Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Vi har brug for dig! Til en opgave

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vi har brug for dig! Til en opgave Empty
IndlægEmne: Vi har brug for dig! Til en opgave   Vi har brug for dig! Til en opgave Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 7:51 pm

Hejsa kære alle dejlige brugere Smile
Jeg ved ikke rigtig, hvor jeg skal putte denne her hen.

Men jeg, Auriel og Sean(de to andre admins) er fuldt ud i gang med hjemmesiden The New World, som nok åbner om 1-2 måneders tid og vi ville super gerne have hjælp fra en af jer! ^^
Og hvis i hjælper os og vælger at joine siden, så får i en eksklusiv titel og first class rang(En rang, som kan give mulighed for flere evner osv)

Vi har brug for en person, som har et lille talent eller, som bare har en lille trold i maven, som elsker at lave små film med diverse billeder og evt klip fra film af osv.
For vi vil meget gerne lave en reklame trailer, når vi endelig officielt åbner.

Denne side foregår på jorden i USA i år 3824, hvor fortidens tredjeverdenskrig har næsten lagt verden øde, og hvor verdens stadigvæk er plaget af de mange gamle skader fra den gang. Blandt andet så hærger radioaktiviteten stadigvæk verden, muteret væsner i alle genre er for længst dukket op, biologiske sygdomme og zombiesygdom florerer stadigvæk verden og der er bander ved et hvert hjørne, som er klar på at gøre det, som det kræver at overleve og få det sparsomme resurser.
Dog eksistere der stadigvæk byer, hvor folk stadigvæk kæmper for at holde ro og orden selvom det er meget svært.
Det er en kamp for overlevelsen i det fleste steder, hvor død, mord og andre groteske ting er en hverdag for mange.

Og i denne verden er der også alle de klassiske racer som engle, dæmoner, vampyrer osv, som dog er lavet en smule om pga krigens og efterkrigstidens følger. Men de havde ellers levet i skjult blandt mennesker indtil de blev offentlig gjort under den altødelæggende tredjeverdenskrig.

Hvis det lyder som noget, så bare kontakt mig ^^ Så vil i straks bliver informeret om en masse mere om denne side osv. Og få link til siden. For vi har med vilje intet link sat i dette indlæg, da siden er som sagt officielt set lukket ^^

Vi alle tre admins fra the new world håber virkeligt, at der er nogen, som vil melde sig ^^

Ellers tak for at læse denne her og evt, hvis i kender nogen, som gerne vil, så må i gerne bringe budskabet videre,
men ellers forsæt en god dag.

Med venlig hilsen.
Medusa
og de to andre herlige admins.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi har brug for dig! Til en opgave Empty
IndlægEmne: Sv: Vi har brug for dig! Til en opgave   Vi har brug for dig! Til en opgave Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 10:42 pm

// her har aldrig stået et link Medusa Smile
Host.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi har brug for dig! Til en opgave Empty
IndlægEmne: Sv: Vi har brug for dig! Til en opgave   Vi har brug for dig! Til en opgave Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 11:50 pm

Jeg har da heller ikke skrevet, at der var et link XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi har brug for dig! Til en opgave Empty
IndlægEmne: Sv: Vi har brug for dig! Til en opgave   Vi har brug for dig! Til en opgave Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 12:01 am

Nej.....med det ville du have gjort, believe me ; )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi har brug for dig! Til en opgave Empty
IndlægEmne: Sv: Vi har brug for dig! Til en opgave   Vi har brug for dig! Til en opgave Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 12:07 am

hey hey hey Very Happy Syntes du er lidt ond imod mig Very Happy Altså er det ikke nok med at smitte mig med millies.!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi har brug for dig! Til en opgave Empty
IndlægEmne: Sv: Vi har brug for dig! Til en opgave   Vi har brug for dig! Til en opgave Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 12:11 am

Uuuhhh er JEG ond XD * endelig er der en der synes det xD*

* trækker Medusa i øret * Nu forlader jeg din søge tråd, inden jeg får skæld ud for at hærge og smitte.*

Ps....har du spurgt Sajro, på UW ....er han ikke god til den slags ting her?? Pm ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi har brug for dig! Til en opgave Empty
IndlægEmne: Sv: Vi har brug for dig! Til en opgave   Vi har brug for dig! Til en opgave Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 4:26 am

Ville gerne, men mit movie maker virker ikke :c
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi har brug for dig! Til en opgave Empty
IndlægEmne: Sv: Vi har brug for dig! Til en opgave   Vi har brug for dig! Til en opgave Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 1:10 am

Du kan downloade en ny moviemaker gratis over nettet, hvis det er ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi har brug for dig! Til en opgave Empty
IndlægEmne: Sv: Vi har brug for dig! Til en opgave   Vi har brug for dig! Til en opgave Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 6:34 am

Det virker stadig ikke, har prøvet alt nærmest, alle mulige forskellige udgaver af Moviemaker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi har brug for dig! Til en opgave Empty
IndlægEmne: Sv: Vi har brug for dig! Til en opgave   Vi har brug for dig! Til en opgave Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 9:56 pm

Ej hvor surt!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vi har brug for dig! Til en opgave Empty
IndlægEmne: Sv: Vi har brug for dig! Til en opgave   Vi har brug for dig! Til en opgave Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vi har brug for dig! Til en opgave
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lov til brug af HTML koder
» Meray Hills har brug for dig!
» Brug for hjælp - Shaun
» Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Reklamer-
Gå til: