Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitimeFre Apr 04, 2014 8:49 am

Hey Gæst

Så skal Lucy da sparkes igang, og er der måske en bedre måde at gøre det på end at begynde at emne? Det tror jeg nu ikke Wink
Jeg er åben over for plots, også de lidt mere avancerede eller underlige. Jeg er med på alt mellem himmel og jord, hvis jeg kan sige det sådan.

Hurtig info: Lucy vil nu her til at starte med virke nedtrykt, da hendes familie(mor, far og storebror) er afgået ved døden (har endnu ikke fundet på dødsårsagen - kunne måske være mulighed for noget plot-relation af en art her måske)


Kærlig Hilsen
Lucy Hazel
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitimeFre Apr 04, 2014 5:07 pm

Hej Lucy
Jeg vil meget gerne emne med dig der kun nogen få problemer
Min karakter er selv nedtrykt for tiden
Jeg har ikke så meget tid irl så jeg vil nok ikke svare for meget
Og så skal jeg også selv skubbes igang lidt
Hvis du ikke har noget imod dette kan vi sagtens emne
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitimeLør Apr 05, 2014 6:36 pm

Hey Lucy,
Deartháir her er mere end klar til at emne/plotte med dig Wink
først nu vågner jeg fra dvalen, og er klar til at tage imod,
og det med alt mellem himmel og jord? den tror jeg især jeger frisk på Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitimeTirs Apr 08, 2014 2:44 am

Anna: Jeg overlever nu, er ikke selv så aktiv - skolen fylder meget og er tæt på eksaminerne Wink
Men skal vi finde på et plot eller bare gå til den?? Smile

Deartháir: Skal vi så ikke bare give den gas? Har du en ide til noget plot, eller skal vi også bare tage den hen af vejen og så se hvilke spændende oplevelser vi står overfor?? ^^
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitimeTirs Apr 08, 2014 4:59 am

kan jeg ikke lokke dig til at banke et emne op? så kan vi tage den sådan lidt hen af vejen, og se hvad det udvikler sig til jo Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitimeTirs Apr 08, 2014 6:55 am

Skal jeg nok Wink
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitimeTirs Apr 08, 2014 7:32 pm

Jeg vil helst gerne havde et plot
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitimeTirs Apr 08, 2014 7:58 pm

super Smile kan du ikke smække en pm med link osv? når du har lavet det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitimeOns Apr 09, 2014 5:47 pm

Er der nogle relationer som din karakter mangler Anna? Måske familie? Eller noget venskabsrelationer?? Wink
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitimeTors Apr 10, 2014 2:51 am

Nok ikke familie ^^ Anna Rose er lidt på flugt fra sin familie, og hun har ikke rigtig nogen venner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitimeTors Apr 10, 2014 2:55 am

Måske de kunne blive gode veninder? Eller så et søskende forhold, selvom de ikke er i familie, så de får en fornemmelse af at have en familie igen?? Sådan et storesøster lillesøster forhold?
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitimeTors Apr 10, 2014 2:58 am

Okay ^^ Men hvordan skulle de mødes
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitimeTors Apr 10, 2014 3:06 am

De kunne mødes på Lucy's arbejde, en lidt rocker bar i det mere skumle Downtown?
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitimeTors Apr 10, 2014 3:44 am

Okay laver du?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitimeTors Apr 10, 2014 6:06 am

Skal nok lave, men det bliver lidt senere i aften, skal lige have lavet lektier først Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitimeSøn Apr 20, 2014 7:49 am

Er frisk Smile
Hvis du kan bruge Richard XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitimeSøn Apr 20, 2014 8:43 am

Selvfølgelig Smile
Hun kunne bruge en god ven for tiden, da hun endnu ikke er kommet over sin families død for 2 år siden?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitimeSøn Apr 20, 2014 9:06 am

Så venner, og så se hvordan det udvikler sig welll ok du laver. Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitimeSøn Apr 20, 2014 9:08 am

Hvor skal det være henne af? Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitimeSøn Apr 20, 2014 9:09 am

Well, op til dig tænke byen et sted men hvis du heller vil et andet sted så tag du bare det. Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitimeSøn Apr 20, 2014 9:13 am

Smider et link her når det er lavet. Men får det nu først lavet i morgen, er pænt træt nemlig Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitimeSøn Apr 20, 2014 9:14 am

ok sov godt så Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitimeSøn Apr 20, 2014 9:15 am

I lige måde da Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitimeSøn Apr 20, 2014 9:17 am

og drøm nu ikke for meget om deres emne, vel. Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitimeSøn Apr 20, 2014 8:37 pm

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3   Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvad bringer mørket frem?//Gino, Jake, Safira//
» Hvor er vi? - VI
» Hvor?
» Hvor smuk er du?
» Hvor meget erfaring har I?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: