Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Nu skal der skrives!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nu skal der skrives!  Empty
IndlægEmne: Nu skal der skrives!    Nu skal der skrives!  Icon_minitimeTors Jan 24, 2013 10:11 am

Yup Yup!
Jeg søger emner, massere af dem...

Kort om Ami
Ami er en engel, hun er atten år og kommer fra england sp hun har en megey fin accent, hun bor i en fin lejlighed og er en meget gladog livlig person, profilen kan i kigge i vis der er mere i vil vide, dog vil jeg lige sige at den ikke er helt færdig endnu

Jeg vil ikke stille jer nogen krav så det er i fri for...

Har i en ide er i velkomne til at skrive den til mig evt. over pm xD og ideen gengælder jeg så med at lave emnet som en lille.... hvad skal vi kalde det... Bonus?

Jeg håber i vil emne med mig

See ya...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nu skal der skrives!  Empty
IndlægEmne: Sv: Nu skal der skrives!    Nu skal der skrives!  Icon_minitimeTors Jan 24, 2013 6:47 pm

hey jeg vil gærne emne med dig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nu skal der skrives!  Empty
IndlægEmne: Sv: Nu skal der skrives!    Nu skal der skrives!  Icon_minitimeTors Jan 24, 2013 8:30 pm

Super! Hvem laver og noget plot evt.?
Tilbage til toppen Go down
Safira

Safira


Race : Dæmon
Bosted : Har sit eget sted ikke langt fra centrum
Offgame Alder : 25
Tilmeldings dato : 23/01/13
Antal indlæg : 125

Nu skal der skrives!  Empty
IndlægEmne: Sv: Nu skal der skrives!    Nu skal der skrives!  Icon_minitimeTors Jan 24, 2013 8:43 pm

Hejsa Ami

Jeg er også ny her, og er helt klar på at emne (lidt senere)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nu skal der skrives!  Empty
IndlægEmne: Sv: Nu skal der skrives!    Nu skal der skrives!  Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 3:30 am

Har du plads til endnu en at skrive med, vil jeg meget gerne (:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nu skal der skrives!  Empty
IndlægEmne: Sv: Nu skal der skrives!    Nu skal der skrives!  Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 4:06 am

Må jeg også være med? Vent, bliver det ét RP med os alle sammen eller flere med få personer?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nu skal der skrives!  Empty
IndlægEmne: Sv: Nu skal der skrives!    Nu skal der skrives!  Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 6:55 am

Safira: fedt! Skal vi aftale plot og hvem der skal lave det eller skal vi vente til senere?

Isobel: ja det har jeg da, altid plads til flere emner, noget plot og hvem laver?

Jake: Altså... Jeg søger bare RP mellem mig og en anden, jeg er ikke så god til flere personer i et emne Smile
Tilbage til toppen Go down
Safira

Safira


Race : Dæmon
Bosted : Har sit eget sted ikke langt fra centrum
Offgame Alder : 25
Tilmeldings dato : 23/01/13
Antal indlæg : 125

Nu skal der skrives!  Empty
IndlægEmne: Sv: Nu skal der skrives!    Nu skal der skrives!  Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 6:58 am

Nej vi behøver ikke at vendte, det var bare lidt tidligt... Øhm jeg har ikke nogen ideer lige nu.. Har du??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nu skal der skrives!  Empty
IndlægEmne: Sv: Nu skal der skrives!    Nu skal der skrives!  Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 7:00 am

Ah....
Hm.. Har heller ikke nogen ideer, så bliver det vel bare tilfældigt? Smile
Hvem laver?

Tilbage til toppen Go down
Safira

Safira


Race : Dæmon
Bosted : Har sit eget sted ikke langt fra centrum
Offgame Alder : 25
Tilmeldings dato : 23/01/13
Antal indlæg : 125

Nu skal der skrives!  Empty
IndlægEmne: Sv: Nu skal der skrives!    Nu skal der skrives!  Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 7:07 am

Jeg kan godt, har en ide til en start, men jeg er ikke helt sikker på hvordan vi skal mødes Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nu skal der skrives!  Empty
IndlægEmne: Sv: Nu skal der skrives!    Nu skal der skrives!  Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 7:11 am

Okay super! xD hm.. Ja mødet, kan du fortælle lidt om din ide?
Tilbage til toppen Go down
Safira

Safira


Race : Dæmon
Bosted : Har sit eget sted ikke langt fra centrum
Offgame Alder : 25
Tilmeldings dato : 23/01/13
Antal indlæg : 125

Nu skal der skrives!  Empty
IndlægEmne: Sv: Nu skal der skrives!    Nu skal der skrives!  Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 7:15 am

Jo altså jeg har ikke lavet nogen emner her endnu, så hvad med at man først høre om hvordan hun har taget flyet dertil, og de er kommet til at sende hendes bagage til Sverige eller et hvilket som helst andet sted... Hun er lidt små gnaven, træt og sulten efter flyveturen og vil helst bare tage til hendes nye lejlighed og sove, men er for rastløs....

Hvordan er det??
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nu skal der skrives!  Empty
IndlægEmne: Sv: Nu skal der skrives!    Nu skal der skrives!  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nu skal der skrives!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Så.. her skal jeg bo? - VI
» Copenhell skal du med?
» Regler der skal overholdes
» Et job der skal gøres - Seungri
» Så skal der drikkes? //Junior//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: