Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Søger, tag et kig

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Søger, tag et kig Empty
IndlægEmne: Søger, tag et kig   Søger, tag et kig Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 9:14 am

Helle Gæst

Min kære Samantha skal i gang og dertil ville jeg høre om nogle skulle være interesseret i, at emne med mig.
Samantha er en ung kvinde, som elsker at feste. Hun kan være sød og venlig, men bryder hun sig ikke om en, kan hun blive noget af en bitch.
Jeg søger også plots til Samantha. Familie, bedste veninde&ven, job tilbud, kærlighed eller one night stand, jeg er med på selv den værste idé Wink


Samantha Mariah Parker
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger, tag et kig Empty
IndlægEmne: Sv: Søger, tag et kig   Søger, tag et kig Icon_minitimeMan Maj 06, 2013 1:14 am

Come on!!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger, tag et kig Empty
IndlægEmne: Sv: Søger, tag et kig   Søger, tag et kig Icon_minitimeMan Maj 06, 2013 3:41 am

Jeg er på! Jeg kunne godt tænke mig at emne med Samantha!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger, tag et kig Empty
IndlægEmne: Sv: Søger, tag et kig   Søger, tag et kig Icon_minitimeMan Maj 06, 2013 4:28 am

Super! Skal der aftales et plot?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger, tag et kig Empty
IndlægEmne: Sv: Søger, tag et kig   Søger, tag et kig Icon_minitimeMan Maj 06, 2013 4:33 am

Hm, ved det ikke. Har du nogen ideer?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger, tag et kig Empty
IndlægEmne: Sv: Søger, tag et kig   Søger, tag et kig Icon_minitimeMan Maj 06, 2013 4:35 am

Måske veninder? Kan Lurina lide at feste? Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger, tag et kig Empty
IndlægEmne: Sv: Søger, tag et kig   Søger, tag et kig Icon_minitimeMan Maj 06, 2013 4:46 am

Om hun kan!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger, tag et kig Empty
IndlægEmne: Sv: Søger, tag et kig   Søger, tag et kig Icon_minitimeMan Maj 06, 2013 4:49 am

Skal de så ikke mødes til en fest og blive veninder, måske uden at Samantha ved, at hun er en vampyr?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger, tag et kig Empty
IndlægEmne: Sv: Søger, tag et kig   Søger, tag et kig Icon_minitimeMan Maj 06, 2013 4:51 am

Lyder fedt! Hvordan synes du hun skal opdage det?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger, tag et kig Empty
IndlægEmne: Sv: Søger, tag et kig   Søger, tag et kig Icon_minitimeMan Maj 06, 2013 4:56 am

Altså de kan jo blive rigtig gode veninder og måske på et tidspunkt, kan Lurina måske blive lidt for tørstig? Vi kan jo finde ud af det til den tid, først skal de blive veninder Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger, tag et kig Empty
IndlægEmne: Sv: Søger, tag et kig   Søger, tag et kig Icon_minitimeMan Maj 06, 2013 5:00 am

Lyder godt! Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger, tag et kig Empty
IndlægEmne: Sv: Søger, tag et kig   Søger, tag et kig Icon_minitimeMan Maj 06, 2013 5:02 am

Kan du lokkes til at lave?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger, tag et kig Empty
IndlægEmne: Sv: Søger, tag et kig   Søger, tag et kig Icon_minitimeMan Maj 06, 2013 5:05 am

Jeps, jeg kan nemt lokkes Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger, tag et kig Empty
IndlægEmne: Sv: Søger, tag et kig   Søger, tag et kig Icon_minitimeMan Maj 06, 2013 5:06 am

Super Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger, tag et kig Empty
IndlægEmne: Sv: Søger, tag et kig   Søger, tag et kig Icon_minitimeMan Maj 06, 2013 5:12 am

Er færdig nu, hedder: When two bitches meet -Samantha- Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger, tag et kig Empty
IndlægEmne: Sv: Søger, tag et kig   Søger, tag et kig Icon_minitimeMan Maj 06, 2013 5:14 am

Jeg svarer nu :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger, tag et kig Empty
IndlægEmne: Sv: Søger, tag et kig   Søger, tag et kig Icon_minitimeMan Maj 06, 2013 5:19 am

OK Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger, tag et kig Empty
IndlægEmne: Sv: Søger, tag et kig   Søger, tag et kig Icon_minitimeMan Maj 06, 2013 5:34 am

Svaret Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søger, tag et kig Empty
IndlægEmne: Sv: Søger, tag et kig   Søger, tag et kig Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søger, tag et kig
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kom hid!! Søger!!
» søger emne =^.^=
» Søger emne xD
» Jeg søger emne
» Søger kærlighed ^,^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: