Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Aflevering af bestilling - Safre

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 8:47 am

Tid: 09:30
Sted: Hotel Plaza **** (4 stjerner)
Vejr: Sol som bryder tyndt skylag udenfor
Omgivelser: Hotellets restaurant har få mennesker i betragtning af hotellets størrelse, det er ældre men stadig fint møbelment i hotellet.

Det var tidlig morgen for Hadrian meget tidlig taget i betragtning af manglen på søvn som Hadrian havde fået de sidste par dage. Han havde fået besked fra skrædderen som ville komme med hans bestilling denne morgen. Hadrian havde sendt en sms med adressen på hotellet han opholdt sig på og en besked om at han kunne findes i restauranten om morgenen.
Hadrian havde en lille håndkuffert i metal stående ved hans side. Hadrian var iklædt sit sædvanlige jakkesæt med hvid skjorte og rødt slips. Hadrian sad og nød sin morgenkaffe mens han læste avisen og ventede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 7:21 pm

Døren gik op til restauranten gik op og Safre stod i døren. Hun var iført sin knælange sorte filt-jakke og bar på en fin kasse. Hun kiggede kort rundt i lokalet indtil hun fik øje på Hadrian, hun gik hurtigt og elegant over til ham. "Der er De mester Hadrian, nyder De kaffen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 10:15 pm

" Ja kaffen er god, sæt dig endelig ned " Sagde Hadrian i et afslappet tonefald
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 10:18 pm

Safre satte forsigtigt kassen ned og satte sig forsigtigt. Hun smilede venligt. "De ser meget træt ud mester Hadrian."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 10:21 pm

" Jeg har haft travlt på det sidste, det eneste der holder mig kørende er sådan noget her " Sagde Hadrian mens han pegede mod kaffekoppen, og smilte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 10:25 pm

Safre smilede sødt. "Jeg kender det kun alt for godt" sagde hun venligt. Man kunne høre og se på Safre at hun selv ikke havede fået så meget søvn de sidste par dage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 11:10 pm

" Ja men jeg var glad for at jeg mødte dig for så bliver mit arbejde lidt mindre livsfarligt " Sagde Hadrian stadig afslappet og holdt en kort pause " møder en elver som dig da meget fare? "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitimeLør Maj 05, 2012 1:23 am

Safre nikkede. "race konflikter, sure kunder" svarede Safre kort og legede lidt med sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitimeLør Maj 05, 2012 7:59 am

" racekonflikter? er det da når en engel og demon er i butikken samtidig?.. eller er der nogle der ikke kan lide elvere " Sagde Hadrian interreseret,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitimeLør Maj 05, 2012 8:41 am

"Næh bare normale sur mennesker. De findes skam og der er enda rigtig mange af dem. Jeg får tit lussinger af sure kunder. Og nogle af dem ødelægger min ting... ret irerterende..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitimeLør Maj 05, 2012 8:47 am

" Jeg tror jeg har misforstået skrædder branchen helt... Sagde du lussinger? hvis de ødelægger dine tæng skal du da gå til politiet, du har da ikke noget at skjule? jeg tvivler på at politiet opdager du laver skudsikkert tøj medmindre de øver sig i din butik "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitimeLør Maj 05, 2012 8:54 am

"jeg kan ikke lige politiet, de kan ikke lige mig, da jeg ikke er en statsborger. Politiet ville ikke kunne nå frem og så mister jeg mine kunder." Safre så trist ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitimeLør Maj 05, 2012 8:58 am

" Hmm hvad ville du sige til at få sådan nogle papirer ordnet? jeg kender nogle der kender nogle som muligvis kan gøre dig til statsborger " Sagde Hadrian mens han smilte for at virke opmundrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitimeLør Maj 05, 2012 9:42 am

"Hvad ville det indebære?" sprøger Safre nervøs og en anelse uroligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitimeLør Maj 05, 2012 10:24 pm

" Det vil indebære at en russisk hacker sørger for at du pludselig er registreret som godkendt statsborger og du vil få tilsendt pas, altså ikke noget farligt.. Men alting har en pris "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitimeLør Maj 05, 2012 11:36 pm

"Tja, jeg har det nu fint nok med måden jeg behandler sure kunder. Jeg kan normalt ikke lide at være ond, men nogle gange bliver jeg mød til det. Staten ville hurtigt finde ud af at jeg ikke er normal, banken er allerede på sporet af det, men de er også altid så skeptiske." Safre smilede venligt. "Så for Deres eget bedste, lad være med at være en ond kunde, men det tror jeg nu heller ikke de bliver mester Hadrian.^^"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 12:00 am

" Det må være deres eget valg, men ring endelig hvis du er interreseret i at blive statsborger, det er ganske ufarligt og sikkert " Hadrian smilte tilbage " Jeg må sige dig jeg er imponeret over dine evner og hvis du har brug for det så sig endelig til så skal jeg nok skaffe dig nogle velhavende kunder "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 7:56 am

"det er jeg dig meget taknemmelig for, men hvor havde De endeligt hørt om mig henne? For jo jeg har jo en del velhavende og velstående, selv berømte designer bruger min hjælp. Det var også derfor jeg var så stresset første gang de besøgte butikken." Safre smilede varmt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 8:07 am

" Jeg er ikke sikker på at vi kender personen under samme for ham der anbefalede dig har mindst 3 aliaser, men ham der anbefalede dig til mig er en finere herre indenfor vatikanets mere hæmmelige afdelinger, en der netop beskæftiger sig med overnaturlige ting så jeg er sikker på han også må havde kendt dine evner, hvilket nok er grunden til at han anbefalede dig til mig, siger det dig noget? ellers har han nok udgivet sig for en anden da han var kunde hos dig "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 8:10 am

"kan ikke lige huske ham, men jeg får også så mange bestillinger så det er svært at holde styr på." Sagde Safre muntert. Hun var spændt på hvad han syndes om de hansker og halstorklæde hun havde lavet som ekstra ting, også med hendes evner som jakkesættet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 8:33 am

" Det undrer mig ikke at du ikke kender ham, jeg beskæftiger mig også med en del skumle typer men det hører til mit arbejde. " Sagde Hadrian smilende til Rose
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 8:36 am

"Derfor De flytter rundt og bor på hotel? sikkert i andre navne?" Safre kigger på Hadrian og så på kassen. *det kunne være dejligt med noget kage*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 8:50 am

" Nu håber jeg at jeg kan stole på at du ikke siger det videre, men jeg flyttede fordi der er vampyrer der havde lidt for nemt til at komme til mit gamle hjem " Sagde Hadrian mens han smilte som om det ikke var så alvorligt.
" Men sjovt nok er det også en vampyr der er ved at gøre mig til en meget mægtig mand og derfor kører jeg sikkert spil og holder mig skjult indtil jeg har en ny sikker base "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 8:58 am

"varmpyre siger De? Dem har jeg mødt før, nogle af dem er venlige nok, men der var en gang en der bortførte mig." Safre kiggede utålmodigt på sin kasse som om den skulle til at springe op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:04 am

" Det ville blot blive syndt for den vampyr der ville bortføre mig " Hadrian smilte men bemærkede at Rose kiggede på kassen " Skal jeg tage et kig på hvad du har lavet? eller har du lyst til noget fra restauranten? " Sagde Hadrian spørgende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Aflevering af bestilling - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Aflevering af bestilling - Safre
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» En sur bestilling Hadrian
» indkøb - Safre
» Solskin - Safre
» det er ikke som det ser ud //Safre//
» Kom endelig ind i mørket /Safre/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: