Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 17 ... 32  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 20, 2013 11:26 am

Hun så undersøgende på ham efter tegn på skæl eller hale eller gæller, men kunne ikke se nogen af delene, "så ... du kan få en fiskehale?" spurgte hun lidt undrende, "øh ..." hun tøvede og ville helst ikke virke for påtrængende, "... er det noget man må se?".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 20, 2013 11:27 am

Azreal himlede med øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 20, 2013 11:28 am

"Når tiden er inde" svarede manden og så imod vinduet "når vi bevæger os rundt i byen vil jeg få en hale, men her inde ville det være dumt" forklarede han og så kort på Azreal, og smilede så endnu en gang. "Men hvis I ikke er et par" sagde han så "vil jeg kort fortælle jer om kærlighedens ø"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 20, 2013 11:30 am

Hun så undrende på ham, "hvilken ø? og hvad har det at gøre med om vi er et par?" spurgte hun forvirret, hun kiggede over på Azreal for at se, om han forstod hvad manden sagde.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 20, 2013 11:30 am

Azreal lyttede? Og var ikke overrasket over de ikke måtte se den såkaldte "fiskehale" den gamle tosse påstod at kunne trylle frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 20, 2013 11:33 am

"Nu ved jeg ikke hvordan jeres folk har det med det sexuale" sagde Draziw og så undskyldende på Sabrina "men I kommer til at være her nede i noget tid. Hvis nogle af jer har behov.. der skal opfyldes, så vil der være mulighed for at tage til kærlighedens ø. Det er der havfolkene tager hen når de.. ja, og med jeres udseende ville i sikkert let finde nogle der gerne ville med jer. Jeg ville bare nævne det, for det har været et problem sidst vi forsøgte dette her"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 20, 2013 11:34 am

hun så forvirret på ham og så gik det op for hende, hvad han mente og hun rødmede svagt igen, "øh ... joe ... tak" mumlede hun, "men det bliver nok ikke nødvendigt ..."
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 20, 2013 11:36 am

Azreal overvejede muligheden. Nu havde han jo ikke set disse kvindelige havfolk endnu.. men han havde haft så svært ved at finde en pige der hjemme. Hvis hun ikke kunne blive gravid, og de ville være nemme at finde her... han tænkte mere over dette, end noget af det andet den gamle mand havde sagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 20, 2013 11:37 am

"Men tilbage til hvorfor I er her" sagde Draziw alvorligt. "Der er ved at ske ting og sager her nede, som kunne have alvorlige konsekvenser for vort folk. Vi har brug for det gamle blod, det oprindelige blod. Men dengang var det oprindelige blod en blanding af havfolket, elvernes og sortelvernes. Vi skal genskabe dette blod, og hvor en havmand har været nem at finde, kan I sikkert gætte jer til problemet"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 20, 2013 11:39 am

Sabrina nikkede, "ja, jeg kan forestille mig elverne og sortelverne har været lidt svære at få fat på ... men hvorfor lige os?" spurgte hun forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 20, 2013 11:40 am

Azreal så på manden med Sabrinas spørgsmål malet i hele ansigtet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 20, 2013 11:41 am

"Fordi det kræver samarbejde" sagde Draziw alvorligt "og det har vi ikke fundet nogle andre der var i stand til. Men jer, I enes uden problemer. I ses sammen, er hvad de fleste ville betegne som venner. Det er måske det bånd vi har manglet indtil nu"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 20, 2013 11:43 am

hun nikkede svagt, det var rigtigt nok, at de vist var venner, "... men, jeg ved Azreal kan en masse ting, men jeg kommer ikke til at være til megen hjælp" sagde hun lidt undskyldende, "ihvert fald ikke, hvis det kræver kamp eller noget i den stil"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 20, 2013 11:44 am

Azreal så overrasket på Sabrina. "Hm, du har evner inde for kidnapning" sagde han med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 20, 2013 11:47 am

"Sabrina Snowwing, undervurder ikke dine egne kræfter" sagde Draziw og så på hende "du har set og overlevet ting, som kun få slipper fra. Du har fået en viden som få bære rundt på, og du har formået at se forbi det had der ellers har givet dig styrke til at klare dig igennem det. Du er fyldt med indre energi, det eneste du mangler er en der kan vise dig hvordan du styre den. Det samme gælder dig, Azreal Shadowstep. Du er også fyldt med en kraft der er rettet imod specielle indvider. Og med den rette vejledning vil du også kunne lære at brude den."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 20, 2013 11:49 am

Sabrina så overraskede på ham og kiggede så lidt væk, hun var ikke sikker på hun helt følte sig fortjent til komplimentet. Hun smilede svagt til Azreal, "tak" sagde hun med et lille fnis.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 20, 2013 8:17 pm

Azreal smilede tilbage til Sabrina, men blev overrasket over den gamle mand. Hvordan kunne han vide de ting? "Kan du læse tanker? Eller noget andet i den stil?" spurgte han mistroisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 20, 2013 8:20 pm

Draziw rystede svagt på hovedet. "Nej, den slags kræfter er jeg ikke i besiddelse af. Skønt jeg før i tiden var meget interesseret i evnen til at trænge ind i andres bevidsthed, har jeg lært på den hårde måde at det ikke er en god vej at tage. Jeg er nu af den holdning, at folks tanker skal man lade dem have for sig selv." han rømmede sig lidt og rettede sig op i stolen "det er nævnt i en profeti. Jeg kan læse skrifterne, men ellers har det intet med mine evner at gøre. Næh, det er profetier fortalt af havmænd og kvinder der var synke.. et talent jeg aldrig har besiddet."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 21, 2013 9:04 am

Sabrina så iverraskede på ham, "en profeti?" spurgte hun undrende, "... om os?" hun kiggede forvirret over på Azreal, det virekede lidt mærkeligt at nogen skulle have lavet en profeti om dem.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 10:57 am

"Manden er gal" hviskede Azreal usikkert til Sabrina.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 10:59 am

Draziw smilede venligt af Azreals ord. Som han havde forudset ville sortelveren blive den sværeste at overtale. Han kunne kun håbe at hans følelser til elverpigen var stærkere end til havfolket. "Ja min pige, en profeti" gentog han. "I er blevet nævnt for mig.. jeg kan kun håbe på at I kan klare den opgave der venter jer forude.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 11:21 am

Sabrina kiggede på Azreal og kiggede så usikkert på den gamle mand, hun var før stødt ind i gamle, hjemløse menneskemænd som virkede som om, at noget i deres hovede var glt, men ham her havde ikke helt den udstråling. "... jeg ved ikke" sagde hun til Azreal, "han virker ikke gal" hun sænkede stemmen lidt, "i hvert fald ikke, som de mennesker jeg har set ...".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 11:28 am

"Jeg siger dig, han er tosset.." mumlede Azreal og skævede usikkert mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 11:35 am

Draziw lagde hænderne på staven og ventede tålmodigt til de var færdige med at tale.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 11:42 am

Sabrina betragtede Azreal lidt, "måske" sagde hun, ikke helt sikkert, "... måske vi skulle ventre og se om han rent faktisk kan få en hale?" foreslå hun.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal
Tilbage til toppen 
Side 2 af 32Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 17 ... 32  Næste
 Lignende emner
-
» En togtur - Sabrina
» efter fuldmånen (Sabrina)
» På natclub i byen - Sabrina
» Vi har brug for dig! Til en opgave
» .... - Azreal

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Havet :: Deep Reef-
Gå til: