Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 sleepover - angeles

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

sleepover - angeles - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 28, 2015 11:52 pm

"Jada, jeg kan sætte dig igennem i morgen omkring middagstid" sagde hun sarkastisk og kikkede på sit bare håndled hvor hun lod som om hun havde et ur. Nej det kunne hun ikke, hun var jo født på jorden og havde aldrig selv hverken set eller hørt fra gud
Tilbage til toppen Go down
Nellie

Nellie


Race : Menneske
Bosted : Hun bor i centrum med sin mor
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 26/02/15
Antal indlæg : 131

sleepover - angeles - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 28, 2015 11:55 pm

" årh taaak!! du den bedste!! " sagde nellie begejstret der slet ikke havde lagt mærke til at det var sagt i sjovt. " men hvad skal man tage på? hvordan er personen?? mand eller kvinde?? skal jeg have en gave med eller er det bare rygter mat man skal ofre??" spørgsmålene væltede nærmest ud af munden på hende. det var så meget hun måtte have på plads før hun skulle møde gud !
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

sleepover - angeles - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 3:00 am

Angeles var ved at falde bagover, da Nellie tog hendes joke seriøst. Hun begyndte at at grine og måtte tørre en tåre væk, før hun lagde hænderne på Nellies skuldre "Søde, jeg er virkelig ked af det. Det var kun for sjov. Jeg er jo født her på jorden. Jeg har aldrig selv hørt eller set gud, jeg ved ikke mere om ham eller hende end du gør" hendes stemme var oprigtig "Men jeg kunne forestille mig at en hvid kjole ville være et godt valg, det er ialtfald det der er mest naturligt for mig"
Tilbage til toppen Go down
Nellie

Nellie


Race : Menneske
Bosted : Hun bor i centrum med sin mor
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 26/02/15
Antal indlæg : 131

sleepover - angeles - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 10:43 pm

" åååh okay ... troede lige " sukkede hun men det vel også godt nok det samme hele den lange rejse med den gode ven havde ændret hende meget og gud var nok også den sidste hun burde snakke med da hun nok i nogens øjne ikke var så uskyldig mere. hun smilede kort " jeg har en fornemmelse af jeg ikke er den eneste der har fået en meget god ven?" grinede hun
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

sleepover - angeles - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 10:52 pm

Angeles så undrende på hende "Hvad mener du?" spurgte hun, hendes stemme var rolig og afslørede ikke særligt meget, i et kort sekund var hun lidt glad for at Nellie ikke kunne se hende: Hun kunne mærke at hendes kinder var ved at blive en smule røde. Det var stadig meget nyt for hende at have en veninde hun kunne tale med om den slags ting, og hun skulle lige lære det.
Tilbage til toppen Go down
Nellie

Nellie


Race : Menneske
Bosted : Hun bor i centrum med sin mor
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 26/02/15
Antal indlæg : 131

sleepover - angeles - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 10:54 pm

"Blot at du virker lidt anerledes, og har en mærkelig anelse om det har noget med en fyr at gøre?? eller er det bare mig? " hun tog en slurk af sit glas med vand og smilede lidt hun viste godt det var et skud i tågen med hun ville bare snakke om andet ind hende selv og hendes følelser.
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

sleepover - angeles - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 11:02 pm

Angeles sukkede og rystede på hovedet "Beklager at må skuffe dig min kære frøken" sagde hun, og brugte for første gang i mange år hendes britiske accent.. Hun nød hvordan ordne smeltede på hendes tunge, *Hvorfor er det nu at jeg ikke sakker sådan hele tiden?* tænkte hun "Med mindre du mener Flora?" sagde hun og tænkte om hun havde opført sig anderlede siden Flora var flytte ind hos hende.
Tilbage til toppen Go down
Nellie

Nellie


Race : Menneske
Bosted : Hun bor i centrum med sin mor
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 26/02/15
Antal indlæg : 131

sleepover - angeles - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 11:05 pm

"flora?? " sagde hun undrende. ikke et navn hun mente hun havde hørt før? " en veninde? familie?" spurgte hun. hun blev letter flov da hun ikke huskede den person før som blev bragt på banen. havde hun for første gang i sit glemt en samtale?? hun bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

sleepover - angeles - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 11:12 pm

"Ja Flora, hun bor hos mig mens hun er på College" sagde hun og et billede af hende poppede op i Angeles hovede "Hun er lidt, Øhmm, speciel" sagde hun med latter i stemmen "Hun er skøn, mind mig om at du skal møde hende en eller anden dag" sagde hun og så mod tv'et blot for at opdage at det meste af filmen var ovre og snehvide stod med det giftige æble
Tilbage til toppen Go down
Nellie

Nellie


Race : Menneske
Bosted : Hun bor i centrum med sin mor
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 26/02/15
Antal indlæg : 131

sleepover - angeles - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 11:18 pm

"lyder dejligt." sagde hun og smilede. " vil glæde mig til at møde hende så." hun lyttede til filmen tiden var godt nok gået hurtigt?? hun havde fuldstændigt glemt at de så film men det var heldigvis ikke helt færdig. "lyder så hyggeligt at have en, så keder man sig ikke og man er aldrig alene" grinede hun.
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

sleepover - angeles - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 11:35 pm

Angeles trak på skuldrene "Tjo, men hun er noget så nysgerrig" svarede hun med et lille smil "Jeg skal passe lidt på med hvad jeg siger og så har hun for vane at smide sit tøj på gulvet" Men det var lige meget, Flora var familie og for Angeles kom familie før alt andet.
Tilbage til toppen Go down
Nellie

Nellie


Race : Menneske
Bosted : Hun bor i centrum med sin mor
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 26/02/15
Antal indlæg : 131

sleepover - angeles - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:32 am

"arh men vender sig vel til det." sagde hun og smilede. hun kom til at tænk på dearthair igen, og deres rejse der var en del ting på det tidspunkt man skulle vende sig til. hun smilede ved tanken men slog det hurtigt ud igen. " familie frem for alt som man siger." grinede hun og rakte ud efter en pude at kramme
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





sleepover - angeles - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
sleepover - angeles
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Ups, opdaget - Angeles
» Lost by the sea ~ Angeles
» a night out- Angeles

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: