Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Kommer du mon? - Anna Rose

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer du mon? - Anna Rose   Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 21, 2013 11:09 pm

"Ved du hvad, det er nok at jeg hver eneste jul skal have denne samtale med min tante, men jeg gider ikke bruge min tid på at diskutere det med en kat" sagde han en smule frusteret og drak sin te.

"Det har været en udmattende dag."
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer du mon? - Anna Rose   Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 21, 2013 11:11 pm

Katten hoppede op på sofaen og lagde sig på arm lænet "Jeg ville ikke diskutere, jeg var bare nysgarig"
"Vær nu sød" sagde Anna Rose mens hun kom tilbage med teen og satte sig i stolen "Du må undskylde hans opførelse Gino, han er bare lidt gnaven siden jeg flyttede ind her"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer du mon? - Anna Rose   Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 21, 2013 11:16 pm

Gino sukkede. "Det er helt okay. Jeg er bare ikke vant til at dyr taler. Sure, jeg har læst mange fantasybøger og mange fabler, men det betyder ikke at jeg ikke ville blive overrasket hvis ting som i bøgerne skete i virkeligheden."
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer du mon? - Anna Rose   Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 21, 2013 11:19 pm

Anna Rose smilte "For at være ærlig, vidste jeg heler ikke han talte, jeg fandt først ud af det her for noget tid siden" hun drak af sin te "Jeg vidste han var magisk, men ikke han kunne tale"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer du mon? - Anna Rose   Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 21, 2013 11:22 pm

"Ja. Det er lidt spøjst ikke? Han minder mig lidt om Garfield, undtagen at han ikke er nær så tyk." sagde han og skævede over til katten med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer du mon? - Anna Rose   Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 21, 2013 11:25 pm

"Han er stadigvæk rart stor" sagde Anna Rose og læste i sin bog med tunge øjenlåg.
Katten var en stor kat, ikke som i fed men som i hele kroppen var stor. Han rullede sig sammen og lukkede øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer du mon? - Anna Rose   Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 21, 2013 11:28 pm

"Jeg tror jeg vil gå i seng nu." sagde han gabende og drak det sidste af sin te. Han stillede sin kop i vasken og satte sig på sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer du mon? - Anna Rose   Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 21, 2013 11:33 pm

Anna Rose nikkede og smilte "Jeg skal ok sidde stille og læse min bog, sørger for at forklare situationen når james kommer hjem... hvis han kommer hjem.." hun kiggede ud af vinduet med et lidt trist blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer du mon? - Anna Rose   Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 21, 2013 11:40 pm

Gino lagde sig til rette i sofaen, stadig med vingerne ude.
"Hvad mener du med "hvis"?" spurgte han bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer du mon? - Anna Rose   Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 21, 2013 11:42 pm

Anna Rose tog en tår af sin te og så på ham "Bare han nogen gange først kommer hjem den næste dag eller sådan noget, han har rart travlt" hun smilte undskyldene "Hvis det bliver for sent skriver jeg bare en seld til ham"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer du mon? - Anna Rose   Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 21, 2013 11:47 pm

"Ok." sagde GIno stille og vendte sig om for at sove.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer du mon? - Anna Rose   Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 21, 2013 11:49 pm

Anna Rose læste stille, tænkte over hvad der ville ske når Jayden kom hjem, det hun mest var bekymret om hvad han ville tænkte om sortelver tingene.
Katten var faldet i søvn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer du mon? - Anna Rose   Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 21, 2013 11:52 pm

//out//
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer du mon? - Anna Rose   Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 21, 2013 11:52 pm

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer du mon? - Anna Rose   Kommer du mon? - Anna Rose - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kommer du mon? - Anna Rose
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» av...//anna rose/7
» is - anna rose
» Welcome Anna Rose
» A walk - Anna Rose
» stille nat (Anna Rose)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Lystbådehavnen-
Gå til: