Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:07 pm

NAnus smilede, "hvad er der?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:08 pm

Rhylovir betragtede ham lidt og rystede så på hovedet "ingenting" svarede han og så på himmelen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:27 pm

Manus nikkede og fortsatte med at kigge på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:27 pm

"..." Rhylovir skævede igen til Manus "hvorfor stirre du på mig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:28 pm

Manus grinte svagt, "jeg stirre ikke" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:28 pm

"Du stirre" sagde Rhylovir og rynkede brynene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:29 pm

"nej" sagde han, "jeg betragter"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:31 pm

"... hvorfor betragter du mig så" spurgte Rhylovir og prøvede ikke at lyde for irriteret.. i det mindste mindre irriteret end han blev.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:32 pm

Manus smilede svagt, "jeg kan godt lide at kigge på dig, og du så ... fredfyldt ud"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:34 pm

Rhylovir rynkede brynene og rystede svagt på hovedet af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:35 pm

Manus grinte svagt og fortsatte med at betragte ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:35 pm

"..." Rhylovir besluttede sig for at bekæmpe ondt med ondt og vendte blikket mod Manus og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:36 pm

Manus blinkede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:36 pm

Rhylovirs øjne blev smalle, og han stirrede stadig på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:36 pm

manus smilede flirtende til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:37 pm

Rhylovirs blik blev mindre hårdt og han brød øjenkontakten
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:38 pm

Manus smilte til ham, "desuden har jeg set skoven masser af gange før, det er ikke så nyt for mig".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:38 pm

"Det er rigtigt" Rhylovir så lidt på træerne og så derefter på Manus "du passer til skoven"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:39 pm

Manus så lidt overraskede på ham, "hm? hvad mener du?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:40 pm

Rhylovir betragede Manus i stilhed mens han tænkte over sit svar. "Du er smuk, som skoven. Og dit hår passer til træerne.. du er lysere end mit folk, men du er stadig.. en varmere farve end menneskerne. Du passer ind mellem de varme træfarver"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:42 pm

Manus smilede svagt, "tak" sagde han, "men jeg ved nu ikke om jeg er enig" han så sig om, "her kan være meget koldt, smukt, men koldt. Jeg tror jeg passer bedre til sandstrande og palmer... eller store enge".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:43 pm

"Koldt.." Rhylovir overvejede det imens han så på træerne "måske, men ikke hvad jeg kan se"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:43 pm

Manus smilede lidt, "i dag er der heller ikke sne og is over det hele"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:44 pm

"Sne..." Rhylovir smilede saligt ved tanken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 9:03 am

"det er overvurderet" sagde han med et grin, "for det meste er det koldt og vådt, på de gode dage er det bare koldt"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus
» Don't you fare Think that Im a cute Girl /Ulrik/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: