Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 sleepover - angeles

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Nellie

Nellie


Race : Menneske
Bosted : Hun bor i centrum med sin mor
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 26/02/15
Antal indlæg : 131

sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitimeOns Mar 18, 2015 5:23 am

Tid: 19:00
Sted: nellies lejlighed
Omgivelser: pyntet op til pige hygge!!
Vejr: små regn men ellers en meget smuk aften
Påklædning:sødt nattøj og bare fødder.
Det var en stille aften alt tydet på at blive en super god aften. Der var blevet reddet op til to inde i stuen og lyserøde tørklæder var blevet lagt overlampe skærmende så det dannede lyserødt skær over hele stuen et træk hun havde hørt i radioen forleden. og som hun tænkte der skulle prøves nu hvor det var en pige hygge aften. Hun tændte for de sidste stearinlys med jordbær og satte snacksne på bordet. Hun havde brugt hele dagen på at pynte op det skulle jo være perfekt da det blot var første gang hun havde pige besøg og til overnatning! hun smilede tilfreds efter at have krydset alle tingene af sin liste alt låg parat der var puder i smukke nuancer dyner tæpper blade og en masse disney-film som de havde snakket om de skulle se og synge med på eller hun kunne ikke se det men hun kunne i hvert fald lytte med på filmene. Der var også musik hvis hun var til sådan noget men det vist hun ikke rigtig så det lod hun bare kører som baggrunds musik indtil hun kom. DING!! Lød det ude i køkkenet ” den må være popcornene ” mumlede hun glad og lagde listen fra sig og dansede ud i køkkenet for at anbringe dem i skål. Nellie glædet sig meget til at skulle have sin veninde på besøg det var hendes første veninde som hun faktisk kunne snakke og have det sjovt sammen med. Hun smilede glad. Hun var den anden person der kom til at se hendes hus før hende var der hendes god ven som havde været og spise med men det blev en kort middag pga. hendes usikkerhed. Hun trak vejret dybt og tænkte lidt på sin mor hun havde ikke set hende i lang tid. Det eneste hun viste omkring hendes mor så kaldte forsvinding var fordi hun havde mødt i fyr der boede langt væk og hun ville bo ved ham ind til de skulle giftes og hun sammen med sin mor flyttede ind hos ham hvilket hun ikke var særlig glad for. Hun rystede tankerne væk og gik ind med skålen på bordet ” så må hun gerne komme ” sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitimeOns Mar 18, 2015 6:18 am

Angeles gik op til døren og hørte et ding inde fra lejligheden, den lange jakke dækkede hendes tøj og hendes gennemsigtige paraply reflekterede lyset fra gadelamperne. Hendes ben var kolde efter aftenluften. Hun bankede på døren til Nellies lejlighed og ventede, mens hun pillede ved kanten på hendes jakke. Hun glædede sig til at skifte til den lyserøde natkjole og sutsko hun havde købt til lejligheden, det var ikke så tit hun have sleepovers, de fleste af hendes venner boede langt væk og hun havde savnet at have en tæt veninde. I sin taske havde hun skiftetøj og en pose med blandet slik, foruden 3 plader chokolade * Jeg elsker chokolade* tænkte hun sukker sødt, hun ventede igen, hun kunne høre Nellie på den anden side af døren. Hun tøffede rundt, hvad mon hun lavede?

Mit nattøj


Sidst rettet af Angeles Ons Mar 18, 2015 6:55 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Nellie

Nellie


Race : Menneske
Bosted : Hun bor i centrum med sin mor
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 26/02/15
Antal indlæg : 131

sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitimeOns Mar 18, 2015 6:28 am

Nellie en banke på døren *ANGELES!* tænkte hun glad og dansede ud til døren hvorefter hun næsten rev døren op og af ren glæde krammede hun Angeles " hey søde og velkommen!! "sagde hun glad. hun kunne mærke hendes kolde hud hun måtte da fryse i den tilstand *en god kop te kunne måske hjælpe lidt på fru istap??* tænkte hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitimeOns Mar 18, 2015 7:03 am

Angeles krammede Nellie og bekæmpede trangen til at samle hende op og snurre hende rundt, men den lille rødhårede menneskepige var så nuttet at det var svært. Indenfor var der dejlig varmt og Angeles lod jakken falde, hun havde besøgt Nellie før og elskede at være hos hende, det var så hyggeligt! "Hej musse, har du haft en god dag?" spurgte hun og smilede til pigen foran hende
Tilbage til toppen Go down
Nellie

Nellie


Race : Menneske
Bosted : Hun bor i centrum med sin mor
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 26/02/15
Antal indlæg : 131

sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitimeOns Mar 18, 2015 7:17 am

Nellie lukkede døren bag dem og gik hen mod stuen " jeg har haft en vidunderlig dag har glædet mig så meget til i aften at det var næsten totur ! " sagde hun glad og ventede ved døren ind til stuen " jeg har haft travlt skulle jo finde alle disney film vi snakkede om og det var altså ikke det nemmeste men fandt dem " grinede hun " hvad med dig? har du haft en god dag min dejlige mullemus?"
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitimeOns Mar 18, 2015 9:01 am

Angeles smilede, hun havde haft en smule dårlig samvittighed over at de skulle SE Disney film, nu hvor Nellie var blind, men det havde været hendes egen ide "Den har været meget normal... Eller så normal som min hverdag nu kan blive" Hun så på Nellie "Hvor er det nu badeværelset er? jeg vil gerne skifte til nattøj"
Tilbage til toppen Go down
Nellie

Nellie


Race : Menneske
Bosted : Hun bor i centrum med sin mor
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 26/02/15
Antal indlæg : 131

sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitimeOns Mar 18, 2015 7:25 pm

Nellie smilede " hvor det dejligt at hører." det var nu dejligt ikke at skulle være alene i den tid hvor hendes mor var væk det gjord hende utryg og fik hende til at blive ked af det fordi hun viste det var hendes skyld at hendes mor havde forladt hende. hun stod lidt og tænkte da angeles spurgte efter badeværelset og derfor gik der lidt tid før hun svarede " åh undskyld, ja først e dør på højrehånd inde på værelset henne i hjørnet." sagde hun sødt og pegede hen på døren
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitimeOns Mar 18, 2015 7:34 pm

Angeles så lidt på Nellie, hun virkede trist. Angeles kunne mærke den triste aura omkring hende og gik hen og gav Nellie et hurtig knus, før hun forsvandt ind for at skifte. Natkjolens stof var dejligt og blødt mod hendes bare hud og sutskoene holdte hendes føder varme og var utroligt dejlige af have på. Hun gik ud til Nellie igen, hun gik over til den blinde pige, ragte hende armen så hun kunne mærke stoffet. "Nå-" smilede Angeles "Hvad synes du?"
Tilbage til toppen Go down
Nellie

Nellie


Race : Menneske
Bosted : Hun bor i centrum med sin mor
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 26/02/15
Antal indlæg : 131

sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitimeOns Mar 18, 2015 11:48 pm

nellie smilede over angeles venskabelige kram, hun havde nok fornemmet den lidt triste sky der hang over hende den aften. i hun havde havde stået og ventet lidt på angeles havde klædet om tænkte hun lidt på hvor dejligt det var at have fået en veninde som hende. og at hun måtte huske at takke gud at have belønnet hendes med disse to vidunderlige mennesker der var dukket op i hendes liv. det tog ikke lang tid før hun fornemmede hende stå foran og spørger ind til hendes mening omkring hendes valg af nattøj. nellie rakte hånden ud og følte på det bløde stof " gud hvor det blødt! " udbrød hun " hvor i alverden har du fået anskaffet så noget stof henne! "
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitimeTors Mar 19, 2015 12:46 am

Angeles lo "En af mine gamle venner er skrædder, han har syet den til mig" hun smilede et lille trist smil, hun havde mødt Phillip for lang tid siden, måske omkring 40 år, og fordi han var menneske var hans livs tid ved at rende ud. hun slog hurtigt tanken ud af hovedet denne her aften handlede om Nellie. "Nå, jeg kan lugte popcorn og den store stak Disney film kommer til at tage noget tid at komme igennem, skal vi gå igang?" spurgte hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Nellie

Nellie


Race : Menneske
Bosted : Hun bor i centrum med sin mor
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 26/02/15
Antal indlæg : 131

sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitimeTors Mar 19, 2015 9:53 pm

nellie kunne høre på angeles at det var en meget personlig skrædder og nok ikke et emne hun ville snakke mere om " wauw han må være dygtig. " hun sendte hende endnu et smil og trak hende med ind i stuen " slå dig ned min tøs." sagde hun og pegede på det store pude og dyneland der var blevet lavet i stuen. hun løb hen siden af dvd maskinen og to bunken op " hvaaa fra en enden af eller specielle ønsker??"
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitimeFre Mar 20, 2015 4:44 am

Angeles grinede til Nellie, "Du bestemmer" sagde hun " jeg er ligeglad, de er alle gode!" hun lod sig dumpe ned på de bløde puder og ventede på at Nellie skulle vælge, det var trods alt hende der boede der. Hun fiskede posen med slik op fra tasken og smed den op på boret ved siden af hende * det er allerede hyggeligt* tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Nellie

Nellie


Race : Menneske
Bosted : Hun bor i centrum med sin mor
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 26/02/15
Antal indlæg : 131

sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitimeFre Mar 20, 2015 7:07 am

hun åbnede dvd-æsken og satte den i maskinen " så bliver det sne hvide " sagde hun med et smil og satte den i gang. hun skynde sig op og dumpede ned ved siden af Angeles "gud hvor det her hyggeligt ! " grinede hun over-glad og tog få sig af lidt af snacksende. " hvilken en film er din ynglings? "
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitimeFre Mar 20, 2015 7:20 am

"Hmm, jeg ved ikke om jeg har en yndlings, men...." Angeles tænkte sig lidt om "måske Alice i eventyrland, jeg elsker simpelthen den der skøre kat, den er mit 'spritanimall" Hun lo "kan du huske scenen hvor Alice siger ' Jeg bryder mig ikke om skøre mennesker' og katten svarede : ' Det kan du ikke undgå, her er vi alle sammen tossede!'" spurgte hun og så på Nellie
Tilbage til toppen Go down
Nellie

Nellie


Race : Menneske
Bosted : Hun bor i centrum med sin mor
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 26/02/15
Antal indlæg : 131

sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitimeLør Mar 21, 2015 2:20 am

" det er altså også en god film, og meget fantasi fuld" hun smilede og grinede lidt af det sjove citat angeles bragte på banen " min ynglings er pocahntas og brave. der er meget symbolik i de film og skaber en hvis glæde inden i mig." hun dagdrømte om hendes rejse med dearthair det havde været en rejse for livet. ingen tvivl om det
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitimeLør Mar 21, 2015 3:39 am

Angeles så på Nellie "Hvad skal det smil til for?" spurgte hun drillene, hun vidste udemærket godt hvad den rødhårede pige tænkte på "Det er ikke et 'vi skal have Disney marton' smil, det er et 'jeg dagdrømmer om en fyr' smil! SPILLIT IT!" sagde hun, filmen virkede lige pludselig mindre vigtig...
Tilbage til toppen Go down
Nellie

Nellie


Race : Menneske
Bosted : Hun bor i centrum med sin mor
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 26/02/15
Antal indlæg : 131

sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 3:00 am

nellie blev helt flov over det var så tydeligt at se på hende at der var en fyr at hun blev helt rød i ansigtet " en fyr? hah nej .. nej .. nej ..nej nej .. nej " gentog hun i et minuts tid da hun ikke viste hvordan hun skulle forklarer sig ud af denne situation .. " han er bare en ven jeg var på tur med og som reddet mig fra voldtægt " sagde hun og to en slurk af sit glas med vand
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 7:16 am

Angeles var ved at blive kvalt i de popcorn hun var ved at sluge "En" Host "Vold-" host "Tægt?" Host, host. Hun fik endelig sin stemme under kontrol "Hvad for en voldtægt? det har du aldrig forfaldt mig" Hun var plusslig blevet meget bekymret, hvis mennesker holdte den slags inde forlænge kunne det give stor skader på sindet, hun håbede inderligt at Nellie havde snakket med nogen om den frygtlige oplevelse
Tilbage til toppen Go down
Nellie

Nellie


Race : Menneske
Bosted : Hun bor i centrum med sin mor
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 26/02/15
Antal indlæg : 131

sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 12:44 am

" ja men det en længere historie der ikke betyder så meget for mig mere .. "hun trak lidt på skuldrende " fortid er fortid så " hun smilede til hende og nynnede lidt med på snehvides sang hun elskede den sang den var stille og roligt intet pop. hun huskede tydeligt sin cd med hende den var en farvorit. " men altså han reddet mig jeg invitede ham hjem vi tog ud og rejse og det var alt. blot en ven "
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 5:27 am

"Det er stadig lidt af et spring: han hjalp mig, jeg tog med ham hjem og så tog vi lige ud og rejse" hun slog ud med armene for at understrege selv om hun godt vidste at Nellie ikke kunne se det. "Men jeg er glad for at han hjalp dig" sagde hun med et lille smil "Kender jeg ham?" spurgte hun *Nysgerrighed slog katten i ihjel* tænkte hun i baghovedet.
Tilbage til toppen Go down
Nellie

Nellie


Race : Menneske
Bosted : Hun bor i centrum med sin mor
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 26/02/15
Antal indlæg : 131

sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 5:31 am

"jeg ved det men han sprugte sødt og jeg var forvirret:" løg hun en smule hun ville ikke afslører for meget af hendes bløde side hun ville ikke virke billig. " men kan du huske ham på bibloteket den gang vi mødtes første gang ??" spurgte hun og smilede lidt
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 6:16 am

"Du tog ud og rejse med Dearthair, en dæmon?" spurgte Angeles vantro og spærrede øjnene op. Nellie virkede ikke just som en person der omgik sig med dæmoner, men så igen hun selv var jo heller ikke den ideelle engel og Dearthair var en meget venlig person, han havde jo våget over hende da hun var lille, mindet fik hende til at smile, efter 240 år kunne hun endelig sætte et ansigt på den skikkelse hun huskede fra hendes barndom.
Tilbage til toppen Go down
Nellie

Nellie


Race : Menneske
Bosted : Hun bor i centrum med sin mor
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 26/02/15
Antal indlæg : 131

sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 6:20 am

" ja det var rimelig mærkeligt og jeg fortryd godt nok også i starten men det var for at overbevise mig om jeg ikke skulle blive nonne" grinede hun. "men dæmoner kan åbenbart godt være søde... " hun tog nogle af popcorne og begyndte at spise lidt
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 7:06 pm

"Ja, ja det kan de" sagde hun og tænkte på dæmonen hun selv var stødt på nogle dage tidligere.
Efter alle årerne havde Angeles lært at tvinge følelserne ud af både ansigtet og stemmen, en meget nyttig evne som hun tit gjorde brug af.
Tilbage til toppen Go down
Nellie

Nellie


Race : Menneske
Bosted : Hun bor i centrum med sin mor
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 26/02/15
Antal indlæg : 131

sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitimeLør Mar 28, 2015 11:44 pm

hun smilede " angeles ? kan du enlig komme i kontakt med gud??" sprugte hun. en ting hun altid havde ønsket sig for hun ville så gerne have vejledning om sit liv om nonne var livet for hende eller om hun blot skulle leve som det normale menneske.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





sleepover - angeles Empty
IndlægEmne: Sv: sleepover - angeles   sleepover - angeles Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
sleepover - angeles
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Lost by the sea ~ Angeles
» a night out- Angeles
» Ups, opdaget - Angeles

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: