Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitimeMan Jan 06, 2014 8:57 pm

Toget ankom til stationen og Manus gik ind, "vi må håbe de ikke begynder på det en dag, tænk hvis de allierede sig med vampyrene" sagde han med et grin, "så ville vi få problemer"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitimeMan Jan 06, 2014 11:31 pm

"Vampyrene?" svare Rhylovir overrasket "de tænker ikke bedre om menneskerne end vi"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 8:24 am

Han så over på ham, "hm... det er nok meget heldigt for os" sagde han så med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:17 am

Rhylovir nikkede lidt "det er det bestemt. Og de har heldigvis ingen adgang til magi"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:37 am

Han nikkede, "nej, det er også meget heldigt" sagde han med et grin, "forhåbentligt bliver det ved sådan".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:40 am

Rhylovir nikkede og hans tanker var nu ovre i magi, kamp og arbejde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 6:55 am

Manus sad og betragtede ham med et svagt smil, mens han tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 7:02 am

Rhylovir sad fordybet i tanker
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 7:09 am

Manus kiggede indgående på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 7:10 am

Rhylovir blev siddende sådan til de nærmede sig skoven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 7:11 am

Det gjorde Manus også.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 7:12 am

Rhylovir løftede blikket "er det nu?" spurgte han og så ud af vinduet hvor skoven var begyndt at komme til syne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 7:13 am

Manus nikkede, "jep, det er det" sagde han og rejste sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 7:14 am

Rhylovir ventede på at dørene åbnede sig og steg ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 7:15 am

Manus fulgte efter ham, "så er du klar?" spurgte han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 7:37 am

Rhylovir så ikke særligt klar ud, men han nikkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 8:15 am

"Det skal nok gå" sagde han opmuntrende, "det kan umuligt gå galt, og hvis det gør skal jeg nok redde dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 8:34 am

Rhylovir så lidt på Manus og kom til at smile "selvfølgelig". Han så over mod skoven og mærkede hjertet hamre i brystet. En blanding af frygt og spænding.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 8:48 am

Han nikkede, "jep, så du kan være helt rolig" han tog sin jakke af og smed den op ad stations bygningen, "lad os komme afsted".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 8:51 am

Rhylovir nikkede lidt og begyndte at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 8:58 am

Manus fulgte efter ham, men holdt sig bag ham, så han hele tidene kunne holde øje med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 8:59 am

Rhylovir var usikker, men panteren spandt og kom nu ud af sin skygge. Den sprang op i et træ og forsvandt ind i skoven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 9:02 am

Manus smilede svagt, "Din kat virker glad" sagde han og kiggede efter panteren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 9:04 am

"Ja.. han elsker skov" sagde Rhylovir og smilede blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 9:06 am

Manus smilede, "det er heller ikke så mærkeligt" sagde Manus med et smil, "det må være hårdt ham at bo under jorden?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus
» Don't you fare Think that Im a cute Girl /Ulrik/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: