Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 skruetrækker - Azreal

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 8:38 am

"Den menneskelige gentleman invitere ikke en kvinde på middag og forventer hun selv betaler" sagde han i en lidt finere engelsk accent. "Desuden har jeg lige risikeret alt for meget ved at lade dig leve. Det må være af en grund.." han så tænksom ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 8:41 am

Hun smilede svagt, "mange tak" sagde hun. Hun så list irriteret på ham, "... jeg er glad for du ikke bare lod være med at dræbe mig fordi det var det rigtige at gøre ... det ville have været trist" sagde hun en smule sarkastisk.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 8:44 am

"Det rigtige ville være at dræbe dig. Det rigtige ville være at du havde dræbt mig da vi først mødtes, efter at du havde fået oplysninger ud af mig" han rystede på hovedet "men det var ikke det der skete, og så hvilke problemer vi nu står med"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 8:45 am

Hun fnøs irriteret, "det er aldrig det rigtige at slå ihjel, hvis man kan undgå det" sagde hun, "desuden, så er det her vel bedre end at være død?" fortsatte hun lidt støt, "ellers kan du sikkert godt finde nogen som vil rette op på min 'fejl'".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 8:46 am

Azreal så lidt overrasket på Sabrina "jeg mente selvfølgelig at for dig var det en fejl at du ikke tog mit liv. Jeg var bare objektiv.. er alle elvere sådan? At de ikke ønsker at dræbe deres dødsfjender?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 8:49 am

Hun nikkede, men så tænkte hun lidt nærmere over det, "... det tror jeg" sagde hun så, "Det er i hvert fald, hvad vi høre i skolen" fortsatte hun, "... og jeg tror ikke jeg har mødt nogen, som ønskede at dræbe medmindre det er absolut nødvendigt".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 8:50 am

"Huh.." Azreal så helt forbløffet ud, den information kom virkelig bag på ham "hvor besynderligt.. det må være utroligt.. upraktisk?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 8:51 am

"nej" sagde hun, "ikke så længe man ikke forsøger at myrde hinanden hele tiden" fortsatte hun irriteret, "når man bor fredeligt sammen og rent faktisk bekymre sig om andre, så er det ikke upraktisk".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 8:52 am

"Nej, jeg mente med sine fjender" sagde han forklarende og skævede mod Sabrina. Så aggresiv.. underligt at hun tog det så nært og blev så ophidset hvis hun bedst kunne lide fred..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 8:55 am

"... hvor jeg kommer .. kom .. fra, havde vi ikke nogen fjender, vi kæmpede ikke mod nogen, der var ingen krigere, de eneste der rigtigt beskæftigede sig med kamp var vagterne" hun stoppede op og holdt en kort pause for at skubbe minderne væk, "så nej, det var ikke upraktisk"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 8:56 am

"Hele din klan blev dræbt og solgt som slaver" sagde han og rystede svagt på hovedet "hvordan kan du sige det ikke var upraktisk?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 8:59 am

Hun så vredt på ham, "og du tror mordlyst have hjulpet?" spurgte hun, "jeg har svært ved at se, hvordan det at være ligeså et skrækligt folk som jer skulle have gjort noget som helst bedre" fortsatte hun vredt, "i det mindste behøvede jeg ikke lyve om mit liv, jeg havde familie og venner, som rent faktisk kunne lide mig ..." hun stoppede op og blinkede voldsomt et par gange.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 9:00 am

"..." Azreal kneb øjnene lidt sammen og så koldt på hende "det gør mig ondt." svarede han kort og så ikke mere på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 9:03 am

Hun så irerriteret på ham, "tak" sagde hun kort og så så også væk.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 9:04 am

Azreal gik mod Burgerking. Han gik ind af døren og satte sig i et hjørne hvor der ikke var så mange.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 9:05 am

Sabrine gik med, og satte sig ved det samme bord, men modsat ham. Selvom de var kommet op at skændes, havde han stadig lovet hende mad.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 9:05 am

"Hvad vil du have?" han så ned på bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 9:06 am

"hvad er der?" spurgte hun, stadig med lidt irritation i stemmen, "jeg kommer ikke så tit her".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 9:08 am

"Burger, chickennuggets, sandwiches.. så kan man få donuts, ellers is.. eller et stykke kage. Med til maden kommer der normalt pomfritter og man kan få drikkevare. Det meste slags sodavand."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 9:10 am

Hun kneb øjnene lidt sammen, hun vidste ikke hvad det meste af det var, men havde ikke lyst til at spørge ham om hjælp, så hun sagde "Chickennuggets" det var noget med kylling, og det kunne hun i hvert fald godt lide.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 9:11 am

"Ok, hvad vil du have et drikke?" han rejste sig op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 9:12 am

"vand" sagde hun, det måtte de have.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 9:13 am

Azreal nikkede kort og forsvandt så op og bestilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 9:15 am

Hun sad og ventede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 9:16 am

Han kom tilbage lidt efter. Han stillede en stor bakke chickennuggets foran hende. Der var pomfritter og en flaske kildevand. Der lå også nogle små pakker med ketchup. Han selv havde bestilt en dobbelt cheeseburger, en cola om pomfritter.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





skruetrækker - Azreal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skruetrækker - Azreal   skruetrækker - Azreal - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
skruetrækker - Azreal
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» .... - Azreal
» Shopping ^^ //Azreal//
» Life sucks(Azreal)
» så mødes vi igen - Azreal
» Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: