Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Søger familie

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Søger familie  Empty
IndlægEmne: Søger familie    Søger familie  Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 7:39 pm

Ja jeg synes at jeg blive lidt ensom og derfor leder jeg efter lidt familie og lidt klan til Scarlett

Krave
Man skal helst være vampyr dæmon eller sort elver
Jeg leder efter bror søster og alt hvad der nu er for familien er udød
Klanen kommer nok sener så der vil jeg ikke forklar på i nu for jeg ved tænkte over det

Eller tror jeg ikke der er mere
Scarlett bloodless
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger familie  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger familie    Søger familie  Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 7:50 pm

Jeg kunne godt tænke mig at skabe nogle ingame forbindelser, jeg er vampyr så det burte ikke være et problem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger familie  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger familie    Søger familie  Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 8:02 pm

Jamen så du da velkomne hvis det er ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger familie  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger familie    Søger familie  Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 8:10 pm

det er nok lidt svært at være i familie med hindanden, jeg er kun omkring 100 år gammel, mens du er 2000 år gammel ifølge din BG, så hvis vi er i familie er der en enorm generations forskæld, men det kan vel gådt lade sig gøre. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger familie  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger familie    Søger familie  Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 8:11 pm

Du kun være skabet af mig hvis det var elever taget jeg os gerne hvis det er
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger familie  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger familie    Søger familie  Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 8:17 pm

At du har skabt mig, lyder som en udemærket forbindelse mellem os. Og hvis du har gjort mig til vampyr, har du vel også lært mig meget af det jeg kan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger familie  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger familie    Søger familie  Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 8:25 pm

Ja dekan jeg godt hvis det er, vampyrer forlad normalt ikke deres elever
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger familie  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger familie    Søger familie  Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 8:29 pm

Det lyder fantastisk, jeg ser frem til at spille med dig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger familie  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger familie    Søger familie  Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 8:31 pm

Ilm ^^

Men skal jeg eller vil du lave emnet ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger familie  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger familie    Søger familie  Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 8:39 pm

Lav du et
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger familie  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger familie    Søger familie  Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 8:40 pm

Kan jeg godt hvis du kommer med et sted
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger familie  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger familie    Søger familie  Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 8:44 pm

Jeg har en lejlighed i centrum af Aterswell eller vi kan støde på hindanen på gaden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger familie  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger familie    Søger familie  Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 8:45 pm

Dekan vi godt en hold øje med emne dimsen bruger iPad og derfor kan jeg ikke sende links
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger familie  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger familie    Søger familie  Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 8:46 pm

kk
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søger familie  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger familie    Søger familie  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søger familie
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kom hid!! Søger!!
» Familie flytter ind - Aniya
» Søger emner xD
» Søger emner!
» Søger, tag et kig

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: