Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Junior savner selskab

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 10:11 am

Hej alle mennesker, væsner og rumvæsner :O

Nu er der kommet et nyt menneske til Aterswell, hans navn er David Junior Von Bülow Very Happy

Jeg ville med glæde fortælle lidt om ham, men da jeg ikke selv kender ham endnu.
Så har jeg bare nogle små ting at fortælle, også kan i jo altid tjekke hans profil hen af vejen.
Så skulle der nok komme noget mere ^^
__
Han er en dreng på 16 år. Han komme fra familien Von Bülow, som er en rig og berømt familie fra tyskland. Han er alene barn, og den yngste i hele den store familie. Han blev sendt til Di Morga af sine forældre, for at studere til at blive kunster. Selv om han elsker at male, og alt andet med kunst. Så har han en gemt drøm om at blive designer, da han elsker at med mode at gøre.
Han er jomfru, og ved ærligt talt ikke hvad han er til, han kan ikke se noget særligt ved sex.
Han er en meget genert dreng, og har det meget svært med at starte en samtale med folk.
__

Jeg håber udfra de oplysninger jeg har kommet med, at der så er nogle som gider at emne med Junior. Jeg har nogle idéer til emner, så vi kan altid finde ud af om de passer til jer ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Sv: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 10:18 am

Well hvis du har brug for at møde en vampyr der ligner en tolvårig og har tilbragt en god del af sit liv i Berlin. Then im ya guy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Sv: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 10:19 am

Ja hvorfor ikke ^^ .. så længe du er så sød ved ham, som en vampyr kan være d: ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Sv: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 10:25 am

Mig sød..? Det bliver svært? Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Sv: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 10:26 am

tja, så længe du ikke slår ham ihjel.. ^^ så er jeg skam glad ...
men hvem laver emnet ?? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Sv: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 10:29 am

Gider du? Jeg kan funger stort set over alt i Aterswell.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Sv: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 10:32 am

så ingen velkomst gave, ved at du laver det d:
men okay, skal nok ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Sv: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 10:35 am

Sure, kunne godt lave, men så bliver der først imorgen Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Sv: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 10:44 am

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Sv: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 1:58 am

Frisk hvis det er
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Sv: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 2:00 am

lyder godt, keder mig også lidt d: ... plot? eller skal vi bare emne? og hvem laver??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Sv: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 2:02 am

Jeg har ikke særligt mange ideer lige nu og kan du ikke lave hvis det er
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Sv: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 2:03 am

okay, så lad os bare se hvad der sker ^^ .. jo det gør jeg så Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Sv: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 2:03 am

Super
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Sv: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 2:23 am

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Sv: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 3:15 am

jeg vil gerne emne Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Sv: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 3:17 am

okay.. noget plot til et emne? og hvem laver?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Sv: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 5:57 am

nej har ingen plot ide, og kan du ikk lav? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Sv: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 6:03 am

jo, men tager nok lidt tid.. er igang med at synge sammen med min søster ^^ .. men sender bare et link når jeg er færdig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Sv: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 6:13 am

okay tak Smile og håber du hygger dig ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Sv: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 7:01 am

ja det var ret så sjoovt ^^ ..
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Sv: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 10:21 pm

Jeg vil også gerne emne, medmindre du er ved at få nok af vampyrer Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Sv: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 1:38 am

hehehehe.... nej vampyr er altid sjove at skrive med ^^
nogen idé til et plot? og hvem laver?
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Sv: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 11:00 am

Uhm ok er lidt blank på plot Razz.. har du nogen ide? Og jeg er ligeglad med hvem der laver Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Sv: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 11:01 am

tja, nah ikke nogen idé lige her og nu, så lad os bare se hvad der sker d: ... hvis du er ligeglad, så må du da gerne lave det Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Junior savner selskab Empty
IndlægEmne: Sv: Junior savner selskab   Junior savner selskab Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Junior savner selskab
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse
» midnatsbadning - Junior
» Ude og slikke sol //Junior//
» Ne jouez pas avec le feu - Junior
» Så skal der drikkes? //Junior//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: