Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 jeg har et par spørsmål - Anna Rose

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




jeg har et par spørsmål - Anna Rose Empty
IndlægEmne: jeg har et par spørsmål - Anna Rose   jeg har et par spørsmål - Anna Rose Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 8:43 am

tid: torsdag aften kl 19:40
omgivelser: lige uden for hospitalet
vejer: skyet men ikke kold aften
påklædning: som på billedet, med hvid skjorte væst og slips, hans bukser er sorte, med en kæde hængende ned fra siden og ringe på de fleste finger

Crow sad uden for hospitalet og væntede på at der en eller anden, fra den magiske afdeling fik fri, så han kunne udspørge personen om en mistængt i en serie-mords-sag.
hanhavde vændet i en times tid og var ved at være godt gnaven, det første stykke tid havde han brugt på at lære en liste over de magiske ansatte på hospitalet
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

jeg har et par spørsmål - Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: jeg har et par spørsmål - Anna Rose   jeg har et par spørsmål - Anna Rose Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 8:49 am

Anna Rose gik ud af hospitalet, hun havde fået fri tidligt da hun nok skulle arbejde over i morgen så hun skulle kunne sove ud i dag.
Hun havde sin røde jakke på og sine sorte bukser, og en sort taske over skulderen, hun gik hurtigt da hun kom ud af hospitalet og ville gerne hjem og så noget ordenligt at spise, selv om tanken ved det nu værene tomme hus gjorder hende trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg har et par spørsmål - Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: jeg har et par spørsmål - Anna Rose   jeg har et par spørsmål - Anna Rose Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 8:54 am

en ung kvinde kom ud af døren, Crow en ung kvinde kom gående ud af døren, hun passede på beskrivelsen af en af folkene på hans liste
han gik stille hen til hende og spurdte ''er de Mrs. Crossmile, hvid de er, så vil jeg gærne stille dem nogle spørsmål'' han fandt sit skilt og viste det til hende, for ikke at skramme hende
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

jeg har et par spørsmål - Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: jeg har et par spørsmål - Anna Rose   jeg har et par spørsmål - Anna Rose Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 8:57 am

//Her må jeg rette dig ^^ undskyld det skal også skrives ind i min profil men Anna Rose bruger ikke sit rigtigew efternavn, hun bruger et alies, bare sig, dette var helt min skyld 2 sekunder jeg ændre det i min profil//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg har et par spørsmål - Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: jeg har et par spørsmål - Anna Rose   jeg har et par spørsmål - Anna Rose Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 8:59 am

Crow så en ung kvinde kom gående ud af døren, hun passede på beskrivelsen af en af folkene på hans liste
han gik stille hen til hende og spurdte ''er de Mrs. Smith , hvis de er, så vil jeg gærne stille dem nogle spørsmål'' han fandt sit skilt og viste det til hende, for ikke at skramme hende
//sådan//
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

jeg har et par spørsmål - Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: jeg har et par spørsmål - Anna Rose   jeg har et par spørsmål - Anna Rose Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 9:02 am

//^^//

Anna Rose stivnede og vendte sig om da nogen kaldte efter hende ved hendes falske efter navn, det efternavn hun havde brugt i lang tid og så på manden der, han var velkledt, og det blev ingen overaskelse hvorfor da hun så skiltet i hans hånd.
"Jeg er faktisk på vej hjem, er det noget vigtigt?" spurgte hun stille og så ham i øjne, hun lød ingen af hendes frygt eller vrede ovder for det skilt komme frem, og virkede bare træt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg har et par spørsmål - Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: jeg har et par spørsmål - Anna Rose   jeg har et par spørsmål - Anna Rose Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 9:09 am

''det er med hensyn til min efterforskning af nogle mistængte'' sagde Crow og smilede ''bare rolig, du har ikke gjordt noget galt, men jeg vil vide hvad du ved om dr. Jones''

//du må eslv komme op med nog, hvis du gider//
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

jeg har et par spørsmål - Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: jeg har et par spørsmål - Anna Rose   jeg har et par spørsmål - Anna Rose Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 9:11 am

"Dr. Jones? han blev forflyttet her til for ikke så længe siden" sagde hun stille og så på ham, holdte om remmen på tasken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg har et par spørsmål - Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: jeg har et par spørsmål - Anna Rose   jeg har et par spørsmål - Anna Rose Icon_minitimeTors Apr 04, 2013 12:21 am

fuck tænkte han, han havde fået forkerte informationer, dette gjorde ham en smulle pist, det fik hans magi til gå lidt vild, og fik en del små dyr, som flavermus og rotter til at komme helt tæt på.
''det var surt, men ved du hvor han er flyttet hen''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

jeg har et par spørsmål - Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: jeg har et par spørsmål - Anna Rose   jeg har et par spørsmål - Anna Rose Icon_minitimeTors Apr 04, 2013 12:29 am

"Nej nej de misforstår, han er blevet forflyttet her til fra et andet hospital, det værtfald det jeg har fået afvide" Sagde hun og så på ham "Han kom fra... ja et eller andet sted oppe nord fra sagde han"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg har et par spørsmål - Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: jeg har et par spørsmål - Anna Rose   jeg har et par spørsmål - Anna Rose Icon_minitimeTors Apr 04, 2013 9:57 pm

Crow tog en dyb indånding for at få sit temperament i ro ''ok så passer mine imformationer, har du opserveret at han udviser mærkværdig adfær''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

jeg har et par spørsmål - Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: jeg har et par spørsmål - Anna Rose   jeg har et par spørsmål - Anna Rose Icon_minitimeTors Apr 04, 2013 10:02 pm

Anna Rose tænkte "Han... virker lidt nervøs, og halvdelen af tiden glemmer han enklete ting mn skal gøre som at vaske hænder for du tag dig af en patient eller ranse et sår, men han er meget god til kompliteret ting" sagde hun og så på ham"Hvorfor er du intresseret i ham?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg har et par spørsmål - Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: jeg har et par spørsmål - Anna Rose   jeg har et par spørsmål - Anna Rose Icon_minitimeTors Apr 04, 2013 11:30 pm

Crow fandt en notes blok fra sin lomme og skrev det ned (i kode, da han ikke ville have at hvis nogen stjal den og kunne læse fvad der står på den) ''det kan jeg desvære ikke svare på'' (han ville ikke have at du går hen og advare dr. Jones)
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

jeg har et par spørsmål - Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: jeg har et par spørsmål - Anna Rose   jeg har et par spørsmål - Anna Rose Icon_minitimeTors Apr 04, 2013 11:31 pm

"okay, må jeg så gå nu?" Sagde hun, så ned af en tilfældig gade så hvis han fulgte hendes blik det ikke ville betyde noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg har et par spørsmål - Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: jeg har et par spørsmål - Anna Rose   jeg har et par spørsmål - Anna Rose Icon_minitimeFre Apr 05, 2013 5:36 pm

Crow gik efter hende ''vent jeg har flere spørsmål'' han sin magi til at samle en stor flok rotter forand hende for at skramme hende til at stoppe
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

jeg har et par spørsmål - Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: jeg har et par spørsmål - Anna Rose   jeg har et par spørsmål - Anna Rose Icon_minitimeFre Apr 05, 2013 8:22 pm

((Hun var ikke begyndt at gå endnu men okay))
Anna Rose så på rotterne og mere eller mindre bare trotte forbi dem og vendte sig så om mod ham med sit skjold tæt sidene om sig "Hør, jeg alser rart træt, hvad er det du vil vide?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg har et par spørsmål - Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: jeg har et par spørsmål - Anna Rose   jeg har et par spørsmål - Anna Rose Icon_minitimeLør Apr 06, 2013 12:15 am

Crow tog et sekund til at tænke over, hvad han ville spørge om ''hvis du ved noget om hans magi ville det være rart'' (han ved at du er en magiker)
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

jeg har et par spørsmål - Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: jeg har et par spørsmål - Anna Rose   jeg har et par spørsmål - Anna Rose Icon_minitimeLør Apr 06, 2013 1:27 am

Anna Rose stivnede og stirret på ham, hun sukkede så og så op i luften "Magi eg ved ikke hvad du snakker om, men han virker magisk til at vide hvor der skal særes under en operatrion og han er god til at få folk til at sove" hun så ham i øjne og vendte så ryggen mod ham "Men hvis du er så intreseret så gå ind og spørg nogen der arbejder mere sammen med ham"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg har et par spørsmål - Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: jeg har et par spørsmål - Anna Rose   jeg har et par spørsmål - Anna Rose Icon_minitimeLør Apr 06, 2013 6:57 am

Crow trak på skulderene han var højest sansyneligt at han var nødtaget til at bruge trudsler''du arbejder i den magiske avdeling af hosptalet,bare rolig jeg ved en del om magi selv, jeg er dæmon, men hvis du tilbageholder oplysninger, så er jeg nødsaget til at arestere dig som medskyldig i mord'' fuck der kom han til at afsløre mere end det var nødvendig
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

jeg har et par spørsmål - Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: jeg har et par spørsmål - Anna Rose   jeg har et par spørsmål - Anna Rose Icon_minitimeLør Apr 06, 2013 7:53 am

Anna Rose så på ham, så ham i øjne, "Hvis du vil havde oplysninger så snak med dem der arbejder omkring ham, du har ingen rart til at arrestre mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg har et par spørsmål - Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: jeg har et par spørsmål - Anna Rose   jeg har et par spørsmål - Anna Rose Icon_minitimeLør Apr 06, 2013 8:34 am

''hej har op til flere lovlige grunde, for eksempel tilbageholdning af oplysninger, af betydning til efterforskning, lad os få en ting på det rene, alt der betyder noget for mig er at få de mord til at stoppe, og hvis du forhindre mig i at efterforske, så er du i følge loven medskyldig i mord''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

jeg har et par spørsmål - Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: jeg har et par spørsmål - Anna Rose   jeg har et par spørsmål - Anna Rose Icon_minitimeLør Apr 06, 2013 8:46 am

"Jeg forhindre dig i ingen ting, jeg fortæller dig at jeg ingen infomationer kan give dig og at der andre på hospitalet der beder kan give dig infomationer, så hvis du vil undskylde mig så går jeg nu" hun bukkede og begyndte at gå.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





jeg har et par spørsmål - Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: jeg har et par spørsmål - Anna Rose   jeg har et par spørsmål - Anna Rose Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
jeg har et par spørsmål - Anna Rose
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Welcome Anna Rose
» av...//anna rose/7
» is - anna rose
» Are you friend or foe? - Anna Rose
» Kommer du mon? - Anna Rose

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Hospitalet-
Gå til: