Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Its just a dream.... of a memory //Lynn

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 2:24 am

han sad med et smil på læben "men det er jo sjovest at se de spader rende rundt og set tumpede ud" han smilede til hende "nej nej nej, vi skal have lidt udfordring" han smilede og pegede på kortet "der er en udstilling der begynder i morgen, med gamle våben. noget som en af mine kontakter godt kunne tænke sig at få fat i " han gav hende et kort med et spyd på
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 2:26 am

Hun så på det og smilte "Okay, hvor meget for vi får det?" Hun så på ham med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 2:51 am

han smilede til hende og holdte 10 fingre op "tusind, hver" han smilede til hende og grinte lidt over det latterlige tal. han tog en slurk mere og gik ud på sit bade værelse for at barbere sig. han tog en barber kniv og noget skum som han smurte ud i hovedet. han barberede sig roligt "så hvad siger du. er du med.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 7:01 am

Sally gik stille efter ham "hmm, og hvad stopper mig i bare at tage alle pengene-" hun fik hendes fingre til at gå op af hans ryg rad "Helt, for, mig, selv"
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 9:24 am

han vendte sig rundt og smilede til hende "ære blandt tyve, det ville være mit svar" han smilede til hende og lagde en hånd på hendes skulder. han vendte sig rundt og fortsatte med at barbere sig.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 6:26 pm

"Ære blandt tyve hmm" Hun så tænkene ud "Okay, hvordan forslår du så vi gør det?" Hun gik ud af badeværelset "Med vores evner kan vi nok komme ind over det hele, men hvad forslog du?"
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 6:52 pm

han smilede og lagde sine arme om hende "som alt andet sjovt så starter vi ved sol ned gang" han smilede til hende "der er et tag vindue i udstilling ved siden af spydet. vi hopper i gennem det, sniger os ind gennem udstillingen og dens vagter, hapser spydet og er ude inden vagterne ved vi var der" han smilede og gav slip på hende "og hvis vi kommer i problemer så har jeg den her" han trak en pistol frem fra en skuffe.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 7:33 pm

"NUH HVOR ER DEN NYTTET" Sally så på pistolen som om det var en hundevalp og grinte "Hvis man har brug for våben har man gået for tyverig til røverig, og så vil sådan noget ikke hjælpe" hun smilte stille "Lad våbene til mig hvis det kommer til det, jeg vil give politiet en historie ingen vil tro på, og hvad med kamera?" hun så stille på ham
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 8:14 pm

han så på den med et smil og knipsede sin ene hånd der ikke holdt pistolen og en bølge af rød energi løb gennem hans arm ud i pistolen som blev opslugt i røde flammer. da de forsvandt var det en forvredet stykke metal der mest lignede et kranium med et løb stikkende ud af det og en aftrækker "jeg har det med at føle mig mere sikker nå jeg har et våben" han smilede og satte den fast bag i hans bukser "kamera? du mener de store metal kabinetter der kan tage billeder af folk. jeg tror kun der er nogen i england lige nu" han smilede og satte sig i sofaen igen.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 8:40 pm

Sally satte sig på sofa ryggen "Jeg rimlig sikker de er begyndt at havde dem på de der udstillings ting" hun strækte sig "men dem kan jeg tage mig af"
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 8:53 pm

han smilede til hende og gik hen til sit bord. han satte sin øl der og vendte sig rundt "så lader jeg dig om det" han smilede til hende og lagde en arm på hendes skulder " er du klar over hvor rige vi kan blive af det her" han grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 9:15 pm

"eh" Sally vendte sig om så hendes ben var over sofa ryggen "Jeg gør ikke det her så meget for pengene skyld" hun strækte sig "Jeg gør det for sjov"
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 1:42 am

han smilede til hende og gik hen til sin sofa og så ned på hende "jeg gør det for en blanding af begge" han smilede og lod en finger glide hen af hendes ben. han så på hende med et smil og gik hen til sin øl igen "så vi venter til i morgen nat og slår til" han smilede til hende og lagde sig tilbage over sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 4:52 am

Sally sukkede "Det er om så lang tid, og jeg er ikke trææt" hun så på ham med spise læber "Jeg vil kede mig ihjel til da"
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 7:25 am

han smilede til hende og så på hende "jeg har et par ting vi kunne lave indtil da" han smilede skævt og så mod hans sove værelse. han smilede lidt til hende og rejste sig op så han sad ordenligt i sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 7:32 am

Sally lå stadigvæk på sofaen med bene over ryglænet "Hmm, virkelig, du så desparat og du vil prøve at tage en tyv der stærkere end dig"
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 7:39 am

han smilede til hende "desperat en smule, opstemt: helt klart, stærkere: vi for at se" han smilede bare grinene til hende "hvem ved, måske kan jeg lide at blive domineret" han smilede drillende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 7:41 am

Sally smilte "Jeg kan kun lide at dominere, så det håber jeg" hun trak sig selv op og sad på ryg lænet "mmm, men jeg ved ikke om jeg gider... hvad har gjordt dig fortjent til det"
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 7:49 am

han smilede til hende og så på hende "jeg var generøs nok til at lade dig beholde diamanten og gav dig en øl" han smilede til hende og lænede sig ind bag hende og landede sine hænder på hendes skuldre "og jeg giver en pokkers god massage" han smilede lidt til hende og grinte lidt af det.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 7:56 am

"hmmm, what the hell, De fleste damer gør dummer ting for diamanter så lad os se hvor god du er til as masseger mig, men adværelse, prøv en gang at dominere mig" hun lænede sig ind til ham og hviskede "And I will kill you"
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 8:03 am

han smilede til hende og rejste sig "så følg med min kære" han smilede til hende og førte hende ind i hans sove værelse. det var langt det bedste værelse i kælderen og hans seng var rimelig god. han smilede og lod hende lægge sig ned før han begyndte at massere hende.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 8:09 am

Sally tog stille hand hånd og fulgte med, tog stille sin trøje af og lagde sig med bag overkrop på sengen med brystet ned af.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 8:45 am

han begyndte at massere hende. først gik han dybt med sine fingre i hendes ryg og lod hans fingre glide over hende. han tog en lille smule olie på dem og begyndte at arbejde på siderne af hende. langsomt og dybt bevægede han sig op af siden på hende.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 4:41 pm

Sally gav et svagt støn fra sig, han var rimelig god med fingerne, mmm, hun strækte sig og bevæget sig lidt under hans fingre, nød han hænder og begyndte at slappe af.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 18, 2014 2:09 am

han mærkede hende slappe mere af og begyndte at arbejde lidt mere på hendes nakke og skuldre. han lod en hånd glide ned af hendes side igen og begyndte at massere omkring hendes bryster.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Its just a dream.... of a memory //Lynn
Tilbage til toppen 
Side 2 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Here we go again ;) - Lynn
» Ny kunde? - Lynn
» what A dream... - Millicent

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Verden :: Udlandet-
Gå til: