Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Stjerne himmel //Åben//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 6:33 am

Hun klappede hendes hænder og pluselig havde hun engle vinger og smilte stille "Er det et bevis nok over for dig" sagde hun med et let grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 7:08 am

Hans øjne kunne ikke forklare ham hvad det var han så. Han prøvede og prøvede, men intet hjalp. Det endte med at han gav op og følte intet andet end 'eh'.
Han løftede øjenbrynene, som tegn på at han ikke var imponeret.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 7:11 am

Hun sukkede og de forsvandt "Jeg kan vise dig magi på andre måder men det ville skade dig måske" hun gik væk fra boret og så sig lidt rundt. "Så gætter på du endten vil hade mig for at skade dig eller ikke vil tro mig og sige jeg er skør" hun slog sit hår ud og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 7:28 am

"Nej. Ingen af delene. Jeg ved bare ikke hvor jeg skal gøre af det." sagde han med et smil.

Hvad var det! Hvordan kan hun- eh? Jeg ved intet længere. Findes gud mere?! Forklar mig hvorfor GUd? Er det her sådan en slags test?

En tåre falder ned på hver af hans kinder.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 7:32 am

Hun så på ham og strøg hans kind for at fjerne hans tåre væk og pluselig lyste hendes øjne lidt og en beroligne og glædelig følelse kom igennem ham. Anna rose smilte stille "hvad er der galt" spurgte hun stille mens hun strøg hans kind blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 9:09 am

Han snøftede og løftede hovedet. "Åh, ikke noget. Virkelig. Intet."
Han rejste sig fra bordet, og stillede kopperne i vasken. "Jeg går lige ud og ser om dit tøj er tørt." og han forsvandt ind i gangen.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 9:14 am

Hun så efter ham og så ned *Så, du skræmte en til væk fra dig... great*
Hun satte sig ned og lavet en illision af koppen der spræng
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 7:59 pm

Gino gik ind på sit badeværelse og mærkede på Annas tøj der hang på radiatoren.
"Stadig vådt." tænkte han
Han tørrede tårene væk og så sig i spejlet.
Jeg ordner det her i morgen.
Han trak vejret dypt et par gange og gik ind i stuen igen.

"Det må du undskylde. Det var ikke meningen at du skulle se mig sådan.", sagde han med det bedste smil han kunne finde i sig og satte sig igen ved spisebordet.

"Forresten, dit tøj er stadig ikke tørt endu, så vi må lige vente i noget tid. Desværre har vi ingen tørretumbler."
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 8:02 pm

Anna Rose så bare ned og havde ikke lyst til at sige noget.
*Det nytter ikke noget med smalltalk det er jo alleradere ødelagdt* tænkte hun med et trist mine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 8:17 pm

//Kunne du ikke give mig lidt mere at spille på bare lige denne gang? ^^//
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 8:23 pm

//kan prøve?//

Anna Rose så på ham med et stille smil "Tak fordi du tøre mit tøj, jeg skal nok bare forsvinde så snart jeg er færdig, du gider sikkert ikke høre på en skør pige som mig" hun så nede og der kom skygger rundt om hendes ben hun ikke selv lagde mærke til det "Jeg skal nok lade englen være, jeg går så snart du vil ha jeg gå" Hun så hen på vægen og rystede lidt "Jeg skal nok holde mund omkring dig, og jeg skal nok lade vær med at komme igen, undskyld"

//bedere?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 8:39 pm

"Det var så lidt. Og du behøver ikke gå nogen steder, jeg vil faktisk gerne stille et par spørgsmål, hvis det er i orden?" sagde han meget blind for hvad der skete med Anna.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 8:41 pm

Hun så på ham "Hvad vil du vide" hun gik over og satte sig foran ham og så stille på ham "jeg ved ikke alt vil jeg gerne lige sige" hun havde stadigvæk et trist blik, men så roligt på ham og prøvet at smile.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:28 am

"Alt du ved" siger han. Træthed er begyndt at vise sig i hans øjne.

"Men kan vi gøre det på et andet tidspunkt, jeg er rimelig træt nu. Du ved jo hvor jeg bor. Men du er velkommen til at blive her natten ud, hvis du har lyst."
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:30 am

"Hvis mit tøj er tørt tro jeg alser jeg gå hjem nu, jeg kan komme forbi senere hvis du alser stadigvæk er her" Hun smilte glad og rejste sig op, hun havde ikke lyst til at overnatte hos en fremmed, ikke engang hvis det var en engel "Så jeg tjekker lige om mit tøj er tørt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:26 am

"Ok."
Han rejste sig også op og hentede en paraply fra sin entré.

"Tag i det mindste den her med dig, hvis det nu skulle komme til at regne." ville han sige når hun kom tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:28 am

Hun tjekkede sit tøj var tørt og skiftede og gik ud til ham og tog paraplyen "Tak, jeg skal nok komme forbi snart okay" hun vinkede og smilte og løb så afsted.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:58 am

"Ok. God tur hjem." sagde han.
Døren blev lukket og Gino gik i seng.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:59 am

//Out?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:09 am

//Oui. Jeg troede bare ikke jeg behøvede det.//
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:11 am

//Det bare så folk er sikre ^^//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stjerne himmel //Åben//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» gåtur (åben)
» En tur i skoven //åben//
» Being new. (Åben for alle.)
» Sne? //Åben for alle//
» Café De Oke' (åben for alle)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Lystbådehavnen-
Gå til: