Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 This is my place // Shikamaru

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

This is my place // Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 9:30 am

Maria gik tættere på ham "Stop, du har ikke lyst til at komme på min dårlige side" hun så koldt på ham, var tæt nok på til at kunne røre ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my place // Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 9:36 am

Shikamaru så på hende.. og så ikke skræmt ud. "Fordi at?" spurgte han og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

This is my place // Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 9:37 am

Maria sagde ikke noget, men hendes øjne lyste igen og hendes modermærke glødet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my place // Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 9:39 am

Shikamaru betragtede hende bare imens.
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

This is my place // Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 9:40 am

"Fordi du ikke vil bryde dig om hvad en magiker kan gøre" sagde hun stille og så truene på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my place // Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 9:42 am

Shikamaru så ikke særligt imponeret ud over truslen "jeg forstår slet ikke hvorfor du tager sådan på vej hvis jeg tager fejl"
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

This is my place // Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 9:44 am

"Hvordan ville du havde det hvis jeg sagde dine forældre ikke elskede dig!" hun så vredt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my place // Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 10:52 am

"Jeg ville vide du tog fejl?" sagde Shikamaru forundret "jeg kender dem, det gør du ikke.. men hvis jeg nu havde givet dig grund til at tro det, ville jeg måske overveje det"
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

This is my place // Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 8:28 pm

"Og jeg ved også du tager fejl" Maria rettede sig op og så koldt på ham "Jeg måske bare mere agrasiv end dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my place // Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 11:54 pm

"Det burde du få lidt styr på dit temperament" sagde Shikamaru køligt.
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

This is my place // Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 11:59 pm

"Siger fyren der går rundt og slår folk ihjel" hun så koldt tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my place // Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 06, 2014 1:30 am

"Men ikke af vrede, jeg har ikke problemer med at styre mine følelser" sagde Shikamaru
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

This is my place // Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 06, 2014 1:32 am

"Nej du har sikkert bare et problem med at udtrykke dem" hun vendte sig om og gik væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my place // Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 07, 2014 8:35 am

"Nah" Shikamaru smilede svagt, mennesker kunne være så nemme at få til at blive arrige. Det var en af de dejlige ting ved at blive ældre, men var ikke en lille hormonbombe længere.
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

This is my place // Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 07, 2014 8:38 am

Maria var i dårligt humør og ville nu bare hjem, så hun gik stille hen til sikkerheds huset hvor hoved kontakten til parken var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my place // Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 07, 2014 10:42 pm

Shikamaru satte sig på en af bænkene og så op på månen.
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

This is my place // Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 07, 2014 10:45 pm

Maria brugte stille sin magi for at komme ind og slukke for strømmen igen så parkens lys slukkede, hun kom ud med et suk igen og gik stille mod porten, så var den aften ødelagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my place // Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 07, 2014 10:46 pm

Shikamaru så til hvordan alle lysene i parken forsvandt og sukkede svagt. Det havde ellers været hyggeligt og prøve forlystelser hele natten.
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

This is my place // Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 07, 2014 10:49 pm

Maria gik stille hen til porten, men så en sidste gang hen på Shikamaru og sukkede "Der kommer snart sikkerheds vagter, og nej, jeg mente ikke det som en natmad, der kamare over det hele som jeg har slået til igen" hun gik stille gennem porten og slog håret ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my place // Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 10, 2014 7:52 pm

"Det er ikke sikkert det stopper mig" svarede Shikamaru med et smil og så lidt efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

This is my place // Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 12, 2014 1:54 am

"Du får nok problemer så, eh" hun trak på skuldrene og gik hjem af.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





This is my place // Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
This is my place // Shikamaru
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Yes... I know what you are... // Shikamaru
» aftenarbejde - Shikamaru
» Not all bloodtypes tastes sweet //Shikamaru
» a new place
» The place to think - Ozzie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Forlystelsesparken-
Gå til: