Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Its just a dream.... of a memory //Lynn

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
ForfatterBesked
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 8 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 10:28 am

han så på hende overrasket "ook jeg har mødt en engel og han var et røvhul men at brænde en hel kirke ned bare for det. det virker lidt overkill" han så på hende og holdt hende ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 8 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 10:30 am

"... De sagde at de havde rert til alt siden de var engle og da jeg prøvede at stoppe dem og de så hvad jeg var sagde de det var en falsk kirke og brændte den ned" hun lukke øjne "Hvillken gud ville lade det ske"
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 8 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 10:32 am

han så ned på hende "ikke en gud jeg ville lade mig styre af" han så på hende med et smil og løftede hendes hage "men hey jeg er her for dig så hvis guderne giver dig problemer skal jeg nok trøste dig" han så ned på hende med et selv sikkert smil.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 8 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 10:33 am

Sally smilte og grinte "Hvis der er en gud, så lad os stjæle hans trone" hun strøg hans kind.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 8 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 10:35 am

han så på hende "fuck it, hvis han findes og har en trone så lad os knalde på den" han grinte til hende og tog om hendes hånd og kyssede den.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 8 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 10:36 am

Sally smilte glad og gabte "hmm" hun lukkede stille øjne.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 8 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 10:40 am

han smilte til hende og holdt hende ind til sig. måske havde han endelig fundet en han var på bølgelængde med. han smilede og aede hendes kind mens han selv var ved at have det svært ved at holde øjnene åbne.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 8 Icon_minitimeSøn Okt 19, 2014 10:42 am

Sally faldte stille i søvn.

Sally vågnede stille og satte sig op, hvilkken mærkelig drøm, hun kunne ikke huske nogen detaljer, kun at hun havde været sammen med Lynn

//Out
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Its just a dream.... of a memory //Lynn   Its just a dream.... of a memory //Lynn - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Its just a dream.... of a memory //Lynn
Tilbage til toppen 
Side 8 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Lignende emner
-
» Here we go again ;) - Lynn
» Ny kunde? - Lynn
» what A dream... - Millicent

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Verden :: Udlandet-
Gå til: