Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Its just a dream.... of a memory //Lynn

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 9:22 am

Sally rødmede svag, bevægede sig hurtiger og stønnede, legede med sit eget bryst.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 9:24 am

der gik en time med denne "tortur" som hun kaldte det. han smilede til hende og var badet i sved. han ville gerne komme men han kunne ikke på grund den lille stof og dens snor.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 9:27 am

Sally var tæt på endnu en orgasme, hun havde fået meget i den time hun havde leget med Lynn og hun var også selv ved at være træt, hun smilte skævt til lyn "So, bad boy, you want me too pull the string, i might, if you beg"
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 9:32 am

han så på hende med trætte øjne "jeg beder dig, bare gør det" han gnubbede sine håndled der var blevet irriteret af rebene. han så på hende og smilede venligt men bedende
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 9:33 am

Sally bevægede sig hurtiger og da hun nået sin egne orgasme hiv hun i snurren.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 9:36 am

1 times værdi af sæd skød fra Lynn op i Sally og han åndede lettet op "lad venligst være med at bruge den nogensinde igen" han så på hende med et svagt smil.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 9:37 am

Sally strøg sin mave stille og smilte, bandt alle rabene op "der, du er tilgivet"
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 9:50 am

han så på hende med et smil og rejste sig op "er jeg det, det var da rart" han kunne ikke lade være med at være lidt spydig og satte sig på siden af sengen før han rejste sig og tog fat om hende bag fra og gav hende et kys " det her kunne blive sjovt" han smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 9:51 am

Sally lå ned og slappede af, grinte svagt "Jeg overasked over du kan stå op, jeg kan ikke føle mine ben"
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 9:53 am

han smilede lidt lumskt "oho så de kan du ikke" han lod en finger glide ned og op af hendes ben. han lagde sig ved siden af hende og kyssede hende med sin tunge snoende sig om hendes.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 9:53 am

Sally kyssede igen og grinte "Jeg har det som om mine ben er gele"
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 9:55 am

han smilede lid og lod en finger gnubbe hendes klit "kan du stadig mærke dether" han smilede lidt og kyssede hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 9:56 am

"ja, men der sker ikke rigtigt noget ved det" hun kyssede og holdte om ham.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 10:01 am

han smilede til hende og så på hende, han var ikke sikker på om han turde risikere en tredje runde men hvis det var på hans comando ville han nok "du har fået din vilje to gange nu" han smilede lidt frækt til hende "hvad med jeg fik min" han smilede til hende og kyssede hende og lod sin tunge massere hendes.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 10:03 am

Sally stoppede ham og så på ham, rystede på hovedet "Lynn, jeg kan dårlig nok føle noget der nede, den tredje gang må vente"
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 10:05 am

han smilede og så på hende "ok så. der er alligevel" han tog sit ur frem og så på det "20 timer til røverriget. hvad med jeg hjælper dig med at blive lidt renere" han smilede og gav hende et kort kys.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 10:07 am

"What, sagde du ikke i morgen after, er det ikke morgen" hun så rundt efter et ur "Jeg er død træt"
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 10:10 am

han smilede til hende "jo i morgen starter udstillingen men jeg tror det er bedst hvis vi venter til midnat hvor der er vagt skifte" han så på hende og løftede hende op og bar hende ud på badeværelset som havde et stort bade kar. han havde faktisk taget et helt værelse og lavet om til et bade kar. der var alt for mange rum og det var sjovt at lave det. han tændte for vandet og lagde hende på en skrå side "du kan sove lidt i vandet, det er godt for dig.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 10:13 am

Sally brummede og så på vandet "okay" hun lukkede øjne og lagde sig til rette "... Lynn.. tro du på gud eller var det bare en spontans bøn"
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 10:17 am

han så på hende "det der inde. nah en spontan bøn om hjælp" han så på hende med et smil "det ville være kedeligt hvis der sad en gammel gut oppe i skyerne og bestemte alt'" han lagde sig ved hendes side og gav hende et kort kys.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 10:20 am

Sally så op på ham "Hvis der gør er han ikke som folk siger..." Sally havde et trist blik.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 10:22 am

han kunne se noget plagede hende og holdt hende ind til sig "hvis du vil tale om det så sig det til mig, jeg ser os som parnters in crime nu så du kan sige hvad du vil" han smilede lidt til hende og strøg hendes ryg.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 10:22 am

"...." Sally lukkede øjne "Jeg var engang en nonne"
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 10:24 am

han så ned på hende med et undrende blik "oook... hvad fik dig til at gå ind i tyve branchen så" han smilede lidt og prøvede sig frem med at joke lidt.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 10:26 am

"... 2 engle brandte kirken ned med mig inde i den fordi de mente jeg ikke havde rart til at være der" Sally åbnede stille øjne og så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Its just a dream.... of a memory //Lynn
Tilbage til toppen 
Side 7 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Here we go again ;) - Lynn
» Ny kunde? - Lynn
» what A dream... - Millicent

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Verden :: Udlandet-
Gå til: