Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Ud og feste.. eller? //Safre//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 4:34 pm

"Dæmon ja så kan du da beskytte hende imod vampyrerne. Jep det er jeg..." Safre så ned igen.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:25 pm

Jayden nikkede lidt og så frem for sig.. "ikke for høje forventninger, vampyre er svære"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:40 pm

"Jeg ved det, men du er nok stærker imod dem end jeg er." Sagde Safre muntert, men gør ved tanken om de onde vampyre hun havde stødt på.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:09 pm

"så du og Anna er venner? Hvor længe har i kendt hinanden?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 9:55 pm

Safre smilede venligt. "Ja jeg kender Anne temmelig godt, jeg møde hende for en lille måned, hun bor hos mig nu, såe..."
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 7:42 am

"Virkelig.. hos en elver pige.." mumlede Jayden og så tænksom ud "hm, jeg er glad for hun har fået en god ven" han sendte hende et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 7:51 am

"Har du noget imod at hun bor hos mig når hun ikke er sammen med dig?" sagde hun og så alvorlig på ham.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 7:53 am

"Nej, bestemt bedre end at hun bor alene i slumkvarteret.." Jayden så på Safre "du virker som en sød pige, og i er gode venner.. det lyder da som et fedt sted at bo?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:12 am

"Ja, jeg vil da passe på hende så godt jeg nu kan^^" Sagde Safre muntert og smilede varmt.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:23 am

Jayden nikkede lidt "det var godt.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:24 am

"men hvad laver du når du altså ikke er sammen med Anna?"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:24 am

"Det er meget forskelligt" Jayden trak lidt på skuldrene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:29 am

"Tja jeg er skrædder, hvad er du?" Safre kiggede ned i jorden, hun ville helst ikke plage ham for meget.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:30 am

"... assistent" sagde Jayden. Det var vidst det tætteste han kunne komme på det, uden at fortælle sandheden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:34 am

"sejt! det er min kæreste også!" sagde Safre og så fortsat, hun rødmende ved tanken om Azariel.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:35 am

"Virkelig?" Jayden hævede et øjenbryn "spændende"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:41 am

Safre kig lidt i forvejen. "Tak for snakken James"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 9:52 pm

".. i lige måde" sagde Jayden og så undersøgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 17, 2012 12:11 am

Safre begynde at gå.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 17, 2012 10:07 pm

".. var det det?" Jayden så på hende, ikke sikker på om hun længere ønskede hans selskab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 17, 2012 10:35 pm

Safre vendte sig om imod ham. "Tja, jeg fik svar på det jeg ville, såe, er der noget du vil have svar på?"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 1:57 am

"..." Jayden betragtede Safre lidt "mener du ikke at elverfolket er farlige for folk der ikke er elvere?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 3:18 am

Safre trak på skuldrene."Næh hvad skulle vi gøre, dræbe dem med vores højrøvet-hed?"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 22, 2012 7:29 am

Jayden grinede svagt "ikke blive personligt fornærmet, du virker som en sød pige med hjertet på det rette sted.. men jeg har mødt elverfolk der ikke brød sig om mennesker"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 22, 2012 7:13 pm

"Det er ganske rigtigt, elver er nogle højrøvede idioter!" bag den søde munter stemme kunne man tydeligt mærke et had. Safre smilede varmt. "Hun er i trygge hænder vil bare beskytte hende." Safre smilede varmt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og feste.. eller? //Safre//   Ud og feste.. eller? //Safre// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ud og feste.. eller? //Safre//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Aflevering af bestilling - Safre
» Kom endelig ind i mørket /Safre/
» indkøb - Safre
» Solskin - Safre
» det er ikke som det ser ud //Safre//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: