Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 This is my place // Shikamaru

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:28 am

"Jeg gør" svarede Shikamaru "også da jeg var menneske"
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:31 am

"…" Maria så stille på ham, selvom hun vidste hvad en vampyr var, og vidste at menesker kunne blive til vampyre, Thomas havde advaret hende mod det, vidste hun ikke hvordan det forgik og hvordan det vær.
Maria rystede stille på hovedt, prøvet at konsentere sig "Ja så bliver de måske ikke bange, indtil du angriber dem" hun vendte ryggen til ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:34 am

"Det er selvfølgelig rigtigt nok" sagde Shikamaru og fulgte med hende "men jeg tror også mennesker har en 6. sans der advarende dem.. vi er lidt for smukke, lidt for yndefulde, lidt for.. umenneskelige, det tænder folks alarmknapper"
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:36 am

"Det tændte da ikke mine" sagde hun stille og gik stille væk "men måske er jeg også bare for van til dem"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:39 am

"Måske, du synes nok bare jeg var nuttet, det synes det fleste" sagde Shikamaru med et træk på skuldrene "skam dig ikke, det sker hele tiden"
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:41 am

"Nyttet?" Maria begyndte at grine "Ja rigtig nyttet at blive grabet af en fyr som prøver at bide dig" hun vendte sig om og så på ham "Og som så faldt med hovedt først ned i en sø" hun grinte igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:43 am

"Jeg er også ret nuttet når jeg falder, især når mit hår er vådt" pointede Shikamaru og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:44 am

Maria grinte "Mere latterligt" hun smilte sødt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:45 am

"Pft, det mener du jo slet ikke" sagde Shikamaru og så op på himmelen.
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:47 am

"Er du galt du linde en våd hund og dine øjne var spæret helt op" hun grinte igen "Helt forskrækket, men jo, måske en smugle nytted"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:48 am

"Lige præcis" sagde Shikamaru "... sammenlign mig ikke med hunde tak, det minder om varulve.." han rynkede på næsen.
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:49 am

"Varulve?" Maria så forviret på ham og lagde hovedt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:49 am

"Ja?" sagde Shikamaru og så spørgene på hende
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:52 am

"…." Maria lukkede øjne og tænkte "… Nope siger mig ikke rigtig noget" hun gik stille videre og stoppede foran en hurtigt forlystelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 3:09 am

"Hvad mener du med at det ikke siger dig noget? Hvor lidt kender du til den magiske verden?" spurgte han forundret.
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 3:27 am

Maria kiggede stille på ham "Hvor meget burde jeg vide, jeg blev ikke opdrættet af magiker, jeg kendte ikke til verden før jeg selv begyndte at lave magi, og selv der vidste jeg ikke hvad det var" hun så på ham "Jeg er 14, hvad havde du regnet med?" Hun sætte hænderne i siden, hun lignede ikke en på 14, det vidste hun, men hvorfor regnede han med hun bare skulle vide det hele fra?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 7:16 am

"Hmm... 16 måske? Ikke den store forskel.. det er bare ikke så tit at folk der udøver magi ikke kender til basis væsnerne, kendte du ikke vampyrer? De har ikke fortalt dig om varulve?.. Jeg er ikke sikker på de vampyrer der bryder sig om dig" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 7:23 am

Maria hørte stille efter, nej hun havde ikke fået så meget af vide, hun havde ikke haft tid eller var gammel nok til det der, men hun stivnede da han kom med kommentaren 'Ikke bryder sig om dig' og hun med det samme vred.
"HOLD MUND" Marias øjne lyste og hendes hår begyndte stille at svæve mens hun så truene på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 7:25 am

Shikamaru så på Maria "hvorfor nu det?" spurgte han "du bliver vred, har jeg ret?"
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 7:28 am

Maria så vredt på ham og knyttede næverne "DU VED IKKE NOGET SÅ VAR DIN MUND"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 7:29 am

"Det er min erfaring at folk ofte bliver vrede når de bliver konfronteret med en sandhed de ikke bryder sig om" sagde Shikamaru roligt.
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 7:30 am

Hun gik tættere på ham "De bliver også vrede når du spreder løgne om deres venner eller familie"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 7:31 am

"Jeg spreder ikke løgne, jeg sagde bare de ikke lød til at bryde sig om dig. Eller gå op i din sikkerhed. Det er ikke løgn, det er bare sådan det lyder" han trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 7:33 am

"Snak ikke om ting du ikke ved, og det lige meget hvordan det lyder for dig, for du ved ikke situationen" Marias øjne stoppede med at lyse og hendes hår faldt ned igen, hun havde selv ikke lagt mærke til det havde started til at begynde med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 9:28 am

"Nogen er lidt overfølsom" sagde Shikamaru "men det støtter kun op om min teori"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





This is my place // Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is my place // Shikamaru   This is my place // Shikamaru - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
This is my place // Shikamaru
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Yes... I know what you are... // Shikamaru
» aftenarbejde - Shikamaru
» Not all bloodtypes tastes sweet //Shikamaru
» a new place
» The place to think - Ozzie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Forlystelsesparken-
Gå til: