Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 godt at se dig igen (Anna Rose)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 7:27 pm

"Nej, det viste sig det ikke var en læge der sladret, og politiet her har jeg snakket med og de har fået den rigtige historie nu"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 7:46 pm

''så det du siger er at du ikke har brug for mig til at sparke nogen længere'' sagde Neal med fals sog i stæmmen
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 7:52 pm

"Nej det har jeg ikke" sagde hun, gik ned af Hospitalets sti og mod indgangen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 8:18 pm

''så det betyder at du ikke har brug for mig længere'' spurdte Neal dennegang med sand sorg i stemmen
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 8:31 pm

Anna Rose stoppede op og så på hende "Jeg har ikke brug for din voldige side nej, men du kan da hjælpe med andre ting"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 8:37 pm

''nu glæmmer du igen hvad jeg er, jeg er en demon for vold, jeg har kun en voldelig side, jeg er ren yin (Neals relegion er Tao)''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 9:05 pm

"Så glemmer du også hvad jeg er, eller har du nogen sinde vist det? Hvis du kun kommer for mig for at få en undskyldning til at kæmpe er det nok bedst du holder dig væk" hun så alvoligt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 9:22 pm

''tror d ikke jeg ville ønske at jeg kunne hebrede folks sår, eller minske folks smærte, det eneste jeg kan er at kæmpe, det er det eneste jeg er, og at beskytte folk er det eneste gode jeg kan gøre, ved du hvordan det er at kun at kunne bringe smærte'' Neal faldt sammen i tåre ''jeg så dig ikke som en undskyldning for vold, jeg så det som en mulighed til at bruge det eneste jeg kan til noget godt, men når der ikke længere er brug for det, så er jeg bare et problem, som skal forsvinde''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 9:42 pm

Anna Rose gik over til Neal og lagde en hånd på hendes skulder, hun brugte sin magi til at sende en varm og tryg følelse gennem Neal.
"Det kan godt være du føler du kun kan bringe smrete til folk, men det aldrig sandt, det lige meget hvad du føldt som, det hvad du gør med dit liv der tæller, og hvis du virkelig ønsker at beskytte folk er det en meget god ting, men jeg tro du griber noget af det forkert an, din stolthed og overmod træder i vejen for det du gerne vil, hvis du virkelig ønsker at beskytte folk og ikke bringe smerte, er det første nok at prøve at gøre de ting du vil på en ny måde og se hvordan det går".
Hun strøg hendes hår væk fra hendes pande og så hende i øjne "Og jo, jeg ved hvordan du har det, når man føler man kan noget fantastisk men alle omkring en træder på det og fortæller det kun skaber problemer for dem, den følse voksede jeg op med"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 10:03 pm

Neal så væk ''jeg ved ikke hvordan man gør andre glad, det eneste jeg kan finde ud af er at slåds, hvorfor ikke hjælpe folk, jeg hader at være ubruglig, jeg hader at jeg skal slåds for ikke at blive syg, min stolthed er nødvændig for ikke at hade mig for det, hvorfor kan jeg hvorfor kan jeg ikke finde ud af andet end at slåds'' grad hun vidre ''og hvorfor følges det så godt at slåds''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 10:09 pm

Anna Rose så tænkene ud "Man kan få en kariare inde for at slås, boksning og sådan noget, men hvis du gerne vil hjælpe med andet end at slås og prøve at finde andre ting at lave kan du hjælpe til inde på hospitalet, hvis du gerne vil bruge din styrke til noget godt kunne du vel gå ind for noget med beskyttelse, bodyguard, politi, hvad du nu føler dig rart til, men hvis du gerne vil havde en udfordring i slås kamp kender jeg måske en der kan hjælpe dig med det, siden jeg ikke selv er til det med at slås"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 10:15 pm

''jeg ved godt at det lyder egoistisk, men jeg tænkte bare når du blev forfulgt, så kunne jeg hjælpe, så jeg havde noget at bringe til et venskab, at jeg ikke bare tager, at jeg giver''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 10:20 pm

Anna Rose smilte venligt "Det okay, det rart at høre du gerne vil beskytte dine venner, men dem der "forfølger" mig har gjordt i for lang tid til du ville kunne hjælpe, og det snart over"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 11:04 pm

''nu da det er stoppet, så har du ikke brug for mig mere'' sagde Neal med sorg i stemmen
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 11:32 pm

Anna Rose så tænkene ud, smilte så "Faktisk har jeg brug for en der kan beskytte mig, der begyndt at komme rart mange fulde patienter ind på hospitalet, og de er.. rert kvinde glade" hun så på hende "Så længe du ikke brækker deres knogler eller dræber dem har hospitalet givet mig lov til at få beskyttelse på, også pågrund af misforståelsen med politiet"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 11:34 pm

''jeg dræber aldrig'' sagde Neal ''men jeg tror jeg har fået en anden ide, jeg vil lære folk at forsvare dem selv''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 11:40 pm

"Det en fantastisk ide" sagde hun med et stort smil "Vil du så bare starte med venner eller lave en foraning med det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 11:42 pm

Neal sprang op og smilede ''så må jeg hellere komme igang''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 11:50 pm

Anna Rose smilte og nikkede "Fortæl mig mere om det når du er kommet igang."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 11:52 pm

''skal jeg nok'' sagde Neal og spurtede afsted

//the end//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
godt at se dig igen (Anna Rose)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» A bite - Anna Rose
» is - anna rose
» av...//anna rose/7
» terapi - Anna rose
» Are you friend or foe? - Anna Rose

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Hospitalet-
Gå til: