Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Stjerne himmel //Åben//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitimeTors Maj 03, 2012 10:07 pm

Dato: 30 April mandag
Årstid: Sommer
Tid: 01:30
Sted: Molen (Der hvor man binder sine både fast til)
Omgivelser: Igen personer og ikke særlig mange både hvor Anna Rose står)
Vejer: Stjerne klart med en stor fuld måne

Anna Rose gik stille ud til kanten af molen og kiggede på månens genspejling i det nærmest glitrene vand. Hun kiggede sig omkring og var indtil viddere alene så hun satte sit ned og svang bene ud over kanten og tænkte på sin første dag i denne store by, hun havde oplevet så meget og kunne overhovedet ikke sove. Hun lagde hoved tilbage og så op på månen og nynnede en stille stille som hun havde hørt som spæd.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 1:45 am

Madeline havde taget sig en gårtur ned til molen det var ikke særligt tit at hun kom ved havet for arbejde kun om natten, hun havde en sort kjole på mens hendes hår var sat i en hestehale og hun havde ikkebbehøv for sko. Hun havde hvid hud og der var ikke en fejl ved hendes hud som der tit ville være på et menneske på de 20 år, hun gik let og elegant som altid og mange ville sikkert opdag at der var et eller andet overnaturligt over hende..
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 2:40 am

Anna Rose lagde ikke mærke til at der var kommet andre til og sad bare og nynnende og nød vinden i hendes hår. Hun havde selv en blå kjole på og sandaler og kiggede op på månen med et lille tilfreds smil. Hun svang stille med bene og vuggede stille til melodien hun nynnede til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 2:09 am

Madeline bemærke en duft af menneske der var tæt på hende, hun stoppede kort op *hvem mon der er her nede på den her tid?* tænkte hun kort mens hun begyndt og gå frem af, hun havde lyst til og se hvem der eller var her nede og hun elsket jo og snakke med nye mennesker..
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 2:12 am

Anna Rose tog en pind og begyndte at tegne i vandet og smilte og nynnende en vugge vise. Hun lagde ikke mærke til nogen var på vej imod hende og smilte bare et lille tilfreds smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 4:33 am

Siden mødet med manden i skoven, havde Gino taget en anden rute til sine natteture. Skoven var ikke et sikkert sted længere.
Han havde gået i et stykke tid da han fik øje på de to længere henne. "Hvem er de? Er de nye?", tænkte han.
Normalt ville han ikke nærme sig nogen som helst på sine natteture, men der var et eller andet beroligende ved pigen der sad ved vandet...

Han gik tættere på, men turde ikke sige noget, så han satte sig bare ved siden af hende og kiggede på stjernerne.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 4:35 am

Anna Rose fik et schok da hun vente hoved og så en fyr side ved hendes side, hun skre og prøvet at rejse sig men da hendes ben var svingene i luften endte hun med at ryge i vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:10 am

Gino så forbløffet på hende. "Oh Dio! Er du okay? Kom du til skade?" sagde han mens han fniste diskret. Han rakte en hånd ud for at hjælpe hende op.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:11 am

Hun tog hans hånd og hiv sig op igen, hun var driv våd og så ud til at fryse. "j-j-j-j-eg h-hh-har det f-f-f-fint"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:22 am

Han brød ud i en mere stemt latter.
"Åh, undskyld, det var ikke meningen jeg ville skræmme dig...Eller grine af dig." sagde han veligt.
Stadig med hendes hånd i hans rejste han sig op.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:24 am

Hun rejste sig op og rystede da hun frøs "D-d-d-det okay" hun smilte og hendes læber var blå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:28 am

Gino sukkede.
"Jeg synes jeg gør det her tit...kom." sagde han. Han tog fat om hendes liv for at varme hende med sin kropsvarme, og så begyndte han at gå tilbage til den retning han kom fra.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:30 am

Anna rose rødmede men gik med ham og rystede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:37 am

//Jeg har det lidt dårligt over at vi ikke venter på Madeline...Forresten, har din karakter i virkeligheden lyserødt hår?//

"Mit hus ligger lige rundt om hjørnet."

Han gik cirka fyrre meter og stoppede så udenfor et orange hus. Der var en lille, nydeligt anrettet forhave, pyntet med violer og lavendeller. Han åbnede den hvide låge og gik igennem den lille forhave. Foran en blå sidedør stoppede han for at fiske sine nøgler op af lommen.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:39 am

//Jeg går i seng nu Razz Vi kan godt vente på hende men hun sagde bare til mig hun havde så travlt med prøver at hun har svært ved at komme på og svare, plus jeg har rødt hår men det også lidt lyserødt//

Hun nikkede og så på ham med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 7:21 pm

Han havde nøglen. han stak den i nøglehullet og gik indenfor.

"Kom, jeg finder noget tørt tøj til dig. Badeværelset er lige derovre." sagde han og pegede i retning af en hvid dør.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:47 pm

Anna Rose nikkede og gik ud på badeværlset for at tage sit tøj af og ikke dryppe på fyrens gulv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 10:23 pm

Imens listede Gino ind i sine forældres soveværelse og 'lånte' noget tøj fra det store klædeskab. Han gik ud på gangen igen og bankede på badeværelsesdøren. "Her." sagde han lavt, men højt nok til at hun kunne høre det. "Det er da heldigt at min mama er så petite.", tænkte han.

//Du må lidt selv fantasere dig til hvad for noget tøj det er. Wink//
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 10:26 pm

Anna Rose hvar igang med at tage sin kjole af og lægge den i vasken da hun hørte fyrens stemme, hun rødmede men frøs så meget af hun gik stille hen til døren og åbnede den på klem og tog hånden ud for at tage imod tøjet. *Det her er alser møg pinlig jeg står næsten hel nøgen i en fremmed fyrs hus* hun rødmede meget og ventede bare på at få tøjet i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 10:43 pm

"Er du okay derinde?" spurgte han.

"Jeg håber ikke hun tror jeg planlægger at forføre hende eller noget. Okay. Hun faldt i vandet og hun frøs det her var det rigtige at gøre, ikke? Det ville alle gøre ikke? Jeg mener, man kunne jo ikke bare lade hende fryse sådan, eller bar lde hende gå hjem i vådt tøj, vel? Jeg laver noget kaffe, det skal nok løse stemningen lidt op, kaffe er svaret på alt nu om dage."

Således gjorde han. Hurtigt gik han ud i køkkenet og lavede to kopper kaffe.

"Vent. Kan hun overhovedet lide kaffe? Bare fordi jeg har drukket kaffe siden jeg var otte betyder det ikke alle har..."

Ligeledes, stillede han de to kopper på spisebordet og gik tilbage til badeværelset og ventede på at hun kom ud. Men ikke for tæt på, fordi så tror hun jeg er en stalker, men heller ikke for langt væk at hun ikke kan se mig."
Han spekulerede over det her, indtil at han besluttede sig at stille sig skråt overfor døren.

Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 10:49 pm

Anna Rose tog tøjet og lukkede døren igen og begynte at tage sit tøj af og det andede på. Hun rødmede meget og lagde det våde tøj i vasken og åbnede så stille døren og så på ham.

*Jeg skal bare tøre mit tøj og så gå hjem, så er det ude af verden* Hun rødmede fordi hun stadigvæk frøs og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 11:11 pm

"Det her virkede som den bedste idé i verden lige før..."
"Fryser du stadig?" sagde Gino, der ikke turde stirre andre steder end på sine fødder.
"Jeg har lavet kaffe hvis du vil have noget..." tilføjede han.

"Så. Nu er det ude i verdenen, nu har hun hørt det, nu kan jeg ikke tage det tilbage igen. Jeg har sagt det."
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 11:17 pm

Anna Rose smilte "Ja jeg fryser lidt, kaffe sagde du? det har jeg aldrig rigtig prøvet men vil gerne"

Anna Rose så han kiggede på sine føder og smilte for sig selv *jeg er ikke den eneste der er navøs det er da altid noget, men hvis han bliver for navøs må jeg helere hjælpe ham lidt.

"hvor står kaffen" spurgte hun nysgarit og smilte for at lette stemningen "Og har du nogen håndklæder jeg må låne til at tøre mit hår" vandet fra hendes hår gjorder hendes hår en mørkerød farve og det drybbede ned på hendes skuldre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 11:25 pm

Gino smilte tilbage.
"Ned af gangen og til højre. På spisebordet. Jeg finder et håndklæde til dig." sagde han. Så gik han ind på badeværelset, satte hendes tøj på radiatoren, og fandt et håndklæde.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 11:31 pm

Anna Rose gik ned af gangen og så til højer *Nogen lunde stort hus* tænkte hun og smilte stille.
Hun gik hen til kaffe kopperne og tøvede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stjerne himmel //Åben// Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerne himmel //Åben//   Stjerne himmel //Åben// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stjerne himmel //Åben//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» gåtur (åben)
» En tur i skoven //åben//
» Being new. (Åben for alle.)
» Sne? //Åben for alle//
» Café De Oke' (åben for alle)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Lystbådehavnen-
Gå til: