Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Lost by the sea ~ Angeles

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Johanna




Race : Menneske vulp
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 29/12/14
Antal indlæg : 100

Lost by the sea ~ Angeles Empty
IndlægEmne: Lost by the sea ~ Angeles   Lost by the sea ~ Angeles Icon_minitimeFre Maj 15, 2015 5:50 am

Sted: Stranden i den rige del af Aterswell.
Vejr: Solen skinner på sit højeste og det er varmt.
Dag: En torsdag middag.
Tid: Middag.^
Omgivelser: Der er en del hist og her, ene eller flere.
Påklædning: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/12/71/b3/1271b322567db76bc72ebbd673c9a079.jpg


Johanna gik med korte skridt langs vandet. Hun havde fundet frem til de lidt mere dyre steder i Aterswell og havde derefter fundet vejen frem til stranden. Hun elskede vand, men var ikke en svømmer. Overhovedet. Hun var mere et havdyr. Men hun kunne godt lide at kigge på vandet. Af en eller anden grund, så mindede det hende om hendes forældre, som hun mistede for nogle år siden tilbage i England. Men det ville hun ikke tænke på nu. Hun skulle tilbage til Luna og nårh ja, Luna manglede hundefoder, så hun skulle lige ind og købe en pose til hende. Så hun vente om og gik den vej, hun kom fra, ned langs stranden med hænderne bag ryggen. Af og til kiggede hun kort udover havet med et par blide øjne.
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

Lost by the sea ~ Angeles Empty
IndlægEmne: Sv: Lost by the sea ~ Angeles   Lost by the sea ~ Angeles Icon_minitimeLør Maj 16, 2015 6:56 am

Tøj: Trøje til at tage over og Bikini

Angeles lå på ryggen og solede sig, hun kunne godt lide solen, men hvorfor skulle der være så varmt! Hun havde det som om hun var ved at omkomme. 30 grader i skyggen var lige i overkanten, men det her var jo åndsvagt! Hun rejste sig for at gå ned til vandet så hun kunne blive kølet ned af havet. Hun så en pige komme gående forbi hende, hun mindede Angeles om Flora, med det lyserøde hår og hun havde også lidt af den samme tøjstil.
Tilbage til toppen Go down
Johanna




Race : Menneske vulp
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 29/12/14
Antal indlæg : 100

Lost by the sea ~ Angeles Empty
IndlægEmne: Sv: Lost by the sea ~ Angeles   Lost by the sea ~ Angeles Icon_minitimeSøn Maj 17, 2015 2:07 am

Johanna gik med langsomme skridt, da hendes tanker hvirvlede rundt inde i hovedet på hende. Hun skulle nødig komme til at træde ud i vandet eller en af bølgerne skulle nødig tage fat i hende. Hun sukkede tungt, idet hun snublede over en større sten, der spærrede vejen for hende. Hun hvinede og faldt til jorden, så klodset som hun nu engang var. Ej, det var bare for typisk!!
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

Lost by the sea ~ Angeles Empty
IndlægEmne: Sv: Lost by the sea ~ Angeles   Lost by the sea ~ Angeles Icon_minitimeSøn Maj 17, 2015 5:06 am

Angeles kom hurtigt op af vandet og løb hen til pigen "Er du okay?" spurgte hun og så på hende. Hun kunne mærke hvordan vandet løb ned over hende fra hendes hår. "Kom du til skade?" spurgte hun igen helt ude af sig selv: hun kunne ikke lide når folk kom til skade, med mindre de fortjente det. *Hvad skal jeg sige karma er karma* tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Johanna




Race : Menneske vulp
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 29/12/14
Antal indlæg : 100

Lost by the sea ~ Angeles Empty
IndlægEmne: Sv: Lost by the sea ~ Angeles   Lost by the sea ~ Angeles Icon_minitimeSøn Maj 17, 2015 5:45 am

Johanna ømmede sig og skulle til at rejse sig op, da hun hørte en stemme bag sig. Hun vendte sig straks om og bemærkede pige. Snarere en ung kvinde. Hun var ufattelig smuk, hold da op! Så blinkede hun med øjnene, da det gik op for hende, at det var hende, der var blevet talt til. "Åh, ja, det tror jeg da," Svarede hun så og lo lidt, "Jeg gik bare i mine egne tanker."
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

Lost by the sea ~ Angeles Empty
IndlægEmne: Sv: Lost by the sea ~ Angeles   Lost by the sea ~ Angeles Icon_minitimeSøn Maj 17, 2015 10:08 am

Angeles smilede "Det er godt at du ikke er kommet noget til og jeg kender til problemet med at gå i sine egne tanker" Hun lo. Det skete ikke så lidt for hende, hun var bare en meget, meget flyvsk person. hendes tanker løb tit af med hende...
Tilbage til toppen Go down
Johanna




Race : Menneske vulp
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 29/12/14
Antal indlæg : 100

Lost by the sea ~ Angeles Empty
IndlægEmne: Sv: Lost by the sea ~ Angeles   Lost by the sea ~ Angeles Icon_minitimeSøn Maj 17, 2015 7:29 pm

Johanna smilede op til hende og betragtede hende i noget tid, før hun rakte en fri hånd op til hende. "Johanna," Sagde hun, da hun lige så godt kunne præsentere sig nu, "Hvem er du?" Spurgte hun smilende pigen. Hvordan kunne man være så smuk? Det var snyd!
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

Lost by the sea ~ Angeles Empty
IndlægEmne: Sv: Lost by the sea ~ Angeles   Lost by the sea ~ Angeles Icon_minitimeMan Maj 18, 2015 5:51 am

"Mit navn er Angeles" smilede hun og trak pigen på benene, hun skulle se op for at se på hendes ansigt, fordi hun var på højde med en 4-klasser, men hun var vant til det. "Hvad tænkte du på, siden du gik ind i grenen. Altså hvis jeg må spørge?" hun ville nødigt træde hende over tæerne, mage mente at hun var meget nysgerrig
Tilbage til toppen Go down
Johanna




Race : Menneske vulp
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 29/12/14
Antal indlæg : 100

Lost by the sea ~ Angeles Empty
IndlægEmne: Sv: Lost by the sea ~ Angeles   Lost by the sea ~ Angeles Icon_minitimeSøn Maj 24, 2015 4:52 am

"Sikke et flot navn!" Johanna smilede op til hende. Hun så smuk og kær ud. Ja, kær. På den gode og søde måde. Jep. Så smilede hun og trak bare på skuldrene. Langsomt kom hun op på benene igen. "Jeg ved det ikke, jeg er ret klodset til tider," Svarede hun hende og lo lidt af sig selv, "I hvert fald flere gange om dagen." Tilføjede hun med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

Lost by the sea ~ Angeles Empty
IndlægEmne: Sv: Lost by the sea ~ Angeles   Lost by the sea ~ Angeles Icon_minitimeSøn Maj 24, 2015 10:39 pm

Angeles grinede lidt, "Jeg kender problemet" hun snublede og ramlede selv ind i ting flere gange om dagen. Hun var bare heldig at hun havde helbredende kræfter, på den måde slap hun for de sår og blå mærker, som hun højst sandsynligt ville være dækket af ellers...
Tilbage til toppen Go down
Johanna




Race : Menneske vulp
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 29/12/14
Antal indlæg : 100

Lost by the sea ~ Angeles Empty
IndlægEmne: Sv: Lost by the sea ~ Angeles   Lost by the sea ~ Angeles Icon_minitimeMan Maj 25, 2015 1:19 am

Johanna smilede til hende og nikkede. "Så du oplever det også tit?" Spurgte hun for at være sikker på, at hun havde forstået, hvad Angeles mente. Hun betragtede hende i lidt tid, før hun kiggede rundt. Så kom hun i tanke om noget og vendte blikket på Angeles igen. "Hvad laver du her ved stranden?".
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

Lost by the sea ~ Angeles Empty
IndlægEmne: Sv: Lost by the sea ~ Angeles   Lost by the sea ~ Angeles Icon_minitimeMan Maj 25, 2015 11:44 am

Angeles grinede let "Det er omkring 100 grader i skyggen, det er en dejlig og nem måde at blive køle ned på" hun kunne mærke hvordan hendes hår begyndte at klæbe til hende efter den hurtige tur i vandet, men det kunne hurtigt fikses. Hun satte hurtigt håret op i en løs knold med den hår elastik hun hidtil havde haft rundt om håndledet.
Tilbage til toppen Go down
Johanna




Race : Menneske vulp
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 29/12/14
Antal indlæg : 100

Lost by the sea ~ Angeles Empty
IndlægEmne: Sv: Lost by the sea ~ Angeles   Lost by the sea ~ Angeles Icon_minitimeTors Maj 28, 2015 4:42 am

Johanna nikkede og bemærkede nu først, at Angeles måtte have været i vandet. Noget, hun ikke selv lige ønskede. Måske om nogle år. Eller et århundrede. Hun smilede til hende. "Ja, okay, det forstår jeg godt," Svarede hun hende med et lille grin, "Jeg er bare ikke selv så meget for vand, hvis jeg skal være ærlig."
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

Lost by the sea ~ Angeles Empty
IndlægEmne: Sv: Lost by the sea ~ Angeles   Lost by the sea ~ Angeles Icon_minitimeTors Maj 28, 2015 7:03 am

Angeles lagde hovedet på skrå, hun havde altid haft svært ved at forstå hvorfor folk ikke kunne lide at svømme. Hun mente jo selv at det var noget af det bedste man kunne foretage sig, men alle havde jo deres egne meninger og hobbyer. "Det må du selv om, jeg vil i hværtfald ikke tvinge dig" smilede hun. Vandet på hendes krop fik hende til at fryse og hun rystede en smule, selv om det var varmt var vinden kold
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lost by the sea ~ Angeles Empty
IndlægEmne: Sv: Lost by the sea ~ Angeles   Lost by the sea ~ Angeles Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lost by the sea ~ Angeles
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» a night out- Angeles
» sleepover - angeles
» Ups, opdaget - Angeles
» Lost in the wild - Hina
» have the Christian lost all hope? //Hope//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Stranden-
Gå til: