Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Lets talk to the Mirror //James, Maria//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 6:35 am

T: Formiddag
S: Downtown
V: Solskin, men storm på vej
O: gamle bygninger

Alt var klart
Sally havde fundet en person med de evner de skulle bruge hun var sikker på James ville stole på.
Sally havde et sted klar hvor det hele kunne forgå som ikke virkede for skræmmende men heler ikke for hyggeligt.
Hun havde et tv og kamara klar der, og en læne stod med kæder.
Det eneste hun manglede nu var James

Sally stod op af motercyklen igen med et tomt blik, men hun havde ledt efter en der kunne hjælpe James havde hun selv været ude for noget stort, hun var nu i samme båd som James. "... Et problem af gangen" mumlede hun mens hun ventede på James ville komme ud, tænkte lidt over hvordan Jayden ville havde det når han 'vågnede'


Sidst rettet af Sally Tirs Okt 28, 2014 8:03 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 6:47 am

James kom hen til Sally og nikkede kort til hende som hilsen.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 6:48 am

Sally så stille på James og gav ham hjelmen, satte sig op på motorcyklen.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 7:10 am

James to hjelmen på og satte sig tilrette
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 7:12 am

Sally kørte stille af sted, ikke så hurtigt som sidst, hun havde ikke en god konsentration så hun ville ikke køre for hurtigt, dog kom de stadigvæk hurtigt til det sted Sally havde aftalt at mødes magikeren og hun pakerede stille
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 7:14 am

James steg af motorcyklen og fjernede hjelmen.. han så sig omkring og havde en dårlig fornemmelse i maven
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 7:15 am

Sally vinkede ham stille efter sig, gik ind i en forladt bygning og ned i kælderen.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 7:19 am

"..." James var ikke glad for det, men fulgte med
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 7:22 am

Sally åbnede stille til et rum uden vinduet, læne stolen var stille op med ryggen mod døren, der hang et lys fra luftet der lyste på stolen og bordet foran, der var et tv der der havde blå skærm og en kamara på toppen sluttet til tvet.
Sally gik stille hen til borden og tog en block med blank paiper og en blyant "Den her bruger til at skrive ting ned, som spørgsmål og ting kamaret måske ikke fangede" hun så på ham "Du kan slutte så snart du vil, Jayden vil ikke forlade dette lokale og magikeren jeg har fat i har fået alle reglerne"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 7:25 am

"..." James så på hende og sukkede svagt "ok.."
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 7:27 am

Sally nikkede og gjorder tegn til stolen "Du vil ikke vide hvor jeg har købt den, men den kan låse dine arme og ben, den er ikke for hård men den kan holde dig fast, og hvis Jayden på nogen måde slipper fri skal jeg nok få ham ned uden at skade din krop, du ville værste tilfælde få hoved pine" Sally så på sit ur "Din magiker burde snart komme..." Sally satte sig på bordet med et tomt blik.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 7:38 am

"..." James satte sig i stolen og overvejede om han ville overleve dette her.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 7:40 am

"Jeg spænder dig ikke ind indtil vi er helt klar" Sagde hun bare stille "Vil du optage en besked til Jayden eller bare havde jeg stille ham spørgsmål?"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 7:51 am

"... vil gerne optage en besked til ham" sagde James og rynkede brynene
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 7:56 am

Sally nikkede og gik stille hen og tændte kameraet, videoen kom med det samme op på skærmen så James kunne se sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 7:58 am

James sad og så lidt på sig selv og skævede så til Sally..
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 8:01 am

Maria kom stille gåne ned af adressen med en seld i hånden, den mærkelige dame havde kontaktet hende, og havde lovet hende noget hun ikke kunne sige nej til, og så ville hun gerne hjælpe, hun stoppede stille foran den tomme bygning, så op på himlen hvor skyerne var ved at komme ind.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 8:03 am

Sally tog stille paiperet og skrev på, vidste det til ham
"Forslag:
Jeg vil fortælle ham hvad der forgår, så bare sig hvem du er, hvorfor du er her, og hvad du gerne vil vide"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 9:38 am

"..." James kiggede på kameraret og sukkede "hej Jayden..... mit navn er James. Og jeg er dig uden dine minder. Jeg har nogle spørgsmål jeg gerne vil have svar på. Jeg har valgt ikke at få minde minder igen, fordi jeg ikke ønsker at være den nederen, koldblodige morder som du virker til at være. Medmindre du har en rigtigt god grund, så får du ikke minderne permenent.. forstået?" spurgte han irriteret "jeg har nogle spørgsmål.. hvem er denne Sally? Er hun til at stole på? Hvem er Thyra.. og Natsu. Hvad er jeres forhold? Og måske vigtigst af alt hvad er dit forhold til Anna Rose og er det værd at dræbe for?.. godt så" han så tøvende på Sally.
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 9:40 am

Maria gik ned i kæleren stille, åbnede døren "Undskyld kommer jeg for sent"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 9:41 am

Sally slukkede for kamaret og smilte stille "Du stoler ikke på mig? Jeg er såret" hun så på Maria da hun kom ind af døren "Der er du, nej ikke rigtigt, vi har bare forberedt os lidt"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 9:42 am

James så over på Maria og rynkede brynene "et barn?"
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 9:46 am

Maria gik stille hen til James og bukkede sig "Ja, jeg er ung, men at låse og åbne minder er mit speciale" hun så på ham "Men det er hvad jeg kan, jeg kan få dig til at glemme og huske, jeg kan ikke ændre dine minder, jeg forstod du har minder du ikke er sikker på du vil bryde dig om, så ville fortælle dig jeg kun kan få dig til at glemme dem" hun stilte sig bag stolen, hvor hun var dækket af skyggen og ikke kom med på kameraet.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 9:48 am

Sally nikkede stille og gik over, hiv i et håndtag i stolen så da kom metal stropper op ved armene og bene, hun låste dem ved bene først så James kunne stoppe hende hvis det var "Husk, det så Jayden ikke løber væk, du kan stoppe så snart du vil" hun gik over bag tvet og tændte på knappen "Så snart du er klar siger du til"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 9:55 am

"... hvordan kan jeg sige stop?" mumlede han bekymret
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lets talk to the Mirror //James, Maria// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lets talk to the Mirror //James, Maria//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Let me show you a mirror //James
» Girl talk - Anna Rose
» Lets have some fun, safety not guaranteed
» Lets get a littel awey~ //Jayden//
» We need to talk - Jackson

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: