Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Så skal der drikkes? //Junior//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 11:14 am

Tid: 00:07
Sted: The bloody moon
Omgivelser: fyldt

Logan kom roligt slentrende hen af vejen. Han havde kun været ude et par timer så natten var stadig ung. Han havde allerede fået spist sin aftensmad, en blond pige der ikke kunne have været meget over de 17 år og en lidt ældre fyr i starten af 30erne.
Han stoppede op foran noget der lignede en natclub. Stedet så ikke ud af særligt meget, men mennesker var der nok af og man kunne tydeligt høre lyden af en elguitar der spillede et ukendt nummer.
Udsmideren stod i døren og holdt halvt øje med hvad der skete, og halvt øje med de mennesker der gerne ville ind. Han så på Logan med et underligt blik, som om han blev genkendt. Muligvis var Logan ikke den første vampyr han havde stiftet bekendtskab med.
Han trådte ind og så sig lidt omkring. De fleste der inde så ud til at være påvirket af en hel del mere end bare alkohol, og ingen virkede særligt diskrete omkring det. Han satte i retning af baren og bestilte en drink..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 11:23 am

Junior havde aldrig været en af dem som gik ofte i byen, han havde vel aldrig haft nogen at gå i byen med. Så det var ikke helt så sjovt, når man ikke havde nogen at snakke med. Han havde alligevel denne aften, efter de sidste par dage flyttet til Aterswell og studeret. Så synes han selv at han fortjente en aften ude, det var jo også en mulighed for at møde andre mennesker. Mens han gik på gaderne, var han begynd at blive lidt mere nervøs over om han overhovedet ville komme ind nogle steder. Han var jo ung og endda for ung til at få lov til at drikke, men han kunne vel ikke gøre end at håbe på at han ville kunne snige sig forbi?
Han havde kommet til en del af byen, som ikke så helt så rar ud som resten af byen gjorde. Det fik ham ligefrem til at se sig over skulderen hele tiden, til han kom til en natclub. Han blev helt overrasket over at se at de lod så unge mennesker som ham, komme der ind og alligevel lettede det inde i ham. Han bed sig let i tungen, som han altid gjorde når han tænkte eller blev nervøs.
Han gik forsigtigt ind af døren, og blev helt lettet over at han kom ind *det var da let* tænkte han og fik et svagt smil på sine læber, i det han bevægede sig op til baren. Han havde det lidt svært med at komme forbi alle de høje mennesker, men kom til sidst der hen "en rom med cola" sagde han flere gange til de bartender, som ligefrem gik forbi ham.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 10:55 pm

Logan havde siddet og studeret de forskellige mennesker der dansede. Han smilede svagt, det var altid underholdene at se dem påvirket af lidt alkohol. Han skævede ned til sin egen drink, han nød ikke længere smagen end andet end blod.. han lod den stå.
Han løftede hovedet lidt da en ung fyr trådte ind, han smilede svagt da satte sig og bestilte en drink. Rom og cola, det havde han også selv kunne lide. ”Hey” sagde han og så undersøgende på hans ansigt.. han kunne ikke være meget mere end 16-17.. med lidt god vilje 18 år. ”Er du en af de oprørske teenagere der kommer til The bloody moon fordi ingen andre steder lader en komme ind?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 12:34 am

Junior vende langsomt sit blik da han hørte en stemme, og han fik øje med en ældre fyr ved sin side "hej?" sagde han lidt usikkert med en barnlig tysk accent, som ikke lød til at have gået i overgang endnu. mens han endelig fik sin drik efter et stykke tid. Han vende hurtigt sit blik mod bartenderne, og smilte venligt til ham "her" sagde han og gav pengene for sin drink. Han drak lidt af sin drik, mens han vende sit blik mod fyren ved sin side igen "nej? mere en teen, som ikke har andet at lave" sagde han og pillede lidt ved sit glas i sine hænder "jeg er forresten David Junior.. men bare kald mig Junior... og du hedder?" sagde han og brød sig ikke om at blive kaldt David, da det var hans far's navn og ikke hans eget og derfor brugte han kun Junior som sit navn "hvad laver du så her?" spurgte han om for at have noget at snakke om.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 6:43 pm

Logan lagde hovedet på skrå da drengen begyndte at tale. Accent, han var ikke fra USA? ”Mit navn er Logan..” fortalte han ”Logan Xanderfield” han lod fingeren køre rundt om kanten af sit glas og så ud til at overveje hans spørgsmål nøje. Han vendte så sine røde øjne imod Juniors ”jeg laver ikke så meget.. nok ikke mere end det du kan se. Jeg kede mig der hjemme og havde brug for at komme lidt ud af huset.. jeg har lige været ude og spise, tænkte jeg ville slutte af med en drink” han trak svagt på skuldrene ”men du er altså en teen der keder sig.. hvad laver du her?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 10:46 pm

Junior tog en lille slurk af sin drink, mens hans blik forblev på denne fyr ved navn Logan "hej Logan" sagde han og viste ikke hvad han ellers skulle sige, mens han smilte venligt til ham. Selv om han var en ret så genert fyr, så kunne han ikke lade være med at smile til alle folk... da det jo var ren høflighed, selv om Junior ikke tænkte så meget over det og gjorde det bare. Han satte sin drink ned på baren igen, men gav alligevel ikke slip på den som om der var nogen der ville komme og tage den fra ham "oh.. men så er det jo godt, at man kan tage her hen" sagde han også selv om han aldrig havde været der før, så virkede det som et meget hyggeligt sted. Selv om han kun så overfladen, og troet kun folk var påvirket af alkohol og bare var glæde. Han havde altid været en af dem som troet på det gode i folk, selv de folk som havde drillet ham med alt det de kunne finde på "det ved jeg ikke.. kom bare forbi.. har endelig aldrig været her før" sagde han og så sig kort omkring, før hans blik igen fald på Logan.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitimeMan Aug 27, 2012 8:37 am

Logan lo blidt og kunne ikke lade være med at finde Junior… så uskyldig. Hele hans væremåde virkede bare som et barn, mere end andre på hans alder. Han lo igen, han havde selv været sådan engang. Det var underligt hvordan mennesker kunne genopfriske de minder så let.. ”hyggeligt?” Logan rynkede brynene og kastede endnu et blik ud over de forskellige folk.. især de mere påvirkede typer. ”Hyggeligt var måske ikke det ord jeg selv ville have valgt.. men kedeligt kan man vel ikke kalde det..” han skævede imod sin drink og så på Junior ”har du prøvet nogen form for stoffer? Enten det helt uskyldige som hash, eller noget lidt stærkere?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitimeMan Aug 27, 2012 9:30 am

Junior synes det var meget hyggeligt at møde Logan, han havde jo ikke nogle venner der og at bare have noget at snakke med var ret så skønt. Så følte man sig ikke så alene som man kunne til tider, selv om det ikke var ofte at Junior følte det da han tit var alene "jeg synes det er hyggeligt" sagde han og lag sit hoved lidt på skrå, mens han sende ham et venligt smil. Hans smil forsvandt langsomt når han hørte hans spørgsmål *stoffer* tænkte han og havde bestemt ikke prøvet noget af den stil, mon Logan var en af de der personer som tvang stoffer i folk. Han kunne ikke gøre andet end at håbe på det, da han jo var glad for at have nogen at snakke med. Han rystede langsomt på hovedet, og hans brune blik blev næsten ligefrem skræmt i det "nej" hviskede han som man alligevel ikke kunne høre for musikken, men han kunne ikke få sig selv til at sige det højere. Han var næsten ligefrem mundlam over at høre hans spørgsmål, selv om han endnu ikke har fået tvunget nogle stoffer i sig.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:04 am

Logan så forbløffet på Junior der så ud til at blive mere og mere skræmt. Han hævede et øjenbryn og smilede svagt ”det var et usikkert svar?” han rystede på hovedet ”enten har du taget stoffer.. og så er du bekymret for at jeg hvad, melder dig?” han rystede på hovedet ”eller også er du virkelig.. ny her og ordet stoffer skræmmer dig bare. Hvis det er en af delene har du nu intet at være skræmt over. Jeg har ikke noget imod folk der tager stoffer, og jeg har ikke noget imod folk der gør……” han så over på en kvinde der tydeligvis var påvirket ”men mange her inde er langt mere end fulde, og siden du synes det var hyggeligt.. tænkte jeg det måske var et miljø du kendte?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:32 am

Junior så bare på ham med sit bekymrende blik i sine øjne, han var en ret så bange dreng og var bange for stort set alt. Så det emne som Logan havde ført på banen, gjorde ham bare mere bange end han allerede var "aldrig stoffer" sagde han og hentydet til at han aldrig havde taget det, og heller aldrig havde tænkt sig. Hans blik gled rundt på alle mennesker, når han snakke om det. Han havde slet ikke regnet med at folk var på stoffer, men når han så på dem som lignede de alle sammen nogen som tog stopper. Han kunne ikke andet end se folk og stoffer, som om alle tog stoffer også selv om de ikke gjorde det "je.. jeg ved ikke hvad jeg skal sige" hviskede han og viste virkelig ikke hvad han skulle sige, tog bare sit glas mellem hænderne og drak lidt af
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:37 am

Logan så på Junior og rystede på hovedet. ”Stakkels dreng..” mumlede han og rejste sig op. Han strakte kroppen lidt og kørte en hånd igennem sit hår ”du var ikke så meget ude hm?” mumlede han og gav ham elevatorblikket ”hvad plejer du da at lave når du skal have det hyggeligt?..” Logan var halv overbevist om at Junior var en bogorm eller også var han en af dem der sad hele dagen på værelset og spillede computer. Det var jo det de ’unge’ lavede nu til dags.. en sætning han da sagtens kunne tænke uden at føle sig gammel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:52 am

Junior lod bare sit blik glide med ham hen, han fjernede ikke sit blik fra ham også selv om han drak. Han tog glasset væk fra sin mund, og så lidt tænkende på ham "hmm.. plejer at tegne" sagde han og satte sit glas fra sig, mens han lag sit hoved lidt på skrå og hoppede ned fra stolen. Han så lidt tænkende på ham før han tog hans hånd "lad os danse" sagde han og havde bestemt ikke tænkt sig at sætte sig og tegne, bare for at hygge sig og havde ikke lyst til at tage der fra. Han brød sig ikke om mørke, og derfor ville han helst blive der inde også bare have det hyggeligt.
Han gik så godt han nu kunne ud på dansegulvet, og hev bare Logan med sig der ud. Han måtte ligefrem snog sig igennem alle mennesker, da han jo godt viste at han aldrig ville kunne skubbe nogle væk og ville slet ikke overleve hvis der kom slåskamp.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 7:14 am

Samuel nikkede kort og lod Junior føre an. Han havde ikke noget problem med at puffe til de folk der ikke umiddelbart flyttede sig til siden for dem. Han gjorde det dog lidt diskret så Junior ikke skulle se det. Der var jo ingen grund til at drengen troede han havde dårligere manere. ”Så.. danser med en fyr” sagde han henkastet og begyndte så småt at danse da de havde fundet et ordentligt sted at stå ”er det fordi du er helt åben overfor at fyre kan gøre den slags, eller er du til mænd?” han så på Junior med et vurderende blik ”eller håber du nogle piger vil slutte sig til os?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 7:23 am

Junior gav slip i hans hånd når de endelig fandt et sted, før han langsomt begynde at bevæge sig også selv om det ikke var store bevægelse. Han var ikke en af dem som dansede ofte frivilligt, men han var jo lidt påvirket af alkohol så virkede det letter. Han holde det venlige smil på sine læber, uden endelig at tænke over at det var der "nej.. hmm... jeg ved ikke.. altså..." sagde han og viste ikke helt hvad han skulle sige, de fleste på hans alder viste jo godt hvad de var til og hvad de var tiltrukket af. De havde sikkert også allerede fået deres første kys, og ikke er jomfru længere. Junior var bare ikke en af dem, han viste ikke og havde aldrig prøvet "ingen håb.. jeg er ikke til drenge.. heller ikke til piger.. jeg ved det faktisk ikke" sagde han mens hans blik blev lidt tænkende i det, da han ikke viste hvad han skulle sige og kunne godt forstå hvis Logan synes at Junior var forvirret "jeg har aldrig haft en kæreste.. aldrig kysset" sagde han og bevægede sig bare videre mens han, tænkte lidt over det og kunne endelig ikke finde ud af det.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 7:27 am

”Hm….” Logan tænkte lidt imens han bevægede sig til musikken ”så er spørgsmålet.. når du siger du ikke er til drenge og at du ikke er til piger.. betyder det så at du ikke kan vælge eller at du er aseksuel?” spurgte han ”for i det tilfælde ville du vel være meget tilfreds med ikke at være blive kysset.. men hvis det ikke er så kunne vi da sikkert finde både en dreng og en pige der ikke ville have noget imod at lære din tunge bedre at kende i aften?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 7:32 am

Han lyttede efter på hvad Logan sagde, og rystede stort i kroppen bare af tanken over hvad han sagde. Han rystede hurtigt på hovedet, da han bestemt ikke havde lyst til det "je.. jeg venter vel bare på den rette" sagde han og håbede bare på at Logan ville forstå ham, da han vel var lidt af en prinsesse når det handlede om det. Finde den rette person, også bare leve lykkeligt. Han tvivlede bare lidt på at det overhovedet ville ske, når han bare så personer som personer. Han havde vel bare ikke fundet den rette, og at bare finde en eller anden i byen brød han sig ikke om. Så ville han sgu heller dø alene, eller hvad man nu kunne kalde det.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 7:43 am

”Aha……” Logan nikkede lidt og så på ham ”hmm.. du ved” han tænkte ”jeg tror stadig et lille kys fra en af hvert køn ville få skubbet dig i den rigtige retning.. blond eller brunette?” spurgte han imens han dansede. Imens spejdede han rundt i lokalet efter de kønneste piger og drenge der var. Han ville nemt kunne finde et par stykker til at kysse på lille Junior… det ville blive en rigtigt hyggelig fest.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 7:47 am

Junior fik et lidt bange blik i sine øjne, da han ikke viste om Logan virkelig mente det eller om det var for sjov. Han havde ikke lyst til bare at kysse med nogle, han ville virkelig bare have den rigtige også selv om han ikke viste noget om denne person. Han stoppede hurtigt op med at danse, og greb fat i kraven på Logan. Selv om han godt viste at han bestemt ikke så skræmmende ud, det ville han nok aldrig med den højde som han havde "Logan.. jeg vil ikke.. jeg vil virkelig ikke" sagde han med en bedende stemme, og virkede nærmest bange for at kysse med nogen. Hans øjne var uskyldige, også selv om man godt kunne se at de var bange.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 8:02 am

”Uh Junior..” sagde Logan og så ned på hans hånd der holdt om hans krave og så ind i hans øjne ”hvis du fortsætter den taktik der bliver dit første kys fra mig, jeg vil ikke gå i detaljer men jeg har et eller andet med fyre der prøver at være dominerende..” han sendte ham et stort smil….. og kiggede ham bare dybt i øjnene imens han langsomt rykkede sig tættere på den lille drengs skræmte ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 8:08 am

Junior så bare tilbage ind i hans øjne, mens han ikke ligefrem fik det svar som han ønskede. Han gav bare hurtigt slip på ham, og vende sit blik fra ham "undskyld" sagde han og viste ikke hvad han ellers skulle sige, han var bare ret så bange for at Logan ville gå ud og finde en masse personer. Han kendte jo ikke Logan, og viste heller ikke hvad han kunne finde på "bare ikke gør det.. vil du ikke nok?" spurgte han om og vende langsomt sit blik op mod ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 8:36 am

Logan lo og nikkede lidt. ”Ok ok, rolig nu..” sagde han og betragtede ham lidt ”det er vel fair nok at du vil vente til du møder en der får dit hjerte til at banke” han trak på skuldrene ”men hvor gammel var du igen? Du skulle nok dukke en eller anden op før du er fyldt tyve.. mennesker kan slet ikke gå i så lang tid uden at deres hjerte stikker af fra dem og vil bo hos en ny.. det er en form for forbandelse og velsignelse på samme tid”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 8:42 am

Junior tog en dyb indånding, selv om det fik ham til at hoste af røgen som hang i luften. Han havde aldrig været en af dem som tænkte på sex, for hvis han var så havde han nok bare gået hen og haft sex med den første han fik øje på "jeg er 16" sagde han og blev lidt bange over det han sagde, og rystede lidt på hovedet af det han sagde "mit hjerte han godt vente" sagde han og ventede vel bare på at det ville sige noget, sige at han havde fundet den rigtige person "men kærlighed.. er vel kærlighed?" sagde han og havde holdt helt op med danse, stod bare der blandt alle mennesker som dansede som nogle fjolser.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:05 am

”Men kærlighed er vel kærlighed….” sagde Logan tænksomt ”jeg er ikke helt sikker, jeg tror folk forelsker sig af de mest besynderlige grunde.. kærlighed ved første blik findes jo af en grund. Jeg er sikker på dit hjerte nok skal få rumpen med sig, når først din krop begynder at blive for trængende..” han var selv stoppet op for ikke at virke uhøflig, eller som om han ikke tog det Junior sagde seriøst. ”Hvad er det ved tanken der skræmmer dig?” spurgte han nysgerrigt ”du virker da eller som en glad og sund dreng.. har du.. problemer?” han trak på smilebåndet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:13 am

Der var nok ikke særlig mange som så kærlighed som Junior gjorde, han så det som noget fantastisk og som magi. De fleste så det bare som at de har fundet en som ser godt ud, og som de bare vil have sex med. Han var slet ikke sådan! og det ville han nok aldrig blive, han ville altid se kærlighed som noget magi. Han rystede kraftigt på hovedet "nej.." sagde han og kunne slet ikke forstå at der var nogen som tænkte sådan, han stoppede med at ryste på hovedet og så bare på ham "ser du sådan på kærlighed?? som bare noget seksuelt?" spurgte han om og viste endelig ikke om ville vide svaret "at det ikke er den rette.. at blive efterladt" sagde han og var ikke sikker på det, han ville bare have den rette og det var nok svære at finde end man skulle tro "jeg har mange problemer" sagde han og viste ikke hvad han mente med problemer.
"jeg må have noget luft" sagde han og gik bare målrettet mod udgangen, også selv om det var svært at skubbe alle folk til siderne.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 6:20 am

Logan så lidt på Junior og overvejede det. Kærlighed.. spørgsmålet var jo egentlig ikke om ham troede at kærlighed var sex.. det var nærmere om overhoved troede at der eksisterede den form for kærlighed. Han fulgte uden besvær efter Junior i mængden, havde igen ikke nogle problemer med at puffe folk der stod ham i vejen til siden.. ”jeg ved ikke om jeg tror på den slags” sagde han ærligt ”jeg tror måske det er noget mennesker…. Hrm mennesket har fundet på. Måske ikke engang rigtigt, men noget hjernen gør fordi vi skal formere os” sagde han tankefuldt ”gjort sex dejligt så vi ville producere børnene, og derefter gjort og forelskede så vi ville holde os sammen i små grupper så barnet kan få optimal beskyttelse..” han smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så skal der drikkes? //Junior// Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Så skal der drikkes? //Junior//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» midnatsbadning - Junior
» Ude og slikke sol //Junior//
» Junior savner selskab
» Ne jouez pas avec le feu - Junior
» Skal vi bytte? - Elias Blackwood

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: