Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hvor er vi? - VI

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3 ... 12 ... 23  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 3:58 pm

Tid: 15:30
Sted: Centrum
Vejr: Køligt
Omgivelser: Trafik, mennesker der har travlt, larm og os


Caitlyn blinkede med øjnene og hostede. Hun følte det som om nogen havde slået alt luften ud af hende. Langsomt begyndte byens larm at trænge igennem til hende og hun åbnede øjnene. Der var folk der kiggede på hende som hun lå der på jorden, med lidt besvær kom hun op og stå og så sig forvirret omkring ”VI?..” var det første hun kaldte ud. Hvor var hun?
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 4:03 pm

I en gyde lige ved siden af der hvor Caitlyn havde landet lød en tungt oh højt dump "AV!" råbte Vi i det hendes hovede ramte skaldekontanerens kant og resten af hendes krop røg ned i den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 4:05 pm

En del mennesker, Caitlyn inkluderet, så imod smerteudbrudet. Det var dog kun Caitlyn der hurtigt skyndte sig der hen og kiggede ned skraldekontaineren"VI..?"
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 4:07 pm

Vi lå i kontaineren og tog sig til hovedet og så op mod Caitlyn "cupcake hvad fanden skete der?" mumlede hun "hvor er vi?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 4:08 pm

Caitlyn kom til at smile lidt af sin partners tilstand "du ser ud til at befinde dig i en skraldespand" sagde hun, men fik så et alvorligt blik i øjnene. Hun så sig omkring og kneb øjnene sammen "det er i hvert fald ikke Piltover.."
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 4:09 pm

"no shit" mumlede vi og satte sig op og kiggede rundt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 4:12 pm

Caitlyn så rundt og rynkede brynene "jeg mindes ikke at have været et sted der mindede om dette her før.." sagde hun og forsøgte at huske hvad der lige var sket. Det var som om hun ikke kunne få et præcist minde om hvad der var foregået inden hun pludselig lå på jorden frem.
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 4:13 pm

vi så på Caitlyn "hmmf kan du huske noget?" mumlede vi og tog sig til bag hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 4:14 pm

Caitlyn rystede langsomt på hovedet "ikke noget om hvordan vi er kommet her til" svarede hun og rettede på hatten "hvad med dig? Hvad er det sidste du kan huske?"
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 4:15 pm

"alt er sløret" mumlede vi og sukkede tungt og tog fat i sin hvorkitorie " hallo Det er vi skifter" sagde vi men der var intet end statisk støj
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 4:17 pm

Caitlyn betragtede VI lidt imens hun forsøgte at komme i kontakt med stationen. Caitlyn prøvede også, men havde allerede regnet med der ikke ville være kontakt. Hun havde ret. Hun sukkede blidt "måske vi burde spørge nogen"
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 4:19 pm

vi sukkede tungt og så mod menneskerne som stadig stod og små kiggede mod dem "HEY hvor er det her henne?" råbte hun med folk gik hurtigt væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 4:21 pm

"...." Caitlyn sukkede svagt af VI og bevægede sig ud i menneskemængden. Hun gik hen til en tilfældig mand "undskyld mig Hr?" spurgte hun. Manden vendte sig mod hende med et spørgene blik, så lidt forvirret på hendes påklædning. "Dette her spørgsmål lyder muligvis forvirrende, men kunne De fortælle mig hvor vi befinder os?"
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 4:22 pm

vi kom med besværg ud af kontaineren og gik efter hende efter at ha daskede skaldet og støv af sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 4:24 pm

Manden så lidt forvirret på Caitlyn "uhm, vi er ret tæt på hovedgaden.." sagde han "er du faret vild? Hvor er du på vej hen?" spurgte han. "Planen var egentlig at jeg skulle til Piltover, men det ser ud til at der er sket en fejl.." sagde hun tøvende. "Piltover?.. jeg tror ikke jeg er helt med, er det et gadenavn?"
Caitlyn rystede forvirret på hovedet "nej det er en by" sagde hun.
"By?" manden så mere forvirret ud "vi er i Aterswell, er du kommet ind med toget?"
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 4:27 pm

vi så på manden med hævet øjenbryn og tog sig til hovedet " jeg akn ikke lide lyden af det her Cupcake" mumlede vi og så på folk og rundt på vejen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 4:29 pm

Manden så lidt på VI og derefter på Caitlyn igen. "Nej heller ikke jeg.." sagde Caitlyn og rynkede brynene. "Jeg ville gerne hjælpe.. uhm, men Piltover.. det siger mig simpelthen ikke noget, måske I skulle spørge nogle andre?" sagde han.
Caitlyn nikkede "mange tak for hjælpen" sagde hun, og da manden begyndte at gå, vendte hun opmærksomheden mod VI "Aterswell?"
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 4:30 pm

"har aldrig hørt om det" mumlede vi og så på billerne " og har aldrig set noget som dem" mumlede vi
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 4:34 pm

Caitlyn rystede på hovedet "nej, jeg har heller ikke set den slags før..." sagde hun tankefuldt og tog sig til hovedet "det var dog yderst besynderligt.."
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 4:39 pm

"H-HEY der var i!" råbte en ung fyr som kom løbede mod dem

vi så mod fyren med hævet øjenbryn " cupcake?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 4:39 pm

"Aldrig set ham før" svarede Caitlyn og så vurderende på fyren
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 4:50 pm

"hellere ikke mig" mumede vi og så på ham.

han stoppede foran dem og hev kræftigt vejret " det tog mig lidt tid at finde jer havde håbet i ville komme hen til mit værelse men der gik noget galt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 4:50 pm

"Dit værelse?" Caitlyn så alvorligt på ham "du er indblandet i dette her? Forklar hvad der foregår omgående."
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 4:53 pm

"klart klart! lad os tage hjem til mig for vi kan ikke diskutere det her" sagde han og så op på dem betaget

vi så på ham med hævet øjenbryn " hmmm hvad siger du cupcake?" mumlede hun

han lyste lidt op da hun kaldte caitlyn cupcake
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 4:55 pm

Caitlyn skævede mod fyren, han gav hende en ubehagelig fornemmelse indeni ".. jeg tror ikke vi har noget bedre valg" sagde hun så "men hver på vagt" svarede hun.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvor er vi? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvor er vi? - VI
Tilbage til toppen 
Side 1 af 23Gå til side : 1, 2, 3 ... 12 ... 23  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: