange år, hun så på ham med et smil på sine læber og så ned i sit blad og så nogle af hendes billeder i bladet, ''fedt'' sagde hun...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 6:00 am

Terry var på vej ned ad en sti i parken, som altid stod hun på det gamle skateboard og havde ingen udstyr på. Hun faldt altid men havde stadig ikke fået taget sig sammen til at købe beskyttelses udstyr. Det havde dog også lidt at gøre med at hun hadede at have hjelm på, det fik altid hendes lange hår til at gå i uorden.
Hun lod skateboardet trille af sted, mens hendes blå øjne gled hen over alle de tilstedeværende i parken. Et stykke fremme fik hun øje på en som kunne være den hun søgte, hun satte mere fart på skateboardet og lod et smil brede sig på hendes læber, mens hun kom tættere på personen. "Rach!"kaldte hun med et stort smil og vinkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 6:16 am

hun smilede stillle og så en masse mennesker der gik rundt, hun smielde stille og så på ham med et smil på sine læber, hun så på pigen der så på hende og kaldte hendes navne, hun så op på og smielde... ''OMG TERRY er det virkelig dig?'' spurte hun og smilede mod hende og slappede af og smilede lad og ser på hende med et smil på sine læber....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 6:19 am

Terry smilede stort og fik bremset skateboardet, ved at få vippet enden ned mod stien og fik taget farten af. "Hey"sagde hun igen samtidig med hun hoppede af skateboardet og overfaldt Rach med et kram og gav hende et kys på kinden som hilsen. "Det er længe siden" sagde hun og var lidt hyper i stemmen der havde travlt med at få slynget ordene ud, i frygt for ikke at nå at få dem ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 6:31 am

hun smilede og krammede hende med et smil på sine læber og så på hende, ''wow du er blevet utrolig smuk gennem de sidste 12 år'' sagde hun med et smil på sine læber, ''men ja det er længe siden, hvordan har du haft det de sdste 12 år'' spurte hun med et smil og kyssede hendes kind, ''har du meget energi du?'' spurte hun med et smil på sine læber....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 6:40 am

//Glemte at sige at min mor døde da jeg var 10 år af kræft. Men tænker at du ved det her Wink//

"Jeg kan kun sige i lige måde, du er jo blevet en laberlarve"sagde hun med et muntert charmerende smil og lod så smilet blive skævt. "Jeg er uvenner med far fortiden, han blev lidt underlig efter mor døde og så er han sur over jeg droppede skolen" sagde hun og samlede skteboardet op så hun ville kunne gå sammen med Rach, hvis de da begyndte at gå igen.
"Men hvordan går det med dig?"spurgte hun med et smil og ville helst ikke lagde samtale handle om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 6:50 am

//okay, og terry ved hvilken race jeg er Razz //

Hun krammede hende, ''det jeg ked af smukke, men din far plajer da altid at være sød, i hver til fald hver gang jeg var der'' sagde hun og gik sammen med hende gennem parken, ''jeg, dræbte mine forældre i min anden form'' hviskede hun til Terry og så ned, ''men ellers har jeg det fint, bortset fra, jeg er forelsket i to fyre og jeg tør ikke fortælle dem det'' sagde hun stille og så på hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 6:58 am

//Okay, skal vi sige jeg tror det kun er dig? før er i gang med et emne hvor jeg ikke kender væsner. Så kan jeg tro det kun er dig Wink //


"Jeg har hørt om dine forældre, det gør mig ondt"sagde hun halv trist og holde skateboardet med begge hænder foran sig. Hendes smil vende dog tilbage da hun skulle til at spørge indtil hendes forelskelser. "Må jeg hører hvem det er? Jeg kender dem nok ikke, men så må du jo give en beskrivelse af dem"sagde hun med et kæmpe smil og lavede et lille hop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 7:25 am

//okay Wink //

Hun rødmede og så på hende med et smil på sine læber, ''mitchel, og elon, hvem vil du høre først?'' spurte hun med et smil på sine læber og kysser hende på kinden, ''du betyder meget for mig'' sagde hun blidt og så på hende... ''du det eneste jeg har tilbage'' sagde hun med et smil...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 7:29 am

"Ham der er flottest"sagde hun med et muntert smil og gav hende et kram med den ene arm, da hun fik et kys på kinden af Rach. "Du betyder meget for mig Rach" Sagde hun og sendte hende et glad smil. "Du er den søster jeg aldrig fik"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 7:50 am

rach smilede og krammede hende, ''tak smukke'' sagde hun med et smil... ''øm... okay, mitchel han har lyst hår og hvist blå øjne, og han er et hovede højer mig ca, og elon er har sort hår blå øjne, og han har et flot smil, og en ppircin, han er virkeiog sød'' sagde hun med et smil på sine læber..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:01 am

"Uha det lyder da som om de begge kan bruges" sagde hun med et smil "Vi må finde deres plus og minusser" sagdehun med et muntert smil og pustede til hendes pandehår der faldt ned i hendes øjne. "Så kan vi se hvem der har flest minusser og hvem der har flest plusser"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:11 am

hun rødmer, ''undskyld men jeg har ik kendt dem længe nok endnu'' sagde hun med et smil på sine læber. ''jeg ved kun at mitchel kigger på andre piger'' sagde hun stillle... og så væk frem dem og smielde mod hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:14 am

"Se så er Elon måske det rette valg, hvis Mitchel kigger på andre piger"foreslog hun med et venligt smil og stak armen ind under Rach's så de gik i krog med hinanden. "Drenge har det med at være utro hvis de er glade for at se på piger, tro mig har haft mange kærester" sagde hun med et muntert smil og vidste at hun var noget af en flirter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:23 am

hun så på hende og holdte hendes arm og smielde ''ja det nok rigtig men jeg er bare lidt nervøst, elon har mega pæne øjne som mange piger ville falde for, jeg svømmer væk i dem'' sagde hun stille og rødmede, ''hvor mange har du været sammen med smukke?'' spurte hun bblidt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:31 am

"Så gå efter ham, for mig virker det til at han er den som helt sikker vil være tro" sagde hun med et smil og tilføjede "Men man kan aldrig være helt sikker på det"
Et muntert drillende smil bredte sig på hendes læber, da spørgsmålet om hvor mange hun havde været sammen med. "Lad mig se, jeg har 6 ekser og utallige flirt"sagde hun med et smil og vidste at hun holdt lidt for meget af at flirte og i det hele taget drenge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:47 am

hun smilede ''jeg har ik haft min første kæreste endnu'' sagde hun blidt og gik sammen med hende og så ned i jordern, ''det pinligt over det'' sagde hun stillle...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:55 am

"Det skal du ikke være flov over, når folk hører mit antal tænker de player eller luder om mig" sagde hun med et muntert smil, da hun aldrig havde taget sig særlig meget af hvad andre syntes om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:59 am

hun så på hende og krammede hende. ''tak smukke jeg ved bare ik hvordan jeg skal fortælle drenge det'' sahde hun stille o så på hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:07 am

"Altså du kan lade være med at sige noget om det, jeg kan fortælle dig alt du skal vide om drenge. Du skal bare spørge" sagde hun med et muntert smil og krammede igen. "Jeg har lidt for meget erfaring med drenge" tilføjede hun med et muntert grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:24 am

hun krammer hende med et smil på sine læber og holder om hende med et smil.. ''tak smukke'' sagde hun med et smil....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:26 am

"Så lidt"sagde Terry med et muntert smil og fik skateboardet på plads under den frie arm, så hun ikke skulle kommer til at tabe den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:31 am

hun smilede stillle og så på ham med et smil, ''hvad skal vi lave?'' spurte han med et smil på sine læber...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:18 am

"Lige hvad du vil"svarede hun med et smil og lod blikket glide rundt. "Jeg kender ikke byen godt nok til at vide hvad man kan lave her" tilføjede hun og sendte derved bolden om at bestemme hvad de skulle over til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:30 am

hun smilede ''lad os tage noget at spise'' sahde hun med et smil på sine læber og slappede af...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et familie møde - Terry Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et familie møde - Terry
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Her er min familie - Fredrick
» Søger familie
» Familie flytter ind - Aniya
» Et familie forehavende - åben for alle
» Hygge snak //Terry//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Parken-
Gå til: