Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Stjerne himmel //Åben//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 11:59 pm

Gino, med et blåt håndklæde i hånden, kom ind i stuen og gav det til hende. Satte sig overfor hende og tog en tår af sin kaffe.
"Smag, det. Bare rolig, der er mælk i. Og kanel, og vanilje. Det er ligesom slik" sagde han og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 12:01 am

Anna Rose smilte og tørte sit hår lidt og satte sig ned. Hun tog en tår af det og smilte lidt "ikke dårligt, slet ikke dårligt" hun smilte stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 12:14 am

"Nej, vel?" sagde han.
"Hvor bor du henne?"

Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 12:17 am

Anna Rose så på ham og tog en tår mere før hun svaret. "I Downtown" sagde hun stille mens hun så på ham med et stille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 12:46 am

"Hm. Oh dio, jeg har glemt at introducere mig, jeg hedder Gino."
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 1:14 am

Hun smilte "Jeg hedder Anna Rose hyggeligt at møde dig Gino, bor du her alene?" hun tog en tår til af sin kaffe og så rolig på ham, huset virkede tomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 1:56 am

"Nej, jeg bor her med min papà og mama." sagde han. "Det ville være et mirakel hvis jeg havd penge til sådan et hus." tilføjede han og grinede.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 1:59 am

Hun smilte lidt og nikkede og så så ned "Er du tæt på din mor og far?" spurgte hun stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 2:14 am

Han åbnede munden for at sige noget. Men kom i tanke om noget der var sket på det seneste.
Jeg går jo og lyver for dem...

"Det var jeg engang...", sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 2:20 am

Hun så bekymret på ham "Det kommer du nok igen" hun smilte


/brb/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 5:19 am

Et enkelt fnis passerede hans luftvej. Og så kiggede han op på pigen overfor ham og trak vejret dybt. "Må jeg fortælle dig en hemmelighed?" sagde han med et seriøst blik.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 5:22 am

Hun nikkede og tog en tår af sin kaffe og smilte til ham. "Jeg kan godt holde hemmelig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 5:35 am

Han drak resten af sin kaffe, og skubbede koppen til side.
"Ok. Du må ikke fortælle nogen som helst. Der er ingen der ved det her, udover mine forældre og jeg."
Han tog fat i kaffekoppen igen. "Jeg har-" han tøvede en smule. "Jeg har vinger." sagde han og stirrede ned i koppen.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 5:37 am

Anna Rose tog en tår af sin kop og smilte til ham "Sejt"
Hun så helt rolig ud "Sorte eller hvide" *Er han en engel eller en dæmon eller er der flere racer der har vinger* tænkte hun stille mens hun ventede på svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 5:40 am

Gino så forundret på hende. Jeg havde egentlig forventet en mere skeptisk reaktion.
Han rynkede det ene øjenbryn i forvirring. "Hvide."
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 5:46 am

Hun smilte og drak sin kop færdig lænede sig tilbage og smilte "Så det du siger er at du er en engel" sagde hun stille, hun havde endelig aldrig rigtig mødt en engel hun havde kun læst om dem og hun havde fundet ud af det meste hun vidste om dæmoner og engle var løgn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 5:49 am

"Øh. Ja." sagde han. "Sådan kunne man vel også sige det."
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 5:52 am

Anna rose nikkede "Bare rolig, jeg skal nok lade vær med at sige det til nogen, din hemmelighed er sikker med mig" hun drak stille og smilte "er dine forældre så også engle?".
Hun kiggede ned da hun snakkede om forældre, hun havde ikke set sine egne forældre i lang tid og hun havde ikke tænkt sig at opsøge dem snart.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 6:08 am

"Nej, de er bare mennesker. Og tak" sagde han.

"Folk bliver ved med at sige til mig at der er mere mellem himmel og jord, og vi lever i en magisk verden og alt sådan noget, men jeg kan ikke få mig selv til at tro på det. Selvfølgelig, har jeg det her bid men det må der være en forklaring på."
Han pegede på sin hals hvor man ville kunne se to tydelige bidemærker, som to store kanyler ved siden af hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 6:12 am

Anna Rose så ned "så du tro ikke på magi" hun sukkede og så på ham og hans hals *Han er blevet bidt af en vampyr *Hun strøg håret bag øret og sukkede mens hun så på ham "hvad nu hvis jeg sagde jeg kan magi"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 6:16 am

"Så ville jeg sige, held og lykke."
"Det kan hun ikke virkelig, kan hun? Jeg mener, det er kun gud og hans sankter der kan ægte magi. Alt andet er jo bare fup.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 6:17 am

Hun smilte lidt ondt "Du tro ikke på mig" Hun rejste sig roligt op og så på ham med et venliger smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 6:24 am

"Nej." sagde han lige ud, dog med trukne smilebånd.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 6:26 am

Hun tænkte sig om og smile, hun klappede sine hænder sammen "Hvad ville overbevise dig om jeg kan magi"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 6:31 am

"Lav noget magi." sagde han og gjorde et velkommende tegn. "Stadig skeptisk."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stjerne himmel //Åben//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» gåtur (åben)
» En tur i skoven //åben//
» Being new. (Åben for alle.)
» Sne? //Åben for alle//
» Café De Oke' (åben for alle)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Lystbådehavnen-
Gå til: