Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Let me show you a mirror //James

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitimeMan Okt 27, 2014 8:19 am

T: Eftermiddag
S: Kanten af downtown og skoven
V: skyet og koldt
O: Træer og gamle bygninger, en pakerings plads.

Sally var lænet op af en motercykel med en hjelm under armen og ventede på Jayden/James, hun vidste ikke hvad hun skulle kalde ham, eller jo det gjorder hun godt.
"Mester" mumlede hun og grinte, han havde virkelig faldet for det, tja det var jo sådan set ikke løgn, Sally havde fejlet Jayden, hun var hans bodyguard, at de 2 ting ikke hørte sammen behøvede han ikke at vide.
Sally havde sorte læder bukser på og en sort bluse med bag ryg, havde sat håret op i en heste hale.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitimeMan Okt 27, 2014 8:23 am

James kom ud fra Thyras hus. Han var iført en løstsiddende, sort T-shirt og et par mørke cowboybukser. Han gabte træt og kom hen til hende "..hey" sagde han og kløede sig lidt i nakken "hvad så?"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitimeMan Okt 27, 2014 8:25 am

"Hey" hun kastede hjelmen til ham, hun vidste den ville passe, for det var sådan set hans motercykel hun havde hygget, ikke at han ville kunne huske det.
Sally satte sig op og startede den "Sprang på, jeg har tingene i min nye lejlighed"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitimeMan Okt 27, 2014 8:26 am

James greb hjelmen og tog den på. Han satte sig bag på motorcyklen og så lidt på hende "ok så"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitimeMan Okt 27, 2014 8:28 am

Sally smilte "Hold fast" sagde hun højt og kørte afsted med det samme, over fatgransen og igennem byen.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitimeMan Okt 27, 2014 8:29 am

James blev overraskede og strammede grebet om hende.. han grinede lidt og så undrende på hende *ok så?* tænkte han.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitimeMan Okt 27, 2014 8:31 am

Sally grinte højt, ikke så sjovt som at flyve men hun havde elsket dette køretøj lige siden hun havde taget den, de kom hurtigt hen til hendes lejlighed i downtown og hun stoppede moteren og stod af, låste den til en pæl.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitimeMan Okt 27, 2014 8:33 am

James steg af motorcyklen og så sig lidt omkring. Han tog hjelmen af for bedre at kunne se og stillede sig ved siden af Sally.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitimeMan Okt 27, 2014 8:34 am

Sally smilte og bukkede "Please følg efter mig" sagde hun stille mens hun gik ind i lejligheden, der var en sofa med et bord, en seng i sove værelset og et køkken og bade værelse.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitimeMan Okt 27, 2014 8:43 am

James nikkede lidt og så sig omkring..
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitimeMan Okt 27, 2014 8:45 am

Sally tog en kasse op fra gulvet og satte på bordet "Der, det var næsten alt jeg kunne finde" hun gik ud i køknet "Vil du havde en øl?"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitimeMan Okt 27, 2014 8:46 am

"Nej.. tak, ellers tak" sagde James og så på indholder i kassen "har du cola?"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitimeMan Okt 27, 2014 8:47 am

"hmm" hun tog en øl og cola dåse ud af skabet "Jep" hun gik stille ind i stuen igen og satte sig på sofa kanten.

I kassen lå nogen forskellige ting, Sally tog en drømme fanger frem og vidste den til Jayden.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitimeMan Okt 27, 2014 8:56 am

"Cool" sagde James og tog nysgerrigt drømmefangeren i hånden.. "tak" sagde han så og åbnede colaen.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitimeMan Okt 27, 2014 8:57 am

"Det en du lavet, den er magisk" Sally åbnede stille dåsen "Det meningen den skal holde dårlige drømme væk, du gav den til Anna Rose jule aften"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitimeMan Okt 27, 2014 8:59 am

"Har jeg lavet den?" spurgte James overrasket og så lidt på den "huh.... havde ikke set mig selv som den kreaktive type"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitimeMan Okt 27, 2014 9:00 am

"Jeg ved ikke hvor meget af den du lavede, men de sorte fjer er fra dine vinger" Sally drak stille af dåsen "Jeg fandt foresten et billedet"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitimeMan Okt 27, 2014 9:02 am

"Mine vinger.." det var stadig ikke lykkedes James at få vinger ud.. han så længe på fjerende og så over på Sally "billede?"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitimeMan Okt 27, 2014 9:04 am

Sally nikkede stille og tog et billedet op af kassen "I tog ikke mange billeder, nok en blaning af dit job og hendes generthed" hun gav stille billet til James "Men hun sendte det til sin lære, sammen med en masse breve om dig som jeg også har med"

Let me show you a mirror //James Original
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitimeMan Okt 27, 2014 9:08 am

James så på billedet og nikkede lidt

//Er det Harry Potter *3* ?? //
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitimeMan Okt 27, 2014 9:10 am

//Ja ^3^ Lily og snapes var det bedste par jeg kunne finde//

Sally så stille på James ansigt, håbede han ville føle noget men sukkede stille, tog bravene op "Her, du kan læse dem..." hun tog stille et af brevene væk "Men nok ikke den her" hun lagde det fra de andre og gik stille ud i køkenet igen


// Skal Anna Rose ind og poste hvad der stå eller bare pm mig?//
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitimeMan Okt 27, 2014 9:14 am

//De er super cute :3//

James nikkede lidt og satte sig på en stol. Han gik igang med at læse brevene.

//Jeg er ligeglad, hvad I synes er nemmest Razz//
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitimeMan Okt 27, 2014 9:21 am

//Surt de nok aldrig bliver brugt igen ^^, og jeg får bare Anna Rose til at pm mig alle bravene hun har skrevet

Det brev Jayden havde fat i var fra jule aften

"Kære Mentor

Det lidt længe siden jeg sidst har skrevet, mit liv har været meget spændene og er begyndt at sætte sig i et mere roligt tempo
Det viser sig Jayden fejre jul, hvem havde kunne gætte det
Han blev næsten ligeså overasket over jeg ikke fejre jul som at jeg ikke holde min fødselsdag
og som sidst trak han mig med ind i fest humøret

Jayden har virkelig bragt et nyt lys ind i mit liv, jeg troet aldrig jeg kunne være så glad for at fejre jul igen, men alt hvad Jayden bringer mig ind i virker bare fantastisk, nok mest på grund af ham

Jayden gav mig en drømmefanger der magisk, han sagde han ikke havde det godt med han ikke kunne beskytte mig i mine drømme og derfor ville havde jeg kun skulle havde gode drømme
Han var også meget glad for halskæden jeg gav ham, jeg vil bare gerne havde han er sikker

Jeg lover at skrive mere og at jeg ikke slapper af med min træning

Glædelig hilsen
Anna Rose

P.s Glædelig Jul"


Sally kiggede stille i køleskabet efter noget mad.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitimeMan Okt 27, 2014 10:59 pm

James sad og læste brevet igennem og smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitimeMan Okt 27, 2014 11:38 pm

Sally tog nogle pølser ud og satte i mikrobølgeoven, så stille gennem døråbningen på James svage smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Let me show you a mirror //James Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Let me show you a mirror //James
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Lets talk to the Mirror //James, Maria//
» Mirror, Mirror... Well Here I am
» Hård dag på jobbet //James//
» Open the show
» Your best friend, is your shadow //James

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: