Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Lets get a littel awey~ //Jayden//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 15 ... 30  Næste
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 8:14 am

T: Formiddag
S: Tog station
V: Solskin
O: En del menesker

Anna Rose stod i sin vide top og sin røde nederdel med niggers, det var stadigvæk en smugle køligt, men solen skinnede og det ville nok snart blive varmt.
Anna Rose holde en rulle kuffert foran sig, den var fuldt med rant tøj og nogen andre ting siden den her rejste godt kunne rasikere at vare mere end en dag, hun havde pakket dagen før med Jayden så de kun behøvet en kuffert og nu stod hun bare og ventede på Jayden skulle komme ned på stationen så de kunne komme på deres tog.
Anna Rose rødmede, hun havde endelig fået Jayden med på en lille rejse omkrin Valintins dag og det gjorder hende så lykkelig siden hun gerne ville tage ham med et sted hen før det blev alt for sent på året.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 1:41 pm

Jayden skyndte sig af sted, og kunne se på klokken at han nok var ved at være lidt sent på den. Han mumlede nogle få bandeord, hvilket fik en ældre dame til forarget at se efter ham. Han var klædt på til varmt vejr, shorts og T-shirt. Han havde ikke gidet tage mere tøj med en nødvendigt.
Han sprang det sidste stykke ned af en trappe, og smilede da han fik øje på Anna. Hun havde virket glad for at skulle ud og rejse, og han så det som et godt tegn. Det ville være rart at få en pause fra den lidt dystre storby.
”Hey Anna, undskyld jeg kommer lidt sent” sagde han og kyssede hende på kinden ”har du ventet længe?”
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 5:17 pm

Anna Rose smilte varm og Kyssede Jayden glad "Nej jeg har ikke vented særlig længe, og jeg fik ordned nogen detaljer i den tid jeg ventede" Sagde hun og tog hans hånd og smilte da toget de skulle på kom, det så lidt gammeldags ud.
Anna Rose tog hans hånd, rulle kufferten i den anden og gik ind i toget da dørene slog op, det var ikke mange i toget så det var nemt at finde en lille bås de kunne være i hvor man havde en dør man kunne lukke og et lille bord.
Anna Rose lukkede døren efter dem og trak gardinerne for "Jeg kan nu meget bedere lide de lidt ældre tove, de nye og smarte har bare ikke helt den... charme som de her" sagde hun med et smil, puttede kufferten til side og så ud af vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 12:06 am

Jayden så på toget og trak på skuldrene "jeg er stadig ved at vende mig til at køre i tog" sagde han og grinede. Der var ikke den slags blandt sortelverne. Noget af det mere positive ved at være kommet op til overfladen.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 12:19 am

Anna Rose smilte glad, men idet toget startede var hun usikker på bene og væltede ned i et af sæderne.
"Hovsa" sagde hun og grinte lidt, satte sig bedre til ratte og så på Jayden med et smil, så så stille ud af vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 1:01 am

"Er du ok?" spurgte Jayden og satte sig overfor hende.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 2:35 am

"Jaja" sagde hun med et smil og så over på ham "Det føles bare sjovt... det her er første gang jeg har forladt en by og skulle vide jeg kommer tilbage igen..."
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 2:36 am

Jayden så lidt på hende "det er ret trist" sagde han og rynkede brynene lidt.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 2:39 am

Anna Rose trak på skuldrene og så ud af vinduet "Jah... men jeg også glad for det, normalt er der ikke noget der har holdt mig fast til en by, og jeg flyttede ikke altid for at flygte for noget, men mere for at se rasten af verden...."
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 2:41 am

"..." Jayden sad og betragtede hende... lagde en hånd på hendes hånd.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 2:42 am

Anna Rose så på ham, hun rødmede lidt, men gav så et glad smil for han ikke skulle bekymre sig.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 2:43 am

Jayden så på hende.. "jeg elsker dig meget højt"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 2:47 am

Anna Rose smilte og og kærtegnede hans hånd med sin finger "Jeg elsker også dig Jayden, jeg tro aldrig jeg har stolet på nogen mere end jeg stoler på dig" sagde hun og rødmede, så ned på deres hænder "Og det betyder meget for mig"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 7:36 am

Jayden så lidt overrasket på hende "jeg er nok ikke den man skal stole mest på" sagde han tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:00 am

Anna Rose så på ham og smilte "Og hvad skulle gøre at jeg skulle stole mindre på dig end andre omkring mig? Du har været ærlig omkring mig" sagde hun og kærtegnede hans fingre.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:15 am

Jayden nikkede men så lidt urolig ud. Han nussede hendes hånd.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:17 am

Anna Rose så ud af vinduet mens toget kørte, hun trak vejert dybt og rattede ryggen lidt, knækkede nakken lidt som om hun lavet en rutine.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:19 am

"..." Jayden vendte også blikket ud af vinduet og sad sådan lidt. Han tænkte over de seneste par dage.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:22 am

//Hvis du vil skippe noget tid så bare sig til//

Anna Rose så over på ham og rødmede "Jayden, jeg bliver normalt lidt køresyg af at side på den her side, må jeg komme over og side ved siden af dig?"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:28 am

//Jeg er frisk? xD//

Jayden smilede til hende "selvfølgelig, vil du have vinduespladsen?"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:31 am

//Jeg mener hvis du syndes det begynder at blive kedeligt og gerne vil en time frem eller noget Razz det er en rart lang køre tur//

Anna Rose nikkede stille, rejste sig forsigtigt og satte sig over ved siden af ham, nussede sig ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:38 am

//Enig xD? Siger bare jeg har ikke noget imod vi springer i tiden//

Jayden satte sig så hun kunne komme til vinduet. Han strøg hende over håret.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:39 am

//Okay så, vi siger nogen timer senere? omkring frokost tid??7/

Anna Rose nød det og så ud af vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:52 am

//yes xD//

Jayden sad og slappede af.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:55 am

Omkring frokost tid pakkede Anna Rose den mad ud hun havde gjordt klar til togrejsen ud og smilte stille, det havde da været meget hyggeligt indtil videre, Anna Rose gav tip til Jayden om hvordan man skulle klare vente tiden i toget, og Jayden havde fået hende til at slappe af og grine.
Anna Rose smilte og gav Jayden sin del af maden som bestod mest af pasta og salet og begyndte at spise lidt af sin "Hvis du vil kan vi strække bene bag efter, der langt til næste stop så toget stoppe ikke brat så vi kan falde hvis vi går lidt rundt"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lets get a littel awey~ //Jayden// Empty
IndlægEmne: Sv: Lets get a littel awey~ //Jayden//   Lets get a littel awey~ //Jayden// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lets get a littel awey~ //Jayden//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 30Gå til side : 1, 2, 3 ... 15 ... 30  Næste
 Lignende emner
-
» You can run, but never far awey //Jack//
» Lets have some fun, safety not guaranteed
» Lets talk to the Mirror //James, Maria//
» Ny bar? - Jayden
» En bil tur //Jayden//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Verden :: USA-
Gå til: