Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 11:05 am

"Det er ikke hans yndlings sted at befinde sig" sagde Rhylovir og nikkede. Han gik gennem skoven og så sig omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 10:46 pm

"Har du ham tit ved dig?" spurgte han nysgerrigt, og kaldte samtidig sin tiger frem, den ville også nyde godt af skoven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitimeTors Jan 09, 2014 4:55 am

"Ja.. for det meste faktisk" sagde Rhylovir og så på Manus "men lidt i baggrunden"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 8:12 am

Han nikkede lidt overraskede, "virkelig? er det ikke tærrende for dine kræfter?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 8:16 am

"Nej" sagde Rhylovir ærligt.. men kunne regne ud at det måtte Manus gøre. Han sagde istedet "men når han så er fremme, så gør det.." selvom det ikke passede. Panteren styrede det meste selv, og Rhylovir havde langt mindre med den at gøre end han ville indrømme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 8:17 am

Manus nikkede, "smart" sagde han, "jeg bliver også selv mest svækket, hvis der er tale om kamp eller noget andet anstrengende".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 8:19 am

Rhylovir nikkede "ja.." han stoppede op og så på træerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 8:25 am

Manus stoppede lige bag ham og kiggede sig også omkring, det var længe siden han havde været der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 8:27 am

"Her er smukt" sagde Rhylovir tydeligt overrasket
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 8:29 am

Manus grinte lidt, "ja, det er her faktisk"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 8:30 am

Rhylovir gik lidt rundt og rørte nysgerrigt ved træerne og de forskellige planter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 8:32 am

Manus holdt øje med ham imens han gik rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 8:37 am

Rhylovir var tydeligt facineret af skoven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 8:40 am

Manus smilede for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 8:43 am

Rhylovir kravlede op på en træstamme der var væltet og satte sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 8:54 am

Manus kravlede op efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 8:54 am

Rhylovir så ned på Manus "jeg kan lide stedet.. trist den vrimler med jer" han smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 9:01 am

Manus grinte svagt, "ja, nogen gange er det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 9:08 am

Rhylovir smilede lidt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 9:09 am

Manus besvarede smilet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 9:12 am

Rhylovir så op på nattehimmelen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 9:18 am

Manus fulgte hans blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 9:22 am

Rhylovir lagde sig ned på træstammen og kiggede på stjerner
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 10:36 am

Manus sad og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:06 pm

Rhylovir så over på Manus med et spørgene blik?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus
Tilbage til toppen 
Side 3 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus
» Don't you fare Think that Im a cute Girl /Ulrik/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: