Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hvor meget erfaring har I?

Go down 
5 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitimeSøn Jun 17, 2012 10:01 pm

Tillad mig at åbne op for lidt OOC-snak xD

Hvor mange års erfaring har I inde for RPG? Har I lært at skrive online, eller har i skrevet jeres egne små historier før i begyndte på RPG? ~
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitimeSøn Jun 17, 2012 10:15 pm

Jeg startede ud med at skrive, hmm fra 3-4 år siden. Så en del års erfaring på en masse forskellige RPG-hjemmesider (:
Hvad med dig selv?^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitimeSøn Jun 17, 2012 10:36 pm

Et godt års tid , med den samme karakter og kort tid med Millicent hér.
Jeg er typen der knytter mig til mine profiler og skifter stort set ikke ud.
Deres historie har jeg kun som et spinkelt sildeben ( som i min profil) resten bygges på og fyldes ud as we go along.
Jeg emner altid ved at spinde røde tråde gennem alle mine emner,, så min figur og min historie bliver så ægte og vandtæt ,som muligt.
Det er ikke som sådan et mål eller et bevidst valg- det er bare noget jeg har ' opdaget' at jeg gør.
Begge mine karakter Millicent og éen på en anden side, er meget ens.Ikke i deres historie og venskaber, overhoved.- men i deres måde de handler og tænker og prioriterer på, jeg kan ik finde ud af andet,åbenbart.
De har for stor en dosis af mig tilsat , plus lidt ekstra kolorit Smile
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitimeMan Jun 18, 2012 3:26 am

Hmm.. Jeg har i hvertfald spillet RPG siden 2007, har aldrig rigtig skrevet noget før, har dog læst en del så det er nok det der interessen er startet :3 I assume..
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitimeMan Jun 18, 2012 4:04 am

Jeg har lavet live, bord og papir trolle spil, chats og forums, og jeg er selv over hoved i et andet rollespil :3 jeg har gjordt det i lidt over 6 år vil jeg nok tro
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitimeMan Jun 18, 2012 10:25 am

hmmm jeg har været på RP båden siden jeg var 5 så jeg kan meget til det, har skrevet spillet hvad form for RP det skulle være Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitimeMan Jun 18, 2012 9:41 pm

Siden du var 5 Sebastian?? Kan man skrivet andet end sit navn når man er fem år?
Måske misforstår jeg noget her ?? Deeet ville ikke være første gang i mit liv det skete* griner*

Men helt ærlig...5 år! O.o
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitimeMan Jun 18, 2012 9:56 pm

Millicent, jeg tror han talte om LIVE rollespil xD? Altså rollespil-i-den-mørke-skov-ish, ellers er jeg enig, det er en imponerende alder at begynde at skrive i, hvis det er så vel :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitimeMan Jun 18, 2012 9:58 pm

* smiler* Hvor typisk mig at få det i den gale hals XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 12:58 am

Hmm, erfaring.. Jeg har spillet online rpg i en fem-seks år nu. Jeg har spillet mange, mange forskellige steder, men primært på Warland (<3) hvor jeg var med fra dag 1.. (: Desværre er siden ret død lige nu, men jeg krydser stadig fingre for dig, WL..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 1:13 am

erhh nej jeg snakker ikke om live rp silas xD jeg spille pen and paiper rp med min bor der jeg var en dværgh barbar og fucking badass xD men jo siden jeg var 5 har jeg siddet og set min bor spille og såen hehe Smile
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 2:37 am

Nå ok, ok xD Jeg antog bare 8D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 2:40 am

hehe well dine antagelser var forkerte Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 3:08 am

Ellers var din formulering utydelig ? ^^

* driller
- og forsvarer Silas * albino
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 3:15 am

*hæver øjenbrynet til Millicent* nej det var det skam ikke *klapper Milicent på hoved*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 3:55 am

O.o
Ehm, slet ikke spor overhovedet? Come ooon ...en lille indrømmelse ?
^^ * tager hånden væk* that ...sir, is a no no Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 6:43 pm

hehe Razz naa *tager hånden til sig som en kat der var ved at blive klappet* NUUUHHH! D: xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 6:51 pm

* mumler noget i stil med ' mænd.'..og et par eder*

Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 7:57 pm

Hvad er der nu med os? Vi er da bare selvsikre med et veltrimmet ego Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 8:28 pm

Stephen, jeg kunne godt gøre dén liste der en pæn del længere O.o
^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 6:13 am

Enig ~ mænd og deres egoer... *suk*.

Jeg har også altid været lidt af en nørd når det angår RP. Jeg startede faktisk på potterskolen i sin tid, hvilket vel kun er delvist RP. Så fik jeg et link til forks.vampire-legend.net , hvor jeg spillede et par år indtil den døde. Jeg har spillet på massevis af sider, har endda også lavet et par mig selv, men de dør altid ):
Jeg må have dårlig indflydelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 6:17 am

Arh Maja....det er fordi folk er så ' troløse' - de hopper fra den ene til den anden.
Smile

Jeg synes det er sjovt at blive i en karakter, på en side...og stoppe så meget liv,holdning og følelse i den karakter som muligt Smile

Hvad har dine sider da heddet??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 6:23 am

Jeg har også to forskellige personligheder jeg matcher til alle mine karakterer på alle sider, de skifter bare navn, race, køn osv (:

Dem jeg har lavet? De er lukket for længe siden, jeg kan ikke lige huske deres navne... Den eneste der køre er lidt en fanart side mig og min veninde bruger. De andre brugere er skredet for længst :I
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 7:07 am

Det lyder da meget godt, du prøver også forskellige racer osv...


jeg er langt mere...kedelig...og lidt loyal over for mine karakter, har som sagt emnet på min faste profil i et års tid, og nu på Millicent, som er ved at få et ganske tiltrækkende liv og jer er allerede svært knyttet til hende...
Sjovt egenligt.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 10:32 am

jeg har spillet lidt live i et år ca~~ og så startede jeg på SKUM (( still missing you</3)) og og der spillede jeg i ca to-tre år og så har det mest været msn og skype RPG siden så ca 5 år har jeg spillet RPG :3


Sidst rettet af Ciara Tors Jun 28, 2012 10:49 am, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvor meget erfaring har I? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvor meget erfaring har I?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Se meget og se og så lidt tid //hardrain//
» Lidt for meget fravær
» Blot en simple nat uden meget morskab (Jayden)
» solnedgang ved havet - Sira - og andre er også meget velkomne
» Hvor?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Sjov og hygge-
Gå til: